Naastude arv rehvis
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Naastude arv rehvis
Kui palju on lubatud paigaldad naaste 18/39,5 R15 rehvi
Alustama peaks vist sellest
3. AUTO KONSTRUKTSIOON
Antud tehnilisi tingimusi tuleb käsitleda järgmisest reeglist lähtuvalt: kui mõnes punktis käsitletakse keelatud tegevusi, siis kõik, mida ei keelata on lubatud. Kui mõnes punktis käsitletakse lubatud tegevusi, siis kõik, mida ei lubata on keelatud.
Kõik autod peavad olema arvel liiklusregistris ja omama kehtivat, üldkasutatavatel teedel liiklemist lubavat ülevaatuse märget ja kehtivat liikluskindlustust.
Vastus minu küsimusele sõltub ilmselt sellest kas rattad on auto konstruktsiooni osa või mitte.
Kui rattad ei ole konstruktsiooni osa, on asi lihtne. Tehniliste reeglitega on määratud naastrehvide kasutamise aeg ja ülejäänud kasutamise nõudeid täpsustatakse konkreetse võistluse juhendiga. Mis saab kui juhendit ei tule või juhendis nõudeid ei täpsustata?
Kui rattad on konstruktsiooni osa siis tehniliste nõuete järgi võiks panna naaste nii palju, et kummi näha pole. Sest kettide ja muude libisemisvastaste vahendite kasutamine on keelatud ja kui mõnes punktis käsitletakse keelatud tegevusi, siis kõik, mida ei keelata on lubatud.
Samas läheb see jälle vastuollu sellega: "Kõik autod peavad olema arvel liiklusregistris ja omama kehtivat, üldkasutatavatel teedel liiklemist lubavat ülevaatuse märget ja kehtivat liikluskindlustust."
Küsimus täiesti praktiline, sai 110 naastu rehvi sisse taotud aga need kadusid sinna lihtsalt ära, seega kange kiusatus sama palju juurde taguda.
Nagu aru saite, käib jutt TR3 -st, sama võib vist küsida ka TR2 seltskond.
Loomulikult on mu mõttekäik sõnastatud minu huvidest lähtuvalt, ehk tuleb veel mõni mõttekäik või arusaam.
Kas äkki Veiko oskab midagi öelda.
Eero
Alustama peaks vist sellest
3. AUTO KONSTRUKTSIOON
Antud tehnilisi tingimusi tuleb käsitleda järgmisest reeglist lähtuvalt: kui mõnes punktis käsitletakse keelatud tegevusi, siis kõik, mida ei keelata on lubatud. Kui mõnes punktis käsitletakse lubatud tegevusi, siis kõik, mida ei lubata on keelatud.
Kõik autod peavad olema arvel liiklusregistris ja omama kehtivat, üldkasutatavatel teedel liiklemist lubavat ülevaatuse märget ja kehtivat liikluskindlustust.
Vastus minu küsimusele sõltub ilmselt sellest kas rattad on auto konstruktsiooni osa või mitte.
Kui rattad ei ole konstruktsiooni osa, on asi lihtne. Tehniliste reeglitega on määratud naastrehvide kasutamise aeg ja ülejäänud kasutamise nõudeid täpsustatakse konkreetse võistluse juhendiga. Mis saab kui juhendit ei tule või juhendis nõudeid ei täpsustata?
Kui rattad on konstruktsiooni osa siis tehniliste nõuete järgi võiks panna naaste nii palju, et kummi näha pole. Sest kettide ja muude libisemisvastaste vahendite kasutamine on keelatud ja kui mõnes punktis käsitletakse keelatud tegevusi, siis kõik, mida ei keelata on lubatud.
Samas läheb see jälle vastuollu sellega: "Kõik autod peavad olema arvel liiklusregistris ja omama kehtivat, üldkasutatavatel teedel liiklemist lubavat ülevaatuse märget ja kehtivat liikluskindlustust."
Küsimus täiesti praktiline, sai 110 naastu rehvi sisse taotud aga need kadusid sinna lihtsalt ära, seega kange kiusatus sama palju juurde taguda.
Nagu aru saite, käib jutt TR3 -st, sama võib vist küsida ka TR2 seltskond.
Loomulikult on mu mõttekäik sõnastatud minu huvidest lähtuvalt, ehk tuleb veel mõni mõttekäik või arusaam.
Kas äkki Veiko oskab midagi öelda.
Eero
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Naastude arv rehvis
Mis loogika järgi nüüd? R15 velg läheb otseselt punkti b) alla ehk 110 tk. Mitte, et see velje suuruse järgi liigitamine kuidagipidi mõistlik oleks, aga nii ta ju kirjas on...CÄÄRFIILD kirjutas: 2) naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
a) rehvis, mille velje läbimõõt ei ole suurem kui 13ģ 90;
b) rehvis, mille velje läbimõõt on suurem kui 13ģ, kuid ei ole suurem kui 15ģ 110;
c) sõiduauto rehvis, mille velje läbimõõt on suurem kui 15ģ 130;
d) ülejäänud rehvidel 150;
18/39,5 R15 rehvi saab siis taguda max 150 naastu.
Parandage ,kui ma eksin!!!!
Ei saa muidugi aru, miks seadus ei järgi põhimõtet "max lubatud naastude arv ruutdetsimeetrile" või midagi sarnast. Tunduks mõistlik.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Seekord jääb siis 110, või?
Millise arvamuse (tõlgendamise) juurde jääb Kukepea 2010 teh. kom. ehk sõna on Veikol.
Saab ju antud küsimusele läheneda nagu piduritele, hüdroroolile jne. mis samuti lähevad vastuollu tehniliste reeglite 3. punktiga
Valikus on veel ju:
Libisemisvastaste vahenditena võib seadusega fikseeritud ajal kasutada naastrehve. Naastrehvide kasutamise nõudeid täpsustatakse konkreetse võistluse juhendiga.
110 suures boggeris on olematu arv.
Kõigest minu arvamus.
Eero
Millise arvamuse (tõlgendamise) juurde jääb Kukepea 2010 teh. kom. ehk sõna on Veikol.
Saab ju antud küsimusele läheneda nagu piduritele, hüdroroolile jne. mis samuti lähevad vastuollu tehniliste reeglite 3. punktiga
Valikus on veel ju:
Libisemisvastaste vahenditena võib seadusega fikseeritud ajal kasutada naastrehve. Naastrehvide kasutamise nõudeid täpsustatakse konkreetse võistluse juhendiga.
110 suures boggeris on olematu arv.
Kõigest minu arvamus.
Eero
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mitte 156 ,vaid 150 naela oli lubatud.Me lõime sisse 160 naela.Jagus hästi ära.Praks1 kirjutas:Täpselt ei mäleta,kust eelmine aasta leidsin sellise arvu156 naela,tohtis olla meil.
Seega jagasime klotside vahel ära ja tuli 5 naela klotsi kokku 160 naela,millest osad olid juba enne starti välja tulnud.
HM Racing Team
Kas teil ei ole siis sõiduauto, et 150 lubatud.Movistar kirjutas:Mitte 156 ,vaid 150 naela oli lubatud.Me lõime sisse 160 naela.Jagus hästi ära.Praks1 kirjutas:Täpselt ei mäleta,kust eelmine aasta leidsin sellise arvu156 naela,tohtis olla meil.
Seega jagasime klotside vahel ära ja tuli 5 naela klotsi kokku 160 naela,millest osad olid juba enne starti välja tulnud.
Praks mäletas õieti, 160 sisse, 4 kadunud, saigi 156.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Neil ju 20" velg ja see oli velje suuruse järgi reguleeritud.eero I kirjutas:Kas teil ei ole siis sõiduauto, et 150 lubatud.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Kui koht on mängus ja vaja protesti esitada, siis loetakse vajadusel vanaema kassi juuksekarvad ka kokku - seega, kuniks pole mingit ametlikku dokumenti või kirjalikku seisukohavõttu ametnikelt, ütleks mina, et lubatud on 110 ja bastavirx2 kirjutas:Ei usu mina, et mõni ametnik või aktivist rehvis olevaid naaste kokku lugema hakkab. Kui visuaalsel vaatlusel naaste normaalsuse piires, peaks kõik hästi olema.