Probleem VW kõrgsurve pumbaga!
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Probleem VW kõrgsurve pumbaga!
Ei ole küll päris 4 vedulisega seotud aga kuna paistab et siin palju asjalikke mehi koos, küsin siiski. Kui ei ole sobiv teema siia foorumisse, võib kustutada.
Probleem on vw T4 2,4 diisli kõrgsurve pumbaga. Nimelt hommikul mootor käevituda ei tahtnud enam külmaga, käiasin niiet starter kuum, algul nagu paar korda lubas kuid hiljem ei miskit enam. Lohistasin siis auto töökotta sooja, katkusin filtri juurest kütuse voolikud lahti, kütus voolas, ei mingit hangumis märki. Pumba juurest vaadates (mul on sinna läbipaistvad voolikud paigaldatud) on näha et starterit andes võtab kenasti kütust peale ja tagasivoolust surub välja. Võtsin ühe pihusti toru lahti, sealt ei tule aga tilkagi, seega eeldan et kütus pumpa jõuab aga pumbast pihustitesse välja enam mitte, mittekäivitumise põhjuseks eeldan et kütus pihustitesse ei jõua. Nüüd mõistus otsas, ei tunne seda kõrgsurve pumba hingeelu ka, kas on võimalik et midagi on pumbaga juhtunud (kinni jäänud-katki läinud), mida edasi teha, palun ideid? Väike tähelepanek veel, kütuse voolikutes liiguvad õhumullid ning peale starteriga käiamist hakkab kütus tagasi vajuma, tagasivoolu voolikust siis vajub läbi pumba pealevoolu voolikusse tagasi (näha mullide järgi). Keerasin pumba pealt sisse ja tagasivoolu voolikute stutsid lahti, et äkki mingi klapp seal kuid ei midagi, tühjus. Väga pikalt ei saa starterile valu ka anda, läheb juba kärssama, teise autoga tõmbamine on ka välistatud, tegu on automaatkastiga hädalisega.
Probleem on vw T4 2,4 diisli kõrgsurve pumbaga. Nimelt hommikul mootor käevituda ei tahtnud enam külmaga, käiasin niiet starter kuum, algul nagu paar korda lubas kuid hiljem ei miskit enam. Lohistasin siis auto töökotta sooja, katkusin filtri juurest kütuse voolikud lahti, kütus voolas, ei mingit hangumis märki. Pumba juurest vaadates (mul on sinna läbipaistvad voolikud paigaldatud) on näha et starterit andes võtab kenasti kütust peale ja tagasivoolust surub välja. Võtsin ühe pihusti toru lahti, sealt ei tule aga tilkagi, seega eeldan et kütus pumpa jõuab aga pumbast pihustitesse välja enam mitte, mittekäivitumise põhjuseks eeldan et kütus pihustitesse ei jõua. Nüüd mõistus otsas, ei tunne seda kõrgsurve pumba hingeelu ka, kas on võimalik et midagi on pumbaga juhtunud (kinni jäänud-katki läinud), mida edasi teha, palun ideid? Väike tähelepanek veel, kütuse voolikutes liiguvad õhumullid ning peale starteriga käiamist hakkab kütus tagasi vajuma, tagasivoolu voolikust siis vajub läbi pumba pealevoolu voolikusse tagasi (näha mullide järgi). Keerasin pumba pealt sisse ja tagasivoolu voolikute stutsid lahti, et äkki mingi klapp seal kuid ei midagi, tühjus. Väga pikalt ei saa starterile valu ka anda, läheb juba kärssama, teise autoga tõmbamine on ka välistatud, tegu on automaatkastiga hädalisega.
Carclassic OÜ
Pakun, et sul on õhuleke süsteemi kui peale starteri andmist mullid liiguvad. Kas keegi ei ole alles kütusetorustiku kallal käinud? Pinguta kõik banjopoldid üle.Enamustel autodel on siiski ka käsipump kütuse ülespumpamiseks ja keera kõrgsurvepumbale kõige lähem koht lahti kust kütus peale tuleb ja ürita käsipümbaga õhk välja saada.Kui on väga vaikselt võimalik olla ja käsipumbaga pumbata, siis võib ka õhuleke kuulda olla.
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 978
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
...eee seal pumba stutsis peaks olema kuulklapp. Wolkari pumpa pole lahanud aga 97a. Mondeol vähemalt on ja enda Montereyl kah täitsa olemas, peaks loogiliselt kõigil mehaanilistel pumpadel olema, vähemalt niipalju kui mina neid näinud olen. Parandage mind kui ma eksin.
Neid õhumulle ei tohiks seal voolikutes küll ringi rännata.
Neid õhumulle ei tohiks seal voolikutes küll ringi rännata.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
- metsik
- I live off from the mud
- Postitusi: 2131
- Liitunud: R Aug 31, 2007 11:59 am
- Asukoht: TALLINN kristiine juures
Pane putelist või kanistrist otse voolik pumpa.Kui siis läheb on kuskil õhuleke.Seda eeldusel, et su isendil pole paagis pumpa, mis peaks surve üles pumpama.Samas võib olla juba terves sisteemis õhk sees.Siis nats rohkem vaeva.
saaks maakerale tiiru peale. Tel. 5183816
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
http://www.kregori.ee Teleskooplaaduri teenused
https://www.facebook.com/kregori.ee/?fref=ts
Starter pumbale survet ei anna.Diiselmootor tahabki korralikku akut ja korras starterit et käivitusel oleks võimalikult suured pöörded .Ptyyp kirjutas:Enda töömasinal 2,4L T4 oli sama probleem ja peale starteri vahetust asi korras! Vana starter küll töötas aga ei vedanud piisavalt kiiresti mootorit ringi ning pumbale ei tekkinud korralikku survet.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Mina soovitaks võtta tagasivoolult vooliku otsast ja kui sealt starterit andes kütust tuleb, siis on pump täis ja peab käivituma.
Järgmise asjana peaks uurima suretusklapi toimimist.
Süüte sees peab sinna tulema 12V ja kui ei tule siis otse akult juhe klapile.
Kui aga klapp ka voolu andes ei plõksata, siis saab ka välja keerata ja sulguri välja võtta.
Väikeste õhumullide liikumine ei sega veel mootori töötamist sest pump on kütet täis ja ülevalt tagasivoolust tuleb ka õhk välja läbi 1mm ava koos tagasivoolava kütusega.
Küll aga häirib õhk ridapumba tööd.
Väga võiks soovitada paigaldada mõni käsipumbaga filter või vooliku vahele
Peugeoti munaga käsipump.
Järgmise asjana peaks uurima suretusklapi toimimist.
Süüte sees peab sinna tulema 12V ja kui ei tule siis otse akult juhe klapile.
Kui aga klapp ka voolu andes ei plõksata, siis saab ka välja keerata ja sulguri välja võtta.
Väikeste õhumullide liikumine ei sega veel mootori töötamist sest pump on kütet täis ja ülevalt tagasivoolust tuleb ka õhk välja läbi 1mm ava koos tagasivoolava kütusega.
Küll aga häirib õhk ridapumba tööd.
Väga võiks soovitada paigaldada mõni käsipumbaga filter või vooliku vahele
Peugeoti munaga käsipump.
Vaata jah, kas see magnetklapp voolu saab. Õhk ei ole muidugi hea, aga näiteks mul T3 jookseb samuti tagasivoolus õhk ja küte segamini ja seisma jättes tundub, nagu vasjuks tagasi. Hetkel ei tegele sellega, kuna käimaminemisega mingit probleemi pole 

Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Lähen uurin siis seda asja edasi. Otsin selle magnetklapi üles ning tuvastan kas toimetab või mitte. Õhu lekkeid kütuse süsteemis väga uskuda ei tahaks. Eelmine talv sai vahetatud kõik voolikud välja, uued klambrid, kütusefiltri pealt kaotasin selle klapi ka ära. Tookord oli süsteem kütusest tühjaks lastud. Käsipumpa ei ole sellel autol kuid vana akuga vedas päris kiiresti (15-20 sek) kütuse üles ning läks käima. Nüüd on uus võimas aku, veab päris usinalt mootorit ringi, peaks piisavalt kütet pumpa ajama. Eelnevalt olen tähele pannud et tagasivoolu voolikus on pidevalt mõni mullike olnud, mootori tööd ei ole seganud.
Carclassic OÜ
Tere. Minul selline kogemus wv tdi pumbaga et läks õhtale küttepumba sees olev etteande pump mis tekitab surve pihustitele.Algul proovisin ka kõik nipid läbi,et järsku minestas el klapp ära,küte kõik olemas ja vahepeal lubas korra.Keerasin pihusti stutsi lahti pool ringi ja vaikselt läks ainult märjaks,tegelt mis surve peab olema seal.Proovisin veel nii,et panin 1l plast pudeliga kütuse vabalt pealevoolu aga pump kütet vastu ei võtnud.Hellasin diisli spetsile kes jagab asja ja tel teel ütles et etteande pump on kulunud ja labad mis tekitavad surve on kinni jäänud.Võtsin pumba maha ja oligi see viga.Pandi uus etteande pump ja stendist läbi kas toimetab,oligi kõik ok. Pump tagasi peale,kütet täis ja pihusti pealt õhk välja ja oli asi kombes.Selline minu kogemus,ehk on abi sellest.Edu veani jõudmisel!
Aitähh kõigile kes hüva nõu andsid, sain auto tööle. Magnetklapp ei saanud voolu peale. Eelmine omanik on paigaldanud magnetklapi juhtmele vahele salalüliti mis salongi ära peidetud (lüliti olemasolust ma ei tednudki) ning millele ma olen kogematta vastu läinud enne auto käevitamist. Kuna väljas oli kõva miinus kraad ka, siis esimese asjana saigi kütusega seonduvat süüdistama hakatud. Lihtsalt halb ajastus kogu selle jama jaoks.
Kütusesüsteemis ma ei tuvastanud ühtegi klappi, seega muretsen ühe vooliku vahele käiva klapi ning paigaldan, loodan et sellega saab õhumullidest kütusesüsteemis ka lahti.
Kütusesüsteemis ma ei tuvastanud ühtegi klappi, seega muretsen ühe vooliku vahele käiva klapi ning paigaldan, loodan et sellega saab õhumullidest kütusesüsteemis ka lahti.
Carclassic OÜ
Kõik on õige et WV Audi kõrgsurvepumbas on etteande pump ,aga see ei tekita survet pihustitele.Pihustitele tekitab surve ikka kõrgsurvepump.arved kirjutas:Tere. Minul selline kogemus wv tdi pumbaga et läks õhtale küttepumba sees olev etteande pump mis tekitab surve pihustitele.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.