Jah nii on, diislil rohkem kütet = rohkem jõudu = suurem temp silindris = rohkem energiat. Soovituslik oleks paigaldada sul ka püromeeter, saad õigel ajal jala pedalilt maha võtta, ennem kui turbo labad või kolvid sulama hakkavad.Movistar kirjutas:Kas selle diisli puhul ei kehti :rokem kütet,rohkem jõudu,rohkem tahma?
Vaadates USA diisleid siis nii kui juurde väänad on korralik tomu lõõrist väljas ja ka jõudu tuleb isuga juurde.
Ehe näide oli alles hiljaaegu Kala Ramiga.
3,3 TD Patroli mootori tuunimine
Moderaatorid: jr, Moderators
+372 5028488
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Aa, no siis on ju lihtne luguMovistar kirjutas:Pump käis 2 aastat tagasi mingi venna käes kes midagi tegi.Mida ,ei tea täpselt.Aja jooksul on mingil imelikul kombel asi ainult paremaks läinud.isakene kirjutas:...sain ma õieti aru, et sa siiani ei ole veel üldse pumpa peale keeranud?
Masin hakkab iga võistlus järjest paremini edasi käima ja ka rohkem kütet võtma.Samuti on tekkinud anomaalia sellega,et aegajalt ei hoia tühikäiku.Peab gaasi peal hoidma nii 1000 kopikatega pöörde peal,et välja ei sureks.
Tavaliselt hakkavad autod alati enne otsasaamist paremini käima
Eks ta tunneb ette,et sults on tema viimane võistlus.


Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Kunagi ma isegi keerasin seda plekkseibi taga olevat kruvi,see mis tehasest plommitud on,aga mingeid muutusi küll ei täheldanud.isakene kirjutas:Aa, no siis on ju lihtne luguMovistar kirjutas:Pump käis 2 aastat tagasi mingi venna käes kes midagi tegi.Mida ,ei tea täpselt.Aja jooksul on mingil imelikul kombel asi ainult paremaks läinud.isakene kirjutas:...sain ma õieti aru, et sa siiani ei ole veel üldse pumpa peale keeranud?
Masin hakkab iga võistlus järjest paremini edasi käima ja ka rohkem kütet võtma.Samuti on tekkinud anomaalia sellega,et aegajalt ei hoia tühikäiku.Peab gaasi peal hoidma nii 1000 kopikatega pöörde peal,et välja ei sureks.
Tavaliselt hakkavad autod alati enne otsasaamist paremini käima
Eks ta tunneb ette,et sults on tema viimane võistlus.ma mõtlesin, et oled pumba juba põhja keeranud ja nüüd otsid lisavõimalusi. Tavaliselt patrolimehed käivad kruvika ja nr 10 võtmega ise kapoti all ja keeravad pumpa nagu tuju parajasti on. Pumba külje peal on turbomootoritel pumbast tuleva võlli küljes nukaga plekkseib, mille asendit reguleerib korpuse küljes olev reguleerkruvi. Selle reguleerkruviga käibki etteande reguleerimine. Harju keskmine patroliomanik keerab seda kruvi veerand pöörde kaupa ja katsetab vaheldumisi senikaua, kuni kiirendades tagant kerget kalmaari viskama hakkab. Kui musta kalmaari, see sõltub juba omaniku p*rsenärvitundest ja südametunnistusest.

HM Racing Team
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Vähe keerasid, tähendab.Movistar kirjutas: Kunagi ma isegi keerasin seda plekkseibi taga olevat kruvi,see mis tehasest plommitud on,aga mingeid muutusi küll ei täheldanud.

Ning veel, kui kollektorist pumpa tuleval torul/voolikul ebatihedused sees on, siis on kütuse etteanne samuti peetis ja reguleerimine ei mõju.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Ma pole küll antud kõrgsurvepumbaga kursis,kuid üldjuhul diislite ridapumbad annavad piisavalt survet ja surve pole reguleeritav.Reguleeritavad on pihustite surved . Reguleeritav on ka kütuse kogus ja mootori pöörded regulaatorist.Et kütus paremini pihustuks ja põleks ei tohi pihusti ots lekkida ega kuseda,ning tõstetakse pihustite survet.See regull käib vedru pingsuse tõstmisega seibidega või kruvist keeramisega olenevalt pihustist.See on see surve,mida kõrgsurvepump jõuab veel läbi suruda.Need pihustid pannakse stendi ja reguleeritakse kõik ühesuguse rõhu peale.Üldjuhul on nad tehases reguleeritud olenevalt pumbast sinna 180-200 ati kanti.Mida suurema survega pihusti avaneb seda rohkem võimu.Kütuse pumbast liigsel pealekeeramisel pole mingit tolku ,see ainult lämmatab mootori ära.See peab olema piiripealne ja ei tohi olla nii et suits päikest varjab. Stendis sätitakse ka paika plunzeri kütuse kogus ,mida pritsitakse mootorisse ja need peavad olema võrdsed..Tähtis on ka reguleerida sissepritse nurk .
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Ibra on hästi rääkinud, hau.
Ainuke ebatäpsus on see, et patroli pihustisurved on tehasest tulnuna kuni 115 bar, manuaalis lubatakse minimaalselt 103. 70-80-ga töötab ka veel täitsa ilusti. Mõningate kogemuste põhjal on kasulik siiski pihustisurved mõnevõrra kõrgemaks seada, pidi mootori tööle ja kütusekulule hästi mõjuma.

Ainuke ebatäpsus on see, et patroli pihustisurved on tehasest tulnuna kuni 115 bar, manuaalis lubatakse minimaalselt 103. 70-80-ga töötab ka veel täitsa ilusti. Mõningate kogemuste põhjal on kasulik siiski pihustisurved mõnevõrra kõrgemaks seada, pidi mootori tööle ja kütusekulule hästi mõjuma.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Härrased te vaatate asja ainult pumba mätta otsast, aga Moovil on turbomootor.
Selles suhtes olen nõus, et liiga tihe suits ei ole hea ja hakkab mootorit lämmatama, aga ärge unustage turbot ja selle tööpõhimõtet. See töötab puhtalt heitgaaside poolt antavast energiast, nii et mida rohkem suitsu ja gaase, seda suurem tootlikus ja rõhk, vähemalt nii kaua, kuni turbo ise takistama hakkab. Sammuti toetab oluliselt turbo efektiivsust põlemisgaaside temperatuur, mis just kütusesegu rikastumisel tõuseb.
Selles suhtes olen nõus, et liiga tihe suits ei ole hea ja hakkab mootorit lämmatama, aga ärge unustage turbot ja selle tööpõhimõtet. See töötab puhtalt heitgaaside poolt antavast energiast, nii et mida rohkem suitsu ja gaase, seda suurem tootlikus ja rõhk, vähemalt nii kaua, kuni turbo ise takistama hakkab. Sammuti toetab oluliselt turbo efektiivsust põlemisgaaside temperatuur, mis just kütusesegu rikastumisel tõuseb.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Võin seda kinnitada. Chevyl kütet peale keerates tõusis ka turborõhk 9PSI pealt 11PSI peale - sest energia mis vallandus oli suurem ja ajas turbo rohkem pöördesse.erik kirjutas: See töötab puhtalt heitgaaside poolt antavast energias
Ja ei naera nii väikese rõhu üle

+372 5028488
Seda kruvi sai ju igasse asendisse keeratud,aga polnud küll erilist vahet,ei koormuse all ega tühjalt.Movistar kirjutas:Kunagi ma isegi keerasin seda plekkseibi taga olevat kruvi,see mis tehasest plommitud on,aga mingeid muutusi küll ei täheldanud.isakene kirjutas:Aa, no siis on ju lihtne luguMovistar kirjutas: Pump käis 2 aastat tagasi mingi venna käes kes midagi tegi.Mida ,ei tea täpselt.Aja jooksul on mingil imelikul kombel asi ainult paremaks läinud.
Masin hakkab iga võistlus järjest paremini edasi käima ja ka rohkem kütet võtma.Samuti on tekkinud anomaalia sellega,et aegajalt ei hoia tühikäiku.Peab gaasi peal hoidma nii 1000 kopikatega pöörde peal,et välja ei sureks.
Tavaliselt hakkavad autod alati enne otsasaamist paremini käima
Eks ta tunneb ette,et sults on tema viimane võistlus.ma mõtlesin, et oled pumba juba põhja keeranud ja nüüd otsid lisavõimalusi. Tavaliselt patrolimehed käivad kruvika ja nr 10 võtmega ise kapoti all ja keeravad pumpa nagu tuju parajasti on. Pumba külje peal on turbomootoritel pumbast tuleva võlli küljes nukaga plekkseib, mille asendit reguleerib korpuse küljes olev reguleerkruvi. Selle reguleerkruviga käibki etteande reguleerimine. Harju keskmine patroliomanik keerab seda kruvi veerand pöörde kaupa ja katsetab vaheldumisi senikaua, kuni kiirendades tagant kerget kalmaari viskama hakkab. Kui musta kalmaari, see sõltub juba omaniku p*rsenärvitundest ja südametunnistusest.
Üks pump käis ka viljandi pumba vana juures ja ta ütles et ei saa sealt juurde ja see pump mis peal on hetkel see käis jassi autotoas ja tegi seda tikker,siis sai veitsa juurde kütust ja hakkas veitsa paremini käima.
Kütuse kogusega tõuseb jah rõhk,mul ennem oli 40psid ja nüüd mingi 43-45psid

Palju ei tea see datsuni mootor rõhku kannatab?
2bari ehk 29 psid peaks ikka kannatama ju???
56157755
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
No ma ei usu elu sees, et originaalseades mootoril pumpa ei saa niipalju peale keerata, et korralikku tahma lahti ei võta. Mu oma turbol on pump hõre, madalal tuuril ei taha käia ja seepärast on mõned tiirud peale keeratud.
Talvel on autojälg lumel parajalt musta värvi ja see tahmalont mis tagant välja kerib on nagu auruveduril. Ma esimese hooga pakuks veaks umbes või ebatihedat kollektorist tulevat voolikut või katkist membraani.

Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Küsin veel korra puhtast uudishimust - seleta mulle, Türk va hää miis, mismoodi täismehaanilisel plunerpumbal pumbast kütusesurvet reguleeritakse? Ma teeks kohe korrektuurid oma 7 klassi füüsikatunnis omandatud teadmistesse...?MahviaDeTyrk kirjutas:Pumbal =
See kruvi mis on pumba salongi poolses otsas on üldine kütuse rõhk
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 160
- Liitunud: T Dets 30, 2008 4:04 pm