Projekt "Mürakas"
Moderaator: Moderators
Aga moogi sild on ju minuarusaama mööda ikka oluliselt raskem kui teised pakutud variandid.
Olen ka mõelnud mog´i sildadele ja ühed ka saadaval hea hinnaga kuid auto kaal on mul suht madalaks viidud kõikvõimalike liigsete vidinate kaotamisega ja arvestuslik võistluskaal peaks olema ca 1800kg (seda siis originaalsildadega ja lehtvedrudega).
Keerdvedru valikul mängib olulist rolli neile toetuv mass nagu ma aru olen saanud, seega on lähiajal kaalumisprotseduurid kindlasti plaanis.
Alles natuke aega tagasi olin suhteliselt kindel et lähen mog´i sildadele ja pürgin tr3 kuid see ei ole nii reaalne kui jõuda järgmiseks aastaks vabaklassis rajale.
Olen ka mõelnud mog´i sildadele ja ühed ka saadaval hea hinnaga kuid auto kaal on mul suht madalaks viidud kõikvõimalike liigsete vidinate kaotamisega ja arvestuslik võistluskaal peaks olema ca 1800kg (seda siis originaalsildadega ja lehtvedrudega).
Keerdvedru valikul mängib olulist rolli neile toetuv mass nagu ma aru olen saanud, seega on lähiajal kaalumisprotseduurid kindlasti plaanis.
Alles natuke aega tagasi olin suhteliselt kindel et lähen mog´i sildadele ja pürgin tr3 kuid see ei ole nii reaalne kui jõuda järgmiseks aastaks vabaklassis rajale.
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
5138027
5138027
Üks konkreetne mure kah.
Käigukastil selline probleem, et "lööb" gaasi andes kolmanda käigu välja. Võtsin kasti algosadeks, kõik jubinad korras, ka sünkronisaatorid mis niikuinii käigu seespüsimist ei mõjuta. Siis panin ilma kangita vägisi kolmanda sisse, et äkki lülituse juures mingi jama kuid juhtus samamoodi, et peale järsku gaasiandmist lööb käigu välja. Võtsin kasti uuesti maha kuid ei oska kuskilt otsast torkida
(Ei olnud esimene kast lahti võtta.) Kahvlid paistavad samuti korras olevat.
Probleem tekkis pärast seda kui auto käis ühes ameerika autosid remontivas ettevõttes kus vahetati diferentsiaalide laagrid.
Tuttav nende naaberfirmast rääkis, et autot käidi põllu peal päris mitu korda proovimas aga mis seal juhtuda sai?
Käigukastil selline probleem, et "lööb" gaasi andes kolmanda käigu välja. Võtsin kasti algosadeks, kõik jubinad korras, ka sünkronisaatorid mis niikuinii käigu seespüsimist ei mõjuta. Siis panin ilma kangita vägisi kolmanda sisse, et äkki lülituse juures mingi jama kuid juhtus samamoodi, et peale järsku gaasiandmist lööb käigu välja. Võtsin kasti uuesti maha kuid ei oska kuskilt otsast torkida
Probleem tekkis pärast seda kui auto käis ühes ameerika autosid remontivas ettevõttes kus vahetati diferentsiaalide laagrid.
Tuttav nende naaberfirmast rääkis, et autot käidi põllu peal päris mitu korda proovimas aga mis seal juhtuda sai?
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
5138027
5138027
Teen siia vahele nimekirja mis ma auto peale reaalselt rahas kulutan ja mis ma töötundides kulutan.
Peaks saama suhteliselt vajalikuks infoks kui plaanis ehitama hakata.
Ei ole mõeldud kellegi hindade mahategemiseks või halvustamiseks.
Ostetud asjad:
Reduktorsillad (unimog) - koos transpordiga 11000.-
Pühendatud aeg:
Peaks saama suhteliselt vajalikuks infoks kui plaanis ehitama hakata.
Ei ole mõeldud kellegi hindade mahategemiseks või halvustamiseks.
Ostetud asjad:
Reduktorsillad (unimog) - koos transpordiga 11000.-
Pühendatud aeg:
Viimati muutis Thir13en, T Okt 26, 2010 9:30 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
5138027
5138027
Milleks raisata raha ja aega vabaklassi peale,ning metsas sildasi remmides,sest dana 44 maksab näiteks rohkem ja laguneb.
Tee kohe TR3 saad nautida sõitu ja remondid garaaziz,kaal pole eesti sõitudel väga oluline,meie auto kaalub 2,5t ja on väga konkurentsi võimeline.
Õiged tiffrilukud on sinna dana silda arb,aga need maksavad sama palju,kui volvo sillad,mis kaaluvad umbes sama,esisild 155kg ilma kinnitusteta.
Kastil vaata hamba otsad üle.
Kindlalt mõtle mida tahad teha ja millist klassi sõita,ning siis autot ehitama.
Tee kohe TR3 saad nautida sõitu ja remondid garaaziz,kaal pole eesti sõitudel väga oluline,meie auto kaalub 2,5t ja on väga konkurentsi võimeline.
Õiged tiffrilukud on sinna dana silda arb,aga need maksavad sama palju,kui volvo sillad,mis kaaluvad umbes sama,esisild 155kg ilma kinnitusteta.
Kastil vaata hamba otsad üle.
Kindlalt mõtle mida tahad teha ja millist klassi sõita,ning siis autot ehitama.
Proto
53951597
53951597
Wrangleri see tagumine padi, mis on vahekasti all annab päris palju järgi, kuid see on terve ja teistel ju samuti samasugused padjad ja kardaan ka ei murra ning probleemiks ainult kolmas käik. Loogikale tuginedes peaks viga ikkagi kuskil karu kõhus peituma.
P.S. Homme kähen vaatan ühed mog´i sillad üle. Kui ilusad siis pean oma projektialgust muutma.
P.S. Homme kähen vaatan ühed mog´i sillad üle. Kui ilusad siis pean oma projektialgust muutma.
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
5138027
5138027
Käisin vaatasin mog´i sillad üle. Meeldisid. Ostsin ära.
Nüüd plaan selline, et kogun ka ülejäänud vajalikud detailid kokku.
(vedrud, amordid, kinnitused jne.) ja seejärel tuleb korraga üle minna.
Senikaua aga proovin oma ajast need difrid omavahel ümber tõsta ja tõmban originaalsildadega lumehangedest autosid välja.
Nüüd plaan selline, et kogun ka ülejäänud vajalikud detailid kokku.
(vedrud, amordid, kinnitused jne.) ja seejärel tuleb korraga üle minna.
Senikaua aga proovin oma ajast need difrid omavahel ümber tõsta ja tõmban originaalsildadega lumehangedest autosid välja.
Viimati muutis Thir13en, T Okt 26, 2010 9:34 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
5138027
5138027
Tulen nädalavahetusel kõigi teie autosid vaatama, et tarkust saada.
Kuidas tagumise kardaaniga lugu on kui mog´i sild sinna läheb?
Vahekast mul lähemaks tehtud.
To: Praks - Tänud pakkumise eest. Kindlasti tulen läbi pärast Sultsi.
http://www.youtube.com/watch?v=l_Z3IRmxXKo
Ei ole kahjuks au tunda meest kelle Wrangler siin domineerib.
Oskab äkki keegi kontakti anda?
Kuidas tagumise kardaaniga lugu on kui mog´i sild sinna läheb?
Vahekast mul lähemaks tehtud.
To: Praks - Tänud pakkumise eest. Kindlasti tulen läbi pärast Sultsi.
http://www.youtube.com/watch?v=l_Z3IRmxXKo
Ei ole kahjuks au tunda meest kelle Wrangler siin domineerib.
Oskab äkki keegi kontakti anda?
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
5138027
5138027
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
See on vanakooli meeste "Unijeebik", kelle looja Margus Peetsiga võin sind soovi korral kokku viia. Oskab kindlasti kamalgu hüva nõ anda.Thir13en kirjutas: http://www.youtube.com/watch?v=l_Z3IRmxXKo
Ei ole kahjuks au tunda meest kelle Wrangler siin domineerib.
Oskab äkki keegi kontakti anda?
Viimati muutis Landy, E Okt 25, 2010 10:00 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
See Wrangler on legendaarne UniJeebik, omanik oli Hr Peets. Tänaseks on see auto müüdud Venemaale ning sõidab aeg ajalt ka Baltikumis. Peets enam offroadiga kahjuks ei tegele. Masin ise baseerus Unimogi tehnikal, sh. raam, k.kast, torqetubed, vedrustus, pmst. kõik oli moogilt pärit, duunituna muidugi. See on aga tänaseks pisut aegunud ja kohmakas lahendus. Omal ajal, aga kui see masin ehitati, oli ta enamustele (ka välismaa) masinatele eeskujuks ja inspiratsiooniks. K.a ka meie esimene masin, mille inspiratsiooniks oli UniJeebik ja HMM esimese versioon. Me ka kunagi sisuliselt ristasime omavahel UniJeebiku ja HMM`i. Tulemuseks oli päris tore, võidukas ja pommikindel sõiduk, mis muidugi kaalus selgelt liiga palju...
Sinu projektiga inspiratsiooniks võiks olla Tegijate Wrangler, mida loodetavasti Kukepeal näed. See on see, mida Sa vist plaanid...
Sinu projektiga inspiratsiooniks võiks olla Tegijate Wrangler, mida loodetavasti Kukepeal näed. See on see, mida Sa vist plaanid...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Landy kirjutas:See on vanakooli meeste "Unijeebik", kelle looja Margus Peetsiga võin sind soovi korral kokku viia. Oskab kindlasti kamalgu hüva nõs anda.Thir13en kirjutas: http://www.youtube.com/watch?v=l_Z3IRmxXKo
Ei ole kahjuks au tunda meest kelle Wrangler siin domineerib.
Oskab äkki keegi kontakti anda?
Sa Landy oled julge lubaja... ma mõtleks teinekord, kui selliseid veksleid välja viskaks.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.