Selline huvitav kütte probleem.
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Selline huvitav kütte probleem.
Autol siis peal diisel mootor, küteks kasutan nagu korralik kodanik ikka meie tanklatest ostetud vedeliku, aga mootor ei taha sellega töödata.
Peale tankimist saab läbida teinekord 100+ km kaob autol jõud, mitte väga trastiliselt aga korraliku tuulega üle 80kmh tunnis ei jookse.
Normaalsed tühikäigu pöörded on muidu 500-700 aga siis alla 1500 pöörde mootor enam üldse ei tööta ning seiskub. Ning käima läheb aint tõmmates.
Ainukeseks raviks on see , et asendan legaalse kütte sinise ehk traktoritele mõelduga. Piisab 100 g ning masin nagu uus, tühikäigu pöörded normis , jõudu on , liigub ja käivitub poolest pöördest.
Kus ja milles võiks olla probleem.
Peale tankimist saab läbida teinekord 100+ km kaob autol jõud, mitte väga trastiliselt aga korraliku tuulega üle 80kmh tunnis ei jookse.
Normaalsed tühikäigu pöörded on muidu 500-700 aga siis alla 1500 pöörde mootor enam üldse ei tööta ning seiskub. Ning käima läheb aint tõmmates.
Ainukeseks raviks on see , et asendan legaalse kütte sinise ehk traktoritele mõelduga. Piisab 100 g ning masin nagu uus, tühikäigu pöörded normis , jõudu on , liigub ja käivitub poolest pöördest.
Kus ja milles võiks olla probleem.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Just eile nõustasin telefonitsi üht naisolevust, kes oli hädas oma VW samade sümptomidega. Need kadusid peale teisest tanklast tankimist ja kütuselisandite lisamist. Õnneks ei olnud Nestest tangitud solgi kogus suur, 100 eegu eest saab ehk 6 liitri kandis kütuse nime kandvat vedelikku.
...et kas peabki Soomes hakkama tankimas käima...? siinkandis pole vist ühtki patust puhast tanklat...?
...et kas peabki Soomes hakkama tankimas käima...? siinkandis pole vist ühtki patust puhast tanklat...?
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Kui sa ostad mingist kahtlasest tanklast valget kütust, siis sa võid saada mida iganes happega pestud kütust.Aga kui sa ostad sinist siis see on alati korralik valge ,millele on lisatud ainult marker.Võib-olla oled sa teda harjutanud selle sinisega ja ta lihtsalt ei taha enam seda nö.valget.
Ega sa ei taha ometi öelda et su autole on värv meeldima hakanud?Valge või sinine, vahet pole ,kui on korralikust kohast ostetud.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
isakene kirjutas:Just eile nõustasin telefonitsi üht naisolevust, kes oli hädas oma VW samade sümptomidega. Need kadusid peale teisest tanklast tankimist ja kütuselisandite lisamist. Õnneks ei olnud Nestest tangitud solgi kogus suur, 100 eegu eest saab ehk 6 liitri kandis kütuse nime kandvat vedelikku.
...et kas peabki Soomes hakkama tankimas käima...? siinkandis pole vist ühtki patust puhast tanklat...?
Millistest lisanditest jutt.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
-
vtl
- asjade olemus - see on imelihtne
- Postitusi: 636
- Liitunud: P Okt 09, 2005 1:55 am
- Asukoht: Tallinn
Selleks, et kõrgsurvepump normaalselt töötaks, peab kütus seda määrima. Kui mõne kütusega asi töötab ja mõnega mitte, siis võib põhjus olla selles, et pump on vaigusarnast ollust sisse korjanud ja "kuivema" kütusega ei toimi normaalselt.
Minul õnnestus kord Shellist saada sellist diislit, mille peale jõud kadus ja masin hakkas ropult suitsema.
Tlns Peterburi teel on/oli selline diisliremondispetside punt, nagu Karla auto (Kas enam on, pole aimu, kuna pole enam 4a diiselautoga sõitnud). Nemad müüsid mingit diislilisandit, mida pandi korgitäis paagi kohta. Pidi parandama kütuse määrimisomadusi ja ladestunud sodi tasakesi lahustuma. Igatahes sain paari pudelikese abil oma mootorit või õigemini kõrgsurvepumpa omal ajal edukalt "remonditud".
Minul õnnestus kord Shellist saada sellist diislit, mille peale jõud kadus ja masin hakkas ropult suitsema.
Tlns Peterburi teel on/oli selline diisliremondispetside punt, nagu Karla auto (Kas enam on, pole aimu, kuna pole enam 4a diiselautoga sõitnud). Nemad müüsid mingit diislilisandit, mida pandi korgitäis paagi kohta. Pidi parandama kütuse määrimisomadusi ja ladestunud sodi tasakesi lahustuma. Igatahes sain paari pudelikese abil oma mootorit või õigemini kõrgsurvepumpa omal ajal edukalt "remonditud".
Sinine kütus on "Sissejuhatus algtaseme modifikatsiooni"? Alusta auto margist ja postita oma postitus margi alamjaotusesse, siis ehk oskavad inimesed sind paremini aidata.
Urmas
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
Myrgel kirjutas:Sinine kütus on "Sissejuhatus algtaseme modifikatsiooni"? Alusta auto margist ja postita oma postitus margi alamjaotusesse, siis ehk oskavad inimesed sind paremini aidata.
Urmas
Sinine küte ja teema "Sissejuhatus algtaseme modifikatsioonidesse"
pole tõesti omavahel kuidagi seotud, aga see on hekel olnud parim ravim mis auto hetkega uuesti vurama paneb.
Sai seda kasutatud see tõttu ,et kanister vedeles nurgas ja 200 g katsetamiseks oli sealt hea võtta. Paagis loksub see ollus mida müüakse meie tanklates.
Ah ja küsisid auto kohta siis vaata 2 rida allapoole ja leiad sealt margi Asia Rocsta.
Kui leiad eestist inimese kes oskab sellest kooslusest midagi rääkida oleks tore.
Mootor peaks olema miski Kia/ Mazda 2.2 d 45kw
Viimati muutis pilgrems, T Aug 31, 2010 1:46 am, muudetud 1 kord kokku.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Esmaabiks käib suvaline määriv ning vett siduv kütuselisand ja injector cleaner küll. Õigem olnuks muidugi sodi paagist välja lasta, aga naisterahvas kodust kaugel ja aeg hiline õhtu... aga paistab et seekord läks õnneks.pilgrems kirjutas:isakene kirjutas:Just eile nõustasin telefonitsi üht naisolevust, kes oli hädas oma VW samade sümptomidega. Need kadusid peale teisest tanklast tankimist ja kütuselisandite lisamist. Õnneks ei olnud Nestest tangitud solgi kogus suur, 100 eegu eest saab ehk 6 liitri kandis kütuse nime kandvat vedelikku.
...et kas peabki Soomes hakkama tankimas käima...? siinkandis pole vist ühtki patust puhast tanklat...?
Millistest lisanditest jutt.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Üldiselt mina ei mõista ühegi kütuselisandi häid omadusi. Siiamaani pole ma näinud konkreetset tõestust või testi kus oleks käega katsutavad tulemused.
Ei vaidle vastu,et igasugused "puhastajad" oma tööd ei tee,aga kuhu siis lahti tulnud sodi satub? Õige vastus on ,et lõpuks lõpetab see pihustites ning kõrgsurve pumbas.
Kõige mõistlikum on kasutada head 2 takti õli ,näiteks Stihli täissünti ,mille üks 1L maksab 170 krooni. 1:50 vahekorras kasutatakse mootorite puhul.
Kui eelpool nimetatud õli suudab 11K rpm tegevaid kütuseõlituse 4 taktilisi mootoreid määrima siis sobib ka diiselmootorisse. Lisaks on paljudel uutel Stihlidel isegi katalüsaatoriga valmistatud mudelid nii,et jällegi diisel + kat probleemi ei teki.
----------------
Kui sul on juba tilk õli kütuse sees siis on diisel paksem ehk mõnevõrra kompenseerib kõrgsurve pumba kulumist ,eriti külmkäivitamistel. Õlikiht detailidel kaitseb ka roostetamise eest ning kuna näiteks happelisel kütusel puudub kokkupuude detailidega siis teevad igasugused keemilised "paharetrid" vähem liiga.
----------------
Kütuse lisandid ning pihustipuhastajad on siiski usun,et rohkem pseudo remont ja eelkõige mõjub autojuhi pähe. Parem juba monteerige efektiivsem filter ja suurem settepott ja vahetage neid tihedamini.
Ei vaidle vastu,et igasugused "puhastajad" oma tööd ei tee,aga kuhu siis lahti tulnud sodi satub? Õige vastus on ,et lõpuks lõpetab see pihustites ning kõrgsurve pumbas.
Kõige mõistlikum on kasutada head 2 takti õli ,näiteks Stihli täissünti ,mille üks 1L maksab 170 krooni. 1:50 vahekorras kasutatakse mootorite puhul.
Kui eelpool nimetatud õli suudab 11K rpm tegevaid kütuseõlituse 4 taktilisi mootoreid määrima siis sobib ka diiselmootorisse. Lisaks on paljudel uutel Stihlidel isegi katalüsaatoriga valmistatud mudelid nii,et jällegi diisel + kat probleemi ei teki.
----------------
Kui sul on juba tilk õli kütuse sees siis on diisel paksem ehk mõnevõrra kompenseerib kõrgsurve pumba kulumist ,eriti külmkäivitamistel. Õlikiht detailidel kaitseb ka roostetamise eest ning kuna näiteks happelisel kütusel puudub kokkupuude detailidega siis teevad igasugused keemilised "paharetrid" vähem liiga.
----------------
Kütuse lisandid ning pihustipuhastajad on siiski usun,et rohkem pseudo remont ja eelkõige mõjub autojuhi pähe. Parem juba monteerige efektiivsem filter ja suurem settepott ja vahetage neid tihedamini.