Projekt "Mürakas"

Ehitad autot ja tahad oma tegevust jagada ? see on see koht, kus eputada, rääkida ning respecti koguda.

Moderaator: Moderators

Thir13en
Fitting 38"
Postitusi: 280
Liitunud: T Aug 28, 2007 11:12 pm
Asukoht: Põlva

Projekt "Mürakas"

Postitus Postitas Thir13en »

No ma teen ka siia alguse ära.

Autoks 1991 aasta Wrangler 4,0

Algselt pullitegemiseks soetatud auto.

Praegu plaan jõuda klassis TR3 järgmine aasta rajale. (hea kui 2013 reaalselt jõuab)
(Auto võistles enne minu kätte tulekut vaba klassis)
Ja kuni kõigi vajalike detailide kokkusaamiseni jääb ka 33" ratastele.
Kui kogu mudru olemas mida vaja, et kondikava vahetada siis muutub ka ratta suurus.

Kuna tehtud on palju "valesid" otsuseid mida oleks arukama käitumise juures saanud vältida siis alates praegusest hetkest jagan oma mõttekäiku ja ehitusprotsessi teiega, et saaksite õigel ajal nõuannetega vabastada mind liigsest tööst.
Viimati muutis Thir13en, T Veebr 21, 2012 6:35 pm, muudetud 4 korda kokku.
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
5138027
Thir13en
Fitting 38"
Postitusi: 280
Liitunud: T Aug 28, 2007 11:12 pm
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas Thir13en »

Esimese asjana mis oleks vaja likvideerida oleks see, et lasin kunagi esisilda installeerida Lock - Right´i.

Praeguseks on täiesti kindel, et selle tala sees mul need poolteljed muidu kestma ei jää kui ma tõstan lsd ette ja lock - right´i tagumisse silda.

Oskab keegi anda nõu mis ettevalmistused ma peaks tegema enne sildade laualetõstmist? Mingeid lisatarvikuid vaja? Kui keerulise iseloomuga see ülesanne on? Sildade ehituse ja koostega olen tuttav.
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
5138027
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Thir13en kirjutas:tõstan lsd ette ja lock - right´i tagumisse silda.
KUIDAS see peaks õnnestuma? Sillad on ju erinevad.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Thir13en kirjutas: Kui keerulise iseloomuga see ülesanne on? Sildade ehituse ja koostega olen tuttav.
Väga. Ees on Dana 30 ja taga Dana 35, seega ei õnnestu kohe kuidagi lukku eest taha tõsta.

Samuti kus kohast sa LSD luku ette silda said? See nagu suht väga väga haruldus Dana 30 sillale.
+372 5028488
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

US-Partsu tiim tellis endale kõvad poolassid, mis kestavad ka lockrightiga.
Foorumikasutaja Reinuvader oskab rohkem pajatada.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

jr kirjutas:
Thir13en kirjutas: Kui keerulise iseloomuga see ülesanne on? Sildade ehituse ja koostega olen tuttav.
Väga. Ees on Dana 30 ja taga Dana 35, seega ei õnnestu kohe kuidagi lukku eest taha tõsta.

Samuti kus kohast sa LSD luku ette silda said? See nagu suht väga väga haruldus Dana 30 sillale.
Aga mine sa tea. Nuut on ju sama Dana 30 ja 35. Difrikorpuses asi. Äkki saab nii, et kogus differ koos väliskestaga ümber tõsta.
Praegu kirjutamise ajal tekkis selline uitmõte :roll:


Ma ka arvan, et nende sildadega pole vabas midagi teha. Ise kasutasin tagasihoidlike Yokahama M/T-d ja pulki lendas pmst iga sõidupäev. Ees ei pidanud ei ristid ega püsikad, taga murdusid völlid. Mõlemas sillas olid lukud. Kui võllid paremad paned ja sillas mingeid lõtkusid pole, siis juba natuke lootust rohkem. Ma selleni ei jõudmud, sest raha sai otsa :D
Kuid siiski on targem miskitele muudele sildadele raha kulutada, kui olemasolevaid modifitseerida ja suslikega võistlemine ei ole mingi probleem. Pigem on siis neil probleem :twisted:
Ahjaa, 100% pane keerdvedrud lehtede asemel. See on odav ja lihtne töö, arvestades, et oma aeg ei maksa midagi.


urmas@müras mudas "Snegurochkaga"
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Nuut on sama aga esisild on ju "reverse rotating", seega kui ma nüüd õieti aru saan, siis tagasilla differ, kui ta isegi sinna mahuks, ei hakka seal õieti ringikäima - või õigemini käib nagu sõidaks üks sild piltlikult võttes kogu aeg tagurpidi aga teo ja taldriku hambad pole kohe kindlasti mõeldud pikalt koormuse all tagurpidi ringikäima, või?
Thir13en
Fitting 38"
Postitusi: 280
Liitunud: T Aug 28, 2007 11:12 pm
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas Thir13en »

Endal oli samuti mõte, et tõsta koos difri väliskestaga sest sisud tõesti korpustesse ei klapi.

Ette ei saanudki lsd´d vaid plaanis tagumine ette paigaldada.

Sildadega ongi selline asi, et need täiesti lõtkuvabad ja kõik laagrid, tihendid vahetatud. Ja ei tahaks neid niisama garaazinurka tõsta. Kui leiaks neile parema koha siis mis sildadele mõelda?

Kohe kindlasti saavad ka lehtvedrud vahetatud keerdvedrude vastu kuid oskab keegi soovitada vajaminevate keerdvedrude pikkust, laiust, kõrgust? Ja seoses sellega jääb üle komplekt väga korralikke lehtvedrusid koos uute puksidega.

Ja see väide, et oma aeg ei maksa midagi tegelikult ju tõele ei vasta.
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
5138027
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Dana 44 nii ette kui taha oleks suhteliselt muretu valik - ilmselt lihtsaim conversion ja piisavalt tugevad sellele autole. Edasi tuleks juba fullsize-de sillad D60 jne.
Thir13en
Fitting 38"
Postitusi: 280
Liitunud: T Aug 28, 2007 11:12 pm
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas Thir13en »

Aga 44 ja 60 kaalu, hinna ja mõistlikkusevahe?
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!
5138027
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Thir13en kirjutas:Aga 44 ja 60 kaalu, hinna ja mõistlikkusevahe?
Selliseid paar tykki garage nurgas on. Tule kaaluma :D. Kui need korda teha ja veel lukud ka sisse panna, siis illmselt oleksid miskid volvod või moogid x korda odavamad.

urmas@reedesed õlled juba laual
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Priit82
Fitting 38"
Postitusi: 279
Liitunud: E Juul 09, 2007 7:44 pm
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas Priit82 »

urmas kirjutas:
jr kirjutas:
Thir13en kirjutas: Kui keerulise iseloomuga see ülesanne on? Sildade ehituse ja koostega olen tuttav.
Väga. Ees on Dana 30 ja taga Dana 35, seega ei õnnestu kohe kuidagi lukku eest taha tõsta.

Samuti kus kohast sa LSD luku ette silda said? See nagu suht väga väga haruldus Dana 30 sillale.
Aga mine sa tea. Nuut on ju sama Dana 30 ja 35. Difrikorpuses asi. Äkki saab nii, et kogus differ koos väliskestaga ümber tõsta.
Praegu kirjutamise ajal tekkis selline uitmõte :roll:


Ma ka arvan, et nende sildadega pole vabas midagi teha. Ise kasutasin tagasihoidlike Yokahama M/T-d ja pulki lendas pmst iga sõidupäev. Ees ei pidanud ei ristid ega püsikad, taga murdusid völlid. Mõlemas sillas olid lukud. Kui võllid paremad paned ja sillas mingeid lõtkusid pole, siis juba natuke lootust rohkem. Ma selleni ei jõudmud, sest raha sai otsa :D
Kuid siiski on targem miskitele muudele sildadele raha kulutada, kui olemasolevaid modifitseerida ja suslikega võistlemine ei ole mingi probleem. Pigem on siis neil probleem :twisted:
Ahjaa, 100% pane keerdvedrud lehtede asemel. See on odav ja lihtne töö, arvestades, et oma aeg ei maksa midagi.


urmas@müras mudas "Snegurochkaga"


"Snegul" praegu püsikiirusliigendiga veovõllid "33" bogger ja mõlemas sillas lock right ja mingi ime läbi see combo kestab. Auto minu käes ligemale aasta ja selle aja peale olen vahetanud ühe esimese assi otsa.

Priit@ei ole ka just kõige kergema jalaga :D

Krt loodame, et ära ei sõnunud :D
2018 "Lendav Draakon" TR1 177
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

Wrankul on jah kõik mis on peale vahekasti natukene nõrgakene. Õigemini on need nõrgad selle mootori jaoks. Paljukiidetud landcruiseri sillad ja selle osad peavad tõesti rohkem vastu, aga kw on ka oluliselt vähem. Seega puht matemaatiliselt võiks neid võrdseteks pidada.

Urmas oled sa kindel, et Dana 44 või 60 vastu vahetamine kallim on kui Volvo / Moogi sillad alla panna? Esiteks on jänkistanis seda sadu kordi tehtud ja kõik vajalikud jubinad ning knowhow on olemas. Teist tüüpi sildadel peab ju hakkama ka vahekaste vahetama ja igasuguseid vaheplaate/vahemuhve treima, mis lõppkokkuvõttes võib palju kallimaks minna.

ka Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kui huvi, siis esimene D60 ja tagumine 14Bolt Full Floater olemas.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

Meitel kah 33" bogger ja tavalised sillad Wrankul. Ees siis Grandi püsikad ja mõlemis sillas lock-right. Ees on keeranud ühe poolassi puru aga see tulenes kõverast sillatalast. Muidugi mootorit on kah ainult 2,5 bensukat.
Kõik on katsetamise värk.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Vasta

Mine “Ehitame autot e eputa tehtuga / Build threads and show offs”