Küsimus ülekande ja diffri kohta.
Moderaatorid: jr, Moderators
Küsimus ülekande ja diffri kohta.
Kas mängib rolli see kui nt 4.625 ülekandesse panna mingi kiirema silla differ ? Nimelt on olemas üks 4.625 ülekanne ilma diffrita. Või võib olla suvaline differ mis sellele silda sobib ?
Tegu patrol 160 tagasillaga.
Tegu patrol 160 tagasillaga.
53 43 93 47 Mihkel
Nissan Patrol 3.3 D
Nissan Patrol 3.3 D
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Siiani on sillasisud kõik ühte mõõtu olnud ja sillas ülekandearvu muutmine lihtsalt taldriku ja käbi vahetuse teel toime saanud. Peaasi et erinevat tüüpi sildade sisu ja erinevate ülekandearvudega käbi ning taldrikut omavahel kombineerima ei hakka. 

Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4495
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Ainuke erinevus mis MQ/MK 233mm tagumistel ülekannetel esineb on taldriku kinnituspoltide jämedus 10 ja 12 mm
Vastavalt siis H233 = 10mm poltidega ja H233B = 12mm poltidega
Erinevus on ka poldiringi diameetris = võimalik nt auke ümber puurida või kasutada custom polte või..... - st kasutades natuke loomingulist mõtlemist on võimalik difreid ja ülekandeid ristkasutada
Vastavalt siis H233 = 10mm poltidega ja H233B = 12mm poltidega
Erinevus on ka poldiringi diameetris = võimalik nt auke ümber puurida või kasutada custom polte või..... - st kasutades natuke loomingulist mõtlemist on võimalik difreid ja ülekandeid ristkasutada
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Terranole difrilukk.
Tere.
Sai jagu saadud terrano 2 etagumisest diffrilukust ja asemele sai vaadatud selline asi :
C200 Limited Slip Differential
SKU: DTACC20029LSD
C200 Axle wih 29 Splines.
vs calmini diffrilukk
On siin meestel sellise diffrilukuga kogemusi, töökindlus,kestvus,pidavus?
Või on veel mõni teine diffrilukk, mida soovitate?
Auto on igapäevasõiduks, 4wd on vajalik koju sisse saamiseks märjemate ilmadega, kuna muu loom sealt läbi ei lähe eriti talvetingimustes on ligipaas vaga karm.
Sai jagu saadud terrano 2 etagumisest diffrilukust ja asemele sai vaadatud selline asi :
C200 Limited Slip Differential
SKU: DTACC20029LSD
C200 Axle wih 29 Splines.
vs calmini diffrilukk
On siin meestel sellise diffrilukuga kogemusi, töökindlus,kestvus,pidavus?
Või on veel mõni teine diffrilukk, mida soovitate?
Auto on igapäevasõiduks, 4wd on vajalik koju sisse saamiseks märjemate ilmadega, kuna muu loom sealt läbi ei lähe eriti talvetingimustes on ligipaas vaga karm.
Viimati muutis stna, T Sept 28, 2010 5:56 pm, muudetud 2 korda kokku.
Kysimus2 : Terrano2, Esimene sild R180 a, üks tootja väidab sinna 27 nuuti, teine 25 nuuti,kumbal on õigus ja mis lsd differt sinna soovitate?
Viimati muutis stna, T Sept 28, 2010 5:57 pm, muudetud 1 kord kokku.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4495
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Ma ei tahaks kumbagi uskuda eritistna kirjutas:Kysimus2 : Terrano2, Tagumine sild R180 a, üks tootja väidab sinna 27 nuuti, teine 25 nuuti,kumbal on õigus ja mis lsd differt sinna soovitate?

Pigem siiski kas H233 või H233B või siis C200 (Terrano II kasutab 31 nuudiga C200)
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4495
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4495
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Aidake otsustada. Jah Nissani R180 A on tõesti 27 nuuti, aga suurem probleem on tegelikult tagasillaga. Lõhkusin ise ära tehase LSD ja vaja nüüd midagi muud sinna. Tagasild C200, 29 nuuti. Ei suuda otsustada kumba panna, kas Calmini LSD 29 nuuti (NP 35110) mis tootjapoolt küll antakse R200A-se mis on vist Navara või X-terra esisild ( R200A ja C200 peaks olema yhesuuruse diffriga ja taldrikuga) või valida 4x4parts.com müügil olev C200 Limited Slip Differential
SKU: DTACC20029LSD
C200 Axle wih 29 Splines. Kumba eelistada, mõistus otsas. Kumb on tugevam?
Tehase oma lõhkusin ära kogemata mitte teadmatusest mida üks LSD endast kujutab ja kui tugev on.
SKU: DTACC20029LSD
C200 Axle wih 29 Splines. Kumba eelistada, mõistus otsas. Kumb on tugevam?
Tehase oma lõhkusin ära kogemata mitte teadmatusest mida üks LSD endast kujutab ja kui tugev on.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4495
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
C200 ja R200A peaksid omavahel vahetatavad asjad olemastna kirjutas:Aidake otsustada. Jah Nissani R180 A on tõesti 27 nuuti, aga suurem probleem on tegelikult tagasillaga. Lõhkusin ise ära tehase LSD ja vaja nüüd midagi muud sinna. Tagasild C200, 29 nuuti. Ei suuda otsustada kumba panna, kas Calmini LSD 29 nuuti (NP 35110) mis tootjapoolt küll antakse R200A-se mis on vist Navara või X-terra esisild ( R200A ja C200 peaks olema yhesuuruse diffriga ja taldrikuga) või valida 4x4parts.com müügil olev C200 Limited Slip Differential
SKU: DTACC20029LSD
C200 Axle wih 29 Splines. Kumba eelistada, mõistus otsas. Kumb on tugevam?
Tehase oma lõhkusin ära kogemata mitte teadmatusest mida üks LSD endast kujutab ja kui tugev on.
Ei ole meil siin keskit kes oskaks sulle vastata - vähe tõenäoline, et keegi on sihkest investeeringut teinud, et uue LSD kusagilt tellinud - kui siis pigem on ikka miski lukustuv lukk pandud
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Saab küll tehase LSD ise ära lõhkuda, juhtus selline värk et sõitsin asulast läbi ja asfalt oli varakevadel väljas ja polnud tegelikult plaanigi 4vedu välja lükata. Siis aga tuli äkki pood ja asfaldil täistagasipööre kiirusel u 40 km/h tagasipööre ja tõmbas muidugi LSD kinni ja vedas sisu ringi, ja nii see juhtuski. Terrano 2 tehase LSD-ga ( 2 autopeale kokku, 7a) olen liikunud ligi 350000 km ja peab ütlema et on päris kõva tükk tavakasutuses, kindlasti päris offi jääb ta nõrgaks. Küll aga hangedest ja sopast veab läbi küll.
Ja alles sellise ekstreemi peale kus oli tagasipööre sain tükkideks.
Näiteks aeglustiga asfaldil tehase LSD tööd kontrollides võtab sisemise ratta nii kinni et lohistab järgi aga katki ei lähe, et selles suhtes võib tehase omaga rahul olla.
Ja alles sellise ekstreemi peale kus oli tagasipööre sain tükkideks.
Näiteks aeglustiga asfaldil tehase LSD tööd kontrollides võtab sisemise ratta nii kinni et lohistab järgi aga katki ei lähe, et selles suhtes võib tehase omaga rahul olla.
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Ei saa aru kuidas 4vedu või aeglusti LSD tööd mõjutavad, mul praeguse libedaga õuepeal tagaveoga keerates ikka veab üks ratas juti mudaseks. 4veo sisselülimine ja aeglusti asjade seisu ei muuda.stna kirjutas:... polnud tegelikult plaanigi 4vedu välja lükata. ...
Näiteks aeglustiga asfaldil tehase LSD tööd kontrollides võtab sisemise ratta nii kinni et lohistab järgi ...