Võrdlustabel maasturitest

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 771
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andrus Michelis »

*Land Rover-i 2,5L ilma turbota diisel - ei liigu üldse edasi.

Vale ju. :D Sõber paneb säänse aparaadiga minema, sina lööd teiba maase ja lähed suitsu tegema. Kui tagasi tuled siis näed, et tükk maad on liikunud. :D

Ise enesest mõte on hea. Aga keegi peab ju seda asja admistreerima, muidu lõpputulemuseks on kõik autod halvad, või väga halvad.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Minuarust lihtne. USA on hea ja ülejäänud paha 8)
+372 5028488
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

jr kirjutas:Minuarust lihtne. USA on hea ja ülejäänud paha 8)
Sinu elu ongi lihtne. Kuni sa saad teada tõe.
Sa vahepeal olid juba paranemisteel aga näe… jälle keeras ära. :)
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

trc kirjutas:
jr kirjutas:Minuarust lihtne. USA on hea ja ülejäänud paha 8)
Sinu elu ongi lihtne. Kuni sa saad teada tõe.
Sa vahepeal olid juba paranemisteel aga näe… jälle keeras ära. :)
jaak elab lihtsalt vales riigis, muidu on kõik korras temaga :)
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

jr kirjutas:Minuarust lihtne. USA on hea ja ülejäänud paha 8)
10 punkti Jaagule. :twisted:
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

Andrus Michelis kirjutas:*Land Rover-i 2,5L ilma turbota diisel - ei liigu üldse edasi.

Vale ju. :D Sõber paneb säänse aparaadiga minema, sina lööd teiba maase ja lähed suitsu tegema. Kui tagasi tuled siis näed, et tükk maad on liikunud. :D

Ise enesest mõte on hea. Aga keegi peab ju seda asja admistreerima, muidu lõpputulemuseks on kõik autod halvad, või väga halvad.
Võib olla, ega mul polegi mingit lahendust, vaid mõte kuidas esmase maasturi ostja saaks ilma küsimata mingigi pildi ette hinnangutest mida siin antakse.
Tel 56224693
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17427
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Ehk piisaks sellestki, kui kõide mudeli teemade moderaatorid midagi sellist kokku kirjutaks:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=451

Näitekks Jeepi teemas on (minu hinngul) iga neljas positus 4,0 mootoriga Chero tüüpvigade kohta.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
007
Fitting 38"
Postitusi: 358
Liitunud: L Sept 01, 2007 3:58 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

Mina julgen väita, et igasugune uhke tabel teeb näiteks ostjale (kes 4x4 asjast mitte midagi ei jaga) asja veel keerulisemaks. Ise ostsin esimese maasturi 2005/2006. Ja ei jaganud ka suurt midagi neist, peale selle, et nad on 4x4 masinad ja nendega võib metsa minna. Aga uuups võta näpust või kuskilt mujalt ega ikka ei võinud küll. Ja mul ei jäänudki muud üle, kui teha proovisõite ja neid ma tegin palju. Tegelikult ootan siiamaani Volkari proovisõidu aega ja ka pakkumist Audist Q 7-le (seda siis aastast 2006). Asja otsustas lõppeks minu jaoks teatud esinduse müügimees kellel oli reede õhtu kiire ja kes viskas mulle Spordi (uups) võtmed ja ütles et too esmasp. tagasi. Pika jutu lühike mõte on, et tabel minuarust algajat ei aita. Pane endale hinnaklass paika ja hakka proovisõitma + alati küsi tuttavate (klubid+margi fännid näiteks)käest lisainfot. Ma usun, et ka teatud margi eelistusetga inimesed suudavad objektiivselt võrrelda. :roll:
RR Sport
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

007 kirjutas:Mina julgen väita, et igasugune uhke tabel teeb näiteks ostjale (kes 4x4 asjast mitte midagi ei jaga) asja veel keerulisemaks. Ise ostsin esimese maasturi 2005/2006. Ja ei jaganud ka suurt midagi neist, peale selle, et nad on 4x4 masinad ja nendega võib metsa minna. Aga uuups võta näpust või kuskilt mujalt ega ikka ei võinud küll. Ja mul ei jäänudki muud üle, kui teha proovisõite ja neid ma tegin palju. Tegelikult ootan siiamaani Volkari proovisõidu aega ja ka pakkumist Audist Q 7-le (seda siis aastast 2006). Asja otsustas lõppeks minu jaoks teatud esinduse müügimees kellel oli reede õhtu kiire ja kes viskas mulle Spordi (uups) võtmed ja ütles et too esmasp. tagasi. Pika jutu lühike mõte on, et tabel minuarust algajat ei aita. Pane endale hinnaklass paika ja hakka proovisõitma + alati küsi tuttavate (klubid+margi fännid näiteks)käest lisainfot. Ma usun, et ka teatud margi eelistusetga inimesed suudavad objektiivselt võrrelda. :roll:
Proovisõit on ainult üks osa maasturi valimisel. On palju asju mis tulevad ajapikku välja või teatud situatsioonides (metsas, talvel külmaga jne), mida on võimatu paaripäevase proovisõiduga tuvastada. Selle tarbeks ongi kasulik teiste kogemusi lugeda.

Meil on piisavalt suur kommuun, et saaksime juba enam-vähem adekvaatset pilti üldlevinumatest markidest. Keegi ei räägi, et peaksime alustama mingist haruldasest imemasinast mida eestis ehk 2 eksemplari. Enamlevinud margid-mudelid on alustuseks hea küll.

Miks seda vaja on? Iga kord kui keegi pöördub foorumi poole palvega neliveolist autot soetada, nämmutatakse ühed ja samad teemad sada korda järjest läbi, kuni lõpuks on kõik omavahel tülis. Kui on mingid kommentaaridega koontabelid siis tuleks lõpp vaidlustele stiilis "see auto laguneb" "ei see auto ei lagune üldse tegelikult" või "too auto on super offroad auto" "tolle autoga kõlbab heal juhul ainult kalal käia". Kui üheksa omaniku kümnest ütleb, et remondi peale kulub keskmisest rohkem raha, siis järelikult seda ka kulub. Kui 7 omaniku 10 leiab, et tolle autoga ei saa offroadida, sest esimene iseseisev vedrustus on liialt nõrk, siis järelikult sobib see auto vaid softroaderitele.

Keeruline küsimus on muidugi see, kuidas panna paika metoodika.

Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
007
Fitting 38"
Postitusi: 358
Liitunud: L Sept 01, 2007 3:58 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

Asja võiks lahendada näiteks nii. Võetakse mingi N kogus maastureid, mida poest saada (noh selliseid mida üldse kannatab kommenteerida näiteks) ja foorumlased annavad neile näiteks 10-palli süsteemis hinded (seda siis mingis hääletusvormis, mida siin juba ka varem on tehtud) + lisana on toodud mingis tulbas selles tabelis tema head ja vead näiteks erinevate mootorite/aastakäikude puhul. Iseenesest tekibki pingerida. Ma paneks kohe südamele auväärt kogudusele, et sellisel juhul ei saa hääletamisel lähtuda sellest, et kas sinna mahub defauldina alla 37 ja 10" tõste jne. Tuleb aru anda, et tegu on "salongi autoga" ning autoga, mida ei ehitata ümber off-roadiks ja selleks ta ka jääb. Ehk siis puhas tehase toode + mis tehas ise kaasa pakub nö originaalis.

p.s. kuigi lisas võib alati märkida, et 10 aasta pärast on antud isend näiteks väga hea doonor sellistel ja sellistel põhjustel.
RR Sport
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”