Nissan Patrol 1983 2.8D Talveliikur
Moderaator: Moderators
Nissan Patrol 1983 2.8D Talveliikur
Hei!
Sai ostetud omale suhteliselt rahuldavas seisus Nissan Patrol.
Käigukast korras, vahekast korras, esisild teeb hääli rattad välja keeratult sõites.
Mootor võetud Nissan Laureli pealt.
Toimetab kapoti all väga ilusti.
Salong on väga räbal, saab arvatavasti kõik uus tehtud.
Ema õpetusel saab uued katted õmmelda.
Veermik: Vahetusse lähevad kõik vedru puksid, vedrud õlitada/määrida.
Liigendid täita uue moosiga.
Kere vajab keevitamist raami ja kere kinnitus kohtadest.
Raam vajab keevitamist põhimõtteliselt tagumise vedru algusest kuni lõpuni välja.
Praegu keevitatud väike osa raamist ja juhi jalge alune.
Auto kaks päeva käes olnud ja tegemist on veel palju. Loodan veel paaripäeva keevitus töödega ühelepoole saada.
Keevitust muidugi kiirendaks tulev plasmalõikur, mis aitab kiiremat detailide lõikamist ja vähe lõbusamalt saab lõikuda.
Eks täna peale kooli paistab kas saab ka plasmalõikuri.
Mõned pildid masinast, kindalsti on kellegile tuttav.
Kui kellegil on pakkuda süütelukku antud masinale palun saada kiri posti mulle.
Lisaks ka vaja taga kiiget koos poltidega.
Sai ostetud omale suhteliselt rahuldavas seisus Nissan Patrol.
Käigukast korras, vahekast korras, esisild teeb hääli rattad välja keeratult sõites.
Mootor võetud Nissan Laureli pealt.
Toimetab kapoti all väga ilusti.
Salong on väga räbal, saab arvatavasti kõik uus tehtud.
Ema õpetusel saab uued katted õmmelda.
Veermik: Vahetusse lähevad kõik vedru puksid, vedrud õlitada/määrida.
Liigendid täita uue moosiga.
Kere vajab keevitamist raami ja kere kinnitus kohtadest.
Raam vajab keevitamist põhimõtteliselt tagumise vedru algusest kuni lõpuni välja.
Praegu keevitatud väike osa raamist ja juhi jalge alune.
Auto kaks päeva käes olnud ja tegemist on veel palju. Loodan veel paaripäeva keevitus töödega ühelepoole saada.
Keevitust muidugi kiirendaks tulev plasmalõikur, mis aitab kiiremat detailide lõikamist ja vähe lõbusamalt saab lõikuda.
Eks täna peale kooli paistab kas saab ka plasmalõikuri.
Mõned pildid masinast, kindalsti on kellegile tuttav.
Kui kellegil on pakkuda süütelukku antud masinale palun saada kiri posti mulle.
Lisaks ka vaja taga kiiget koos poltidega.
Viimati muutis dizze, E Nov 01, 2010 10:04 pm, muudetud 1 kord kokku.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol 1983 2.8D Talveliikur
See keevitus küll kriitikat ei kannata.Kui ise ei oska ,siis lase kellegil pädevamal korralikult ära keevitada.dizze kirjutas:
HM Racing Team
Re: Nissan Patrol 1983 2.8D Talveliikur
Ära nüüd nii kuri ka poisi peale ole (sa oled ise samamoodi kunagi kindlasti käkerdanud), las harjutab küll kunagi ka kvaliteetne tulemus saab.Movistar kirjutas:See keevitus küll kriitikat ei kannata.Kui ise ei oska ,siis lase kellegil pädevamal korralikult ära keevitada.
Ja pealegi, kellele su kriitika korda läheb?
Viimati muutis ylbik, R Okt 08, 2010 10:10 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Nissan Patrol 1983 2.8D Talveliikur
Konstruktiivne kriitika on alati edasiviiv jõud. Fakt on see, et sellise raamiga pole ülevaatusele asja. Kõva dekaad tagasi käkerdasin ise samamoodi miskit rahvamaja keret ja raami teha. Harjutamine teeb meitsriks, lihtsalt seda meitsriks õppimist võiks teha vähem olulistes sõlmedes.ylbik kirjutas: Ja pealegi, kellele su kriitika korda läheb?
PS. Mitte, et see "projekt" miskit imelist väärtust omaks siis omab väärtust tõsiasi, et noortest ka lödipüksluse,hängimise,feimimise ja krt teab mille vahele mõni tehnikahuviline satub.
Peace
Virgo
Mudas alates 2003.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17329
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Lõhnab kangesti selle järele, et olesk järjekordset keevitamise koolituskursust vaja , mis 4x4.ee foorumlastele mõni aasta tagasi korraldati ja väga positiivse vastukaja sai.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
..jah, ega see alt üles keevitamine mugav töö ei ole, aga kindlasti teeks asja paremaks see, kui pinnad korralikult roostest ja vanast moosist puhastada,..ja nagu juba öeldud-harjutamine teeb meistriks, jõudu tööle!:)
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Nissan Patrol 1983 2.8D Talveliikur
Veel vähem läheb kellegile korda mingi suvalise kodaniku "ylbiku" targutamised.ylbik kirjutas: Ja pealegi, kellele su kriitika korda läheb?
Viimati muutis Movistar, L Okt 09, 2010 5:38 pm, muudetud 1 kord kokku.
HM Racing Team
Tean, et keevitus võiks parem olla.
Mulle isegi kriitika meeldib, kuid sinna juurde võiks keegi ehk mõne vihje ka anda, et mida muuta selleks, et asi keevitus paremini välja tuleks. Voolu juurde, traati vähemaks või vastupidi jne...
Masina juurde tagasi kuid siiski ta tegelikult nii hull pole kui pildil, pildil ongi vist kõige hullem koht. Öösel ei saand enam pilte teha fotokat garaais kaasas ei kanna.
Öine tulemus gaas lõppes otsa ja traat hakkab läbi saama, ehk täna varustuse jahile ja tulevad ka uued pildid.
Eks paistab kui tugev ta tuleb, ise väga ei karda, et peaks liiganõrgaks jääma. Kui jääb siis tuleb uuesti ja paremini teha.
Mulle isegi kriitika meeldib, kuid sinna juurde võiks keegi ehk mõne vihje ka anda, et mida muuta selleks, et asi keevitus paremini välja tuleks. Voolu juurde, traati vähemaks või vastupidi jne...
Masina juurde tagasi kuid siiski ta tegelikult nii hull pole kui pildil, pildil ongi vist kõige hullem koht. Öösel ei saand enam pilte teha fotokat garaais kaasas ei kanna.
Öine tulemus gaas lõppes otsa ja traat hakkab läbi saama, ehk täna varustuse jahile ja tulevad ka uued pildid.
Eks paistab kui tugev ta tuleb, ise väga ei karda, et peaks liiganõrgaks jääma. Kui jääb siis tuleb uuesti ja paremini teha.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kui ei oska alguses alt-üles keevitada siis mina teeks nii: puhasta korralikult lihvkettaga keevitatavad pinnad.Tean ise et Patroli raami keevitamine on täielik n¤ss.Veel hullem n¤ss on siis,kui sa lohakalt puhastad.Pildilt on aru saada,et sellega sa eriti tegeleda ei viitsinud.dizze kirjutas:Tean, et keevitus võiks parem olla.
Mulle isegi kriitika meeldib, kuid sinna juurde võiks keegi ehk mõne vihje ka anda, et mida muuta selleks, et asi keevitus paremini välja tuleks. Voolu juurde, traati vähemaks või vastupidi jne...
Masina juurde tagasi kuid siiski ta tegelikult nii hull pole kui pildil, pildil ongi vist kõige hullem koht. Öösel ei saand enam pilte teha fotokat garaais kaasas ei kanna.
Öine tulemus gaas lõppes otsa ja traat hakkab läbi saama, ehk täna varustuse jahile ja tulevad ka uued pildid.
Eks paistab kui tugev ta tuleb, ise väga ei karda, et peaks liiganõrgaks jääma. Kui jääb siis tuleb uuesti ja paremini teha.
Proovi keevitada järjest punktides.Punktides võiks voolutugevus olla veits suurem ,kui sama sõlme lihtsalt keevitades.Mõistliku kiirusega punktides tuleb ilusa väljanägemisega õmblus kus midagi ei voola ega tilgu.
Olen kõrvalt palju näinud keevisliidete kontrolli röntgeni ja ultraheliga ja võin öelda kui õmblus näeb kole välja siis kindlalt on ta ka nõrk ja poorne.Selline õmblus laguneb suht väikeste jõudude juures mis tähendab seda,et su tagasild võib ootamatul hetkel alt ära tulla.
PS:kõige parem kui sa võtad kaks plekitükki( ca 3 mm) ja harjutad kõigepealt seal peal.Proovid traati-voolu juurde ja maha jne.
HM Racing Team
Parema keevitus tulemuse annab(eriti väikestel keevitustel)argooni segu,seega kui paloon tühi võta segu gaas,kui juba ei kasuta,maksab nats rohkem,aga pärast ei taha cod enam nähagi,
Alt ülese keevitamine tuleb jah harjutades,aga enamasti vanade roostes asjade keevitamisega sa seda selgeks ei saa,võta puhas metall ja harjuta seal.
Edu harjutamisel
Alt ülese keevitamine tuleb jah harjutades,aga enamasti vanade roostes asjade keevitamisega sa seda selgeks ei saa,võta puhas metall ja harjuta seal.
Edu harjutamisel
Proto
53951597
53951597
Kehv keevitada on küll jah.
Kuid seal millest need muhud sellepärast, et keevitus vajus alla, iseenesest on ta tugev küll, kuna sulas mõnusalt mõlemasse metalli sisse. Lihtsalt niiöelda alt keevitada rippuvas asendis ongi keerukam, samamoodi on keeruline seina keevitada ilma, et vajuma hakkaks.
Muidugi sain keevitust vähe paremaks traadi kiirust maha võttes.
Ülejäänud on paremini tehtud. Pilte veel pole loodan, et homme suudan neid teha. Kodus ainult peegelkaamera ja seda ei võta keevitus tööde ajaks garaai kaasa...
Avastasin ühe asja veel, et auto on kahtlaselt viltu. Põhjus lihtne üks esiratas on 30mm suurem kui ülejäänud.
Küsimus targematele, kas Pajero istmed võivad sobida 1:1 Patroli ?
Kuid seal millest need muhud sellepärast, et keevitus vajus alla, iseenesest on ta tugev küll, kuna sulas mõnusalt mõlemasse metalli sisse. Lihtsalt niiöelda alt keevitada rippuvas asendis ongi keerukam, samamoodi on keeruline seina keevitada ilma, et vajuma hakkaks.
Muidugi sain keevitust vähe paremaks traadi kiirust maha võttes.
Ülejäänud on paremini tehtud. Pilte veel pole loodan, et homme suudan neid teha. Kodus ainult peegelkaamera ja seda ei võta keevitus tööde ajaks garaai kaasa...
Avastasin ühe asja veel, et auto on kahtlaselt viltu. Põhjus lihtne üks esiratas on 30mm suurem kui ülejäänud.
Küsimus targematele, kas Pajero istmed võivad sobida 1:1 Patroli ?
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Üksühele ei sobi Patrolisse ükski muu margi iste.dizze kirjutas: Küsimus targematele, kas Pajero istmed võivad sobida 1:1 Patroli ?
Patrolisse on üldse keeruline mingit muud istet sobitada, sest patrolil endal on iste põrandast suht kõrgele viidud ja tänu sellele originaaliste tunduvalt õhem kui suvaline muu iste. Kui mutrivõti ja keevitus käes püsib, on muud istet küll kerge kohale aretada, aga istekoht kipub kole kõrgeks ja põlved vastu rooli. Ma ise olen suht keskmist kasvu inimene, pea lakke ei käi ja tänu sellele olen istmearetusel (vana SAABi iste näiteks on väga mugav) asendi enamvähem parajaks sportrooli paigaldusega, siis mahuvad jalad ka ära. Aga suuremat kasvu mehed on tõenäoliselt hädas.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com