ASMV Järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Kiidusõnad ka minu poolt,vaieldamatult on selle võistluse trass üks minu lemmikutest.Kindlasti oleks võinud TR-1 jaoks see lõpuosas olnud langetatud puudega siht olemata olla aga saime ka sealt vaevaga läbi.
Tänud ka Idanaabri võistkonnale kes meile paaril korral ankruks olid.
Hea võistlus ja loodame järgmisel aastal taas rajal olla.
Tom "Maasturid"
Tänud ka Idanaabri võistkonnale kes meile paaril korral ankruks olid.
Hea võistlus ja loodame järgmisel aastal taas rajal olla.
Tom "Maasturid"
Viimati muutis Maasturid, K Nov 24, 2010 8:53 am, muudetud 1 kord kokku.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Mina tean: loch ness monstertotu kirjutas:Kes oli ei tea aga meil hammustas ta püsika poolekssrock kirjutas:Kas keegi ehk oskab öelda mis kuradi metallilõikur seal sügava kraavi põhjas oli ennem turbaväljasi kus eelmine aasta Inseneer oma tagasilla jättis.Otse tee oli suletud ja me vintsisme vasakust järsust kraavipervest ülesse.Käis mingi jõletum raksakas,tunne oli siuke,et tagastange irdus.Vaatasin et see stange küljes ja kimasime edasi,kohe selgus, et vedru on omalt kohalt lahkunud ja siis selgus,et mingi metallilõikur oli hammustanud bensupaagi kaitsme küljest tüki ära ja mingi osa lõhki tõmmanud,paagil kaks väikest täket,õnneks paak jäi terveks.Seega oli suur vedamine ,aga mis kuradi asi seal kraavi põhjas ikkagi oli?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
1. raudteeületuse kohtuniku suu läbi tänud võistlejatele ja eelkõige peakorraladajale ning kogu korraldustiimile! Väsitav, kuid vahva üritus oli. Annab indu, et mõnel järgmisel korral ehk taas rajal või vähemasti Turistimas olla.
Toitlustusele tänud supi eest! See tradistioon peab jätkuma!
Lähiajal saan ehk ka mõned tehtud klõpsud üles panna.
Häbi-Häbi rajal (ka vastassuunas!) ja sellega paraleelselt hulkuvatele ATV- turistidele!
Toitlustusele tänud supi eest! See tradistioon peab jätkuma!
Lähiajal saan ehk ka mõned tehtud klõpsud üles panna.
Häbi-Häbi rajal (ka vastassuunas!) ja sellega paraleelselt hulkuvatele ATV- turistidele!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
sry offtopic aga ise kahtlustasime sirgala e?lucas .tagarehvil olida ka ebasümmetrilised hõredad augud võisid olla hambajäljedeero I kirjutas:Mina tean: loch ness monstertotu kirjutas:Kes oli ei tea aga meil hammustas ta püsika poolekssrock kirjutas:Kas keegi ehk oskab öelda mis kuradi metallilõikur seal sügava kraavi põhjas oli ennem turbaväljasi kus eelmine aasta Inseneer oma tagasilla jättis.Otse tee oli suletud ja me vintsisme vasakust järsust kraavipervest ülesse.Käis mingi jõletum raksakas,tunne oli siuke,et tagastange irdus.Vaatasin et see stange küljes ja kimasime edasi,kohe selgus, et vedru on omalt kohalt lahkunud ja siis selgus,et mingi metallilõikur oli hammustanud bensupaagi kaitsme küljest tüki ära ja mingi osa lõhki tõmmanud,paagil kaks väikest täket,õnneks paak jäi terveks.Seega oli suur vedamine ,aga mis kuradi asi seal kraavi põhjas ikkagi oli?

Viimati muutis seff, T Nov 23, 2010 4:33 pm, muudetud 2 korda kokku.
- Naksitrallid
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 22
- Liitunud: L Jaan 12, 2008 1:04 pm
- Asukoht: 59°25’38"N 24°41’41"E
Kindlasti oleksime sõitnud kiirema aja kui te ei oleks meil jalus tolknenud ühel mäetipul kus sõitsite ülesse ja jäite ette passima nagu kütus oleks otsa saanud ?Saime ikka siduri mäepeal teie pärast mõnuga lõhnamaMyrgel kirjutas:Alati oleks saanud proloogil parema aja sõita ja siis ehk oleks puhtamat rada saanud. Selline püdel tee peakski proloogil heaks motivatsiooniks olema. Ise sõitsime ERITI ettevaatlikult, eriti mis puudutab külgkallet ja saime kah päris lõpus startida. Kohati meenutas rada juba Klaperjahti, mida kuuldes olid esimese otsa mehed imestunud, kuna neil oli veel suhteliselt korralik pind samas kohas olnud.Naksitrallid kirjutas:Tore üritus aga natukene ebaõiglaselt korraldatud kuna lõpus startinud väiksemate klasside autodel oli TR-3 -de poolt ülesse kaevatud radadel ikka väga raske.Oleks pidanud starti laskma tr-1 siis tund vahet siis vaba tund vahet tr-2 jne.Tuletab meelde 2007 ladogat kus tr-3 sõitis protoga samat rada ning kui tr-3 stardid oli antud siis 5 mintsa hiljem tulid protod järgi ja sõitsid esimeses poriaugus tr-3 -st mööda ja kaevasid reduktorsildadega sellised roopad ,et ainult vintsides liikusime edasi !



Vahest on hea näha ka puid...
Ei tea küll millist mäge silmas pead, aga juu oli mingi asine põhjus. Nagu kirjutasin, sõitsime ERITI ettevaatlikult kahNaksitrallid kirjutas:Kindlasti oleksime sõitnud kiirema aja kui te ei oleks meil jalus tolknenud ühel mäetipul kus sõitsite ülesse ja jäite ette passima nagu kütus oleks otsa saanud ?Saime ikka siduri mäepeal teie pärast mõnuga lõhnamaMyrgel kirjutas:Alati oleks saanud proloogil parema aja sõita ja siis ehk oleks puhtamat rada saanud. Selline püdel tee peakski proloogil heaks motivatsiooniks olema. Ise sõitsime ERITI ettevaatlikult, eriti mis puudutab külgkallet ja saime kah päris lõpus startida. Kohati meenutas rada juba Klaperjahti, mida kuuldes olid esimese otsa mehed imestunud, kuna neil oli veel suhteliselt korralik pind samas kohas olnud.Naksitrallid kirjutas:Tore üritus aga natukene ebaõiglaselt korraldatud kuna lõpus startinud väiksemate klasside autodel oli TR-3 -de poolt ülesse kaevatud radadel ikka väga raske.Oleks pidanud starti laskma tr-1 siis tund vahet siis vaba tund vahet tr-2 jne.Tuletab meelde 2007 ladogat kus tr-3 sõitis protoga samat rada ning kui tr-3 stardid oli antud siis 5 mintsa hiljem tulid protod järgi ja sõitsid esimeses poriaugus tr-3 -st mööda ja kaevasid reduktorsildadega sellised roopad ,et ainult vintsides liikusime edasi !
![]()
![]()


Urmas
P.S. Internetiavardustest leitud pilte:
Lätlased (põhiliselt lätlastest, aga meie omadest kah veidi): GALERII
Kes lõustaraamatust pole veel vaadanud, siis pildid Indrek Alliku suurema läätse läbi: GALERII
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
Palms tiim tänab korraldajaid meeldejääva nädalavahetuse eest. Üritus oli super ja rada fantast
. Mida meenutada on palju
Proloogil suutsime sõita enamvähem stardiaja välja, kuid põhitrassil ei olnud saatus meie pool ja roolivõimu voolik otsustas lõpetada koostöö. Nagu siin juba eelnevalt läbi käis et sellel aastal oli TR2´e klassis mingi anomaalia sees, et kes ette sai sellel auto lagunes
.
Kuid peale väikest remonti olime taas löögivalmis
ja mingi aja möödudes olime taas tr2´e pundiga koos
Ja õnneks vedas meie masin lõpuni välja, küll väikeste vigastustega(värskelt lõigatud sihil saime esiluku juhtimisest lahti), kuid siiski 
Tänud ka kaasvõitlejatele, kes andsid abistava käe, et pääseda turbaväljale, sest kraav oli meeletult sügavaks kaevatud kui meie sinna jõudsime siis alles esimesed TR3´d lahkusid sealt. Siis kui meie auto sinna sisse sõitis siis kogu kallas liikus ja auto ei liikunud enam kuhugi. Jeep on ikka kuramuse lai.
See kraav oli peale 13´t ajavõtu kiipi. Kui mäletan õigesti siis andis meile ennast ankruks 333 qkulgur, kes kahjuks ise vist pidi rihmaprobleemide pärast katkestama, andsime ka meie oma rihma neile, kuid kahjuks vist ei sobinud see.
Aga kokuvõtteks seda et väga lahe üritus oli, isiklikult teist korda sellel trassil ja kui võimalik siis ka edaspidi katsun kohal olla. Minu arvates on ASMV aasta nael eesti offroadis


Proloogil suutsime sõita enamvähem stardiaja välja, kuid põhitrassil ei olnud saatus meie pool ja roolivõimu voolik otsustas lõpetada koostöö. Nagu siin juba eelnevalt läbi käis et sellel aastal oli TR2´e klassis mingi anomaalia sees, et kes ette sai sellel auto lagunes

Kuid peale väikest remonti olime taas löögivalmis



Tänud ka kaasvõitlejatele, kes andsid abistava käe, et pääseda turbaväljale, sest kraav oli meeletult sügavaks kaevatud kui meie sinna jõudsime siis alles esimesed TR3´d lahkusid sealt. Siis kui meie auto sinna sisse sõitis siis kogu kallas liikus ja auto ei liikunud enam kuhugi. Jeep on ikka kuramuse lai.

See kraav oli peale 13´t ajavõtu kiipi. Kui mäletan õigesti siis andis meile ennast ankruks 333 qkulgur, kes kahjuks ise vist pidi rihmaprobleemide pärast katkestama, andsime ka meie oma rihma neile, kuid kahjuks vist ei sobinud see.
Aga kokuvõtteks seda et väga lahe üritus oli, isiklikult teist korda sellel trassil ja kui võimalik siis ka edaspidi katsun kohal olla. Minu arvates on ASMV aasta nael eesti offroadis

Kirjutaks siis meie vaatevinkli läbi ka midagi.
Rada oli super.Sai mõnusalt kihutada ja sai ka mõned korrad vintsida.Kõiksugu maastikku oli.
Lõpus see metsasiht ei meeldinud ja torni juurest laskumine tundus hirmsam kui eelmine aasta.
Sõitsime enamuse rajast lätlastega koos,tegime koos rada kuna meil puudus arvuti kohe algusest ja lootsime,et mingil hetkel teevad nad mingi vea ja annavad aega tankimiseks.Mida rohkem me nendega koos sõitsime(eeldatavasti ca 50-70 km koos) seda enam sai selgeks,et vigu ei tehta ja meile kütusetankimise aega seega ei anta.Enne vaatetorni sõitsin vastu puud kildudeks toilet power snorkli ja meil ei jäänudki muud üle kui Zeiza mööda lasta ja asuda snorklit tuunima ja tankima.See pull kestis ca 10 kopikatega minutit ja tõpselt selle aja kaotasime ka liidrile.Teadsime ka veel seda,et Mazozolil ei tööta vints ja äkki tekib meil seal võimalus mööda saada. Küll ei teadnud me aga seda,et Zeiza vintsis Mazozoli ühest august välja tingimusel ,et Zeizazt mööda ei sõida.Sellega leppisid nad kokku meie kolmanda koha
Igatahes oli sõit vinge ja oleks võinud isegi pikem olla.Järgmine aasta kindlalt kohal.
Rada oli super.Sai mõnusalt kihutada ja sai ka mõned korrad vintsida.Kõiksugu maastikku oli.
Lõpus see metsasiht ei meeldinud ja torni juurest laskumine tundus hirmsam kui eelmine aasta.
Sõitsime enamuse rajast lätlastega koos,tegime koos rada kuna meil puudus arvuti kohe algusest ja lootsime,et mingil hetkel teevad nad mingi vea ja annavad aega tankimiseks.Mida rohkem me nendega koos sõitsime(eeldatavasti ca 50-70 km koos) seda enam sai selgeks,et vigu ei tehta ja meile kütusetankimise aega seega ei anta.Enne vaatetorni sõitsin vastu puud kildudeks toilet power snorkli ja meil ei jäänudki muud üle kui Zeiza mööda lasta ja asuda snorklit tuunima ja tankima.See pull kestis ca 10 kopikatega minutit ja tõpselt selle aja kaotasime ka liidrile.Teadsime ka veel seda,et Mazozolil ei tööta vints ja äkki tekib meil seal võimalus mööda saada. Küll ei teadnud me aga seda,et Zeiza vintsis Mazozoli ühest august välja tingimusel ,et Zeizazt mööda ei sõida.Sellega leppisid nad kokku meie kolmanda koha

Igatahes oli sõit vinge ja oleks võinud isegi pikem olla.Järgmine aasta kindlalt kohal.
HM Racing Team
- tann78
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 44
- Liitunud: T Jaan 06, 2009 3:59 pm
- Asukoht: Viljandi ja Soooome umbes fifti fifti
Tundub et see teiste seljas sõkkumine on kuuevarbalistel mingi komme, isegi kodumaal.kiiking kirjutas:Naksitrallid kirjutas:!Oleksime vast isegi lõpuni sõitnud kui see kuuevarbaliste leedukate 303 ei oleks meid lifti pealt maha sõitnud kuna siis lendasid rattamutrid ja muu peenike staff kapotilt suure kaarega mutta
Kas neid kuuevarbalisi oleks võimalik ka kuidagi ohjeldada? Täna vaatasime auto üle ja kuidagi kahju on sellest, et tehnilise probleemi kõrvaldamine on kordades odavam, kui kellegi lollusest või pahatahtlikusest tekitatud kahjude kõrvaldamine..R.Laansalu kirjutas:Kiidusõnad korraldajatele/rajameistritele.
Aga mitte see ei ajanud kõige rohkem tigedaks. Lugupeetud kuuevarbalised sõitsid mu ukse nii kõveraks, et see ei käi tänase päevani kinni. Antud kohas oli raja laiust ikka korralikult ja ilusti oleks saanud natuke kaugemalt mööduda. Ise olin autosse ronimas e. ukse ja auto vahel. Hea, et üle jala ei sõitnud
Imelik, et kui on stardis ainult eesti võistlejad, siis selliseid jamasid ei ole.
Äkki peaks tegema väljamaalastele sõiduoskuste kontrolli, mitte ainult juhilubade kontrolli?

http://www.4x4sport.lv/lv/galerija/vide ... --madona10
moog 6000 km sõitnud,nüüd juba 8000+ ,no ei raatsi ümber ehitada :PSobivat U406 otsin.
- weix2
- Fitting 44"
- Postitusi: 423
- Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
- Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740
Need mõlemad pooled olid ka Sultsil liikvel, nr 444 ja bling bling velgedega tõld ei tea kas siis ka omavahel turnisid, kisub nagu multifilmiks CARS kättetann78 kirjutas: Tundub et see teiste seljas sõkkumine on kuuevarbalistel mingi komme, isegi kodumaal.![]()
http://www.4x4sport.lv/lv/galerija/vide ... --madona10

Kas ebasportliku käitumise eest vastu näppe ei peaks neile vahelduseks andma, karistustes on ikka selline punkti olnud. Või siis on et peab hyvitama kahju teistele. Karistustabelis peaks olema: "arveldavad omavahel". Aga väga nahaale nagu rajal kohata ei taha. Võib oma tervisele hakata.
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Torn sai saatuslikuks jah, 5-6 korda üle nipli ja roolisammas andis saba. Muidu oleks edasi tulistanud.Movistar kirjutas:Lõpus see metsasiht ei meeldinud ja torni juurest laskumine tundus hirmsam kui eelmine aasta.
Igatahes oli sõit vinge ja oleks võinud isegi pikem olla..
Rada oli ATV jaoks mega kerge, üks vintsimine selles kraavis peale 13. kõpsi oli. Ei tea kas seal lõpus sihi peal oli muda, mida kõik väitsid või ei olnud.
Igatahes selle laskumise vaatetorni juurest võiks küll edaspidiseks ATV-delt vähemalt välja võtta. Olin esimest korda ja ei teadnud, et eelmisel aastal see lausa keelatud oli.
Lisaks veel apsakas punktidega.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Tänud korraldajatele võistkond PLEKSOR poolt!
Rada oli vinge ja vaheldusrikas. Minu jaoks liig oli raudteeäärne kraaviületuskoht. Enne seda saavutatud edu kadus sinna jõudes.
Kraavist pääsenud, põrutasime turbarabas täiskiirusel põõsastikku peitunud betoonjuraka otsa, peale mida vasak esiratas "lahkus" meie võistkonnast. 3WD-na edasi tuterdades otsustasime lõpuks päevavalges siiski remondi ette võtta. Rajalt kõrvale, võimalikult puude vahele, et teisi ei segaks. Vintsiga puu külge, hi-liftiga üles, ratas alt, mutikad kapotile ritta ja järsku...! Ei tea kust ilmus puid langetades eelpool mainitud leedukate 303 ning meie sõit said enneaegselt lõpetatud. Eluohtlik kogemus kuna hetk enne auto tungraualt pudenemist ronisin auto alt välja, et kastist tööriistu võtta.
Edu korraldajatele! Tänud kaasvõistlejatele kes meid erinevates olukordades abistasid!
Romet & Tõnu
Rada oli vinge ja vaheldusrikas. Minu jaoks liig oli raudteeäärne kraaviületuskoht. Enne seda saavutatud edu kadus sinna jõudes.
Kraavist pääsenud, põrutasime turbarabas täiskiirusel põõsastikku peitunud betoonjuraka otsa, peale mida vasak esiratas "lahkus" meie võistkonnast. 3WD-na edasi tuterdades otsustasime lõpuks päevavalges siiski remondi ette võtta. Rajalt kõrvale, võimalikult puude vahele, et teisi ei segaks. Vintsiga puu külge, hi-liftiga üles, ratas alt, mutikad kapotile ritta ja järsku...! Ei tea kust ilmus puid langetades eelpool mainitud leedukate 303 ning meie sõit said enneaegselt lõpetatud. Eluohtlik kogemus kuna hetk enne auto tungraualt pudenemist ronisin auto alt välja, et kastist tööriistu võtta.
Edu korraldajatele! Tänud kaasvõistlejatele kes meid erinevates olukordades abistasid!
Romet & Tõnu