Armatuurlaua sees midagi krõbistab?
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Aga lähenesid sellel lehekesele siis puhuri resti poolt või filtri juurest?tegelinsky kirjutas:mina pidin ikka ise vaeva nägema et kuivand puuleht kätte saada, et see ei pruugi ise välja lennataibra kirjutas:See asi,mis sul seal häält teeb, pole läbi salongifiltri läinud.Puuleht oleks pidanud juba välja lennanud olema.Kaldun arvama et seal on tegemist mingi klapi veaga.Proovi mingi puhuriga või tolmuimejaga õhku vastassuunas puhuda .
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Nii. Väike teema UP. Nimelt panin tähele veel ühe nüansi, läksin autosse ja polnud veel autot käimagi keeranud, s.t. polnud veel võtitki süütelukku pannud, kui kuulsin, et juba krõbiseb
..s.t. et igasugu taimestiku võib vist välistada?
Bemmidel on seal 1 tihti minev asi nimega "siil", mis tihti minestab ja jääb purisüsteem surisema...ons Toyotsidel ka midagi sellist seal?
Bemmidel on seal 1 tihti minev asi nimega "siil", mis tihti minestab ja jääb purisüsteem surisema...ons Toyotsidel ka midagi sellist seal?
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
No krt küllTiitR kirjutas:Nii. Väike teema UP. Nimelt panin tähele veel ühe nüansi, läksin autosse ja polnud veel autot käimagi keeranud, s.t. polnud veel võtitki süütelukku pannud, kui kuulsin, et juba krõbiseb..s.t. et igasugu taimestiku võib vist välistada?
Bemmidel on seal 1 tihti minev asi nimega "siil", mis tihti minestab ja jääb purisüsteem surisema...ons Toyotsidel ka midagi sellist seal?
Lepi sellega, et misiganes või kesiganes seal sees on, koputamise, kutsumise ega meelitamise peale ise välja ei tule. Tuleb mõned hingamisharjutused teha, kõht sisse tõmmata ning tööriistadega kallale minna. Nagu ütleb eesti vanasõna, isiklik nägemisorgan on kroonitud riigipea.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Äkki peotäis rotimürki teeb oma töö:)
No kui miskit krõbiseb, siis pane vent täisvõimsusega puhuma ja liiguta kange äärmiste asendite vahel, äkki jätab järgi.
PS. Huumorinurka paras panna:
sõbra Passatist (4x4) peale pikemat seismist avastasime hiirte kolmetoalise elamise - kindalaeka taga oli lastetuba, eriliselt pehme ja kvaliteetne kraam, kõrvalsõitja-poolel kapoti all asus elutuba - veidi karmim aga väga mugav tundus, ning juhi nina alla (kapoti all) oli sisse seatud kemps. Vägagi intensiivselt kasutatud.
No kui miskit krõbiseb, siis pane vent täisvõimsusega puhuma ja liiguta kange äärmiste asendite vahel, äkki jätab järgi.
PS. Huumorinurka paras panna:
sõbra Passatist (4x4) peale pikemat seismist avastasime hiirte kolmetoalise elamise - kindalaeka taga oli lastetuba, eriliselt pehme ja kvaliteetne kraam, kõrvalsõitja-poolel kapoti all asus elutuba - veidi karmim aga väga mugav tundus, ning juhi nina alla (kapoti all) oli sisse seatud kemps. Vägagi intensiivselt kasutatud.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Oot, millest selline ärrituvus?isakene kirjutas:No krt küllTiitR kirjutas:Nii. Väike teema UP. Nimelt panin tähele veel ühe nüansi, läksin autosse ja polnud veel autot käimagi keeranud, s.t. polnud veel võtitki süütelukku pannud, kui kuulsin, et juba krõbiseb..s.t. et igasugu taimestiku võib vist välistada?
Bemmidel on seal 1 tihti minev asi nimega "siil", mis tihti minestab ja jääb purisüsteem surisema...ons Toyotsidel ka midagi sellist seal?![]()
Lepi sellega, et misiganes või kesiganes seal sees on, koputamise, kutsumise ega meelitamise peale ise välja ei tule. Tuleb mõned hingamisharjutused teha, kõht sisse tõmmata ning tööriistadega kallale minna. Nagu ütleb eesti vanasõna, isiklik nägemisorgan on kroonitud riigipea.Mis siin ikka targutada ja oletada, tuleb ise järgi vaadata...
Samas saate ju ise ka aru, kui tobe on neid hiiri v. rotte siia teemasse hetkel lisada?
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Aga miks on tobe siia naljakaid näiteid tuua. Krõbin armatuuris on minu arust väga naljakas. Ja seda naljakat viga juba interneti teel korda ei saa ja vaevalt ta ise kohe ka üle (ära)
läheb. Selleks tuleb midagi ikka reaalset ja kätega katsutavat ette võtta, näiteid on siin küllaga toodud.
Suruõhk pika puhastuse otsikuga ja peenikese voolikuga võiks abiks olla. Kui viga ikka on õhukanali sees. Kui see ei aita, siis armatuur lahti. LC armatuur hargneb nagu igal jaapani autol, ehk väga lihtsalt...
Suruõhk pika puhastuse otsikuga ja peenikese voolikuga võiks abiks olla. Kui viga ikka on õhukanali sees. Kui see ei aita, siis armatuur lahti. LC armatuur hargneb nagu igal jaapani autol, ehk väga lihtsalt...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Puhur täisvõimsusel (panin kliimale lihtsalt max. tempi peale, muidu ma ei oska küll seda va täisvõimsust panna?), kuid mis kangidest jutt on muidu?mart77 kirjutas:Äkki peotäis rotimürki teeb oma töö:)
No kui miskit krõbiseb, siis pane vent täisvõimsusega puhuma ja liiguta kange äärmiste asendite vahel, äkki jätab järgi.
PS. Huumorinurka paras panna:
sõbra Passatist (4x4) peale pikemat seismist avastasime hiirte kolmetoalise elamise - kindalaeka taga oli lastetuba, eriliselt pehme ja kvaliteetne kraam, kõrvalsõitja-poolel kapoti all asus elutuba - veidi karmim aga väga mugav tundus, ning juhi nina alla (kapoti all) oli sisse seatud kemps. Vägagi intensiivselt kasutatud.
Viimati muutis TiitR, T Sept 28, 2010 9:15 am, muudetud 1 kord kokku.
Vanematel, ilma salongi filtrita (ja lollilt konstrueeritud) autodel on tavaline, et peale pikemat või puude, eriti kase all seismist, peab esimesel korral olema ventikat sisse lülitades ettevaatlik, et mitte sodi silme vahele saada.
Aitab, kui iga kord õhu jaotuse lülitit ja seest/väljast kangi kiirelt äärest äärde mudida, seejuures vent täisvõimsusel. Viskab korra kanalid puhtaks-kahjuks küll salongi poole- ja peale seda on vaikus.
Kindlasti uuri ka akul voolu tarbimist, kui süüde ja kõik muud tarbijad väljas. aut.kliima võib mõnele klapile pidevalt voolu anda.
Aitab, kui iga kord õhu jaotuse lülitit ja seest/väljast kangi kiirelt äärest äärde mudida, seejuures vent täisvõimsusel. Viskab korra kanalid puhtaks-kahjuks küll salongi poole- ja peale seda on vaikus.
Kindlasti uuri ka akul voolu tarbimist, kui süüde ja kõik muud tarbijad väljas. aut.kliima võib mõnele klapile pidevalt voolu anda.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
PeaceTiitR kirjutas: Oot, millest selline ärrituvus?Tundsid end kuidagi puudutatuna? Milleks võtta üldse vaevaks taolisi teemasi lugeda, kui need NII närvi ajavad? Krt, kui foorum ka pole omavahel murede/rõõmude jagamise koht, siis mis veel? Jah, küll ma võtan homme-ülehomme selle krõbinaga midagi ette, kui täna lihtsalt niivõrd kiire ja polnud mahti.
Samas saate ju ise ka aru, kui tobe on neid hiiri v. rotte siia teemasse hetkel lisada?
Ei ole ma kusagilt otsast ärritunud, ma lihtsalt natuke porisesin... sama ajaga, mis siia uute hüpoteeside välja mõtlemiseks ja püstitamiseks kulus, oleks mitu korda saanud asja reaalis järgi vaadata. Ei saa ju interneeduse kaudu autot päris ära remontida
Aga see selleks, minu vabandused, kui liiga järsk toon oli
Nõuandeks veel niipalju - läbipuhumiseks tuleks süsteemist eemaldada kõige lihtsamalt ära käivad osad. Enamasti on selleks ventilaator ja salongifilter. Kui lammutamata süsteemi läbi puhuda, pole krõbisejal kusagile tagasi minna ja õhk ei käi ka korralikult läbi. Ja peale ventilaatori eemaldamist on osa kanaletest ka nähtavad ja mehaaniliselt kättesaadavad. Muidugi, on ka lolle juhuseid olnud, kus krõbisev osake on ennast kusagile käänukoha prakku või liitekohta kinni istutanud ja ei liigu kusagile. Siis suuremast lammutamisest ei pääse.
Konkreetse autoga kogemust ei ole, aga mõnedel jaapanlastel käivad kanalite kaitsevõred/suunajad mõnikord üsna lihtsa urgitsemisega eest ära. Siis on võimalik kanaleid ka mingi pehme painduva asjaga ka läbi torkida.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com