Mis oleks kõige mõistlikum.....
Moderaator: Moderators
Mis oleks kõige mõistlikum.....
Tekkis selline mõte ,et milline liikur oleks praegusi lumeolusid arvestades kõige praktilisem näiteks metsas jahipidamiseks kasutada.On see motokelk, 4x4 ,või on kellegil midagi ise aretatud.Kuna asi peaks ka lihtne ja rentaabel kasutada olema,siis jätaks Zil-id Krazid mängust välj.Kõige rohkep pakuks huvi igasugused ise aretatud maastiku võimekad liikurid.Neid igasugu videosid sarnastest masinatest olen siin vaadanud,aga kas kellegil eestis ka midagi olemas on?
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Endal seismas projekt aja puuduse tõttu aga on plaan teha multicar M25 roomikutele toyota 2,4 diisel mootoriga. Väike kerge ja suure kandejõuga. Hetkel ripub seal taga raamivahel veel u 1t tõstejõuga kraana. Olenevalt roomiku laiusest ei tohiks olla täna ega homme probleeme liikumisega. Vints on soovituslik nagu tr1's.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 163
- Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
- Asukoht: Keskel
- Kontakt:
Kaasaegsed ühe lindiga saanid ei toida jah eriti. Vana vene kahe lindiga agregaat oli eelmisel talvel väga abiks sööda vedamisel. Kui traktorid ja muu raske tehnika enam hakkama ei saanud, siis vedasime vene saaniga sööta laiali. Üks ring raja ettetegemiseks tühjalt ja siis juba kelguga 4-5 kotti vilja korraga - rohkem ei saanud, sest kotid hakkasid maha pudenema.
Võib olla võhiku tobe küsimus,aga kuidas lindi probleemi lahendada kavatsed,ehk sii kus kohast hankida vajalikud lindid ja mis need maksta võivad.Nagu aru saan peaks see projekt siis tulema kahe roomikuga.Kuidas pööramis süsteem toimima hakkab ,kas piisab difri ja külgpidurite kasutamisest,v on vajalik ka külgsidurite tekitamine ,nagu seda on linttraktoritel? Ka tavaline(manuaal) käiguvahetus ilmselt ei sobi ,sellisel masinal ilmselt hoog raugeb üsna koheselt sidurit lahutades,seega tuleks kasutada varjaatorit v miskit muud varjanti.tai kirjutas:Endal seismas projekt aja puuduse tõttu aga on plaan teha multicar M25 roomikutele toyota 2,4 diisel mootoriga. Väike kerge ja suure kandejõuga. Hetkel ripub seal taga raamivahel veel u 1t tõstejõuga kraana. Olenevalt roomiku laiusest ei tohiks olla täna ega homme probleeme liikumisega. Vints on soovituslik nagu tr1's.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 171
- Liitunud: T Apr 22, 2008 12:53 pm
- Asukoht: Tallinn ja Pärnu
Võhiku küsimus küll aga pole hullu. Tai ehitab vajalikud agregaadid sellest, mis tal parajasti käeulatuse on või mida ta arvab sõprade käeulatuses leiduvat. Seega - kui mingite "tähtsamate" tegemiste kõrvalt aega üle jäi, on näidiseksemplar ilmselt juba valmis. Võta ühendust ja mine vaata järele, kuidas kõik toimima peaks.kaidoke kirjutas:Võib olla võhiku tobe küsimus,aga kuidas lindi probleemi lahendada kavatsed,ehk sii kus kohast hankida vajalikud lindid ja mis need maksta võivad.tai kirjutas:plaan teha multicar M25 roomikutele toyota 2,4 diisel mootoriga. Väike kerge ja suure kandejõuga. Hetkel ripub seal taga raamivahel veel u 1t tõstejõuga kraana. .
Jeep Grand Cherokee ZJ V8 5.2
Jeep Cherokee XJ
+372 5074010
Jeep Cherokee XJ
+372 5074010
Vaata soome poole siin ikka liigub linte ja muud huvitavat.
http://www.nettikone.com/volvo/telasarja/800155
http://www.nettikone.com/volvo/telasarja/800155
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 170
- Liitunud: T Juul 13, 2010 7:09 pm
Osta minu jurakas ära
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=27394
usun et on vastupidavam kui igasugused isearetatud aparaadid. Saad põdra ka kasti panna. Masin on samasuur kui uazik või dodge ram.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=27394
usun et on vastupidavam kui igasugused isearetatud aparaadid. Saad põdra ka kasti panna. Masin on samasuur kui uazik või dodge ram.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
See põdra kasti ajamine kõlab ka vaikselt juba müüdina ...asi selles, et sellisele kõrgusele on paras kitse või põrsast loopida, põdraga aga sinna vedamiseks läheb vaja ca. 10 meest (mitte 10 70..80a. nägu, vaid ikka tirida jaksvaid). Kõige sobilikum on põdra jaoks aga a`la Respo stiilis madal kerghaagis ja kuna täiskasvanud põdrajaht lõpeb 30. nov ja vasikas 15. dets., siis sügisel kannatab sellega metsateedel liikuda küll. See sügis tirisime 3-kesi üht põdralehma Zubrjonokisse, mis ka suht kõrge maapinnast - no raske oli!martinkark kirjutas:Osta minu jurakas ära
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=27394
usun et on vastupidavam kui igasugused isearetatud aparaadid. Saad põdra ka kasti panna. Masin on samasuur kui uazik või dodge ram.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 170
- Liitunud: T Juul 13, 2010 7:09 pm
Kitsesid siis Või nh talvel neid põtru kes ründavad vms pärast maha on vaja lasta... Tegelt Pole elus ühtegi põtra kasti ajanud. Aga offtopicu ja puht huvipärast küsin et kui kaks lennuväljaplaati või lauda taha kaldteeks panna ja mingi käsivintsiga esimesest kastiäärest sikutada, krt siis saab põdra ka ju peale?
Muidu ma siin reklaamin oma autot
Muidu ma siin reklaamin oma autot
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
No metsa pole veel neist ükski jäänud, saavad nad välja kõik ja kuidas iganes ...aga jah, las olla.martinkark kirjutas:Kitsesid siis Või nh talvel neid põtru kes ründavad vms pärast maha on vaja lasta... Tegelt Pole elus ühtegi põtra kasti ajanud. Aga offtopicu ja puht huvipärast küsin et kui kaks lennuväljaplaati või lauda taha kaldteeks panna ja mingi käsivintsiga esimesest kastiäärest sikutada, krt siis saab põdra ka ju peale?
Muidu ma siin reklaamin oma autot
P.S ei, ma sain nagu aru jah, et sa oma masinat reklaamisid
Kusjuures ma seda olen vaadanud ka,näitasin poisilegi ,et mis oleks ,kui.....? Pildi järgi otsustades ei oska suurust määratleda,dodge ei ütle minule ka midagi.Võrdlus uazikuga annab mingi pildi küll,kas tõesti nii väike ongi?Kui suur tal kliirents on,palju kütet rüüpab ja mis siis saab ,kui tagavaraosa vaja on? Võid ka priva v tel. numbri saata ,oleks huvitav vestelda.martinkark kirjutas:Osta minu jurakas ära
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=27394
usun et on vastupidavam kui igasugused isearetatud aparaadid. Saad põdra ka kasti panna. Masin on samasuur kui uazik või dodge ram.
Pole küll jahimees,aga väikese kraanaga saab tonnise asja vabalt veoauto kasti.Kas Moog või Gaz 66 ei sobi,neile on vähemalt varuosi saada.
Moogist ,66st ja kraanadest:http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=213 ... ht=veoauto
Moogist ,66st ja kraanadest:http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=213 ... ht=veoauto
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Sellised masinad kaua enam ei sõida. Kui lumi natuke sulama hakkab ei liigu seal enam ükski ratastega masin. Teine meeldiv asi krusade kasutamisel metsatingimustes on see, et lumi sadas maha sulanud maale ehk siis maapind ei ole külmunud. Raskes lumes edasi suruda, kui all on pehme pori on päris raske. Sai eelmine aasta kevade poole sulalumega, kui lumesaan igal pöördel kinni istus, proovida 26" velgedel 4wd veoautot scania tgb30. Tee või tina poiss lihtsalt lükkas hange omale ette ja kratsis kõhualuse puhtaks. Lumekett tegi asja natuke paremaks aga kinni istus ikka.usun et on vastupidavam kui igasugused isearetatud aparaadid. Saad põdra ka kasti panna. Masin on samasuur kui uazik või dodge ram.
masin umbes selline
http://www.auto24.ee/used/496999
Minu silmis on ainus toimiv lahendus roomik/hõljuk.
Nii näiteks on volvo mudelivalikus täiesti olemas sellised pisikesed kaubikud, mis liiguvad kenasti ja ei maksa nii palju (paraku eritehnikat paari tuhande eest ei saa).
stiilinäide ka:
Selline vanakooli "Bandwagen" on hinna suurusjärku u 50K eeku. Siinkohal uuematest ja popimatest volvo roomikutest rääkima ei hakkaks, kuna hinna suurusjärk on hobi masina jaoks natuke kosmos.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221