Kardaani nuudi lõtk
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kardaani nuudi lõtk
Kas pidada metsaautol normaalseks kardaani nuudi lõtku, mis on nuudist 10 cm kaugusel umbes 1 mm külgsuunas?
Kas on mõtet seda proovida remontida või on see lõtk tegelikult mõttetult väike? Päris kindel ei ole, aga tundub, et see lõtk annab ka teatud kardaanipööretel väikest vibra.
Aga nüüd kõige olulisem.
Kuuldavasti Pärnumehed remondivad nuuti lihtsalt nii, et pigistavad välimist toru väiksemaks kuniks loksumine kaob. On see piisavalt keeruline ja teadmisi nõudev töö või saaks keegi Tallinnas ka hakkama (hüdraulikapressijad?).
Kas on mõtet seda proovida remontida või on see lõtk tegelikult mõttetult väike? Päris kindel ei ole, aga tundub, et see lõtk annab ka teatud kardaanipööretel väikest vibra.
Aga nüüd kõige olulisem.
Kuuldavasti Pärnumehed remondivad nuuti lihtsalt nii, et pigistavad välimist toru väiksemaks kuniks loksumine kaob. On see piisavalt keeruline ja teadmisi nõudev töö või saaks keegi Tallinnas ka hakkama (hüdraulikapressijad?).
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kui nuut diameetrist ei ole kulunud vaid just külgpidisest tööpinnast, siis välimise toru väiksemaks pressimisel tuleb treialil-freesial tööd, et liuglemine säiliks. Mis ise-enesest tähendab seda et potensiaalne tööpind väiksemaks jääb. Siiani ei ole see muidugi probleemi tekitanud kuid ma ei tea kas ma päris "kolmele" sellist alla paneks.
PS. Ise ei tegele, paar korda olude sunnil kokku puutunud.
Virgo
PS. Ise ei tegele, paar korda olude sunnil kokku puutunud.
Virgo
Mudas alates 2003.
Re: Kardaani nuudi lõtk
Nuudi lõtk külgsuunas 1mm on suhteliselt väike,sellepärast ei tasu midagi ette võtta. 6x6 autodel sai ka kardaane remonditud nuudi kohale peale keevitamise teel.Seal olid suured lõtkud ja peale sai keevitatud piki nuuti triibud ,aitas küll ja päris tihedaks võttis.Peab laskma kardaani niisama õhu käes maha jahtuda.Oleneb nuudi jämedusest ja lõtkust sai neid triipe päris tihedalt.Olen näinud ka nuudi kohal ringide keevitamist ,selle kohta ei oska midagi öelda.Aga kas keevitamine selle metalli ka pehmemaks teeb ja pärast intensiivsem kulumine hakkab..tarmo kirjutas:Kas pidada metsaautol normaalseks kardaani nuudi lõtku, mis on nuudist 10 cm kaugusel umbes 1 mm külgsuunas?
Kas on mõtet seda proovida remontida või on see lõtk tegelikult mõttetult väike? Päris kindel ei ole, aga tundub, et see lõtk annab ka teatud kardaanipööretel väikest vibra.
Aga nüüd kõige olulisem.
Kuuldavasti Pärnumehed remondivad nuuti lihtsalt nii, et pigistavad välimist toru väiksemaks kuniks loksumine kaob. On see piisavalt keeruline ja teadmisi nõudev töö või saaks keegi Tallinnas ka hakkama (hüdraulikapressijad?).
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Kardaani nuudi lõtk
Kõige parem lahendus - nuudiosa vahetus. Kui soovite siis saab teha.tarmo kirjutas:Kas pidada metsaautol normaalseks kardaani nuudi lõtku, mis on nuudist 10 cm kaugusel umbes 1 mm külgsuunas?
Kas on mõtet seda proovida remontida või on see lõtk tegelikult mõttetult väike? Päris kindel ei ole, aga tundub, et see lõtk annab ka teatud kardaanipööretel väikest vibra.
Aga nüüd kõige olulisem.
Kuuldavasti Pärnumehed remondivad nuuti lihtsalt nii, et pigistavad välimist toru väiksemaks kuniks loksumine kaob. On see piisavalt keeruline ja teadmisi nõudev töö või saaks keegi Tallinnas ka hakkama (hüdraulikapressijad?).
5128965
www.autocardan.eu
Annaks kah oma hääle pealekeevitamise kasuks.sellisel moel saab ka 3mm
lõtkust lahti.
Keevitada on vaja eelkõige sisemise nuudi alguse ja lõpu kohale, sest keskelt praktiliselt ei kulu külgsuunas.
Keevitamisel on kaval jätta sisemine osa sisse ovaalseks muutumise vastu ja
kui peakski saama liiga tihe aitab pinnimine.
Õnnetuseks on aga osa tehaseid kardaanide müügi huvides leidnud selle vastu rohtu.Nimelt on Nissan Navaral sisemine võll kaetud defloniga ja seda ei saa enam kokku.
lõtkust lahti.
Keevitada on vaja eelkõige sisemise nuudi alguse ja lõpu kohale, sest keskelt praktiliselt ei kulu külgsuunas.
Keevitamisel on kaval jätta sisemine osa sisse ovaalseks muutumise vastu ja
kui peakski saama liiga tihe aitab pinnimine.
Õnnetuseks on aga osa tehaseid kardaanide müügi huvides leidnud selle vastu rohtu.Nimelt on Nissan Navaral sisemine võll kaetud defloniga ja seda ei saa enam kokku.
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
Ainult nuudiosa vahetus maksab umbes 4000.00 aga ristid ma mõtlen ka on vaja (pole mõtet vanad jätta). Kokku tuleb umbes 4900.00 (nuudiosa, ristid, töö, tasakaalustamine).sambla-aadu kirjutas:autoks siis lühikene MK160 patrol. ja probleemne on tagumise kardaani nuudiosa lõtk. pilte hetkel ei ole võimalik näidata.