Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Turvakaar . kas ikka on hea kui pole+
minupärast jäägu kasvõi mõni auto rajale tulemata, kuid kaar või puur PEAB olema.
Ei ole vaja teha erinevaid klasse kui rada ja ohud on ühised.
Kaare tegemine on odavam kui matuste korraldamine.
Läks küll veidi süngeks kuid mõelege natuke laiemalt!
minupärast jäägu kasvõi mõni auto rajale tulemata, kuid kaar või puur PEAB olema.
Ei ole vaja teha erinevaid klasse kui rada ja ohud on ühised.
Kaare tegemine on odavam kui matuste korraldamine.
Läks küll veidi süngeks kuid mõelege natuke laiemalt!
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Näiteks kodukootud turvapuur põllurallikal võib olla kordades ohtlikum kui selle puudumine!!!!
Arusaadavalt võiks mingi turvaelement olla kaltskatusega Moogil ja vineeri-mööblikombinaadi toodangul nimega Kraz 255B, full-size meerika masinal ei näe ma vajadust ,kuna need on juba tehasest projekteeritud *katuse* jaoks ja omavad vastavaid tugevdusi postides
Tehke, mis tahate aga kõrvalt tundub see kogu reeglite jant tüüpilise EUR- pedereerimisena kus takistusi on rohkem kui lahendusi ...
Luban ,et rohkem ei vaidle ja jätkan kroomi poleerimist ja tänaval kõvatamist , kui reeglid lubavad siis tulen metsa ka ..
Arusaadavalt võiks mingi turvaelement olla kaltskatusega Moogil ja vineeri-mööblikombinaadi toodangul nimega Kraz 255B, full-size meerika masinal ei näe ma vajadust ,kuna need on juba tehasest projekteeritud *katuse* jaoks ja omavad vastavaid tugevdusi postides
Tehke, mis tahate aga kõrvalt tundub see kogu reeglite jant tüüpilise EUR- pedereerimisena kus takistusi on rohkem kui lahendusi ...
Luban ,et rohkem ei vaidle ja jätkan kroomi poleerimist ja tänaval kõvatamist , kui reeglid lubavad siis tulen metsa ka ..
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Sa oled ikka päris offroadi lähedalt näinud? Klapperil pealtvaatajana näiteks? Autode vahel on võistlusel reaalne kerekontakt, näiteks ühe võistlusauto Ifa ratas on 1,3 meetrise läbimõõduga ja masin kaalub u. 5 - 6 tonni?AsTroSS kirjutas:Näiteks kodukootud turvapuur põllurallikal võib olla kordades ohtlikum kui selle puudumine!!!!
Arusaadavalt võiks mingi turvaelement olla kaltskatusega Moogil ja vineeri-mööblikombinaadi toodangul nimega Kraz 255B, full-size meerika masinal ei näe ma vajadust ,kuna need on juba tehasest projekteeritud *katuse* jaoks ja omavad vastavaid tugevdusi postides
Tehke, mis tahate aga kõrvalt tundub see kogu reeglite jant tüüpilise EUR- pedereerimisena kus takistusi on rohkem kui lahendusi ...
Luban ,et rohkem ei vaidle ja jätkan kroomi poleerimist ja tänaval kõvatamist , kui reeglid lubavad siis tulen metsa ka ..
Kodukootud turvapuuri mitteturvalisuse teemal palun mitte sõna võtta, see on teema, millest sa ilmselt midagi ei tea ja tegelikult enamus ei tea. Kõik arvavad midagi, pähh
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kjen kasutas ühel oma võistlus veo-maasturil ju bolt-on puuri.
Usun, et hea tahtmise ja teatava näputööga on võimalik ka tänavalegaalsetele veokatele peale ja maha kruvitav kaart/puur ehitada.
Ka kasti saab ju minimaalse teurvakaare paigutada:
Vaevalt, et keegi sellisel hetkel:
ilma turvakaarte veokas sooviks olla.
Usun, et hea tahtmise ja teatava näputööga on võimalik ka tänavalegaalsetele veokatele peale ja maha kruvitav kaart/puur ehitada.
Ka kasti saab ju minimaalse teurvakaare paigutada:
Vaevalt, et keegi sellisel hetkel:
ilma turvakaarte veokas sooviks olla.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kui kedagi peaks ka minu arvamus huvitama, siis siit see tuleb:
Kui juba räägitakse reaktiivmootoritest ja liigendraamidest, siis tehke kaks klassi. Stock oleks siis igati tänavalegaalne ja teh ülevaatusega. Eestis on tsiviilis küllaga igatsugu sõjatehnikat ja muidu võimekaid kulgureid, mis seisavad niisama ja mida omanikud ei taha kardinaalselt ehitada/lammutada, kuid aeg-ajalt võiks mudaga määrida küll.
Outlow klassis pange kasvõi topfuel mootor peale ja 8 vintsi kerima ning 6 silda keerama. Peaasi , et ei ole ohtlik endale ja teistele. Showelement peab ka juures olema.
Kui juba räägitakse reaktiivmootoritest ja liigendraamidest, siis tehke kaks klassi. Stock oleks siis igati tänavalegaalne ja teh ülevaatusega. Eestis on tsiviilis küllaga igatsugu sõjatehnikat ja muidu võimekaid kulgureid, mis seisavad niisama ja mida omanikud ei taha kardinaalselt ehitada/lammutada, kuid aeg-ajalt võiks mudaga määrida küll.
Outlow klassis pange kasvõi topfuel mootor peale ja 8 vintsi kerima ning 6 silda keerama. Peaasi , et ei ole ohtlik endale ja teistele. Showelement peab ka juures olema.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Kaks klassi masinatele, mille jaoks hetkel tehakse aastas üks võistlus ja kus on osalenud mõned autod eestist ja mõned lähivälismaalt?
Ega siis foorumis võidu ei sõideta, selleks on ikka vaja reaalseid inimesi ja masinaid, kui tuumik olemas, siis nagu ülejäänu, või mis?
Ega siis foorumis võidu ei sõideta, selleks on ikka vaja reaalseid inimesi ja masinaid, kui tuumik olemas, siis nagu ülejäänu, või mis?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Milleks 2 klassi? turvapuuri pärast? ühel on, teisel mitte?
plaan on võimalikult palju rahvast võistlema saada. Turvaliselt.
ja plaan on ,et meeskondade arv aastast aastasse kasvaks mitte lollide, puudulike reglementide pärast väheneks.(rasvane iroonia)
Muus osas on ju plaan minna suht laadnaks. Kaasaarvatud nelikroolimine.
....
Kui jah ,siis edasta neile palun selle foorumi link.
Peaasi ,et saaks võimalikult palju võistlusrahvast ühise laua taha ja viimistleks lõpp-produkti reeglite näol seal.
plaan on võimalikult palju rahvast võistlema saada. Turvaliselt.
ja plaan on ,et meeskondade arv aastast aastasse kasvaks mitte lollide, puudulike reglementide pärast väheneks.(rasvane iroonia)
Muus osas on ju plaan minna suht laadnaks. Kaasaarvatud nelikroolimine.
....
Kas sa sõber tunned mõnda neist?. Eestis on tsiviilis küllaga igatsugu sõjatehnikat ja muidu võimekaid kulgureid, mis seisavad niisama ja mida omanikud ei taha kardinaalselt ehitada/lammutada, kuid aeg-ajalt võiks mudaga määrida küll.
Kui jah ,siis edasta neile palun selle foorumi link.
Peaasi ,et saaks võimalikult palju võistlusrahvast ühise laua taha ja viimistleks lõpp-produkti reeglite näol seal.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Erik, kui ma millestki valesti aru sain, siis vabandan. Mulle jäi mulje, et tahetaksegi saada ühe võistluse piirest välja? Arutelu toimub selleks, et teha oma klass? Vist toimub selline mõttetalgu korras asi, mis oleks ehk tulevikus vundamendiks.
Eesti on kahjuks liiga väike, et ajada välja üle 20 auto. Heale sõidule oleks ehk võimalik välja ajada ca 15 autot, seda siis nn mõlemas klassis kokku. Samas ei ole ka õiglane panna kasvõi "kaarkummiga" Sassi Krokodill ja stock moog kokku ja jagada ühel alusel punkte. See oleks sama kui paaritada tr1 ja tr3 ja öelda, et üks mudas sonkimine kõik.
Eesti on kahjuks liiga väike, et ajada välja üle 20 auto. Heale sõidule oleks ehk võimalik välja ajada ca 15 autot, seda siis nn mõlemas klassis kokku. Samas ei ole ka õiglane panna kasvõi "kaarkummiga" Sassi Krokodill ja stock moog kokku ja jagada ühel alusel punkte. See oleks sama kui paaritada tr1 ja tr3 ja öelda, et üks mudas sonkimine kõik.
Hetkel äkki mingi kümmekond veokat olemas kõik suuremal või vähemal määral moditud.Neid siis klapperil näha olnud.
Stocki mehed võiks tulla ja kõigepealt ühe sõidu kaasa teha. Saate tunde kätte ja tekib hirmus tahtmine võita. Seega hakkate mõtlema auto modimisele.
Näiteks klapperil täitsa võimalik ka stock 66 sõita kui rahulikult rada valida.
Katsuks ikka kõigepealt olemasolevatele masinatele sõite juurde saada siis võiks ka edasi arendada asja.Reeglid võiks lihtsalt takistada tankide ja tr3 rajaletulekut veokate kõrvale. Mingit suurt võrdsust tehnikaspordis taga ajada pole mõtet sest ükskõik kui palju asja reeglitega piirata või kui kergeks rada teha leidub alati keegi kes ehitab parema auto ja leidub ka see mees kes põske saab ja pärast hädaldab ,et reeglid ja rada pahad.
Stocki mehed võiks tulla ja kõigepealt ühe sõidu kaasa teha. Saate tunde kätte ja tekib hirmus tahtmine võita. Seega hakkate mõtlema auto modimisele.
Näiteks klapperil täitsa võimalik ka stock 66 sõita kui rahulikult rada valida.
Katsuks ikka kõigepealt olemasolevatele masinatele sõite juurde saada siis võiks ka edasi arendada asja.Reeglid võiks lihtsalt takistada tankide ja tr3 rajaletulekut veokate kõrvale. Mingit suurt võrdsust tehnikaspordis taga ajada pole mõtet sest ükskõik kui palju asja reeglitega piirata või kui kergeks rada teha leidub alati keegi kes ehitab parema auto ja leidub ka see mees kes põske saab ja pärast hädaldab ,et reeglid ja rada pahad.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2636
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
tsiteerides Faking zenjat: ja nii ongi.Mingit suurt võrdsust tehnikaspordis taga ajada pole mõtet sest ükskõik kui palju asja reeglitega piirata või kui kergeks rada teha leidub alati keegi kes ehitab parema auto ja leidub ka see mees kes põske saab ja pärast hädaldab ,et reeglid ja rada pahad
Kui kaarrehviga 66 paneb mind lutti imema siis ei ole põhjust vaadata reeglistikku vaid peeglisse._selle koha pealt side lõpp.
Kokkusaamine siiani päevakorras.
teeks kiriku keset küla : Imavere kõrts .Nädal 51 ja enne pühi?
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
olen Boatservice 66-ga 2 astat osalenud klapperil ja arendan autot edasi sest suure auto fiilinguga ei saa muid võrrelda !!!
Aga kindlasti ei pane ma mingit CHEVI V8 (mida on mul palju garaaziz), ega muid üliedasiarendusi autole.
Samas show peab jääma ja edu "lätlaste" sarnastele projektidele, on ka neil nõrgad kohad - juhul kui keegi väga pjedestaalile ihkab
Reegleid ma esialgu ei piiraks - saab näha mis uus aasta toob, äkki mõni uus liituja hakkab bürokraatiat kartma ?
Korraldajana ma sebiks igal võimalikul moel veokaid oma võistlusele, pealtvaatajatele ikkagi põhimagneteid - võibolla teha veokatele 2 sõitu ???
Eks uus aasta toob selgust
Häid pühi ja uut aastat !
Aga kindlasti ei pane ma mingit CHEVI V8 (mida on mul palju garaaziz), ega muid üliedasiarendusi autole.
Samas show peab jääma ja edu "lätlaste" sarnastele projektidele, on ka neil nõrgad kohad - juhul kui keegi väga pjedestaalile ihkab
Reegleid ma esialgu ei piiraks - saab näha mis uus aasta toob, äkki mõni uus liituja hakkab bürokraatiat kartma ?
Korraldajana ma sebiks igal võimalikul moel veokaid oma võistlusele, pealtvaatajatele ikkagi põhimagneteid - võibolla teha veokatele 2 sõitu ???
Eks uus aasta toob selgust
Häid pühi ja uut aastat !
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: T Juun 16, 2009 9:50 am
- Asukoht: Tallinn ja ida eesti
Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused
Kas võistlejate arv autos on piiratud 2,3,4,5 mordaga.Näiteks pikk kabiin.
Ex team POISSMEHED veok
Sinimäe Sovhoos Veok
Sinimäe Sovhoos Veok
Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused
Seni on olnud kuni 2 võistlejat. Mulle meeldiks kui oleks lubatud 3 juhul kui kabiinis on niipalju kohti. Võistlusklassides ju lubatud,veokatel võiks ju ka 3 olla maximum.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944