2.7 CRD Eelsüüteküünalde kaitse

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
samru
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 160
Liitunud: K Okt 06, 2010 7:40 pm
Asukoht: Harjumaa

2.7 CRD Eelsüüteküünalde kaitse

Postitus Postitas samru »

Tere,

külmade tulekuga avastasin, et Jeep kas käivitub väga vaevaliselt või üldsegi mitte. Asja uurides avastasin, et üks eelsüüteküünla kaitse on läbipõlenud ning pärast asendamist põles kohe uuesti läbi. Teine kaitse on terve ning armatuuris tuluke toimetab nii nagu peab. Milles võiks asi olla? Kas on mingi küünal lühisesse põlenud ning seetõttu põletab kaitset läbi või on ka teisi võimalusi? Miks üldse on kaks kaitset, kas küünlad on kuidagi kahe kaitsme peale kaheks jagatud?
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: 2.7 CRD Eelsüüteküünalde kaitse

Postitus Postitas ibra »

samru kirjutas:Tere,

külmade tulekuga avastasin, et Jeep kas käivitub väga vaevaliselt või üldsegi mitte. Asja uurides avastasin, et üks eelsüüteküünla kaitse on läbipõlenud ning pärast asendamist põles kohe uuesti läbi. Teine kaitse on terve ning armatuuris tuluke toimetab nii nagu peab. Milles võiks asi olla? Kas on mingi küünal lühisesse põlenud ning seetõttu põletab kaitset läbi või on ka teisi võimalusi? Miks üldse on kaks kaitset, kas küünlad on kuidagi kahe kaitsme peale kaheks jagatud?
On olemas kaks kaitset ja kaks releed. Releed asetsevad kohe PDC otsas kaks kõrvuti.Ühe järel on 3 ja teise järel 2 küünalt.Kontrolli küünlaid ja kontrolli juhtmeid .Võid ka releedele pilgu peale heita.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
samru
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 160
Liitunud: K Okt 06, 2010 7:40 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas samru »

Tänud!

Nii ongi, esimese kaitsme all on tagumised kolm küünalt ning teise kaitsme all on esimesed kaks. minul oli lühises viimane küünal ning see tõttu ei töödanud viiest küünlast kolm.Nüüd kõik toimimas, aga sellegi poolest tundub käivitamine natukese liiga pikana... Eks nädalavahetusel ole näha, kui tuleb korraliku külma.
gunnar
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: E Mär 26, 2007 2:48 pm
Asukoht: Elva-Tartu

Postitus Postitas gunnar »

samru kirjutas:Tänud!

Nii ongi, esimese kaitsme all on tagumised kolm küünalt ning teise kaitsme all on esimesed kaks. minul oli lühises viimane küünal ning see tõttu ei töödanud viiest küünlast kolm.Nüüd kõik toimimas, aga sellegi poolest tundub käivitamine natukese liiga pikana... Eks nädalavahetusel ole näha, kui tuleb korraliku külma.
Mina pole oma masinast seda viga leid mis takistab alla -10 temperatuuriga käivitamist. Küünlad korras, pihustid korras, filtrit vahtasin... Nüüd siis plokisoojendus ja käivitub igas temperatuuris esimese pöördega...
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

gunnar kirjutas:
samru kirjutas:Tänud!

Nii ongi, esimese kaitsme all on tagumised kolm küünalt ning teise kaitsme all on esimesed kaks. minul oli lühises viimane küünal ning see tõttu ei töödanud viiest küünlast kolm.Nüüd kõik toimimas, aga sellegi poolest tundub käivitamine natukese liiga pikana... Eks nädalavahetusel ole näha, kui tuleb korraliku külma.
Mina pole oma masinast seda viga leid mis takistab alla -10 temperatuuriga käivitamist. Küünlad korras, pihustid korras, filtrit vahtasin... Nüüd siis plokisoojendus ja käivitub igas temperatuuris esimese pöördega...
Kui on plokisoojendus,siis neid vigu lihtsalt ei tule välja ,sest mootor on soe.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
gunnar
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: E Mär 26, 2007 2:48 pm
Asukoht: Elva-Tartu

Postitus Postitas gunnar »

ibra kirjutas:
gunnar kirjutas:
samru kirjutas:Tänud!

Nii ongi, esimese kaitsme all on tagumised kolm küünalt ning teise kaitsme all on esimesed kaks. minul oli lühises viimane küünal ning see tõttu ei töödanud viiest küünlast kolm.Nüüd kõik toimimas, aga sellegi poolest tundub käivitamine natukese liiga pikana... Eks nädalavahetusel ole näha, kui tuleb korraliku külma.
Mina pole oma masinast seda viga leid mis takistab alla -10 temperatuuriga käivitamist. Küünlad korras, pihustid korras, filtrit vahtasin... Nüüd siis plokisoojendus ja käivitub igas temperatuuris esimese pöördega...
Kui on plokisoojendus,siis neid vigu lihtsalt ei tule välja ,sest mootor on soe.
Võibolla, aga enne veetsin 2a neid probleeme lahates, ilma et oleks põhjust leidnud. Silber tunnistas ausalt et nad ei oska aidata ja ma olen 1 kümnest kes neil on käinud.
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”