Vintsist küsimus

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
rt23
True Off Roader!
Postitusi: 1232
Liitunud: P Jaan 27, 2008 1:45 am
Asukoht: Viljandimaa

Vintsist küsimus

Postitus Postitas rt23 »

On kellegil sellist nalja veel juhtunud? Mis tegema peaks, et see ei korduks. Kas näiteks rullikute kitsamaks tegemine aitaks?
Ei olnud esimene vintsimine, eelnevalt pea aasta korralikult käitunud.
Pilt
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

1)Kas alusplaat on ikka piisavalt tugev ja sirge?
2)Ega sa kinnisilmi ei vintsinud?
3)Kas vintsisid suure nurga alla?
Viimati muutis Landy, N Dets 16, 2010 8:41 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2652
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Postitus Postitas helar »

endal oleks peaaegu samamoodi lõppenud.
Selgelt liialt laiade rullikute viga.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kasutaja avatar
runn
Rock Crawler
Postitusi: 622
Liitunud: R Aug 18, 2006 8:48 pm
Asukoht: Maakera
Kontakt:

Postitus Postitas runn »

Pildilt näha et on vintsitud ühte serva kuni trossi vedas korpuse ja trummli vahele. mida soodustas see pealmine aretis.
Tavaliselt süüdi ikka vintsman kes ei viitsi trossi jälgida :wink:
Kuna ise võistlustel trossi otsas siis süüdistada rullikuid ei tasu. Venemaal pea terve võistluse ilma juhtpiluta läbinud ja kasutuses oli nöör .
Enne tegutsemist soovitatav ikka mõelda.
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Kõik on valesti.

Põskede paraleelsust tagavad pulgad on selleks, et nad töötaks tõmbele. Mida aga su aretis absoluutselt ei tee.
Vintsi alus on liiga "pehme", see peab olema jäik.
Vintsija ei vaadanud mida ja kuidas ta vintsib.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

Nii jõhkralt ühte nurka vintsides oleks ka originaalkonditsioonis pulgad pealt minema visanud ja tulemus suht sama.
Õnneks on ComeUpil eraldi jupid saadaval ja saad ca kiloeeguga oma asjad korda.
Edaspidiseks tasuks rullikute laius üle vaadata. Peale selle tasuks metsa minnes trossi toimetamisi menetleva isiku pädevust või kainusastet kontrolleerida. Ei ilgu ja ei plõksi kusjuures. Kõigil juhtub.
Virgo
Mudas alates 2003.
Kasutaja avatar
rt23
True Off Roader!
Postitusi: 1232
Liitunud: P Jaan 27, 2008 1:45 am
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

Ei nuta selle pärast, et see juhtus. Lihtsalt huvitas põhjus MIKS.
Ilmselt jäi vintsimees veidi magama.
Alusplaat on väga kõva- see järgi ei anna.
Too aretis on juba enne mind sinna peale tehtud, seega päris pikalt toiminud. Need puklgad originaalsel kohal oleks korduvalt sealt kadunud olnud juba.
Peale uute otsakaante installi on plaan rulle veidi kitsamaks teha ja kuskil 10m vähem trossi peale kerida. Ehk aitab.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

rt23 kirjutas: Too aretis on juba enne mind sinna peale tehtud, seega päris pikalt toiminud. Need puklgad originaalsel kohal oleks korduvalt sealt kadunud olnud juba.
Ehk aitab.

Need pulgad peavad ikka olema seal, kuhu ette nähtud.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

Pildi järgi võib õelda, et trossi on liiga palju saanud ühte nurka ja lõpuks pooli põsepeale tikkunud, ning sealt otsakaane ja pooli vahele.
Ilmselt andis see kapjade kõrgendus ka natuke järgi.
Kuigi jah, kui neid kõrgendusi ei oleks, pressib tross ühte nurka sattudes pea et kohe otsakaane küljest need pulgajukud lahti.
Kõnetraat 51922951
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

Com up ja tmax teevad erineva laiusega rullikuid ehk siis kui ma mäletan olid t-maxi rullikud kitsamad. Pane ette kitsam rull ja pulgad õige kohapeale siis jäävad sellised mured ära.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
rt23
True Off Roader!
Postitusi: 1232
Liitunud: P Jaan 27, 2008 1:45 am
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

Kas selliseid kõrgendusi originaalis ka müüakse? Olen võistlusauto peal näinud, vägagi viisakas oli. Või siis on keegi ise väga hästi teinud.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Mu arust Comeup 9000 korpus rabedast ja vähesest materjalist ning pulga kõrgus napp. Kui keerd rohkem peale saab, siis murrab kõrva ära. Ma olen ka sellisel pulgad ca 15mm kõrgemale toonud.
Antud juhul suhtumine ja teostus lõtv.
Rullikud on vist uuematel Comeupidel juba kitsamad (on need erineva laiusega mul olnud), see vähendab nurka kerimise võimalust.
Pildil jah vintsimehe saamatus vaadates segadust mis trossiga toimub.

To-rt23, jõudsid vahepeal postidada.
Teen joonise ja laseris lõigatakse välja (laisk nagu ma olen, ei viitsi viilida) 6mm roostevabast plaadid ja pulgad keevitan. Plaadid seespool.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
rt23
True Off Roader!
Postitusi: 1232
Liitunud: P Jaan 27, 2008 1:45 am
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 »

Mis selline "korralik" monstrum sinna ülesse maksaks, huvi oleks muidu :)
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Keeruline selgitada aga toimib suurepäraselt esimene kinnitus e.
Klassikalise vintsiplaadi peal on vertikaalselt vintsi seest tühi kinnitusplaat. Vints on nn. põhjaga ettepoole ja vintsi kinnituspoltide all on ka rullikud/ juhtpilu. Horisontaalse plaadi küljes on "kõrvad", mille külge kinnituvad vintsi otsakaante alumised "ülemised" nurgad, ülemised "ülemised" nurgad on omavahel kas originaalpulgaga või isetehtud, U kujulise kronsteiniga ühendatud. Jube keeruline sai. Klassikalise põhjakinnitusega ei saanudki otsakaasi pidama, selline lahendus kannatab kõike, peale ühte serva pealekerimise ja sedagi oluliselt rohkem.
Tehtud, mõeldud.
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”