UAZ 3303 käima ajamine
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
UAZ 3303 käima ajamine
Ostsin ühe kastika, mis sureb kohe välja, kui ei mängi gaasipedaaliga.
85a. väljalase 3303 vms.
Kas peab tühikäiku kruttima? Kuidas?
Või saab ka muid vigu olla? Maantel sõidab hästi. Nagu siduri alla vajutad, et käiku vahetads, nii sureb välja.
Kas on mõnda head linki manualile või annab keegi niisama nõu?
Tänan
85a. väljalase 3303 vms.
Kas peab tühikäiku kruttima? Kuidas?
Või saab ka muid vigu olla? Maantel sõidab hästi. Nagu siduri alla vajutad, et käiku vahetads, nii sureb välja.
Kas on mõnda head linki manualile või annab keegi niisama nõu?
Tänan
teex yhe zuicu
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1063
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa
Esimese asjana keera tühikäigu pöördeid juurde. Kui käsigaas veel olemas on sikuta seda algatuseks. Kui käima jääb pole vaja kohe karbussi lahkama hakkama.
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Jah, pead tühikäiku reguleerima! Kui seal on nn. Volga karbuss,siis kõige alumine kruvi vastu kollektorit on tühikäik,sellest järgmine ülespoole on segu kruvi.Kui asja olemus segane,siis keera ainult alumist kruvi.Ülemist ära puutu.Kui ei aita,tuleb mõlemit keerata,kuid siis pead omale asja selgeks tegema ja miski mõõteriist tuleks kasuks,mis õiget segu mõõdaks.Edu!
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
-
kylminaator
- Mudder
- Postitusi: 66
- Liitunud: P Apr 13, 2008 10:03 pm
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kui tänapäeval on oluliselt paremad õlid ja muud libestid, siis ei näe põhjust vene määrete kasutamiseks. Julgen arvata ka, et kui kasutada korralike õlisi ja neid regulaarselt vahetada, siis kasvab ka tehnika eluiga. Enda 66´s kasutan ka täissünt mootoriõli ja silades Total´t. Siiamaani rahul ja töötab 
Kui süsteemi igal hommikul veega täitsime, oli arvestus lihtne- ämbritäis, st kogu süsteem päris tühjaks ei jooksnud. kui nullist täita, siis see 12l paistab ok olema.Pomo kirjutas:Aga jahutussüsteem?
Mitu liitrit sinna peaks ostma? Hetkel paistab vesi sees olevat![]()
Ei tahaks hakata mitu x poes käima ja samas varu ka mitte tekitama.
See avtool on enam-vähem kindel lõpp mootorile pikemas perspektiivis.kylminaator kirjutas:Mul omal juba mitu aastat avtool sees ja ennem seda oli avtool, ei raatsi, pigem ei julge midagi paremat panna. Leotab äkki selle saasta seal mootori sees lahti ja ongi õlikanalid umbes.
GAZi mootor nii labase ehitusega, et seal korraliku õliga palju midagi hullemat ei juhtu, kui lekkivad vända otsatihendid. Olen neid avtooliga sõitnud mootorite õlikanaleid puhastanud ja nähes, palju seal vaba kanalit alles on, ei imesta, miks saaled sinised ja ringi.
Pane mingi korralik odavama otsa mineraal sisse, sõida mingi lühike aeg (ise olen maks 1000km sõitnud), vaheta õli korraliku vastu, vaheta filtrid ja naudi elu. Poole välba pealt vaheta igaks juhuks õlifilter ja üldse oleks soovitav esimene vahetus kiiremini teha.