Tänud ka Vanadelt sõpradelt. Rada oli OK ja korraldus sujus.
Proloog läks kah normaalselt, kuna ikka 2,5i ja lehtvedru ei kannata kiiret sõitu.
Põhitrass neelas suht kähku 3 esimest püsikat!!! rohkem meil polnud kaasas ning siis otsustasime loobuda. Esimene vints avaldas kah arvamust, et ei viitsi nagu väga. Midagi ta seal tegi aga oli jube laisk.
Esimese püsika vahetuse ajal arvas Wrangler, et tahab mind kallistada ja ründas mind ootamatult. Mõned sinikat õnneks ja hea, et oli KIIVER peas!!!
Muidu vist oleks rännanud koju punase ristiga. Eks veidi oma lollust kah sealjuures.
Aga korraldajatele tänu.
P.S. Kas suurimatele katkestajatele on kah mingi autasu välja mõeldud? Näiteks kõvemate püsikate näol ja siis kah veel kõvem sidur?
Naksitrallid kirjutas:!Oleksime vast isegi lõpuni sõitnud kui see kuuevarbaliste leedukate 303 ei oleks meid lifti pealt maha sõitnud kuna siis lendasid rattamutrid ja muu peenike staff kapotilt suure kaarega mutta
R.Laansalu kirjutas:Kiidusõnad korraldajatele/rajameistritele.
Aga mitte see ei ajanud kõige rohkem tigedaks. Lugupeetud kuuevarbalised sõitsid mu ukse nii kõveraks, et see ei käi tänase päevani kinni. Antud kohas oli raja laiust ikka korralikult ja ilusti oleks saanud natuke kaugemalt mööduda. Ise olin autosse ronimas e. ukse ja auto vahel. Hea, et üle jala ei sõitnud
Kas neid kuuevarbalisi oleks võimalik ka kuidagi ohjeldada? Täna vaatasime auto üle ja kuidagi kahju on sellest, et tehnilise probleemi kõrvaldamine on kordades odavam, kui kellegi lollusest või pahatahtlikusest tekitatud kahjude kõrvaldamine..
Imelik, et kui on stardis ainult eesti võistlejad, siis selliseid jamasid ei ole.
Äkki peaks tegema väljamaalastele sõiduoskuste kontrolli, mitte ainult juhilubade kontrolli?
Oliver & Co - tänud! Super! Ja ei vingu üldse.
Hilisemal TR2 meeste mitteametliku koosolekul, selgus tõsiasi, et kes meist TR2-es juhtima läks, see ka koheselt purunes. Vist mingi anomaalia...
Tänud ka meie poolt korraldajatele/rajameistritele. See väike osa rajast mille läbida jõudsime oli väga hea ja olen täiesti kindel et edasi läks aina paremaks. Kahjuks ei õnnestunud meil ka seekord eriti kaugele jõuda (jõudsime omal jalal 276 punktini), aga selle eest on jälle võimalik autot remontida. Ja auto remont meeldib meile sama palju kui sõitmine. Vintsimise käigus suutsime ära lõhkuda käändmiku korpuse nii et autot ei olnud enam salongist võimalik roolida. Peale paari tundi ebaõnnestunud remonti hakkasime kõndima baasi. Ja nagu ikka õnnetused käivad käsikäes. Ka arvuti aku hakkas ära väsima nii, et kui me kaua veel oleks kõndinud siis ega me ei oleks teadnud küll kuhu poole peab minema. Kuna väljas hakkas juba pimedaks minema ning kaevanduse teepeal lumel nähes ühe suure karu jälgi ja kahe väikese karukese jälgi siis ausalt öeldes tegi see mind küll nati ärevaks. Lume paksust vaadates võis arvata, et need jäljed tekkisid minutikest viis enne meid. No loodus mulle meeldib, aga ma ei ole üldse kindel kas ma tahaks karuperega koos samal ajal ühel teel kõndida. Õnneks võttis meid Indrek oma auto peale ja tõi elusalt baasi. Suurimad tänud talle.
Kella 23-st öösel hakkas pihta päästeoperatsioon mis kestis seitsmeni hommikul kuni suutsime autot paar kilomeetrit edasi metsateeni saada, et see seal käru peale panna. Selle eest suur tänu Oliverile, kes andis meile appi paar oma meeskonna liiget ja kes viitsisid meiega need öised tunnid metsas veeta ning meid aidata. Eriline tänu ka Maidule kelle auto, kogemused, tarkus ja õpetussõnad meid lõpuks liikuma pani (liikumiskiiruseks tuli siis kilomeeter umbes nelja tunniga). Enne seda hakkasi meile juba kerge masendus peale tulema ja olime valmis määramata ajaks oma auto metsa jätma. Meie noor piloot kes see kord autot juhtis arvas küll, et tema enam sellises ekstreemspordis enam ei osale, aga arvan et see läheb tal üle kui külmunud näpud ja jalad on jälle üles sulanud. Tuleme kindalsti ka järgmine kord.
Villar Sikk
Valgamaa
---------------------------
tel: 5078985 villar@estpak.ee
Tuleb välja, et me polnud ainukesed, kes proloogil rehvi lõhkus ja see on juba pisut kummaline. Rehvil olevad jäljed räägiva pigem metallist, või väga teravast kivist esemest, mis asusid sõidujäljes väga lähestiku, nii, et rehvil on mitu torkejälge järjest. Rehv purunes proloogi selles osas, kus oli suur külgkalle paremale. Ilmselt see junn tuli maa seest siis välja, kui kümned autod sellest mööda nühkisid. Väga halb õnn.
Muidu oli proloogi rada ülikõva.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
erik kirjutas:Tuleb välja, et me polnud ainukesed, kes proloogil rehvi lõhkus ja see on juba pisut kummaline. Rehvil olevad jäljed räägiva pigem metallist, või väga teravast kivist esemest, mis asusid sõidujäljes väga lähestiku, nii, et rehvil on mitu torkejälge järjest. Rehv purunes proloogi selles osas, kus oli suur külgkalle paremale. Ilmselt see junn tuli maa seest siis välja, kui kümned autod sellest mööda nühkisid. Väga halb õnn.
Muidu oli proloogi rada ülikõva.
keegi pealtvaataja teadis rääkida et see Hui*njaa .sitahargi moodi ork oli seal juba eelmine aasta olnud,kas rajameister ka proloogi raja see aasta ikka terve rehviga läbi sõitis
erik kirjutas:Tuleb välja, et me polnud ainukesed, kes proloogil rehvi lõhkus ja see on juba pisut kummaline. Rehvil olevad jäljed räägiva pigem metallist, või väga teravast kivist esemest, mis asusid sõidujäljes väga lähestiku, nii, et rehvil on mitu torkejälge järjest. Rehv purunes proloogi selles osas, kus oli suur külgkalle paremale. Ilmselt see junn tuli maa seest siis välja, kui kümned autod sellest mööda nühkisid. Väga halb õnn.
Muidu oli proloogi rada ülikõva.
keegi pealtvaataja teadis rääkida et see Hui*njaa .sitahargi moodi ork oli seal juba eelmine aasta olnud,kas rajameister ka proloogi raja see aasta ikka terve rehviga läbi sõitis
Vasus Teie küsimusele: Rajameistriga sõitsime proloogi raja Luigega läbi 7 tundi enne esimese auto starti, lisasime linte ja jõudsime tervete rehvidega lõppu.
Mitte küll proloogil aga põhitrassil nägime vähemalt kahte maasse murdunud puuri. Sillatala toetus millegi väga konkreetse vastu ja tagasi sõites leidsimegi turritava puuriotsa. Rehviga sellise otsa sattudes oleks ilmselt rehvi hävimine.
totu kirjutas:Mitte küll proloogil aga põhitrassil nägime vähemalt kahte maasse murdunud puuri. Sillatala toetus millegi väga konkreetse vastu ja tagasi sõites leidsimegi turritava puuriotsa. Rehviga sellise otsa sattudes oleks ilmselt rehvi hävimine.
Võistlus toimus kaevanduse territooriumil. On normaalne, et seal on igasugu industriaalprügi kuhu otsa on võimalik end katki sõita/kukkuda/vintsida jne
Seega normaalsed olud. Ise tuleb vaadata, kus sõidad, kuidas sõidad ning kui kiiresti :p sõidad.
Kas keegi ehk oskab öelda mis kuradi metallilõikur seal sügava kraavi põhjas oli ennem turbaväljasi kus eelmine aasta Inseneer oma tagasilla jättis.Otse tee oli suletud ja me vintsisme vasakust järsust kraavipervest ülesse.Käis mingi jõletum raksakas,tunne oli siuke,et tagastange irdus.Vaatasin et see stange küljes ja kimasime edasi,kohe selgus, et vedru on omalt kohalt lahkunud ja siis selgus,et mingi metallilõikur oli hammustanud bensupaagi kaitsme küljest tüki ära ja mingi osa lõhki tõmmanud,paagil kaks väikest täket,õnneks paak jäi terveks.Seega oli suur vedamine ,aga mis kuradi asi seal kraavi põhjas ikkagi oli?
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
totu kirjutas:PS. Mingid evakuatsiooniskeemid rajalt võiks ju olla, osaliselt liikumisvõimelisele autole.
Mõte pole paha, autoni (Blackout) jõudmine võttis oluliselt rohkem aega kui tema ära toomine sest lõpuks saime teada millised lukud tuleb avada.
Muidu lahe üritus, tänud kõigile kes olid kaasosalised.
Eriti meeldiv oli kohata toitlustaja menüüs suppi, suurema praetaldreku võtan järgmine kord ise kaasa ja elu nagu lill.
Tänud ka QKulguri meeskonna poolt, Oliverile, Jakole ja teistele rajameistritele ja kaasaitajatele. Tuleb tõdeda, et lisaks selle, et see sõit on tõesti vägahea on mõnus kulgeda rajal ja meenutada eelmisi aastaid. Imelikul kombel oli väga palju meeles ja eelmistest aastatest. Juhina oli mul väga hea sõita kuna teadsin juba kus midagi on ja kus võita ning kus kaotada saab.
Suurepärane sõit, veel kord "Suured Tänud" vot see on rada ja võistlus, kus teistel tuleb õppust võtta, lisaks nägin mina ka sõitjate poolt viisakust rajal ja ka see on hea märk. Tänud ka kaasvõistlejatele.
srock kirjutas:Kas keegi ehk oskab öelda mis kuradi metallilõikur seal sügava kraavi põhjas oli ennem turbaväljasi kus eelmine aasta Inseneer oma tagasilla jättis.Otse tee oli suletud ja me vintsisme vasakust järsust kraavipervest ülesse.Käis mingi jõletum raksakas,tunne oli siuke,et tagastange irdus.Vaatasin et see stange küljes ja kimasime edasi,kohe selgus, et vedru on omalt kohalt lahkunud ja siis selgus,et mingi metallilõikur oli hammustanud bensupaagi kaitsme küljest tüki ära ja mingi osa lõhki tõmmanud,paagil kaks väikest täket,õnneks paak jäi terveks.Seega oli suur vedamine ,aga mis kuradi asi seal kraavi põhjas ikkagi oli?
Kes oli ei tea aga meil hammustas ta püsika pooleks