Teinekord piisab ka suulisest pöördumisest korraldaja poole, kõik on inimesed.Romet5 kirjutas:--------------------------------------------------------------------------------
Romet5 kirjutas:
Minu jaoks liig oli raudteeäärne kraaviületuskoht.
Nõus! Paar aastat peame nüüd sellele osale kindlasti puhkust andma. Õnneks on uued polügonid valmis vaadatud ja materjali jätkub
Romet5 kirjutas:
Eluohtlik kogemus kuna hetk enne auto tungraualt pudenemist ronisin auto alt välja, et kastist tööriistu võtta.
Miks te kirjalikku protesti ei teinud?
Õhtust!
Pisut ebameeldiv tunnistada aga mul polnud seda 5000,- EEK-i kaasas, et protesti sisse anda.
Terv. Romet
ASMV Järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Vansti olid ju tasulised vaid protestid, mis puudutasid punktiarvestust. kontrollpunktide läbimist ja kontrollfotosid. Kõiksugused muud pretensioonid (tehnilised, organisatoorsed ja turvalisust puudutavad) olid vanasti maksu vabad.
Kas selline kord on nüüdseks muutunud?
Kas selline kord on nüüdseks muutunud?
Viimati muutis Landy, T Nov 30, 2010 9:57 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Vanasti oli palju asju teisiti. ASMV juhend ütleb üsna selgelt, kuidas selliseid ja teistsuguseid küsimusi lahendatakse.Landy kirjutas:Vansti olid ju tauslised vaid protetsid, mis puudutasid punktarvestust. kontrollpunktide läbimist ja kontrollfotosid. Kõiksugused muud pretensioonid (tehnilised, organisatoorsed ja turvalisust puudutavad) olid vanasti maksu vabad.
Kas selline kord on nüüdseks muutunud?
Korraldajana ma küll ei tohiks seda öelda, aga siiski, mul on kahju, et ühtegi protesti hommikuks kirjutatud polnud. Raha oleks selleks tarbeks ilmselt kokku laenanud. Nüüd on ainult karistamatuse tunnetele hoogu antud.
21. november 2010
kell 08:30 lõppeb protestide vastuvõtmine
8.4. Keelatud on sõiduvõtted, mis takistavad teisi võistlejaid. Nagu näiteks liialt varajased suunamuutused, tahtlik masinate kiilumine kurvi sise- või välisserva suunas ning muud kaasvõistlejaid ohustavad sõiduvõtted. Süüdi olevat võistlejat karistatakse tahtlikus määrusterikkumises. Korduv rikkumine (ka tahtmatu viga) võib kaasa tuua võistkonna eemaldamise.
8.13. Karistused
Karistused võivad olla nii rahalised kui ajalised. Vastava otsuse võtab vajadusel vastu
võistluse peakohtunik ning otsus edasikaebamisele ei kuulu.
11. Protestid
11.1. Proteste võib esitada kuni 60 min peale võistluste esialgsete tulemuste väljakuulutamist kirjalikus vormis võistluste mandaati.
11.2. Protestimaks on 5000.- EEK või 319,56 EUR ja tasutakse protesti esitamisel.
11.3. Protestimaks tagastatakse ainult juhul, kui protest lahendatakse protestija kasuks.
13.3. Kõik antud juhendiga mittemääratletud faktid ja probleemid lahendab võistluste ürii.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Korraldajale
Kõigepealt muidugi tänud Oliverile ja tiimile. Järgmiseks korraks ka paar soovitust:
- 4 aastat on nüüd põhirada ühtpidi sõidetud, järgmisel aastal võiks raja
teistpidi keerata, oleks jälle nagu uus rada.
- Proloog kah 4 aastat praktiliselt sama olnud, võiks muuta.
- Selle pika ja igava möödateed lõiku Narva jõe äärde võiks välja jätta. Postiivne roolikeerajale ainult selles mõttes, et oli ainuke lõik rajal, kus süüa sai
.
- Paar mõtetut kännurallit, gaasitrassi palgiräga ja liinialune uputus olid kahjuks paar tõrvatilka muidu väga heas meepotis.
- Proloogi algusaega võiks mõned tunnid varasemaks tuua.
- Sellistes oludes oleks TR3 pidanud kõige lõpus startima, oleks
neilgi vast huvitavam olnud.
- 4 aastat on nüüd põhirada ühtpidi sõidetud, järgmisel aastal võiks raja
teistpidi keerata, oleks jälle nagu uus rada.
- Proloog kah 4 aastat praktiliselt sama olnud, võiks muuta.
- Selle pika ja igava möödateed lõiku Narva jõe äärde võiks välja jätta. Postiivne roolikeerajale ainult selles mõttes, et oli ainuke lõik rajal, kus süüa sai

- Paar mõtetut kännurallit, gaasitrassi palgiräga ja liinialune uputus olid kahjuks paar tõrvatilka muidu väga heas meepotis.
- Proloogi algusaega võiks mõned tunnid varasemaks tuua.
- Sellistes oludes oleks TR3 pidanud kõige lõpus startima, oleks
neilgi vast huvitavam olnud.
aga kui korraladaja ja reeglite järgimise vastu protestid siis peaks korraldaja ka viieka laua nurgale panema,et kui protestijal on õigus,siis saab ta ka viieka nagu korraldaja saaks.Oliver kirjutas: 8.13. Karistused
Karistused võivad olla nii rahalised kui ajalised. Vastava otsuse võtab vajadusel vastu
võistluse peakohtunik ning otsus edasikaebamisele ei kuulu.
11. Protestid
11.1. Proteste võib esitada kuni 60 min peale võistluste esialgsete tulemuste väljakuulutamist kirjalikus vormis võistluste mandaati.
11.2. Protestimaks on 5000.- EEK või 319,56 EUR ja tasutakse protesti esitamisel.
11.3. Protestimaks tagastatakse ainult juhul, kui protest lahendatakse protestija kasuks.
13.3. Kõik antud juhendiga mittemääratletud faktid ja probleemid lahendab võistluste ürii.
Oleks ju normaalne.
56157755
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Ma ei saanud su mõttest praegu aru. Raha peab lauale panema ikkagi protestija. Võistluste korraldaja vastu protestimisega pead sa pöörduma 4x4 alaliidu poole ja seal on protestimiseks oma kord. Kala ära aja palun erinevaid asju sassi omavahel.kala kirjutas:aga kui korraladaja ja reeglite järgimise vastu protestid siis peaks korraldaja ka viieka laua nurgale panema,et kui protestijal on õigus,siis saab ta ka viieka nagu korraldaja saaks.
Oleks ju normaalne.
Aga palun täpsusta.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Korraldajale
Konstruktiivsed ettepanekud! Ilus. Kommenteerin neid veidi:TK kirjutas:Kõigepealt muidugi tänud Oliverile ja tiimile. Järgmiseks korraks ka paar soovitust:
- 4 aastat on nüüd põhirada ühtpidi sõidetud, järgmisel aastal võiks raja
teistpidi keerata, oleks jälle nagu uus rada.
- Proloog kah 4 aastat praktiliselt sama olnud, võiks muuta.
- Selle pika ja igava möödateed lõiku Narva jõe äärde võiks välja jätta. Postiivne roolikeerajale ainult selles mõttes, et oli ainuke lõik rajal, kus süüa sai.
- Paar mõtetut kännurallit, gaasitrassi palgiräga ja liinialune uputus olid kahjuks paar tõrvatilka muidu väga heas meepotis.
- Proloogi algusaega võiks mõned tunnid varasemaks tuua.
- Sellistes oludes oleks TR3 pidanud kõige lõpus startima, oleks
neilgi vast huvitavam olnud.
Põhiraja teistpidi pööramine. See on mõte mida oleme siiamani ainult mõttena hoidnud. Järgmisel aastal on plaanis ära teha, aga ennekõike sõltub see sellest, millised kokkulepped suudan saavutada maade valdajatega RMK, Kaitseväe ja Eesti Energiaga.
Proloogile uus rada. Siikohal ütlen nii: "Kui Land Rover töötab, siis ära hakka talle hooldust tegema - ta hakkab kohe lagunema." Proloogi rada töötab väga täpselt: asukoht on hea, turvalisus on hea, pinnas on hea ja paremusjärjestus kujuneb väga kenasti ajaliselt välja. Raske on loobuda toimivast asjast. Võib-olla... mingid mõtted on tegelikult.
Seda pikka igavat lõiku peab läbima selleks, et saaks nautida selle piirkonna ülejäänud osa, mis on väljaspool kruusateid. Alternatiive pole praegu, aga eks näis milliseid töid aasta jooksul kaevandus teeb. Teisest küljest on minu silmis ka see üks klassikaline takistus korralikul võistlusel - võitlus väsimusega (lisaks on see hea aeg võileiva järamiseks)
Proloogi algusaeg. Miks on vaja proloogi algusaega varasemaks tuua? Automaatselt venitab see ajagraafiku pikemaks. Kas tõesti oli võistleja jaoks ajagraafik liiga tihe?
Minu teada oli TR3-l huvitav. Aga kui selline survestamine jätkub, siis selle aasta absoluutarvestuse võitja (tuletan meelde, et lätlane) jääb ajaloo viimaseks. Kui me hakkame klasside kaupa startimist järjestama, siis pole võimalik enam üldist võrdlust teha ning kujuneb välja tavaline "iga-klass-pusib-omaette-võistlus". Aga see on tema mis ilmselt vajab nüüd järgmised 9-10 kuud kõige rohkem tähelepanu.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Näitlik illustratsioon:Oliver kirjutas:Kahjuks on see võimatu. Või ma hakkan jälle asju liiga keeruliseks mõtlema.Myrgel kirjutas:totu kirjutas:PS. Mingid evakuatsiooniskeemid rajalt võiks ju olla, osaliselt liikumisvõimelisele autole.![]()
![]()

Ehk siis kõige lihtsam oleks maha märkida trajektori või mitu mis viivad ilma vintsimata välja Narva karjääri väravast. Ainukene katsumus saab olema sinna trajektoorini jõudmine. Ehk siis vintsid ja möllad ennast katkestamise kohast välja, aga kui oled juba nn vabasse vette saanud, siis tead kuidas välja saada. Meie ja ka teiste häda oligi selles, et kui me olime ennast teedeni ukerdanud, kus juba kütuse jm autod liiklesid, siis ei osanud enam edasi minna. Kõik teed mida võtsime lõppesid kas tupikuga või pöördusid tagasi.
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Siin see probleem seisnebki, et tegelikult ei tohi me liigelda nendel teedel (väljaveo teedel), kus te US-Partsiga seiklesite. Igasugune evakuatsioon peab ideaalis toimuma trassist väljapoole, mitte sissepoole (puudutab Narva karjääri ala). Ma ei ole veel suutnud välja töötada mehhanismi, mis takistaks seda. See et te seal seiklesite oleks võinud mulle probleeme tekitada ja seada ohtu järgmise aasta nõusoleku EE-lt. Seekord küsimusi ei olnud.Myrgel kirjutas: Ehk siis kõige lihtsam oleks maha märkida trajektori või mitu mis viivad ilma vintsimata välja Narva karjääri väravast. Ainukene katsumus saab olema sinna trajektoorini jõudmine. Ehk siis vintsid ja möllad ennast katkestamise kohast välja, aga kui oled juba nn vabasse vette saanud, siis tead kuidas välja saada. Meie ja ka teiste häda oligi selles, et kui me olime ennast teedeni ukerdanud, kus juba kütuse jm autod liiklesid, siis ei osanud enam edasi minna. Kõik teed mida võtsime lõppesid kas tupikuga või pöördusid tagasi.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Liikumine rajal: http://rada.minurada.ee/race/164
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
- Naksitrallid
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 22
- Liitunud: L Jaan 12, 2008 1:04 pm
- Asukoht: 59°25’38"N 24°41’41"E
Ma ei saa aru sellisest asjast kuidas ei ole võimalik teha eraldi track rajalt minemasaamise kohta ??? Tra selline debiilne jutt et ei saa ei oska ja ei ole vaja ajab sita keema !!! KRt sõitsime veerand paaki maha ,et rajalt minema saada kuna kõik teed olid kinni või läksid ei tea kuhu !Mis siis saab kui kellegagi midagi juhtub ja on kiiresti vaja lähima teeni viia kuskohta ka kiirabi oskab tulla ? Siis puuakse korraldaja väga kiiresti ülesse !
Protestid tuleb teha kuidagi nii ,et kui ühe tiimi peale tahab rohkem kui üks võistkond protestida siis pole mingit protestimaksu kuna siis asi nagu otsustatud ja teine olukord millal ei pea mingit pappi kokku ajama on siis kui sul teine võistkond kõrvalt näeb pealt mis juhtus ??? Krt tahad väita ,et ka siis on võimalus ,et protestija kaotajaks jääb ja mõttetuid proteste tuleb !!!
Palun mõtle ennem kui vastad !!!
Protestid tuleb teha kuidagi nii ,et kui ühe tiimi peale tahab rohkem kui üks võistkond protestida siis pole mingit protestimaksu kuna siis asi nagu otsustatud ja teine olukord millal ei pea mingit pappi kokku ajama on siis kui sul teine võistkond kõrvalt näeb pealt mis juhtus ??? Krt tahad väita ,et ka siis on võimalus ,et protestija kaotajaks jääb ja mõttetuid proteste tuleb !!!
Palun mõtle ennem kui vastad !!!
Vahest on hea näha ka puid...
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Naksitrallid kirjutas:Ma ei saa aru sellisest asjast kuidas ei ole võimalik teha eraldi track rajalt minemasaamise kohta ??? Tra selline debiilne jutt et ei saa ei oska ja ei ole vaja ajab sita keema !!! KRt sõitsime veerand paaki maha ,et rajalt minema saada kuna kõik teed olid kinni või läksid ei tea kuhu !Mis siis saab kui kellegagi midagi juhtub ja on kiiresti vaja lähima teeni viia kuskohta ka kiirabi oskab tulla ? Siis puuakse korraldaja väga kiiresti ülesse !
Protestid tuleb teha kuidagi nii ,et kui ühe tiimi peale tahab rohkem kui üks võistkond protestida siis pole mingit protestimaksu kuna siis asi nagu otsustatud ja teine olukord millal ei pea mingit pappi kokku ajama on siis kui sul teine võistkond kõrvalt näeb pealt mis juhtus ??? Krt tahad väita ,et ka siis on võimalus ,et protestija kaotajaks jääb ja mõttetuid proteste tuleb !!!
Palun mõtle ennem kui vastad !!!
Oot, oot, mis maailmast sa nüüd üles ärkasid. Selline suhtlusstiil pole sallitav.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Ei viitsi seletada,lõpupeol räägin.Oliver kirjutas:Ma ei saanud su mõttest praegu aru. Raha peab lauale panema ikkagi protestija. Võistluste korraldaja vastu protestimisega pead sa pöörduma 4x4 alaliidu poole ja seal on protestimiseks oma kord. Kala ära aja palun erinevaid asju sassi omavahel.kala kirjutas:aga kui korraladaja ja reeglite järgimise vastu protestid siis peaks korraldaja ka viieka laua nurgale panema,et kui protestijal on õigus,siis saab ta ka viieka nagu korraldaja saaks.
Oleks ju normaalne.
Aga palun täpsusta.
Atv foorumist kopeeritud:
9.3 karikavõistluse punkte ei saa võistkonnad kes on katkestanud.Punkt 9.3.3katkestanuks loetakse võistkonnad millistel on jäänud kontrollpunkt läbimatta.Sama väitis hommikul ka Oliver.Kui nüüd juhendi punkte 9.3 ja 9.3.3 mitte lugedaja vaadata kohe punkti 9.4 karikavõistluse punkte saavad võistkonnad,kes on läbinud finisi siis......
Et nagu asjad vastuolus
Atv foorumis üldse jube palju nuttu ja hala selle võistluse kohta,korraldajana ma huvipärast loeks läbi,äkki saab mõtteid edaspidiseks.
56157755
- Naksitrallid
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 22
- Liitunud: L Jaan 12, 2008 1:04 pm
- Asukoht: 59°25’38"N 24°41’41"E
Jah aga paraku ei salli mina ka korraldamise apsudesse pohhuistlikult !!!erik kirjutas:Naksitrallid kirjutas:Ma ei saa aru sellisest asjast kuidas ei ole võimalik teha eraldi track rajalt minemasaamise kohta ??? Tra selline debiilne jutt et ei saa ei oska ja ei ole vaja ajab sita keema !!! KRt sõitsime veerand paaki maha ,et rajalt minema saada kuna kõik teed olid kinni või läksid ei tea kuhu !Mis siis saab kui kellegagi midagi juhtub ja on kiiresti vaja lähima teeni viia kuskohta ka kiirabi oskab tulla ? Siis puuakse korraldaja väga kiiresti ülesse !
Protestid tuleb teha kuidagi nii ,et kui ühe tiimi peale tahab rohkem kui üks võistkond protestida siis pole mingit protestimaksu kuna siis asi nagu otsustatud ja teine olukord millal ei pea mingit pappi kokku ajama on siis kui sul teine võistkond kõrvalt näeb pealt mis juhtus ??? Krt tahad väita ,et ka siis on võimalus ,et protestija kaotajaks jääb ja mõttetuid proteste tuleb !!!
Palun mõtle ennem kui vastad !!!
Oot, oot, mis maailmast sa nüüd üles ärkasid. Selline suhtlusstiil pole sallitav.
Mitte ükski kunstnik ei saa kuulsaks ilma kriitikata ja ennem ei tule selle riigi pinnal ühtegi väga hästi korraldatud 4x4 võistlust kui keegi ei anna korraldajatele suurte apsude eest vastu näppe !!!
Vahest on hea näha ka puid...