Vaja läks siis:
Volkswagwn Caddy tagumised pealehed 2tk
MB S500 esivedrud, 500mm pikad 2tk
Rancho RS 500 amordid 4 tk Võtsin need samused mida kasutaja Jeepu siin foorumis müüb.
Siis veel paar lõikeketast ja lamell, musta kivikaitset, 2 õlut ja mõned sigaretid.
Padrunikomplekt, keevitus, haamer, tungraud jne,
Well, esimesena sai võetud tagumik ette
Vahepalana, enne vedrukammitsate lahtipäästmist elimineerisin stabika koos muude segavate faktoritega.
Nii vedrukammitsad. Algu vaja roostesurma ja terasharja keermete puhastamiseks. Pika jõuvõtmega tulid kõik kammitsamutrid lahti. Nii sild kukkus alla ja vedrupakk jäi rippuma. Seejärgi tsentripolt lahti ja pakk laiali. Caddy lehel tuli ainult silmad ära lõigata, muu pikkus oli igati sobilik. Pakk pitskruvidega kokku, ja uus ning pikem tesntrilpolt sisse ja kinni. sild tungrauaga üles tagasi, pakk sillakülge kammitsatega kinni, ja ongi olemas.
Omaette teema olid amordid. Kuna Ranchod on stock amordist ainult 1" pikemad ning loomulikult jäid lühikeseks, tuli alumised kinnitused ca 7cm üles nihutada. Originaal innitused lõikad silla küljest ära, ning nendest annab kohe uued tuunida. Nõuab natuke loovust-lihtne
Võõp peale, amordid külge, rattad alla ja tagumine ots ongi valmis.
Esisillaga on lihtsam. Aga sellest juba homme, täna magama.
Päikest Chero omanikele.