Klaperjaht 2010 järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Rada oli vägev ja TR 3 jaoks mõnus sõidetav ainult, et meie vedrustus ei lubanud kiiremini sõita, pluss see et olime saanud kuskil alguses kohe vahekasti korpusest lahti ja sai sõidetud ilma õlita ja lisaks ka käigukasti põhja puruks ja siis hakkas kast korralikult läbi libisema, sõitmise asemel valasime enamus aja õli käigukasti juurde.
Kiitused kõigile. Hardo ja Praks tegid ikka puhta töö.
Kiitused kõigile. Hardo ja Praks tegid ikka puhta töö.
TR 3
Veokaklassis oli meeldiv proffide seltskond, samuti tänud UNIMOGI tiimile varustuse laenamise eest !!
Seekord tabas siis mäest allaveeremise "needus" team Boatservice GAZ 66-te veokate esimesel tõusul, üritasin langemis hoogu pidusrdada puu otsa, aga rebis kõrvalistuja ukse ja muud puru, lätlaste 63 pääses vist üsna napilt crashist, kui kellegil linki videole, siis vaataks.
Seekord tabas siis mäest allaveeremise "needus" team Boatservice GAZ 66-te veokate esimesel tõusul, üritasin langemis hoogu pidusrdada puu otsa, aga rebis kõrvalistuja ukse ja muud puru, lätlaste 63 pääses vist üsna napilt crashist, kui kellegil linki videole, siis vaataks.
Nüüd peale pikka teekonda lekkivate piduritega Patroliga koju jõudes Team Privilege tänab samuti korraldajaid ja Teele/Ermi teami mõnusa Turisti raja eest.
Oli otsimist , oli muda , oli Hi-liftiga vintsimist..........oli vägagi mõnus rada.
Täname Taroga võistkonda meie väljavintsimise eest; Tyyp-i, Karlit ,uskumatut Metsikut ja Lillekest seltskonna eest.
Mõnus nädalavahetus oli.
Oli otsimist , oli muda , oli Hi-liftiga vintsimist..........oli vägagi mõnus rada.
Täname Taroga võistkonda meie väljavintsimise eest; Tyyp-i, Karlit ,uskumatut Metsikut ja Lillekest seltskonna eest.
Mõnus nädalavahetus oli.
Lubatud suurem galerii nüüd siin: http://www.rallifotod.eu/album277/fotod.html
Nii mudane pole ma pildistades veel kordagi olnud... edit: Ja suured tänud raffale, kes mulle kummikuremondiks mäkaivariteipi laenasid!

Nii mudane pole ma pildistades veel kordagi olnud... edit: Ja suured tänud raffale, kes mulle kummikuremondiks mäkaivariteipi laenasid!
Tänan ka Reval Ranger tiimi nimel Ermit ja Teelet mõnusa turistide raja eest. Meie jaoks oli toredam esimene päev, ka lapsed jäid väga rahule.
Hannes Kask, Shrek Offroad Team
http://4x4shrek.planet.ee
http://4x4shrek.planet.ee
Külmik tänab orgunnijaid ja rajameistreid Turistidele mõeldud meelelahutuse eest. Väga tore oli. Oli nii slikkidega sõitjatele kui natuke suuremale rattale. Kuldne kesktee oli siinkohal leitud mu arust. Mis võiks äkki veel olla, et oleks punkti raskusaste märgitud ..siis ei lähe linnaseades autod ennast sinna lõhkuma näiteks..ja teised saavad jällegi veits kaevandada kui isu on. Osad punktid olid ka looduskaitsealal, mis ehmatas veidi ära.. aga need kes ei tea et looduskaitse alal toimetavad..võivad seal teadmatult mingi väikese pahanduse tekitada..teinekord..äkki.
Juhiksin ka tähelepanu sellele, et nõmedat väiklust kumab üldisest massist kohati läbi, suhtumisest külalisvõistlejatesse. Mõelge millist kohtlemist te ootaksite samas olukorras ise ja nii kohelge oma külalisi. Üldiselt ei olda suutelised omale aru andma kultuurilistest erinevustest ning arvatakse et kui naaber teeb nii nagu ta harjunud on , on see vale, selgeks tuleb teha enne, kuidas õige on..meil siin.. Kui kehvalt seletatada võib kindel olla et saadakse sinust valesti aru..Neeger sõimab katelt..ühed mustad.
Kiiduväärt uuendused olid raudaiad, autopesija võistlusautodele ja tualettpaber pellerites.
Turva oli kohati hea ja kohati halb. Pay in bananas and all u get, are monkeys.
Juhiksin ka tähelepanu sellele, et nõmedat väiklust kumab üldisest massist kohati läbi, suhtumisest külalisvõistlejatesse. Mõelge millist kohtlemist te ootaksite samas olukorras ise ja nii kohelge oma külalisi. Üldiselt ei olda suutelised omale aru andma kultuurilistest erinevustest ning arvatakse et kui naaber teeb nii nagu ta harjunud on , on see vale, selgeks tuleb teha enne, kuidas õige on..meil siin.. Kui kehvalt seletatada võib kindel olla et saadakse sinust valesti aru..Neeger sõimab katelt..ühed mustad.
Kiiduväärt uuendused olid raudaiad, autopesija võistlusautodele ja tualettpaber pellerites.
Turva oli kohati hea ja kohati halb. Pay in bananas and all u get, are monkeys.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ma arvan, et Oliveri lause oli rohkem irooniana mõeldud ja et tegelikult on neid õhtuid tõepoolest juba hulgim kogunenud.kala kirjutas:aga neid õhtuid on juba päris paljuOliver kirjutas:Tähti üheks õhtuks![]()
Minu meelest ka Ilmarine on ennast ammugi tõestanud ja super klassi näidanud TR3-s. Ei usu, et keegi kahtleb!
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Ehk keegi jagaks seletusi, miks ATV võistluse viimasel ringil viimases mudaaugus kohtunikud võistleja vintsi välja kerisid, üle pinge vintsi nööri lubasid sõita ja kollast lippu näitasid, et teine võistleja mulle ette saaks vintsida, kuigi ma oleks jõudnud 5x sealt läbi minna????? HEA TÖÖÖÖÖ!!!!
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Nüüd siis lõpuks tagasi kodus ja suurem väsimus välja puhatud. Oli igati tore ja pingeline võistlus, sai vintsida ja sai ka paugutada. Kuid a nagu ikke siis olid ka mõned valupunktid
Esiteks turvamehed kes käitusid nagu mingid süüsteemi rikkega matsrobotid ja üritasid iga hinna eest kõiki oma käe järgi kasvatada( õnneks oli ka nende seas mõni inteligentsem ja stabiilsema psüholoogiaga tegelane) Teiseks vähem oluliseks kuid ikagi silma riivavaks probleemiks oli autasustamine, kas korraldajad tõesti ei suuda/ei taha aru saada et on meeskondi kes on reganud ja sõitnud kolme või enama liikmega?
Need võikesed mustad plekid välja arvata võib lugeda ürituse korda läinuks

Need võikesed mustad plekid välja arvata võib lugeda ürituse korda läinuks
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Kõigepealt aitähh neile,kes meile raja ääres kaasa elasid.Tundus,et neid ikka jagus.
Sügavalt kahju,et ei saanud Hõbekolliga ja ka teiste Eesti võistkondadega korralikult mõõtu võtta.Selle eest sai seda teha lätlastega.
Vist teise ringi lõpus olime suutnud kuidagi 8-ndalt kohalt esimeseks saada ja otsustasime,et tõmbame tempo alla ja proovime autot hoida.Sellise valu peale ei pruugi ta lihtsalt lõpuni kesta. Kaheksandat ringi poleks me arvatavasti enam lõpetanud ,kuna meh.vintsi tross oli vahele kerinud ja el.vintsiga kaugele ei jõua ,jahutust polnud ( temp näitas erinevaid numbreid alates 140 kraadi ja edasi) mootor töötas ainult siis kui gaasi peal hoida jne..
See rada võtab autost ikka viimase välja.Isegi imestan,et kuidas need asjad sellise lõhkumise peale niikaua kestavad.
Negatiivseid asju oli ka: esiteks söök ja selle hind.Sellise lobi eest välja käia sott ja pealekauba süüa ka ei sünni???Pudelivesi 25 eeki jne
Üks väga häiriv asi oli see ,et tihti oli kuulda(ka autasustamisel) lõunanaabrite kohta negatiivseid ütlemisi.Ka selliseid,et nad ju nagunii aru ei saa.Pohhui.Ütlen mis sülg suhu toob.
Tüüpiline eestlane on julge ainult siis kui on omale korralikult alkoholi sisse kallanud.Muidu ei tule piiksugi.
Tahate ju välisvõistlustel käia.Tahate,et teid läti või leedu keeles taga räägitaks?Vaevalt.Mina küll ei tahaks.
Muidu oli aga klapper vinge.Järgmine aasta kindlalt kohal.
Sügavalt kahju,et ei saanud Hõbekolliga ja ka teiste Eesti võistkondadega korralikult mõõtu võtta.Selle eest sai seda teha lätlastega.
Vist teise ringi lõpus olime suutnud kuidagi 8-ndalt kohalt esimeseks saada ja otsustasime,et tõmbame tempo alla ja proovime autot hoida.Sellise valu peale ei pruugi ta lihtsalt lõpuni kesta. Kaheksandat ringi poleks me arvatavasti enam lõpetanud ,kuna meh.vintsi tross oli vahele kerinud ja el.vintsiga kaugele ei jõua ,jahutust polnud ( temp näitas erinevaid numbreid alates 140 kraadi ja edasi) mootor töötas ainult siis kui gaasi peal hoida jne..
See rada võtab autost ikka viimase välja.Isegi imestan,et kuidas need asjad sellise lõhkumise peale niikaua kestavad.
Negatiivseid asju oli ka: esiteks söök ja selle hind.Sellise lobi eest välja käia sott ja pealekauba süüa ka ei sünni???Pudelivesi 25 eeki jne

Üks väga häiriv asi oli see ,et tihti oli kuulda(ka autasustamisel) lõunanaabrite kohta negatiivseid ütlemisi.Ka selliseid,et nad ju nagunii aru ei saa.Pohhui.Ütlen mis sülg suhu toob.
Tüüpiline eestlane on julge ainult siis kui on omale korralikult alkoholi sisse kallanud.Muidu ei tule piiksugi.
Tahate ju välisvõistlustel käia.Tahate,et teid läti või leedu keeles taga räägitaks?Vaevalt.Mina küll ei tahaks.
Muidu oli aga klapper vinge.Järgmine aasta kindlalt kohal.