Küsimus ülekande ja diffri kohta.

Moderaatorid: jr, Moderators

seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

stna kirjutas: Näiteks aeglustiga asfaldil tehase LSD tööd kontrollides võtab sisemise ratta nii kinni et lohistab järgi aga katki ei lähe, et selles suhtes võib tehase omaga rahul olla.
kas kiire käiguga siis samamoodi ei juhtu või ainult tagasillaga ,kuidas lsd aru saab mis käik parasjagu sees on :roll:
lullu
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: N Sept 30, 2010 10:08 pm

Postitus Postitas lullu »

terv honkomees
Ega 4vedu või aeglusti LSD tööd ei mõjutagi, ära katseta diffri korrasolekut (LSD pidavust) märjal rohul, tee seda kuival pinnal või asfaldil 4veolisena ja tee kohalt võttes täis-tagasipööre. selleks ei pea jah aeglustit kasutama aga siduri säästmiseks on mõistlik aeglustit kasutada.
Selliste jõududega katsetatakse TERRANO LSD-d peale rem kui diff on laua peal.
Preparation for Disassembly
CHECKING DIFFERENTIAL TORQUE
Measure differential torque with Tool.
If it is not within the specifications, inspect components of limited
slip differential.
Differential torque:
353 - 392 N×m (36 - 40 kg-m, 260 - 289 ft-lb)
lullu
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: N Sept 30, 2010 10:08 pm

Postitus Postitas lullu »

[b]terv seff[/b]
kas kiire käiguga siis samamoodi ei juhtu või ainult tagasillaga ,kuidas lsd aru saab mis käik parasjagu sees on

Ega LSD ei tea jah, mis käik või muu värk. Tagaveolisena rakendub LSD alati kui muidugi korras on aga tagaveolisena sa roolis sellest aru ei saagi.
Asi muutub kui oled kuival pinnal ja lülitad 4veo, lukkus tagasild tahab autot otse lükata, esisild rebib autot pöörama ja kui kiirus on liig ja pööre järsk, siis tõmbab sisu segi, see juhtub siis kui ennast unustad.
LSD ei lähe lihtsalt niisama katki isegi ristmikel või ringidel, küll aga hakkab kuludes läbi libisema, kuigi ma ei tea millal tehase LSD-le selline kulumine saabub, sest minu eelmine terrano2 oli sõitnud 240tuh/km ja siis veel läbilibisemist ei tekkinud. Auto sõitis küll rasketes oludes aga mitte OFF-i. (oleksin sellega veel praegugi sõitnud, va oli1998, aga lendasin musta jääga üle. praegune on, va 2003, ja ls 220tuh/km)
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4436
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

See teema tundub kuidagi naljakas juba.Mis kuradi moodi LSD keerates laiali läheb?Olen neid teinud jäigemaks,aretanud erinevaid kettaid ja muid imesid temaga teinud.Seda ei saa tehaseseades laiali.Äärmisel juhul saad laiali siis,kui mõni loll on oma küüneviha sisse ajanud.
Kui te juba oskate rääkida,et läks laiali, siis misasi seal täpsemalt laiali läks?Tee pilti sellest.
HM Racing Team
lullu
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: N Sept 30, 2010 10:08 pm

Postitus Postitas lullu »

terv MahviaDeTyrk

(C200 ja R200A peaksid omavahel vahetatavad asjad olema
Ei ole meil siin keskit kes oskaks sulle vastata - vähe tõenäoline, et keegi on sihkest investeeringut teinud, et uue LSD kusagilt tellinud - kui siis pigem on ikka miski lukustuv lukk pandud)

Tänud sulle asjaga vaeva nägemast.
Asi sai otsustatud ARB kasuks, sest igasugu LSD ja seal hulgas ka Tehase oma maksavad vaid veits vähem kui ARB-i. Jah, ARB-ga on küll installi juures rohkem sebimist aga see vaev tasub tegemist.
Küll aga jääb mul esialgu mõtlemiseks mida panna esisilda R180A. ARB-i sinna ei paku. QUAIFE pakub, aga märgib, et R180A,25 spline.Terranol 27 spline. Mõõsin ka pooltelge see on 27,...., pikali maas mõõtsin, kevasti sain lugemi.
Muuseas , QUAIFE on minule teadaolevalt ainus tootja kes diffri joonist koos mõõtudega näitab ja seal ongi kirjas 25 spline.
Olen veits ädas jah. Näiteks vist Navaral või Frontier-il on ees R200A ja sinna on ka ARB olemas. Samas tala millele sild toetub on sama mõlemi sillatüübi juures. R200A korpus on küll kõrgem, aga kas ka laiem , seda pole kuskilt uurida, ehk piisab veotelgede vahetusest, ekh on pikkus või äärikud samad, ei tea.
Taga om praegusel Terranol (va 2003, eelm oli 1998, taga suur sild)jah ausalt nadi sild, C200, 29 spline ja isegi mitte 31 spline. See 29 spline
lugesin pooltelje osta löödud tootekoodist, telg väljas pole käind.
Muidu Terranoga sõitnud kaua ja palju . Kahe auto peale 7a ja palju sadu/tuh.
Aga veel tänud, et võtad vaevaks ! (väsisin ära , täna rohkem ei jõua)

(natuke segaduse selgitamiseks : algul pani teema üles -stna- kuna mul ei olnud kontot, nüüd tegin)
lullu
Rookie
Postitusi: 4
Liitunud: N Sept 30, 2010 10:08 pm

Postitus Postitas lullu »

terv Movistar

naerda pole vaja ja minu vastuse peale solvuda ka mitte, kindlasti oled oma-ala spets.
naljakat pole siin küll midagi, peale sinu on teisigi kes ka teavad mis LSD-s on ja kuidas töötab.
kui oled sillamees siis tead kuidas plated-discid kinni on ja kuidas asi töötab.
diff pole veel väljas, kui segi seda ei tea
Vasta

Mine “Nissan / Renault”