
Kuidas teha sahk maasturile?
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
See vedru peaks ikka päris tugev olema seal, et ta suudaks saha nii kõvasti vastu maad suruda, et sellest kasu tekib. Äkki lihtsam lihtsalt sahale mehiselt raskust anda?
Teisipidi tross teda tagasi ei hoia, sest kui sa saha alla lased, siis praktiliselt alati läheb tross lõdvaks ära. Vintsiga ei saa seda nii täpselt doseerida ja pole vajagi.
Teisipidi tross teda tagasi ei hoia, sest kui sa saha alla lased, siis praktiliselt alati läheb tross lõdvaks ära. Vintsiga ei saa seda nii täpselt doseerida ja pole vajagi.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaadates uut komöödiasarja ENSV etv kanalilt nägin et üks tegelane pani zigulile saha ette ja siis tekkis mõte et kui juba siks suudab 20 cm lund lükata, siis Patrol suudab ehk mitu korda paksemat. Plaan on samamoodi sahk panna ette, ilma millegi tõstmise süsteemita. Lihtsalt kahe kinnitusega stange külge. Kuna ma pole varem sellise süsteemiga kokku puutunud, siis kas keegi oskab anda nõu kuidas seda oleks kõige lihtsalt ja töökindlam ehitada. Kui raske peab sahk tulema ?
53 43 93 47 Mihkel
Nissan Patrol 3.3 D
Nissan Patrol 3.3 D
Heh, loe läbi see teema ja saadki ju vastuse oma küsimuseleMihkel89 kirjutas:Vaadates uut komöödiasarja ENSV etv kanalilt nägin et üks tegelane pani zigulile saha ette ja siis tekkis mõte et kui juba siks suudab 20 cm lund lükata, siis Patrol suudab ehk mitu korda paksemat. Plaan on samamoodi sahk panna ette, ilma millegi tõstmise süsteemita. Lihtsalt kahe kinnitusega stange külge. Kuna ma pole varem sellise süsteemiga kokku puutunud, siis kas keegi oskab anda nõu kuidas seda oleks kõige lihtsalt ja töökindlam ehitada. Kui raske peab sahk tulema ?

Kõnetraat 51922951
Sahk peab minu arvates kohe kindlasti kinnituma raami külge. Vintsiga tõstmine on porno, sest et ei saa peale suruda. Tean mida räägin, kuna enda hiluxil oli sahk ees pikemat aega ja enamasti pidi esirattad peaaegu maast lahti suruma et korralikku töötulemust saavutada. Saha tõstmiseks ja surumiseks vajalik hüdrosüsteem ei ole keerukas ega kallis. Vaja on NZ 10 pump 350EEK, jagaja 1700EEK, silinder 1500EEK.
Toyota Hilux
Land +3725066049
Land +3725066049
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Unustad voolikud, mis ka üksjagu maksavad.
Miks "kohe kindlasti raami külge"? Paluks põhjendust.
Miks "kohe kindlasti raami külge"? Paluks põhjendust.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Panin paar postititust ette poole hulga linke, kus sahkade ehitamisest juttu, soovitan lugeda!Mihkel89 kirjutas: kui juba siks suudab 20 cm lund lükata, siis Patrol suudab ehk mitu korda paksemat. Plaan on samamoodi sahk panna ette, ilma millegi tõstmise süsteemita. Lihtsalt kahe kinnitusega stange külge. Kuna ma pole varem sellise süsteemiga kokku puutunud, siis kas keegi oskab anda nõu kuidas seda oleks kõige lihtsalt ja töökindlam ehitada. Kui raske peab sahk tulema ?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Vaata siia mikid on teinud mingi sellise aretise: http://www.snowsportplow.comMihkel89 kirjutas: Plaan on samamoodi sahk panna ette, ilma millegi tõstmise süsteemita. Lihtsalt kahe kinnitusega stange külge. Kuna ma pole varem sellise süsteemiga kokku puutunud, siis kas keegi oskab anda nõu kuidas seda oleks kõige lihtsalt ja töökindlam ehitada. Kui raske peab sahk tulema ?
Sest kui sõidad sahaga vastu mingit varjatud takistust, siis on lootust et esisild jääb oma kohale ja deformeerub ainult saha raam. Soovitavalt võiks saha kinitus olla ka tagapool esisilda. Sellega tuleb saha aiste nurk laugem ja auto ei hakka sahast niiöelda üle sõitma.tarmo kirjutas:Unustad voolikud, mis ka üksjagu maksavad.
Miks "kohe kindlasti raami külge"? Paluks põhjendust.
Toyota Hilux
Land +3725066049
Land +3725066049
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2887
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Lisaks eelöeldule, kui juba ehitada, tasub sahk teha pööratav, St. aiste otsa kolmnurk, mille tippu kinnitub sahk. Pööramine ja fikseerimine on juba fantaasia küsimus (avadega sektor, avadega teleskoop, hüdrosilindrid, kett ja ketiratas jne.). Kui saha kinnitus on kuulliigendil saab ka kaitsemehhanismi ehitada (vedru hoiab saha ülaserva ja "äärekivi" korral lööb saha ette kaldu ja viskab saha üle takistuse). Ka saha väike külgkalde muutumise võmalus teeb töökvaliteedile ainult head ja säästab ka konstruktsiooni, jäävad ära aiste väändekoormused ebatasasustel. Iseenest lihtne.
Tehtud, mõeldud.
Teha siis juba korralikult ja üle ei saa kindlasti leevendist. Kindlasti paigaldage, pole ju raske 4 heavy duty vedru otsida mingi zili küljest ja sahale installeerida. Siis võite kindlasti sahka igalepoole kinnitada ja ei ole vaja peast kinni hoida.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kuna tali on tulemas ja lumesahkade tegemine ning paigaldamine maasturitele taas aktuaalseks muutund, siis tõin kõik selle teemalised asjalikud postitused ühe teema alla kokku. Loodetvasti saate siit väärt teadmisi ja inspiratsiooni.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Need jutud on kõik õiged, aga eks igat asja saab lõpmatuseni viimistleda, täiustada jne.
Mul pole küll teab mis pikka kogemust sahkamisel, aga senise põhjal võib küll öelda, et kui eesmärgiks on võimalikult lihtne, odav ja AEGLASEL sõidul (oma hoovis) toimiv sahk ehitada, siis ei ole mõtet mingeid keerukaid liigendeid jms aretama hakata.
See hüdro on ka lihtsa saha puhul tegelikult liiast, aga kuna mul praktiliselt kõik komponendid juba autol peal ja olemas, siis miks mitte. Tegelikult toimib vintsiga tõstmine väga hästi.
Ja et silda sahaga paigast lüüa, peaks päris kõvasti talda andma. See on ju sisuliselt sama, kui metsas sõidad sillaga vastu kändu.
Teine lugu on tõesti, kui juba teenust pakkuda või rohkem kui enda sõiduteid lahti lükata (suuremal kiirusel, kui jalakäija kiirus).
Mul pole küll teab mis pikka kogemust sahkamisel, aga senise põhjal võib küll öelda, et kui eesmärgiks on võimalikult lihtne, odav ja AEGLASEL sõidul (oma hoovis) toimiv sahk ehitada, siis ei ole mõtet mingeid keerukaid liigendeid jms aretama hakata.
See hüdro on ka lihtsa saha puhul tegelikult liiast, aga kuna mul praktiliselt kõik komponendid juba autol peal ja olemas, siis miks mitte. Tegelikult toimib vintsiga tõstmine väga hästi.
Ja et silda sahaga paigast lüüa, peaks päris kõvasti talda andma. See on ju sisuliselt sama, kui metsas sõidad sillaga vastu kändu.
Teine lugu on tõesti, kui juba teenust pakkuda või rohkem kui enda sõiduteid lahti lükata (suuremal kiirusel, kui jalakäija kiirus).
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874