Mulle ei meeldi "lahtised otsad" ning kuna oma Pajero ostsin Tlnast (regasime kadaka ARK-s) ja sellel polnud kehtivat ÜV-d, siis selline seik seal osaks saigi.pimeroolis kirjutas:jah ei komentaari nagu keegi on öelnudTiitR kirjutas:Kusjuures kui mina omale Pajero ostsin ja Kadaka ARK-s ÜV tegin, siis ülevaataja tuli minu juurde ja märkis, et passi on märgitud vaid 1 veotelg?Thir13en kirjutas:Pädevamad ülevaatajad kontrollivad ka kardaani, eriti kui sellel on visuaalselt viiteid defektile.
Esikardaani puudumine ilmselt ülevaatuse läbimist ei takista kuna ümber ehitatud midagi ei ole ju ja veoskeemi toimimist ei kontrollita.
Sellele esimese kardaani puudumise küsimusele võiks keegi vastata kellel on juriidiline teadmine selles vallas, huvitaks ennastki.Mina ei osanud selle kohta midagi vastata ja kohe kamandati mind mingitele rullidele, kus kontrolliti ka toimivat esisilda ja passi tehti parandus - veotelgi 2!
mul küll sellist asja ei kontrollitud kas nad ka veavad, esi ja tagasillale minevad gardaanid ei ole ju mulaas, no on olemas ka muid ülevaatuskohti kus ametnikud ei mängi "liiga pädevaid" ja minu teada ei ole kohustust kasutada elukoha järgset punkti
Tagurdustuli ülevaatusel?
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
-
pimeroolis
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
- Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval
...jah sain aru millest jutt oli, soovitav on muidugi et asjad mis seal olema peavad (komplektsus) on paigal no vähemalt silmaga nähtavad, gardaani puudumine ei jää nüüd küll ametnikul märkamata aga veoskeemi toimivus...? Äkki on veel kellelgi kogemusi
Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
[quote="pimeroolis"] terekest tahaks näha seda ülevaatuse ametnikku kes ütleb et mul autol gardaanirist loksub ja saadab mind sellepärast koju pane see gardaan sinna paigale.[/quote
See ju täitsa normaalne ja tulebki koju saata.Kui ei kontrollita gardaaniristi lokse siis saaks ju ka sellise rondiga läbi millel ristides laagreid enam pole ja pea see gardaan sealt udu ei pane.
See ju täitsa normaalne ja tulebki koju saata.Kui ei kontrollita gardaaniristi lokse siis saaks ju ka sellise rondiga läbi millel ristides laagreid enam pole ja pea see gardaan sealt udu ei pane.
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 978
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Eks vist ole asi ikka ametnikus. Minu monterey aeti rullidele kontrolliti pidureid, vaadati tulesid, loksutati kah natuke. Disla suitsusust mõõdeti 3000 rpm. juures, polevat mõtet vanakest piinata. Neliveo kohta ütlesin ise ,et üks lukk lööb üle. Seepeale vastati ,et nemad neid igasugu lisakange parem ei näpi. Nemad kontrollivad ,et auto liikluses koost ei laguneks aga see kuidas sa põllupeal liikuma saad on juba sinuasi.pimeroolis kirjutas:...jah sain aru millest jutt oli, soovitav on muidugi et asjad mis seal olema peavad (komplektsus) on paigal no vähemalt silmaga nähtavad, gardaani puudumine ei jää nüüd küll ametnikul märkamata aga veoskeemi toimivus...? Äkki on veel kellelgi kogemusi
Pigem ütleks ,et vaadati auto üle sellise pilguga ,et see poleks liikluses ohtlik, mis muumeelest ju ongi esmatähtis. Asjalikud mehed on, ei hakka inisema iga pisivea kallal samas aga pole ka sellised kes sind mingi tõsisema veaga rõõmsalt tänavale tagasi laseks.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
-
pimeroolis
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
- Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval
...rääkisin täna ühe ülevaatuse ametimehega ja ja kinnitas ka asja et neid ei huvita kust otsast see auto veab ja kas veoskeem toimib. Neile on tähtis pidurid, heitgaasid, et auto väga läbi roostetand ole, rooliosad sarniirid, puksid, tuled, viled, ohutusvarustus, rehvid ja ka kindlustus peab olema jne. Gardaaniristi jutu peale hakkas naerma et ole tema asi kuna ei kujuta liiklusele ohtu su vibrolaual istumine, noh eks neid tähenäriaid ikka leidub kes liiga tarkust välja ajavad ja ennast tähtsaks teevad aga noh õnneks on lahendusi...uppund kana kirjutas:Eks vist ole asi ikka ametnikus. Minu monterey aeti rullidele kontrolliti pidureid, vaadati tulesid, loksutati kah natuke. Disla suitsusust mõõdeti 3000 rpm. juures, polevat mõtet vanakest piinata. Neliveo kohta ütlesin ise ,et üks lukk lööb üle. Seepeale vastati ,et nemad neid igasugu lisakange parem ei näpi. Nemad kontrollivad ,et auto liikluses koost ei laguneks aga see kuidas sa põllupeal liikuma saad on juba sinuasi.pimeroolis kirjutas:...jah sain aru millest jutt oli, soovitav on muidugi et asjad mis seal olema peavad (komplektsus) on paigal no vähemalt silmaga nähtavad, gardaani puudumine ei jää nüüd küll ametnikul märkamata aga veoskeemi toimivus...? Äkki on veel kellelgi kogemusi
Pigem ütleks ,et vaadati auto üle sellise pilguga ,et see poleks liikluses ohtlik, mis muumeelest ju ongi esmatähtis. Asjalikud mehed on, ei hakka inisema iga pisivea kallal samas aga pole ka sellised kes sind mingi tõsisema veaga rõõmsalt tänavale tagasi laseks.
Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
See ülevaataja pole kompetentne ,või sa said tast valesti aru.Kui kardaani liigendid ei ole töökorras siis see on EOV ja sellega ei tohi isegi remondikohta sõita. Loe. http://www.ark.ee/atp/public/M1_N1_kategooria.pdfpimeroolis kirjutas:...rääkisin täna ühe ülevaatuse ametimehega ja ja kinnitas ka asja et neid ei huvita kust otsast see auto veab ja kas veoskeem toimib. Neile on tähtis pidurid, heitgaasid, et auto väga läbi roostetand ole, rooliosad sarniirid, puksid, tuled, viled, ohutusvarustus, rehvid ja ka kindlustus peab olema jne. Gardaaniristi jutu peale hakkas naerma et ole tema asi kuna ei kujuta liiklusele ohtu su vibrolaual istumine, noh eks neid tähenäriaid ikka leidub kes liiga tarkust välja ajavad ja ennast tähtsaks teevad aga noh õnneks on lahendusi...uppund kana kirjutas:Eks vist ole asi ikka ametnikus. Minu monterey aeti rullidele kontrolliti pidureid, vaadati tulesid, loksutati kah natuke. Disla suitsusust mõõdeti 3000 rpm. juures, polevat mõtet vanakest piinata. Neliveo kohta ütlesin ise ,et üks lukk lööb üle. Seepeale vastati ,et nemad neid igasugu lisakange parem ei näpi. Nemad kontrollivad ,et auto liikluses koost ei laguneks aga see kuidas sa põllupeal liikuma saad on juba sinuasi.pimeroolis kirjutas:...jah sain aru millest jutt oli, soovitav on muidugi et asjad mis seal olema peavad (komplektsus) on paigal no vähemalt silmaga nähtavad, gardaani puudumine ei jää nüüd küll ametnikul märkamata aga veoskeemi toimivus...? Äkki on veel kellelgi kogemusi
Pigem ütleks ,et vaadati auto üle sellise pilguga ,et see poleks liikluses ohtlik, mis muumeelest ju ongi esmatähtis. Asjalikud mehed on, ei hakka inisema iga pisivea kallal samas aga pole ka sellised kes sind mingi tõsisema veaga rõõmsalt tänavale tagasi laseks.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
-
pimeroolis
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
- Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval
Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
-
Krooniline
- Rock Crawler
- Postitusi: 687
- Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm
Enamus sõlmesid (pea kõik) ja detaile peavad autol olema korras ja valmistaja juhendi kohased, seda siis määruse kohaselt, seega raputas too ülevaatuse ametnik omale tuhka pähe.pimeroolis kirjutas:...rääkisin täna ühe ülevaatuse ametimehega ja ja kinnitas ka asja et neid ei huvita kust otsast see auto veab ja kas veoskeem toimib. Neile on tähtis pidurid, heitgaasid, et auto väga läbi roostetand ole, rooliosad sarniirid, puksid, tuled, viled, ohutusvarustus, rehvid ja ka kindlustus peab olema jne. Gardaaniristi jutu peale hakkas naerma et ole tema asi kuna ei kujuta liiklusele ohtu su vibrolaual istumine, noh eks neid tähenäriaid ikka leidub kes liiga tarkust välja ajavad ja ennast tähtsaks teevad aga noh õnneks on lahendusi...uppund kana kirjutas:Eks vist ole asi ikka ametnikus. Minu monterey aeti rullidele kontrolliti pidureid, vaadati tulesid, loksutati kah natuke. Disla suitsusust mõõdeti 3000 rpm. juures, polevat mõtet vanakest piinata. Neliveo kohta ütlesin ise ,et üks lukk lööb üle. Seepeale vastati ,et nemad neid igasugu lisakange parem ei näpi. Nemad kontrollivad ,et auto liikluses koost ei laguneks aga see kuidas sa põllupeal liikuma saad on juba sinuasi.pimeroolis kirjutas:...jah sain aru millest jutt oli, soovitav on muidugi et asjad mis seal olema peavad (komplektsus) on paigal no vähemalt silmaga nähtavad, gardaani puudumine ei jää nüüd küll ametnikul märkamata aga veoskeemi toimivus...? Äkki on veel kellelgi kogemusi
Pigem ütleks ,et vaadati auto üle sellise pilguga ,et see poleks liikluses ohtlik, mis muumeelest ju ongi esmatähtis. Asjalikud mehed on, ei hakka inisema iga pisivea kallal samas aga pole ka sellised kes sind mingi tõsisema veaga rõõmsalt tänavale tagasi laseks.
Kui esimene vasak gabariit ei põle, on see ohtlik viga? Aga kui ta ei põle ja sinule teadmata loobub öösel põlemast ka vasak lähituli, mille avastamiseni, ka öösel, läheb päris mitukümmend minutit ja arusaamiseni, et midagi on jama?
Võib tuua kuhjaga näiteid olukordadest kus on vaja turvalisuse huvides kiirendada ja kui su lõtkuv kardaanirist irdub sellel hetkel, jääb loodetu tulemata, tekkinud olukorda pole vist mõtet kirjeldada. Sama juhtub ka siis kui jutt käib lisa veosilla kardaanist mis halvemal juhul võib ennast risti auto alla visata. Seega võiks to ametnik kontrollida ka esikardaani või selle puudumist sest issandamaailm on veidraid täis ja keegi ei tea millise kardaani keegi homme alla kruvib. Huvitavad arusaamised ohtlikust ja mitte ohtlikust sõidukist on mõnedel, ka ülevaatajatel. Või minul? Arusaamised norimisest võiks juba muutuda, need ajad kui isoleeriga pidurivoolikuid remonditi peaks nagu möödas olema. Saan aru, et mõnede asjade peale pigistatakse silm kinni aga seda tõepähe kuulutada?
Kehvas olukorras sõiduk ei ole ohtlik ainult tema omanikule.
.
Vastates teema algatajale.
Nõuetekohase tagurdustule puudumine (vastavalt ühiskondlikule kokkuleppele ohtlikust ja mitteohtlikust) on ohtlik viga (http://www.ark.ee/atp/index.php?id=54817). Seda, milline, kus ja millel peab olema tagurdustuli saad TSM 50 määrusest. Ühiskondlik kokkulepe selle pärast, et need kes selle otsustasid valiti nende poolt kelle valisime meie.
Kardaanidest rääkides, teada olevalt on kardaan veosillale jõu ülekandjaks. Kui seda pole, pole ka veosilda. Sellest tulenevalt on sõiduki registreerimistunnistuses andmed valed ja see on ohtlik viga. Ilmselt selle pärast, et eeldatakse, et kodanik ei ole seadusekuulekas (ei lähe ARK-i andmeid muutma) mis iseenesest läheb vastuollu põhiseadusega. Ette öeldes võiks vist mainida, maanteeametis peaks selguma, et sõiduk ei vasta reg. tunnistusele, mitte vastupidi.
Ilusat päeva kõigile ja ärge võtke isiklikult.
Eero
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Lisaks veidi demagoogiat: Kui nelivolisel autol on esisild lülitatav, kas on vahet mil viisil seda lülitatakse. Üks võimalik viis on kardaani eemaldamine/paigaldamine. Analoogselt töötab ju ka rummulukk- eemaldatakse rummu ja veovõlli ühendav flants (tõsi, see jääb auto külge). Aga kui mul on töökorras kardaan koos poltide ja võtmetega autos kaasas? Antud käitumisel on ka puhtpraktiline mõte, lahutatud ajami (vahekast ja rummulukud) korral töötab kardaani nuutosa (talasilla korral), kusjuures kardaani kaalu toimel kuluvad nuudid ühest küljest rohkem. Ise küll nii ei tee aga puhtteoreetiliselt?
Tehtud, mõeldud.
Õige aga pead siis arvestama sellega, et sul tuleb võibolla see esisild ülevaatusel sisse/välja lülitada (mõistliku aega arvestades, "aeg on raha"). Ülevaataja on veendunud korrasolekus ja kõik tundub olema OK. Puhtteoreetiliselt.totu kirjutas:Lisaks veidi demagoogiat: Kui nelivolisel autol on esisild lülitatav, kas on vahet mil viisil seda lülitatakse. Üks võimalik viis on kardaani eemaldamine/paigaldamine. Analoogselt töötab ju ka rummulukk- eemaldatakse rummu ja veovõlli ühendav flants (tõsi, see jääb auto külge). Aga kui mul on töökorras kardaan koos poltide ja võtmetega autos kaasas? Antud käitumisel on ka puhtpraktiline mõte, lahutatud ajami (vahekast ja rummulukud) korral töötab kardaani nuutosa (talasilla korral), kusjuures kardaani kaalu toimel kuluvad nuudid ühest küljest rohkem. Ise küll nii ei tee aga puhtteoreetiliselt?
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 978
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Aga kogu selle jutu juures tahaks ikkagi teda kas kellelgi on kunagi ülevaatusel esisilla toimimist ka praktikas kontrollitud. Pean siin silmas kangist lülitatavat varianti. Keskdifrita või lukustuva keskdifriga maasturitel oleks võimalik tegelt kontrollida. Tagarattad rullidele ja siis esivedu sisse kui sõidab minema on ok.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Siin ei ole midagi demagoogitseda,kui sõiduk ei ole komplektne on see OV ja EOV. Loe http://www.ark.ee/atp/public/M1_N1_kategooria.pdftotu kirjutas:Lisaks veidi demagoogiat: Kui nelivolisel autol on esisild lülitatav, kas on vahet mil viisil seda lülitatakse. Üks võimalik viis on kardaani eemaldamine/paigaldamine. Analoogselt töötab ju ka rummulukk- eemaldatakse rummu ja veovõlli ühendav flants (tõsi, see jääb auto külge). Aga kui mul on töökorras kardaan koos poltide ja võtmetega autos kaasas? Antud käitumisel on ka puhtpraktiline mõte, lahutatud ajami (vahekast ja rummulukud) korral töötab kardaani nuutosa (talasilla korral), kusjuures kardaani kaalu toimel kuluvad nuudid ühest küljest rohkem. Ise küll nii ei tee aga puhtteoreetiliselt?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.