Süüde lülitist
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Süüde lülitist
Kuna süütelukk katki, siis plaanis korralikum seade ehitada. Tahaks teha kahe lüliti/nupuga. Ühest läheb sisse süüde ja teisest annad starterit. Kes on teinud, andke nõu millist lülitit kasutada. Palju ta voolu kannatama peab ja millise ehitusega? Kas tavalised tevalos müüdavad väiksed lülitid kõlbavad?
Ise oma peaga mõtlesin, et viisakas oleks süüde kaheosalise lülitamisega teha nagu süütelukuski. Esimene osa lülitaks voolu nendele asjadele taha mis süütelukuski esimeses astmes ja teine annaks voolu pumbale, eelsüütele jm.
Ette tänades:
Urmas
5038572
Ise oma peaga mõtlesin, et viisakas oleks süüde kaheosalise lülitamisega teha nagu süütelukuski. Esimene osa lülitaks voolu nendele asjadele taha mis süütelukuski esimeses astmes ja teine annaks voolu pumbale, eelsüütele jm.
Ette tänades:
Urmas
5038572
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Miul on kaks surunupp lülitit (siis vastavalt eelsüüte küünlad ja starter) + massilüliti
Need surunupp lülitid pärit miskist elektri juppide poest - sihksed nagu elektrikappide küljes (nt. sellisest http://www.opood.ee/?t=k_ki&i=A219 ju küll + palju ülegi)
Need surunupp lülitid pärit miskist elektri juppide poest - sihksed nagu elektrikappide küljes (nt. sellisest http://www.opood.ee/?t=k_ki&i=A219 ju küll + palju ülegi)
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
kas natuke ebakindel ei ole lülitite peale teha süütevoolud. vargaid palju ja ma ei julge kodus enam traktorilegi võtit ette jätta. aga kui soov siis saab ikka teha. starterile peab olema siuke lüliti nagu MahviaDeTyrk soovitas. ja süütevoolude jaoks siis lukustuv lüliti kaheastmeline. kuna need odavama otsa lülitid on nagu nad on. siis soovitaks veel igaks juhuks läbi väikese relee asja juhtida.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Starterile on mul pandu ilma miskise releeta otse pähe - ei ole see starteri tõmbereleele minev vool miskit nii suure A'ga-allukas- kirjutas:kas natuke ebakindel ei ole lülitite peale teha süütevoolud. vargaid palju ja ma ei julge kodus enam traktorilegi võtit ette jätta. aga kui soov siis saab ikka teha. starterile peab olema siuke lüliti nagu MahviaDeTyrk soovitas. ja süütevoolude jaoks siis lukustuv lüliti kaheastmeline. kuna need odavama otsa lülitid on nagu nad on. siis soovitaks veel igaks juhuks läbi väikese relee asja juhtida.
Mul on tegelikult süütelukk täitsa alles - aga võtmest keeran välja ja võtan võtme ära aint ööseks kuhugi jättes
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Süüde lülitist
Väikesed lülitid kõlbavad,kui süüteluku alla tulevad väikesed juhtmed(ristlõikeid pean silmas).st.ka suuri vooluhulki pole vaja ümber lülitada,kui sinna tuleb aga ka mõni jämedam juhe,siis on vool taga ja lüliti peab need amprid ära kannatama - sinna siis ka vastavaid ampreid kannatav lülitiMyrgel kirjutas:Kuna süütelukk katki, siis plaanis korralikum seade ehitada. Tahaks teha kahe lüliti/nupuga. Ühest läheb sisse süüde ja teisest annad starterit. Kes on teinud, andke nõu millist lülitit kasutada. Palju ta voolu kannatama peab ja millise ehitusega? Kas tavalised tevalos müüdavad väiksed lülitid kõlbavad?
Ise oma peaga mõtlesin, et viisakas oleks süüde kaheosalise lülitamisega teha nagu süütelukuski. Esimene osa lülitaks voolu nendele asjadele taha mis süütelukuski esimeses astmes ja teine annaks voolu pumbale, eelsüütele jm.
Ette tänades:
Urmas
5038572
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Re: Süüde lülitist
kas sa paigaldad alarme vseenior2 kirjutas:Väikesed lülitid kõlbavad,kui süüteluku alla tulevad väikesed juhtmed(ristlõikeid pean silmas).st.ka suuri vooluhulki pole vaja ümber lülitada,kui sinna tuleb aga ka mõni jämedam juhe,siis on vool taga ja lüliti peab need amprid ära kannatama - sinna siis ka vastavaid ampreid kannatav lülitiMyrgel kirjutas:Kuna süütelukk katki, siis plaanis korralikum seade ehitada. Tahaks teha kahe lüliti/nupuga. Ühest läheb sisse süüde ja teisest annad starterit. Kes on teinud, andke nõu millist lülitit kasutada. Palju ta voolu kannatama peab ja millise ehitusega? Kas tavalised tevalos müüdavad väiksed lülitid kõlbavad?
Ise oma peaga mõtlesin, et viisakas oleks süüde kaheosalise lülitamisega teha nagu süütelukuski. Esimene osa lülitaks voolu nendele asjadele taha mis süütelukuski esimeses astmes ja teine annaks voolu pumbale, eelsüütele jm.
Ette tänades:
Urmas
5038572Siin toodud 60 A nupplülitid peaksid küll asja ära ajama - ei tea ju tegelike voolusuurusi meie
. Pättide(loe varaste) jaoks võiksid sinna lülitite rivisse panna ka ühe nn. salalüliti,kahepoolse,üks asend lülitab voolu kõigist teistest lülititest lahti ja teine asend paneb tööle näiteks signaali autol(kui muud immod-sireenid puuduvad).Lähed autost välja,jätad lüliti keskasendisse.Kui pätt tuleb näppima,on tõenäoline,et katse -eksituse meetodil lüliteid näppides lülitab signaali sisse ja...varas arg,paneb jooksu
väikesed releed on tavaliselt 30/40a kirjadega ,mis ei ole eriti palju."igaks juhuks"on teadagi mis..-allukas- kirjutas:kas natuke ebakindel ei ole lülitite peale teha süütevoolud. vargaid palju ja ma ei julge kodus enam traktorilegi võtit ette jätta. aga kui soov siis saab ikka teha. starterile peab olema siuke lüliti nagu MahviaDeTyrk soovitas. ja süütevoolude jaoks siis lukustuv lüliti kaheastmeline. kuna need odavama otsa lülitid on nagu nad on. siis soovitaks veel igaks juhuks läbi väikese relee asja juhtida.
Ei ole midagi uut siin ilma peal:

Süütelukuks kannatab miski tavaline klemmidega postkastilukk; müüakse sellist ntx. Tööriistamarketi traktori elektriosade osakonnas.
Punane starteri nupp on pärit sealtsamast, maksis umbes 40.- eeku vast.
Süüteluku panin juhtima vist umbes max. kahte tavalist 40A releed, mis omakorda toitsid süütepooli, sal. ventikat, el. akent...ja rohkem nagu polnudki suurt midagi...
1963a. Jaguari omaniku petab ära (nagu oleks originaal) ja varast takistab ka.
Klaverivabriku poolt taastatud/lakitud puit pole mõistagi kohustuslik...

Süütelukuks kannatab miski tavaline klemmidega postkastilukk; müüakse sellist ntx. Tööriistamarketi traktori elektriosade osakonnas.
Punane starteri nupp on pärit sealtsamast, maksis umbes 40.- eeku vast.
Süüteluku panin juhtima vist umbes max. kahte tavalist 40A releed, mis omakorda toitsid süütepooli, sal. ventikat, el. akent...ja rohkem nagu polnudki suurt midagi...
1963a. Jaguari omaniku petab ära (nagu oleks originaal) ja varast takistab ka.
Klaverivabriku poolt taastatud/lakitud puit pole mõistagi kohustuslik...
egas jaguarides ei ole ka sigaretisüütajast võetud laadijaid ja pagan teab mis asju , süütevoolu alt igasugu lülituvaid lambikesi lisatulesid,ventilaatoreid,navigaatoreid ja pagan teab veel mida offroad autosse on leiutatud.Kui on otse akult võetud kaablid siis muidugi ei ole probleemi,kannatab ka tavaline releekene läbi suvalise nupustihl kirjutas:Ei ole midagi uut siin ilma peal:
Süütelukuks kannatab miski tavaline klemmidega postkastilukk; müüakse sellist ntx. Tööriistamarketi traktori elektriosade osakonnas.
Punane starteri nupp on pärit sealtsamast, maksis umbes 40.- eeku vast.
Süüteluku panin juhtima vist umbes max. kahte tavalist 40A releed, mis omakorda toitsid süütepooli, sal. ventikat, el. akent...ja rohkem nagu polnudki suurt midagi...
1963a. Jaguari omaniku petab ära (nagu oleks originaal) ja varast takistab ka.
Klaverivabriku poolt taastatud/lakitud puit pole mõistagi kohustuslik...