Soov oleks osta siis odavama otsa subarut.
http://www.auto24.ee/used/787191
SIlma jäi selline isend nagu ülal.
Kellelgi kogemusi remondiarvete osasas ja vastupidamises ning ka läbivusest võiks pajatada. Küttekulu peaks olema suhteliselt ok vist ?!
Kõik arvamused ja teadmised teretulnud.
Kups
Tahaks osta foresteri
Moderaator: Moderators
Re: Tahaks osta foresteri
Siit saad ilmselt rohkem infot.Kups kirjutas:Soov oleks osta siis odavama otsa subarut.
http://www.auto24.ee/used/787191
SIlma jäi selline isend nagu ülal.
Kellelgi kogemusi remondiarvete osasas ja vastupidamises ning ka läbivusest võiks pajatada. Küttekulu peaks olema suhteliselt ok vist ?!
Kõik arvamused ja teadmised teretulnud.
Kups
http://www.subaruclub.net/foorum/
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Lisaks saam mõningast infot siit:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=919 ... ght=subaru
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=919 ... ght=subaru
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 128
- Liitunud: N Juun 17, 2010 1:55 pm
- Asukoht: Harjumaa 5088077
Mul on olnud 5 subarut, hetkel pean kahte. Antud forester on sama põhja peal mis impreza 94-00. Väga pommikindel auto igas mõttes. Suur hooldus on iga 100k tagant(15000kr) keskmine hooldus iga 50 k tagant (6000kr)
Õlivahetusvälp 12500km. Peale klotside ja õli muid kulusid ei ole. Midagi katki ei lähe sel autol. Miinuseks on küttekulu, mis turbokal on 15 sajale keskmiselt. 4veosüsteem on pidev 50/50, antud autol on taga ka lsd.
Õlivahetusvälp 12500km. Peale klotside ja õli muid kulusid ei ole. Midagi katki ei lähe sel autol. Miinuseks on küttekulu, mis turbokal on 15 sajale keskmiselt. 4veosüsteem on pidev 50/50, antud autol on taga ka lsd.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Oman ise mudeli võrra uuemat, mis jagab vanaga pmst sama tehnikat.
Mina kontrolliks ostmisel tagumisi amorte, tavaliselt on seal taga niivoo amordid, mis on suhteliselt kallid ja mis kipuvad ka läbi minema.
Roolilatt võib koliseda.
Ukseklaasi tihendid võiks üle vaadata ja võimalusel maanteesõit teha, et midagi väga häirivalt ei vilistaks.
Piduri suportitesse kipuvad kolvid kinni jääma.
Kütust kulub turbol, maanteel u. 10 - 11
Linnas 13 - 14.
Edasi liigub päris nobedalt.
Töökindel traktor on.
Mina kontrolliks ostmisel tagumisi amorte, tavaliselt on seal taga niivoo amordid, mis on suhteliselt kallid ja mis kipuvad ka läbi minema.
Roolilatt võib koliseda.
Ukseklaasi tihendid võiks üle vaadata ja võimalusel maanteesõit teha, et midagi väga häirivalt ei vilistaks.
Piduri suportitesse kipuvad kolvid kinni jääma.
Kütust kulub turbol, maanteel u. 10 - 11
Linnas 13 - 14.
Edasi liigub päris nobedalt.
Töökindel traktor on.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.