Pikappide võrdlused
Moderaator: Moderators
Minul on olnud rohkem kokkupuuteid Nissani ja Ford Rangeriga, Isuzuga natuke vähem.
Esialgne arvamus Isuzust oli parem, kui nüüd. Tagumise vedru kinnitused on madalamal kui sõiduautol. Kütusefilter asub kaitsetult põja all, enamusel on veeanduri juhtmed katki, ei ole ka palju vaja et filtri korpus ära lõhkuda. Ühel Isuzul sõõb esisild kummi, sillastendis käies on alati paigast ära ja autot kasutatakse väga rahulikuks kulgemiseks. Lisaks palju muid väiksemaid probleeme.
Nissan ja Ford(ka Mazda) millega rohkem olen kokku puutunud on aastatest 2000 kuni 2006. Nissani suurim probleem on muidugi saaled ja läbi ploki tulevad kepsud. Ainult selle pärast jätaks juba selle auto ostmatta. Külmalt on 98kw mootoril jube vali hääl ja ega ta ka soojalt päris vaikne ei ole. Probleeme ikka esineb aga peale saalede ei midagi suurt. Samas on ta väga remondi vaenulik, ksavõi siduri vahetus võtab kordi rohkem aega kui Rangeril. Suurim pluss on küllaltki väike kütusekulu.
Uuem D40 Navara on minu arvates suur ja kallis plastmassauto, millel väga nõrgad ja kallid rattalaagrid. Milleks teha maasturit, millel kõik põhjakaitsed on plastmassist.
Kõige rohkem olen kokku puutunud Rangeritega, seega tean nende probleeme rohkem. Paaril korral on vajanud remonti käigukast, täpsemalt mingi võlli laager. Vahetust on vajanud tagasilla tihend ja kulunud LSD on ka tavaline. Kõik need probleemid on olnud aga autodel millel läbisõit päris suur. Samas ei ole näinud ühtegi Rangeri või Mazda mootorit, mis kusagilt õline oleks.
Suurim pluss on hoolduse ja remondi lihtsus. Siduri vahetus käib kiiremini kui enamusel sõiduautodel, hammasrihma vahetab ära poole tunniga jne.
Toyota Hiluxiga (alatea2005) remondipoole pealt kokkupuuteid eriti ei ole. Sõites on ainukeseks häirivaks asjaks vali mootorimüra muidu küllaltki vaikses salongis.
Kui peaksin endale kastikat ostma valiks ilmselt Hiluxi (alates2005a) ja Ford Rangeri vahel.
Esialgne arvamus Isuzust oli parem, kui nüüd. Tagumise vedru kinnitused on madalamal kui sõiduautol. Kütusefilter asub kaitsetult põja all, enamusel on veeanduri juhtmed katki, ei ole ka palju vaja et filtri korpus ära lõhkuda. Ühel Isuzul sõõb esisild kummi, sillastendis käies on alati paigast ära ja autot kasutatakse väga rahulikuks kulgemiseks. Lisaks palju muid väiksemaid probleeme.
Nissan ja Ford(ka Mazda) millega rohkem olen kokku puutunud on aastatest 2000 kuni 2006. Nissani suurim probleem on muidugi saaled ja läbi ploki tulevad kepsud. Ainult selle pärast jätaks juba selle auto ostmatta. Külmalt on 98kw mootoril jube vali hääl ja ega ta ka soojalt päris vaikne ei ole. Probleeme ikka esineb aga peale saalede ei midagi suurt. Samas on ta väga remondi vaenulik, ksavõi siduri vahetus võtab kordi rohkem aega kui Rangeril. Suurim pluss on küllaltki väike kütusekulu.
Uuem D40 Navara on minu arvates suur ja kallis plastmassauto, millel väga nõrgad ja kallid rattalaagrid. Milleks teha maasturit, millel kõik põhjakaitsed on plastmassist.
Kõige rohkem olen kokku puutunud Rangeritega, seega tean nende probleeme rohkem. Paaril korral on vajanud remonti käigukast, täpsemalt mingi võlli laager. Vahetust on vajanud tagasilla tihend ja kulunud LSD on ka tavaline. Kõik need probleemid on olnud aga autodel millel läbisõit päris suur. Samas ei ole näinud ühtegi Rangeri või Mazda mootorit, mis kusagilt õline oleks.
Suurim pluss on hoolduse ja remondi lihtsus. Siduri vahetus käib kiiremini kui enamusel sõiduautodel, hammasrihma vahetab ära poole tunniga jne.
Toyota Hiluxiga (alatea2005) remondipoole pealt kokkupuuteid eriti ei ole. Sõites on ainukeseks häirivaks asjaks vali mootorimüra muidu küllaltki vaikses salongis.
Kui peaksin endale kastikat ostma valiks ilmselt Hiluxi (alates2005a) ja Ford Rangeri vahel.
Mõningased kokkupuuted Mazda B2500
Pole ühelgi täheldanud soovi laguneda ja oma päevi teeninduses veeta. Kaunis muretu hooldusest hoolduseni auto.
Mugavuse üle võiks ju viriseda, kütuse kulu 11-12 ka vaimustusest tänaste hindade juures kiljuma ei pane.
Läbivus on tehase seades auto kohta igati viisakas.
Hea auto, kui on vaja autot millega sõita ja väiksemaid asju vedada ning soov ei ole teeninduse püsiklient.
Pole ühelgi täheldanud soovi laguneda ja oma päevi teeninduses veeta. Kaunis muretu hooldusest hoolduseni auto.
Mugavuse üle võiks ju viriseda, kütuse kulu 11-12 ka vaimustusest tänaste hindade juures kiljuma ei pane.
Läbivus on tehase seades auto kohta igati viisakas.
Hea auto, kui on vaja autot millega sõita ja väiksemaid asju vedada ning soov ei ole teeninduse püsiklient.
1 Hobujõud
Mul on alati jäänud arusaamatuks miks inimesed neid Datsuneid armastavad ja kui nad nii väga meeldivad miks on neid vaja siis veel ümber ehitada?Movistar kirjutas:AsTroSS kirjutas:
Vahet ei ole, Aasias valmistaud nikerdised jäävad ikka Datsuniteks.
Panen siia ühe pildi,mille võid omale välja printida kui teinekord tekib kahtlus kas tegemist on ikka Datsuniga.Vaata siis vasakpoolset aparaati.See ongi Datsun:
Mis on nende eeliseks?
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
A mis on parem?AsTroSS kirjutas:Mul on alati jäänud arusaamatuks miks inimesed neid Datsuneid armastavad ja kui nad nii väga meeldivad miks on neid vaja siis veel ümber ehitada?Movistar kirjutas:AsTroSS kirjutas:
Vahet ei ole, Aasias valmistaud nikerdised jäävad ikka Datsuniteks.
Panen siia ühe pildi,mille võid omale välja printida kui teinekord tekib kahtlus kas tegemist on ikka Datsuniga.Vaata siis vasakpoolset aparaati.See ongi Datsun:
Mis on nende eeliseks?

Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Omal ajal olid teedel-tänavatel 100A-d ja 120-d vägagi tegijad. Vähemalt toona tooni andnud mosude ja sapakate keskel küll. Ennekuulmatult soodsad võimekuste ja maksumuste suhted.Mul on alati jäänud arusaamatuks miks inimesed neid Datsuneid armastavad ja kui nad nii väga meeldivad miks on neid vaja siis veel ümber ehitada?

Aga miks üldse autosid ümber ehitatakse? Mitte ainult Datsuneid.
See on juba hoopis suurem ja komplitseeritum filisoofiline arutlus, mis järgneks ning vääriks lausa omaette teemat.

Milleks neid RAM e ümber ehitada kui nad niigi head on?Järelikult ikka pole NII head ja asja saab parandada ümberehitades.AsTroSS kirjutas:Kui ilma emotsioonideta siin foorumis ringi vaadata, siis on 2 koolkonda , esimesed kes võtavda toorikuks JEEP toodangu ja teised kes alustavad Datsunitest
Jeepi toodangu võtavad need mehed kellele meeldib raja ääres autot remontida.Sama reegel kehtib ka poodiumi kohta.Ei ole veel siiamaani näinud ühtegi ameerika toodangut,mis kestaks (pean silmas offroadi,mitte tänaval kõvatamist oma ülivõimsa pilliga).Lihtne ju.
Nagu see vanasõna ütles:Jeebiga on sõidurõõm,Toyotaga võidurõõm.Datsunid liigituvad Toyotadega ühte patta.
HM Racing Team
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Kiidusõnad....Movistar kirjutas: Nagu see vanasõna ütles:Jeebiga on sõidurõõm,Toyotaga võidurõõm.Datsunid liigituvad Toyotadega ühte patta.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Ram'id on tehase versioonis toredad veokad aga tänaval sama aeglased kui DatsunidMovistar kirjutas:Milleks neid RAM e ümber ehitada kui nad niigi head on?Järelikult ikka pole NII head ja asja saab parandada ümberehitades.AsTroSS kirjutas:Kui ilma emotsioonideta siin foorumis ringi vaadata, siis on 2 koolkonda , esimesed kes võtavda toorikuks JEEP toodangu ja teised kes alustavad Datsunitest
Jeepi toodangu võtavad need mehed kellele meeldib raja ääres autot remontida.Sama reegel kehtib ka poodiumi kohta.Ei ole veel siiamaani näinud ühtegi ameerika toodangut,mis kestaks (pean silmas offroadi,mitte tänaval kõvatamist oma ülivõimsa pilliga).Lihtne ju.
Nagu see vanasõna ütles:Jeebiga on sõidurõõm,Toyotaga võidurõõm.Datsunid liigituvad Toyotadega ühte patta.
Tänaval kõvatamiseks on aga kiirust vaja , kiiruse tekitamiseks aga hunnik hobuseid , mida on suht lihtne kapoti alt leida.
Üllatusmoment on suur kui keskmisest suurem liikur osutub kiiremaks kui päris õige sportauto
Mulle isiklikult ei meeldi mudamülkas vintsida aga metsas või karjääris turnida ja mööda põldu põhjagaasiga kihutada on päris tore .
Piisavalt hobujõude kompenseerib ülisuure massi
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Tere!
Teemasse ka veel veidi. Olen nüüd natuke üle kahe aasta Isuzu D-Maxi omanik, 2,5TD, 5 kohaline, täispika kabiiniga.
Kütusekulu suvel keskeltläbi 8 L/100km, talvel nii 10 kandis.
Räägivad et on omaklassis üks mugavamaid söita, kusjuures kandevöime vist pea köige suurem. Meeletu vahe söidumugavuses on kui u. 100 kg miskit kasti panna.
Puudused:
Pöörderaadius on liiga suur, a eks see vist neil köigil suht sama.
Eelmisel talvel ca -19C juures ilmnes eelsüüteküünalde probleem, tuli välja et tüüpviga, kahjuks jah vaid kaks tükki vahetati ära.
3,0TD automaatkastiga versioon pidi uimasem olema.
Üks suur häda mis neil autodel on: asju pole salongis kuhugi panna
, eelmisel Navaral on tagaistme taga mingi 15 cm ruumi, D-Maxil saab sinna vaid pehmed riided panna.
Muidu pole selle kohe 45000 km jooksul mitte mingeid probleeme olnud.Eks edasised km-d näitavad kui usaldusväärne see masin on.
Lugupidamisega, Janis.
Teemasse ka veel veidi. Olen nüüd natuke üle kahe aasta Isuzu D-Maxi omanik, 2,5TD, 5 kohaline, täispika kabiiniga.
Kütusekulu suvel keskeltläbi 8 L/100km, talvel nii 10 kandis.
Räägivad et on omaklassis üks mugavamaid söita, kusjuures kandevöime vist pea köige suurem. Meeletu vahe söidumugavuses on kui u. 100 kg miskit kasti panna.
Puudused:
Pöörderaadius on liiga suur, a eks see vist neil köigil suht sama.
Eelmisel talvel ca -19C juures ilmnes eelsüüteküünalde probleem, tuli välja et tüüpviga, kahjuks jah vaid kaks tükki vahetati ära.
3,0TD automaatkastiga versioon pidi uimasem olema.
Üks suur häda mis neil autodel on: asju pole salongis kuhugi panna

Muidu pole selle kohe 45000 km jooksul mitte mingeid probleeme olnud.Eks edasised km-d näitavad kui usaldusväärne see masin on.
Lugupidamisega, Janis.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Hiluxiga oli täpselt sama mure. Salongis lihtsalt pole ruumi aga samas kasti võisid loopida üks kõik mida...saarik kirjutas:
...Üks suur häda mis neil autodel on: asju pole salongis kuhugi panna, eelmisel Navaral on tagaistme taga mingi 15 cm ruumi, D-Maxil saab sinna vaid pehmed riided panna...
.

Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
Olen siin ennemgi kirjutanud, rangerid on kõvad masinad, kohalik maaparandaja sõidab tuima näoga juba üle 3a ja kestab, sõit käib ni, et, mootori alused raami talad ülespoole lookas ja rattad vildakad, aga sell ise sõidab ka sellise mõttega, et kuskil siin nõgestes oli kaevurake, aga kus ei tea, ja tallab edasi, rattad maast lahti, pea laes, lihtsalt lõhub autot. Auto siiamaani hea pehme ei kolise (Ainult piduri klotsid logisevad) ega midagi, peale sõitu rahunemisest pole juttugi, rattad veel veerevad kui mootor juba seisab ja võti taskus.pemmu kirjutas:ma ise olen uudistanud mazda B ja samat fordi, kahjuks mõlemaid on väga vähe müügis ja nendest olen väga vähe infot leidnud kasutamise mugavusest ja vastupidavusest.
Ütlen, et minu 2,8 pajero sellisele valule kindlasti vastu ei kestaks.
Nähtupeale valiksin mina igaljuhul rangeri

PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923