Klaperjaht 2010 järelkajad

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Mina tahaks öelda Vaikole ja korraldusele ainult kiidusõnu.
Klapper on kõige paremini korraldatud võistlus aastakalendris.Sõitu on veits vähe ainult.
Auhinnalaud on Klapperil vägagi rikkalik ja sellist karikat-medalit ,nagu see aasta, vastu võttes on palju parem meel kui mingit odavat plastmass-plekkjunni saades.
Need kes liigselt virisevad ,pole arvatavasti kunagi millegi korraldamisega tegelenud.
Söögi kohapealt seda,et valik oli piisav ja kes tahtis ,see ka sealt omale midagi leidis.Küsimus on kvaliteedis st.maitses.Liigselt kuivanud-seisnud ehk siis hinna-kvaliteedi suhe ei ole paigas.See-selleks.
Turvade kohta niipalju,et oli tunda nagu nad poleks kunagi muud teinud kui poe kassas vargaid valvanud.Ehk siis turvad olid ise veits tainad ja ei saanud aru kus tuleks mööndusi teha ja kus täie rangusega reeglitest kinni pidada.
Süüdi pole selles aga Klapperi korraldaja.
Seega jõudu edaspidi sellise ürituse korraldamisel.

Team ILMARINE
Arxs
Fitting 38"
Postitusi: 355
Liitunud: K Mai 21, 2008 8:16 pm
Asukoht: Halinga

Postitus Postitas Arxs »

Mina ütleks niipalju, et kuigi ma ainult pühapäeval seal olin, jäid silma sellised asjad:
Käru pidi kaugele jätma, see selleks, ei võta tükki küljest ära.
Saateautoga oli "võistlejateparklasse" pääsemine raske ja ei hakanud üritamagi, sai tuldud põllu pealt, kust teisedki. Järgmine probleem oli see, et kuigi jäljed viisid põllu pealt otse võistlejate parklasse, siis sealt saateautot läbi ei lastud vaid saadeti tagasi, miks, ei tea, vähemalt ei saadetud täiesti algusesse.
Söök...Kas te inimesed kusagil mujal ei käigi? Tänapäeval 100.- eest süüa saada mingil üritusel on küll hästi.
Turvad...Mina näiteks enda käepaela külge ei pannudki, see vedeleb mul siiamaani kiles, aga mitte kordagi ei küsitud seda.
Rajakohtunikud, see on küll nüüd veits hinge näriv. Mitte sellepärast, et nad keelasid rajal olla vaid, et sõna otseses mõttes panid võistleja vintsile käe külge, tõmbasid selle välja ja kinnitasid. See mind häirib, väga.

Muidu nagu klapper ikka, rada oli vast eelmise aastaga võrreldes veits lahjem või olen ma ise paremaks läinud :lol:

Tuleks järgmine aasta ka.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1187
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas srock »

Vabandused Vaiko Pütsepp ja CO ees, selle karvase teaksti ees,kuna hetkel olid emotsioonid laes(eelnev post nüüdseks muudetud)Turvade ees ei vabanda,kuna siiani ajab nende käitumine s..a keema.Võistluste poole pealt oli kõik korraldus hea.Orbiidile saadetud Team Mudarakett :wave
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Põhimõtteliselt nõus TR Pjätt´iga- korraldus arvetades ürituse mastaape väga OK.
Rada OK
Söök- see pole ju Klapperil põhiline- kes tahtis sai kõhu täis. Kellele kallis ja vilets tundus võis ju ise grillida-küpsetada.

Kuna me esinesime 2 auto ja 2 meeskonnaliikmega siis meil probleeme ei olnud.

Kui aga team suurem siis peaks olema võimalus, et kogu team asub ikka ühes laagris ja seda ametlikult, mitte mingite erikokkulepete alusel.
Peaks olema võimalus kogu teami regamiseks, kas või lisatasu eest, kõik saaks käepaelad ja särgid. Näiteks iga lisa tegelane a 200.- eeku, lisaauto 100 eeku.- vms.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2887
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Mainiks siis tagasihoidlikult- meie kriitika baseerub võrdlustel teiste võistlustega (meil nt. 2 nädalat varasema Rugajiga kus oli vähemalt poole väisem plats, ca. samapalju rahvast ja kõik mahtusid suurepäraselt ära, olid aga teistsuguse möödalaskmised ja ebamugavused), mitte soovil lihtsalt vinguda. Ja kriitika ainus tõsiseltvõetav põhjus on aidata üritust veelgi paremaks muuta mitte kedagi süüdistada.
Ilmselt on kõik nõus et oli lähimineviku parim Klaperjaht, samas võiks veelgi parem olla.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Postitus Postitas eero I »

Eelpool mainitule pole nagu midagi lisada, kui tänada korraldajaid, toetajaid, kaasvõistlejaid jt. saadud positiivse elamuse eest.
Tõrvatilga, mis meetünnis, tiitli annaks ühele naaberriigi võistkonnale. See, et kahe rattaga selga ronitakse, OK, võiks ju üle elada. Aga kui puukaitsevöö sätitakse ka veel sinu puukaitsevöö peale, siis see viskas küll kupli all keema. Julgen väita, et tegemist oli teadlikult valitud trajektooriga mitte võistlus situatsiooniga, sest valida oli kas üle meie või kõrval kraavis oleva auto ja vahejuhtum (nahaalsus) puukaitse vööga ainult kinnitab seda. Peab vist lisama, et nii meie kui ka kõrval olev auto liikusime mitte ei vahetanud siduriketast.
Mis järgmisena tuleb, sõidetakse üle katuse? Või lüüakse meie poolt mõni pea kiivri alt minema, meil suur poiss nööri vedamas. Kui kaugele lubatavuse piire nihutame? Külalislahkus on tore asi aga seda ei maksa kuritarvitada.

Veel tahaks öelda seda, et kui milleski on kokku lepitud, siis võiks ka nii teha. Kokku lepitud oli aga seekord nii:
9.2. Kvalifikatsiooniraja trassi korrektset läbimist tõestab mahtumine kontrollaega ning kõik rajapiirded peavad jääma puutumatuks, vastasel juhul loetakse trass mitteläbituks.
Ise nägin oma lühikese kvalifikatsioonisõidu jälgimise jooksul paari lindi- ja ühte lindiposti maha sõitmist ja trass loeti läbituks. Mis seal salata, isegi sai osa põhupakist kaasa võetud.
„Rajapiirded peavad jääma puutumatuks” ei ole ju võimalik teisiti tõlgendada? Reeglite omamoodi tõlgendamine kohtunike poolt ei saa olla aktsepteeritav, ka siis, kui nad on vabatahtlikud. Tahtsin ära mainida, sest üldises plaanis pole see esimene kord, aga võiks olla viimane.
Kuna postitus sai täis negatiivseid kogemusi siis peab veelkord mainima, et kogu üritus oli väga hea.
Mõne positiivse edasimineku võrreldes eelnevate aastatega pean siiski siia postitusse sisse pressima, kordagi ei tundunud, et korraldaja on ajagraafikust maas. Loomulikult ka osavõtutasu, üllatus, üllatus midagi läheb ka odavamaks. Või tasuta lõunaid pole?

Edu ja jõudu kõigile järgnevate võistluste korraldajatele ja ka teistele.
Eero
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Postitus Postitas Praks1 »

Minu poolt ka kiidusõnad korraldajatele,aga oli üks asi mis häiris.Oli kirjas((MOTOSPORDI)kiivrid,ka minul oli prohvi trikiratturi kiiver kaasas,et äkki tohib,kuid keelati ja oh üllatust põhisõidu stardis,lätlased ja venelane tohtisid sõita suvaliste hoki kiivritega.Milleks siis üldse seda reeglit teha, ja see pole vastus,et ei oska keelt,kuna venelane sõitis eestlasega.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
Shrek4x4
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 324
Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
Asukoht: Harjumaa, Keila.
Kontakt:

Postitus Postitas Shrek4x4 »

Shrek offroad-tiimi poolt korraldajatele suured tänud super raja ja mõnusa võistluse eest! :thumb: Samuti suured tänud Mudakoberitele ja tiimile valges Wrangleris, kes meid käima tõmbasid ning Suzukese tiimi Boobile, kes aitas auto jälle ratastele! :hail Erilised tänud Suzuki Gängi peakokale Veltsile - meie toitlustus oli super ja hind taskukohane! :yupikaye
Konstruktiivse kriitikana peab siiski välja tooma, et võistlejate parkla võiks olla avatud fännklaabidele ja pereliikmetele - on väiksemagi maalapi peale ära mahutud (nt Suvesõit). Sel aastal ulus võistlejate alas vaid külm tuul ja arvestades ala suurust, oli seal mõni üksik võistkond. Eks põhjus ikka selles, et võistlejail üksi, ilma oma saatjaskonnata, oleks olnud igav. Ja Klaperjaht on ikka iga aasta olnud see üritus, kuhu võtad pere ja parimad sõbrad kaasa. Sel aastal kohale jõudes oli meil mäeotsas vastas peakorraldaja Vaiko ise, kes ütles, et võistlusalasse saab vaid võistlusauto ja 1 saateauto ning õhtul loetakse autod üle - kui tiimi kohta on rohkem kui 1 auto, aetakse ülejäänud ära. Seega Suzuki Offroad Gängi läbirääkimised korraldajaga lõppesid meie jaoks negatiivse tulemusega juba üleval mäe otsas ja oma laagri panime püsti hoopis külastajate alas, kuna meil oli 4 võistlusautot ja 5 matkabussi. Ju me siis ei ole erandit väärt?!
On ka arusaadav, et turvamehed tegid vaid oma tööd ja üldiselt ei olnud meil nendega ebameeldivaid kokkupõrkeid (kui välja arvata laupäeva õhtu, mil üks turvamees lava ees, pärast muusika lõppemist saatis meid oma laagriplatsile sõnadega: "Võistleja, korja oma joodikud kokku ja mine magama"! Need minu joodikud olid muuseas kõik meie gängi naispool. Võib öelda, et turvalisuse pool oli ehk pisut ülekorraldatud.
Soovitusena võiks ka lisada, et järgnevatel aastatel võiks autode tähistena kasutatavad boggerikleepsud olla märgatavamad, sest kui ma reede õhtul Tõrvas käisin, pidasid mind platsi peal kõik turvamehed kinni ja nõudsid kleebist, mis lihtsalt ei paistnud hästi välja.
Lõpetuseks soovin korraldajatele jõudu, üritus oli meie jaoks korda läinud ja tagasisõit oli ülevas meeleolus ja heade tunnetega. Loodetavasti ei võta korraldaja kriitikat vingumisena vaid heasoovliku viitena, mida võiks veel paremini teha kui juba on.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
reinuvader
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 103
Liitunud: N Nov 05, 2009 8:28 am
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas reinuvader »

USPARTS ütleb ka aitähh.kuna ise olin tööga hõivatet ja sain oma tiimi vaid
reede ja laupäeva hilistel tundidel külastamas käia,siis ei oska korralduse ja turvade kohta väga sõna võtta.ise pääsesin mõningate läbirääkimiste tulemusel(tänud Võrrile ja Mellile) nii sisse kui ka välja.söök-jook oli ka tiimil omal kaasas-nii et ka sel teemal oli asi korras.niipalju kui tiimiliikmetelt kuulsin, siis rada oli super, sõidetav ja väga lahe.omalt poolt tänan väga kodanik Võrrimeest,kes seekord USPARTSi pardal oma debüüdi tegi ja väga olulise panuse oma teadmiste jagamisega sõidu õnnestumisele andis..aitähh Sulle!
kuigi piirdusime vaid nelja ringiga,oli fun-i siiski piisavalt ja isiklikult loen ürituse meie meeskonna jaoks kordaläinuks.paari sõnaga ka sellest,mis tegelikult juhtus-auto liikus kuni poolasside lagunemiseni,üks vahetati ja seejärel jäi chero hoopistükkis iseäraliku probleemi küüsi.nimelt sai bensufilter sellise obaduse,et keeras sees membraani pahupidi ja selle tulemusena üle 2000 pöörde enam ei liikunud.selline lugu siis....
USPARTS tiimi nimel üleüldine äitähh ka kaasvõistlejatele,kaasaelajatele ja Vaikole korraliku raja eest!Järgmisel aastal jälle!(alloy poolassid juba tellitud ja tulemas;))
USPARTS tiim,tükke sinu USA 4x4-le!
Kasutaja avatar
uhti
Fitting 38"
Postitusi: 329
Liitunud: K Okt 04, 2006 10:09 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas uhti »

See oli parim Klaperjaht,kus käinud ja jäime väga rahule.
Ainuke, mis häiris olid ennast lolliks joonud jobud publiku seas aga nende vastu pole miskit teha.
Tänud korraldajatele!
Ahti
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
m.s.
Off Roader Wannabe
Postitusi: 46
Liitunud: T Juul 17, 2007 2:01 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas m.s. »

Pealtvaatajana ütlen, et Klaperjahti ootasin juba aasta alguses.
Minu jaoks üks parimaid üritusi, mida pealtvaataja tahta võiks.

Toidu võttis meie seltskond ise kaasa ja kokad olid tasemel. Turvadega ka probleeme ei olnud, raja ääres vastati ilusasti küsimusele, kas siit tohib üle minna ja soovitati isegi paremat kohta.

Meeldis ka see, et ajakavast peeti kinni ja veokite sõitu nägi valges. Super!

Igatahes on Klaperjaht üritus, mis iga aastaga paremaks läheb. Jään juba järgmist aastat ootama.

Enduro'sid oleks võinud rohkem olla ;)

Marek
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Tänud, et ka sellel aastal oli veoka mehi meeles peetud ja neile korralik sõit korraldatud. Siinkohal kutsuks üles ka teisi korraldajaid meile sõitu korraldama. Te ju leiaksite meile selle kinnise ringikese kus vaikselt podistada?
Meid turvad ei kiusanud ja kuna lihavarras ja kapsapann grillil tossasid ei häirinud ka toidu kallis hind. Olid endal kõhud täis ja jagus ka külalistele.
Ainuke asi mis hinge sittus oli see ,et meie treilal mis metsa äärde tuli jätta oli pühapäeva õhtuks paak tühjaks tehtud.
Seega kui ka järgmine aasta võib võistlejate parklasse tuua ainult ühe auto, võiks treiladele ja saateautodele olla korralik aiaga ümbritsetud parkla kuhu pääsevad vaid võistlejad ja tehnilise tiimi liikmed.
Meie poolt tänud hea korralduse ja korraliku raja eest.
Järgmist Klapperit oodates Team Pidurdav Tigu.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
KimmoL
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 155
Liitunud: N Veebr 15, 2007 8:24 pm

Postitus Postitas KimmoL »

Mulle torkas silma, et Klaperil ühtegi rootslast või soomlast ei olnud võistlemas. Kas see on turunduse asi või ei taha nad mingil põhjusel siinsetest võistlustest osa võtta?
Vanatehnika fänn. Jeep XJ Cherokee 1988, Peugeot 405 1993.
Cooper
Mudder
Postitusi: 60
Liitunud: E Jaan 14, 2008 9:46 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Cooper »

Klaperjahi algusaastatel olid soomlased meil täiesti tavaline nähtus, aga Jõgeveste rajal pole neid käinudki. Üks põhjus võib naljatades olla see, et nad kohtasid siin tõsist konkurentsi, mis tegi neil poodiumile saamise suht keeruliseks, teiseks on Soome off-road viimastel aastatel muutunud üsna sõitjatesõbralikuks (väga lihtsad reeglid ja palju toredaid sõite kodumaal päris normaalsete kuludega).
Küll aga oli kohal hr. Myllis, kes esines seekord ajakirjanikuna "4x4 Maailma" (http://www.4x4maailma.fi) poole pealt. Ja Myllis kurtis , et Tallink´i hinnad on nii rajud, et keegi ei taha siia sõita...

... võta või siis jäta, mis see tegelik põhjus on ?
nakatunud 80-ndatel, krooniline alates 1998 "Saku Safari"; piloot parimas eas, tiim "Tegijad"
Kasutaja avatar
weix2
Fitting 44"
Postitusi: 423
Liitunud: K Sept 03, 2008 8:14 pm
Asukoht: Rakvere, Palmse, 51kaksüks740

Postitus Postitas weix2 »

Lisan siia Palto seltskonna järelkaja.
Enamjaolt mis puudutab võistlustele saabumist ja võistlusrajalt väljaspool toimunud elu, peame nõustuma kahjuks eelpool kommenteeritutega. Tulevikule mõeldes võiks lisaks võistlusjuhendile olla väike juhend mida kohapeal jälgida ja mida teha et ei tekiks arusaamatusi. (ka meil olid kaaskonnal kollased käepaelad, ei yteldud et mandaadist saab roosasid :) )
Aga võistlustrass oli klapperile omane ja päris vahva, rada kõigis klassides kõigile yllatusterohke. Meie sõit katkes kui aeg katkes, enne finishit said vintsimiseks puud otsa ja High liftiga ei jõudnud ajaliselt ennast enam finishi mäkke vedada. Hoog rauges kui "tihend" mootori ja käigukasti vahel ei olnud nõus enam hobujõude mootorist käigukastile edasi andma. Sedasi pisut aeglaselt kulgedes sai kuulda ka publiku kiidu ja laitus sõnu. Ex alati on ju rajakõrval MM karikad kodus riiulil olevad mehed :lol: Aga osa kandsid Serengeti fännisärkke. Kui satute seda lugema siis te teete oma fännatavale teamile häbi. Nad sõidavad hästi jah me teame seda, aga see pole piisav põhjus teisi mõnitada, sõnad jäävad meite teada. Aga tagasi võistlemise juurde, kokkuvõttes oli ikkagi rohkelt positiivsust, millele sai sinna Jõgevestele järgi tuldud ja ka saadud. Ja tahtmine tulla tagasi ka järgneval aastal.

Edu ja jõudu järgnevate yrituste korraldamisel.

Palto
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Vasta

Mine “Võistlused/Competitions”