Projekt "Mürakas"

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Postitus Postitas Praks1 »

Millest te mehed räägite,et odavam panna dana 60 või 44+lukud.
Moogi sildasi saab ju umbes 10000 eest kõikide lukkude ja viledega,ning kasuks räägib ka kliirents.
Mitte kaua aega tagasi olid uued kastis sillad müügil 15000 eeki
Proto
53951597
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Mul sillad pakkuda. 8)
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Thir13en
Fitting 38"
Postitusi: 280
Liitunud: T Aug 28, 2007 11:12 pm
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas Thir13en »

Aga moogi sild on ju minuarusaama mööda ikka oluliselt raskem kui teised pakutud variandid.

Olen ka mõelnud mog´i sildadele ja ühed ka saadaval hea hinnaga kuid auto kaal on mul suht madalaks viidud kõikvõimalike liigsete vidinate kaotamisega ja arvestuslik võistluskaal peaks olema ca 1800kg (seda siis originaalsildadega ja lehtvedrudega).

Keerdvedru valikul mängib olulist rolli neile toetuv mass nagu ma aru olen saanud, seega on lähiajal kaalumisprotseduurid kindlasti plaanis.

Alles natuke aega tagasi olin suhteliselt kindel et lähen mog´i sildadele ja pürgin tr3 kuid see ei ole nii reaalne kui jõuda järgmiseks aastaks vabaklassis rajale.
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
5138027
Thir13en
Fitting 38"
Postitusi: 280
Liitunud: T Aug 28, 2007 11:12 pm
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas Thir13en »

Üks konkreetne mure kah.

Käigukastil selline probleem, et "lööb" gaasi andes kolmanda käigu välja. Võtsin kasti algosadeks, kõik jubinad korras, ka sünkronisaatorid mis niikuinii käigu seespüsimist ei mõjuta. Siis panin ilma kangita vägisi kolmanda sisse, et äkki lülituse juures mingi jama kuid juhtus samamoodi, et peale järsku gaasiandmist lööb käigu välja. Võtsin kasti uuesti maha kuid ei oska kuskilt otsast torkida :D (Ei olnud esimene kast lahti võtta.) Kahvlid paistavad samuti korras olevat.

Probleem tekkis pärast seda kui auto käis ühes ameerika autosid remontivas ettevõttes kus vahetati diferentsiaalide laagrid.

Tuttav nende naaberfirmast rääkis, et autot käidi põllu peal päris mitu korda proovimas aga mis seal juhtuda sai?
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
5138027
Thir13en
Fitting 38"
Postitusi: 280
Liitunud: T Aug 28, 2007 11:12 pm
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas Thir13en »

Teen siia vahele nimekirja mis ma auto peale reaalselt rahas kulutan ja mis ma töötundides kulutan.
Peaks saama suhteliselt vajalikuks infoks kui plaanis ehitama hakata.
Ei ole mõeldud kellegi hindade mahategemiseks või halvustamiseks.

Ostetud asjad:
Reduktorsillad (unimog) - koos transpordiga 11000.-

Pühendatud aeg:
Viimati muutis Thir13en, T Okt 26, 2010 9:30 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
5138027
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Postitus Postitas Praks1 »

Milleks raisata raha ja aega vabaklassi peale,ning metsas sildasi remmides,sest dana 44 maksab näiteks rohkem ja laguneb.
Tee kohe TR3 saad nautida sõitu ja remondid garaaziz,kaal pole eesti sõitudel väga oluline,meie auto kaalub 2,5t ja on väga konkurentsi võimeline.
Õiged tiffrilukud on sinna dana silda arb,aga need maksavad sama palju,kui volvo sillad,mis kaaluvad umbes sama,esisild 155kg ilma kinnitusteta.
Kastil vaata hamba otsad üle.


Kindlalt mõtle mida tahad teha ja millist klassi sõita,ning siis autot ehitama.
Proto
53951597
Thir13en
Fitting 38"
Postitusi: 280
Liitunud: T Aug 28, 2007 11:12 pm
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas Thir13en »

Hamba otsad korras.
Mõtlen paar päeva selle klassi asja peale ja siis mõtleme konkreetsetest sildadest edasi. Sest kui ma reduktorsillad garaaži vean, siis kindlasti juba tr3´e.
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
5138027
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

Thir13en kirjutas:Üks konkreetne mure kah.

Käigukastil selline probleem, et "lööb" gaasi andes kolmanda käigu välja. ...
Kas kõik mootori ja kastipadjad on kindlalt korras, kuskilt väänduma ei anna?
Thir13en
Fitting 38"
Postitusi: 280
Liitunud: T Aug 28, 2007 11:12 pm
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas Thir13en »

Wrangleri see tagumine padi, mis on vahekasti all annab päris palju järgi, kuid see on terve ja teistel ju samuti samasugused padjad ja kardaan ka ei murra ning probleemiks ainult kolmas käik. Loogikale tuginedes peaks viga ikkagi kuskil karu kõhus peituma.

P.S. Homme kähen vaatan ühed mog´i sillad üle. Kui ilusad siis pean oma projektialgust muutma.
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
5138027
Thir13en
Fitting 38"
Postitusi: 280
Liitunud: T Aug 28, 2007 11:12 pm
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas Thir13en »

Käisin vaatasin mog´i sillad üle. Meeldisid. Ostsin ära.

Nüüd plaan selline, et kogun ka ülejäänud vajalikud detailid kokku.
(vedrud, amordid, kinnitused jne.) ja seejärel tuleb korraga üle minna.

Senikaua aga proovin oma ajast need difrid omavahel ümber tõsta ja tõmban originaalsildadega lumehangedest autosid välja.
Viimati muutis Thir13en, T Okt 26, 2010 9:34 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
5138027
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Postitus Postitas Praks1 »

Vedrud võid peale sultsi sõitu meie auto alt saada,koos kinnitus kronsadega,
Samuti võid saada ka piduriketta toorikud,kui huvi.
Samas peaks leiduma veel nänni,mis tr3-le sobib hästi.


Edu ehitamisel.
Proto
53951597
Thir13en
Fitting 38"
Postitusi: 280
Liitunud: T Aug 28, 2007 11:12 pm
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas Thir13en »

Tulen nädalavahetusel kõigi teie autosid vaatama, et tarkust saada.

Kuidas tagumise kardaaniga lugu on kui mog´i sild sinna läheb?
Vahekast mul lähemaks tehtud.

To: Praks - Tänud pakkumise eest. Kindlasti tulen läbi pärast Sultsi.

http://www.youtube.com/watch?v=l_Z3IRmxXKo
Ei ole kahjuks au tunda meest kelle Wrangler siin domineerib.
Oskab äkki keegi kontakti anda?
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
5138027
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Thir13en kirjutas: http://www.youtube.com/watch?v=l_Z3IRmxXKo
Ei ole kahjuks au tunda meest kelle Wrangler siin domineerib.
Oskab äkki keegi kontakti anda?
See on vanakooli meeste "Unijeebik", kelle looja Margus Peetsiga võin sind soovi korral kokku viia. Oskab kindlasti kamalgu hüva nõ anda.
Viimati muutis Landy, E Okt 25, 2010 10:00 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

See Wrangler on legendaarne UniJeebik, omanik oli Hr Peets. Tänaseks on see auto müüdud Venemaale ning sõidab aeg ajalt ka Baltikumis. Peets enam offroadiga kahjuks ei tegele. Masin ise baseerus Unimogi tehnikal, sh. raam, k.kast, torqetubed, vedrustus, pmst. kõik oli moogilt pärit, duunituna muidugi. See on aga tänaseks pisut aegunud ja kohmakas lahendus. Omal ajal, aga kui see masin ehitati, oli ta enamustele (ka välismaa) masinatele eeskujuks ja inspiratsiooniks. K.a ka meie esimene masin, mille inspiratsiooniks oli UniJeebik ja HMM esimese versioon. Me ka kunagi sisuliselt ristasime omavahel UniJeebiku ja HMM`i. Tulemuseks oli päris tore, võidukas ja pommikindel sõiduk, mis muidugi kaalus selgelt liiga palju...

Sinu projektiga inspiratsiooniks võiks olla Tegijate Wrangler, mida loodetavasti Kukepeal näed. See on see, mida Sa vist plaanid...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Landy kirjutas:
Thir13en kirjutas: http://www.youtube.com/watch?v=l_Z3IRmxXKo
Ei ole kahjuks au tunda meest kelle Wrangler siin domineerib.
Oskab äkki keegi kontakti anda?
See on vanakooli meeste "Unijeebik", kelle looja Margus Peetsiga võin sind soovi korral kokku viia. Oskab kindlasti kamalgu hüva nõs anda.

Sa Landy oled julge lubaja... ma mõtleks teinekord, kui selliseid veksleid välja viskaks.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”