Paistab nagut 2,9 liitrise moodiMovistar kirjutas:Hea küsimusEi tea numbrit.
Sellised on peal 3 liitrisel BMW-l.
3,3 TD Patroli mootori tuunimine
Moderaatorid: jr, Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Küsi sellise papi käest ,nagu Peeter Moisto ,tel.3233701. Rakvere külje all aastakümneid teinud rida ja rootorpumpasid. Peaks olema üks eesti paremaid vanakooli diislimehi. Tal palju aparatuuri ja literatuuri kodus ,ning tohutult kogemusi!Movistar kirjutas:Kõik teavad midagi aga kas on kedagi ka nii tarka kes on ridapumpa varem näppinud ja teab täpselt mida sellega teha,et heaks saaks?
Helista ca 10-16. Ta veits omamoodi mees ,aga ma arvan et abiks!
T.Priit
Tean autodest nii mõndagi! 
+358400797557 Priit
+358400797557 Priit
- JoelH
- Fitting 38"
- Postitusi: 220
- Liitunud: K Apr 04, 2007 8:47 pm
- Asukoht: Tallinn/Salmistu
- Kontakt:
onu, ma võin ju sulle teha selliseuputaja kirjutas:Peris kuri. A kes selle kolle kokku keevitas? Ise või lasid teha. Mul ka varsti vaja midagi sellist
Milwaukee, AEG, Ryobi, Homelite ja tööriistade ja aiatehnika müük, garantiiremont ja varuosad.
Kauplus: Tallinn, Kadaka tee 7/2
www.tööriistapood.ee
http://www.milwaukee.ee
53730444
Kauplus: Tallinn, Kadaka tee 7/2
www.tööriistapood.ee
http://www.milwaukee.ee
53730444
Re: 3,3 TD Patroli mootori tuunimine
Põhimõtteliselt on tuuning jõudnud sellesse faasi,et sittagi pole teinud paar kuud
Tegelt on küll vahepeal soetatud suur hunnik Nissani originaalosasid mootorile.Kõige hapum oli kui tühistati tellimus kolbidele ja hülssidele kuna ei ole enam võimalik saada nii vanale autole midagi(originaale siis).
Asjad on siiski tellitud ja tulevad Prantsusmaalt(aftermarket toodang).
Kui käes(nii 2 nädala pärast) siis kisub mootori lõplikult laiali .
Tegelt on küll vahepeal soetatud suur hunnik Nissani originaalosasid mootorile.Kõige hapum oli kui tühistati tellimus kolbidele ja hülssidele kuna ei ole enam võimalik saada nii vanale autole midagi(originaale siis).
Asjad on siiski tellitud ja tulevad Prantsusmaalt(aftermarket toodang).
Kui käes(nii 2 nädala pärast) siis kisub mootori lõplikult laiali .
HM Racing Team
- Mihkel78
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: 3,3 TD Patroli mootori tuunimine
Hei, hei!
Vaatan, et vahva ettevõtmine siin käsil.
Pumbast saab 1,8bar rõhu juures ilusti mustasuitsu kätte. Võibolla mõistlik kasutada vabalthingava pumpa! Mis mudeliga turbo on?
Igal juhul jõudu, väga põnev!
Mihkel
Vaatan, et vahva ettevõtmine siin käsil.
Pumbast saab 1,8bar rõhu juures ilusti mustasuitsu kätte. Võibolla mõistlik kasutada vabalthingava pumpa! Mis mudeliga turbo on?
Igal juhul jõudu, väga põnev!
Mihkel
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: 3,3 TD Patroli mootori tuunimine
Kuidas pumba juhtimise sel juhul lahendad?Mihkel78 kirjutas:Võibolla mõistlik kasutada vabalthingava pumpa!
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: 3,3 TD Patroli mootori tuunimine
Vabalthingava pumba saab panna kah otse pedaali alt juhitavaks (miskit keerulist seal pole - kusagil miski USA Jeep'ide foorumis oli isegi suht üksikasjalik kirjeldus selle kohta aga hetk ei leia üles)isakene kirjutas:Kuidas pumba juhtimise sel juhul lahendad?Mihkel78 kirjutas:Võibolla mõistlik kasutada vabalthingava pumpa!
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- Mihkel78
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Juul 17, 2005 9:31 am
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: 3,3 TD Patroli mootori tuunimine
saaks samuti juhtida nagu vabalthingaval.
Re: 3,3 TD Patroli mootori tuunimine
Nii.Üle pika aja on jälle asi edasi arenenud.
Plokk sai pealt sirgeks lihvitud.Kolbidelt 0,1 mm pealt maha treitud.
Vahetatud sai plokis hülsid.Nii vertikaal kui ka kõrgus üle ploki pinna aeti sajandiku sisse(hülsi oma siis).
Väntvõlli lihvisime 1.remontmõõtu ja vända otsa sai sisse freesitud 2 kiilusoont 8 mm kiilude jaoks.(Olen näinud viimasel ajal juba 2 korda,kui hüdropump originaalkiilu jalapealt maha lõikab ja vända ots pees pärast seda.)
Ja see peamine asi.Pump käis nn.tuuningus ja aeti väidetavalt väga heaks.Mingil pööretel(kuskil keskel) peaks olema kütusekogus 50%
suurem kui algselt tehas ette nägi.Öeldi,et tehasepoolt on ette nähtud ca 40 cm3 ja nüüd natuke üle 60 cm3.Täpsemalt ei oska kommenteerida kuna ei ole piisavalt pädev sel alal.
Teadjamad mehed arvasid,et sellise kooslusega peaks 1200-1500 rpm peal olema rõhk ca 0,5-0,6 bar,max väände võiks kätte saada ca 1800-1900 rpm juures ja max võimsus ca 2x suurem kui algselt tehasest välja veeres.
Põhimõtteliselt on kõik jupid olemas ja saab see nädal hakata mootorit kokku panema.
Klapper on ukse ees.
Plokk sai pealt sirgeks lihvitud.Kolbidelt 0,1 mm pealt maha treitud.
Vahetatud sai plokis hülsid.Nii vertikaal kui ka kõrgus üle ploki pinna aeti sajandiku sisse(hülsi oma siis).
Väntvõlli lihvisime 1.remontmõõtu ja vända otsa sai sisse freesitud 2 kiilusoont 8 mm kiilude jaoks.(Olen näinud viimasel ajal juba 2 korda,kui hüdropump originaalkiilu jalapealt maha lõikab ja vända ots pees pärast seda.)
Ja see peamine asi.Pump käis nn.tuuningus ja aeti väidetavalt väga heaks.Mingil pööretel(kuskil keskel) peaks olema kütusekogus 50%
Teadjamad mehed arvasid,et sellise kooslusega peaks 1200-1500 rpm peal olema rõhk ca 0,5-0,6 bar,max väände võiks kätte saada ca 1800-1900 rpm juures ja max võimsus ca 2x suurem kui algselt tehasest välja veeres.
Põhimõtteliselt on kõik jupid olemas ja saab see nädal hakata mootorit kokku panema.
Klapper on ukse ees.
HM Racing Team
Re:
Garrett 2556V on mälu järgi tootenumber.MahviaDeTyrk kirjutas:Paistab nagut 2,9 liitrise moodiMovistar kirjutas:Hea küsimusEi tea numbrit.
Sellised on peal 3 liitrisel BMW-l.
HM Racing Team
Re: 3,3 TD Patroli mootori tuunimine
Nii.Nüüd on jälle tekkinud,millest kirjutada.
Mootor on koos ja töötab.
Alustuseks tundub päris hea.Veidi on maadlemist selle muutuva geomeetriaga turboga,kuna seda mehhaaniliselt juhtima saada on kepp ruudus.
Täna sai üks tõsisem katsetus tehtud ja näo tõmbas naerule
Minek on võrreldes varasemaga ikka hoopis teisest puust. Ei oska isegi pakkuda,et palju KW väi NM seal praegu olla võiks. Tehaseandmetest on asi kaugel. Kõige parem moment oli see kui kiirusel ca 30km/h pedaali madalal pöördel põhjas hoides turbo järgi tuli ja auto tagaveoga konkreetselt risti keeras metsateele
Kuna turbo lõi algselt 1,5 bar. skaalaga näidiku pauguga(võrdne murdosa sekundist) põhja,sai hirmust veits maha keeratud.
Hetkel on väljuvate gaaside labad keeratud maksimaalselt põhja ehk turbo on keeratud kõige vähem effektiivsemaks.Siiski puhub koormuse all 0,9 bar.Tiksudes ca 1500 pöördega on rõhk 0,2 bar ja tee on musta suitsu täis.Tagasõitjale ilmselt liiga tahmane
EGT kell ehk püromeeter arvas max.temperatuuriks 700 c mingil hetkel.See on ka suht viimane piir kuna samal temperatuuril peaks alumiinium juba sulama hakkama.Proovime kütusesegu vaesemaks keerata aga kui see ei aita,siis peab hakkama kütust pumbast maha keerama
Vastasel juhul võib mootor kätte ära sulada.
Igaljuhul on plaan hakata Klapperil tagasõitjaid tahmaga lämmatama
Mootor on koos ja töötab.
Alustuseks tundub päris hea.Veidi on maadlemist selle muutuva geomeetriaga turboga,kuna seda mehhaaniliselt juhtima saada on kepp ruudus.
Täna sai üks tõsisem katsetus tehtud ja näo tõmbas naerule
Minek on võrreldes varasemaga ikka hoopis teisest puust. Ei oska isegi pakkuda,et palju KW väi NM seal praegu olla võiks. Tehaseandmetest on asi kaugel. Kõige parem moment oli see kui kiirusel ca 30km/h pedaali madalal pöördel põhjas hoides turbo järgi tuli ja auto tagaveoga konkreetselt risti keeras metsateele
Kuna turbo lõi algselt 1,5 bar. skaalaga näidiku pauguga(võrdne murdosa sekundist) põhja,sai hirmust veits maha keeratud.
Hetkel on väljuvate gaaside labad keeratud maksimaalselt põhja ehk turbo on keeratud kõige vähem effektiivsemaks.Siiski puhub koormuse all 0,9 bar.Tiksudes ca 1500 pöördega on rõhk 0,2 bar ja tee on musta suitsu täis.Tagasõitjale ilmselt liiga tahmane
EGT kell ehk püromeeter arvas max.temperatuuriks 700 c mingil hetkel.See on ka suht viimane piir kuna samal temperatuuril peaks alumiinium juba sulama hakkama.Proovime kütusesegu vaesemaks keerata aga kui see ei aita,siis peab hakkama kütust pumbast maha keerama
Vastasel juhul võib mootor kätte ära sulada.
Igaljuhul on plaan hakata Klapperil tagasõitjaid tahmaga lämmatama
HM Racing Team
