Tervist.
Ega keegi juhtumisi ei lammuta või ei tea kus lammutatakse LC120-t. Nimelt oleks sealt vaja süüteluku korpuses asuvat võlli, mis siis liigutab roolilukku, jne...
Võll ise mingi 10 cm. pikk ja näeb välja selline:
Olen kuulnud, et Ida foorumites pidavat räägitama ka sellesamas võlli saadavusest eraldi, ilma selle süüteluku korpuseta.
Jube hea oleks kui keegi viitaks mõnele Ida saidile (soovitavalt ilma porrita ), kus keegi nendest varuosadest räägib.
Uurin alternatiive, kuna Amserv tahab kogu selle krempli eest pea 6000.- saada ja võlli eraldi ei paku
seenior2 kirjutas:Mis materjalist see võll on? Kas keevitada või kokku joota ei anna?
Materjaliks tundub olevat alu- ja silumiini segu (eks targemad parandavad..pilt mis tel. tehtud petab selle kollasemaks, tegelikult on alu-hall) ja hetkel on see võll antud CEDO poiste kätte, kes pidid mulle vastuse andma, kas kannatab seda (TIG)keevitada. Esmasp. saan vastuse.
Samas, äkki mõni väga hakkaja osava näpuga treial suudab mulle selle asja terasest valmis treida? Võlgu ma ei jää! Aga siin tuleb takistus ette vist selle otsaga, kus see vedrudega pull on?
Viimati muutis TiitR, L Sept 04, 2010 10:38 pm, muudetud 1 kord kokku.
Ma lasin eelmine aasta ühe vw katuse luugi süsteemi uuesti kokku joota; see samuti silumiiniumist, ja siiani toimib. Kui on huvi siis võin uurida kas see mees veel tegutseb ja kas viitsiks asjaga tegeleda. Kui on siis anna PS teada...
dexter kirjutas:Ma lasin eelmine aasta ühe vw katuse luugi süsteemi uuesti kokku joota; see samuti silumiiniumist, ja siiani toimib. Kui on huvi siis võin uurida kas see mees veel tegutseb ja kas viitsiks asjaga tegeleda. Kui on siis anna PS teada...
Loomulikult on huvi teada Pane inf siis PS-i, kui sa siia ei taha
seenior2 kirjutas:Mis materjalist see võll on? Kas keevitada või kokku joota ei anna?
Kui ta tervest peast on katki läinud siis vaevalt ta kokkukeevitatult peab.
Kuule ibra,keevita õige oma tervest peast katki läinud diislipaake edasi - on lootust,et siis peagi pääseme ühest kirjatsurast
6-tonnise varuosa nimel tasub ikka jootmisega katsetada küll,eriti,kui jõuõlaks on süütevõti !
Hetkeseis siis selline, et auto sai täna kokku pandud, kuna CEDO keevitaja helistas hommikul, et sai võlli kokku keevitatud/joodetud. Proovis teine veel ka käevahel kangutada seda võlli ja jäi nagu pidama. Loodan, et peab vastu...mingigi aeg (ptui-ptui-ptui).
zum kirjutas:Lihtsalt huvipärast küsin, et mis valemiga sa selle jubina katki said üldse?
Iseenesest läks või tuli millegipärast sinna jõudu rakendada?
Kopin siia ühe Amservi töötaja jutu selle võllikese kohta. Loodan, et ta ei pahanda, kuna seda juttu jasid kõikide linnade Amservi töötajad
"Muide, infoks: see materjal ei ole keevitatav. Garantii alla seda ka ei saa mitte kuidagi. Originaalis tuleb see koos luku jalaga, hinnaga suurusjärgus 6500 krooni. Eraldi seda tükki originaalis ei saa, kuid olen kuulnud, et kuskil ida pool liigub neid küll hindadega alla tuhande krooni. Tegemist on LC120 igati tuntud probleemiga, rakendatav jõub ei puutu ka asjasse, nii et tegemist pole praagiga, vaid tootmisveaga"
..ja kui nüüd küsimusele otseselt vastata, siis keerasin Selveri ees lihtsalt autot käima ja ei mingit liiast jõurakendust