Vale ju.


Ise enesest mõte on hea. Aga keegi peab ju seda asja admistreerima, muidu lõpputulemuseks on kõik autod halvad, või väga halvad.
Moderaator: Moderators
Võib olla, ega mul polegi mingit lahendust, vaid mõte kuidas esmase maasturi ostja saaks ilma küsimata mingigi pildi ette hinnangutest mida siin antakse.Andrus Michelis kirjutas:*Land Rover-i 2,5L ilma turbota diisel - ei liigu üldse edasi.
Vale ju.Sõber paneb säänse aparaadiga minema, sina lööd teiba maase ja lähed suitsu tegema. Kui tagasi tuled siis näed, et tükk maad on liikunud.
![]()
Ise enesest mõte on hea. Aga keegi peab ju seda asja admistreerima, muidu lõpputulemuseks on kõik autod halvad, või väga halvad.
Proovisõit on ainult üks osa maasturi valimisel. On palju asju mis tulevad ajapikku välja või teatud situatsioonides (metsas, talvel külmaga jne), mida on võimatu paaripäevase proovisõiduga tuvastada. Selle tarbeks ongi kasulik teiste kogemusi lugeda.007 kirjutas:Mina julgen väita, et igasugune uhke tabel teeb näiteks ostjale (kes 4x4 asjast mitte midagi ei jaga) asja veel keerulisemaks. Ise ostsin esimese maasturi 2005/2006. Ja ei jaganud ka suurt midagi neist, peale selle, et nad on 4x4 masinad ja nendega võib metsa minna. Aga uuups võta näpust või kuskilt mujalt ega ikka ei võinud küll. Ja mul ei jäänudki muud üle, kui teha proovisõite ja neid ma tegin palju. Tegelikult ootan siiamaani Volkari proovisõidu aega ja ka pakkumist Audist Q 7-le (seda siis aastast 2006). Asja otsustas lõppeks minu jaoks teatud esinduse müügimees kellel oli reede õhtu kiire ja kes viskas mulle Spordi (uups) võtmed ja ütles et too esmasp. tagasi. Pika jutu lühike mõte on, et tabel minuarust algajat ei aita. Pane endale hinnaklass paika ja hakka proovisõitma + alati küsi tuttavate (klubid+margi fännid näiteks)käest lisainfot. Ma usun, et ka teatud margi eelistusetga inimesed suudavad objektiivselt võrrelda.