
nissan pikup d22kõrgsurvepump
Moderaatorid: jr, Moderators
nissan pikup d22kõrgsurvepump
pump tuksis oleks vaja asjakohast infot remondi kohta, või ehk saaks kusagilt kasutatud korrs pumba. esindusest öeldi remondi hind 5000kuni... 

- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: nissan pikup d22kõrgsurvepump
Mis aastakäigu D-22 pumpa otsitakse?Kährik kirjutas:pump tuksis oleks vaja asjakohast infot remondi kohta, või ehk saaks kusagilt kasutatud korrs pumba. esindusest öeldi remondi hind 5000kuni...
1998-2002 76KW mootor
2002-2005 98KW mootor
Kuidas see pumba viga väljendub?
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Soovitan sul selle masinaga minna remonti sinna.Kährik kirjutas:nissani aastakäik on 2002-2005 98kw mootori tuli hakkab põlema ja pöördeid üle 1500 ei lase, ja tagant tundub et,lööb toorest kütet välja eksisin ka hinna(remondi hinna)suhtes .hind siis 15,000kuni25,000 tuh.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: nissan pikup d22kõrgsurvepump
No tegelikult võimalikke varjante on ju rohkemMaasturid kirjutas:Mis aastakäigu D-22 pumpa otsitakse?
1998-2002 76KW mootor
2002-2005 98KW mootor

tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Ehk siis väljalaskegaasid on valged ja diisliudused.Kährik kirjutas: ja tagant tundub et,lööb toorest kütet välja ...
Ehk eelsüüteküünlad on korras ja neid polegi vaja, sest kolb surub niimoodi mehiselt segu kokku, et õhk kuumeneb niigi, mis süütamiseks vajalik.
Ehk klapid lahti ei jää.
Ehk vända-pumba-nuka hammasrattad on kõik kenasti võllidel kinni ja ka kett on tuttuus.
Ehk siis kui pump on nahkas, hakkab ta väsimusest enne surma rohkem (mitte vähem, kuna ei jõua ju kõike enam ära põletada) pumpama ja ajab kütuserõhu üles...
Ehk siis igasugu kõtusekoguse- ja rõhuregulaatorid on pumba küljes korras.
Ehk kusevate pihustite viga on välistatud...
Noojah, siis küll.
Ehk kui inimene oleks ise nii kõva vend siis vist ei käiks esindusest hinnapakkumist küsimas ja ehk ei kuulutaks oma muret ju foorumis.stihl kirjutas:Ehk siis väljalaskegaasid on valged ja diisliudused.Kährik kirjutas: ja tagant tundub et,lööb toorest kütet välja ...
Ehk eelsüüteküünlad on korras ja neid polegi vaja, sest kolb surub niimoodi mehiselt segu kokku, et õhk kuumeneb niigi, mis süütamiseks vajalik.
Ehk klapid lahti ei jää.
Ehk vända-pumba-nuka hammasrattad on kõik kenasti võllidel kinni ja ka kett on tuttuus.
Ehk siis kui pump on nahkas, hakkab ta väsimusest enne surma rohkem (mitte vähem, kuna ei jõua ju kõike enam ära põletada) pumpama ja ajab kütuserõhu üles...
Ehk siis igasugu kõtusekoguse- ja rõhuregulaatorid on pumba küljes korras.
Ehk kusevate pihustite viga on välistatud...
Noojah, siis küll.

Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Tuttava D-22 teeb sama asja siis kui kütte filter umbes onKährik kirjutas:nissani aastakäik on 2002-2005 98kw mootori tuli hakkab põlema ja pöördeid üle 1500 ei lase, ja tagant tundub et,lööb toorest kütet välja eksisin ka hinna(remondi hinna)suhtes .hind siis 15,000kuni25,000 tuh.

Ja paneks veel 2T õli kaa tõrtsu paaki.
PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: nissan pikup d22kõrgsurvepump
Mida sa sellega mõtled?MahviaDeTyrk kirjutas:No tegelikult võimalikke varjante on ju rohkemMaasturid kirjutas:Mis aastakäigu D-22 pumpa otsitakse?
1998-2002 76KW mootor
2002-2005 98KW mootor
Eesti turul on sellised masinad ja ma ei mõtle Austraalia ja USA turu masinaid mida on tõesti ka erinevate bensiinimootoritega.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: nissan pikup d22kõrgsurvepump
Kusagil polnud tegelikult kirjas kustmaalt see masin ostetu onMaasturid kirjutas: Mida sa sellega mõtled?
Eesti turul on sellised masinad ja ma ei mõtle Austraalia ja USA turu masinaid mida on tõesti ka erinevate bensiinimootoritega.

Aga nii 2.5 , 2.7 kui ka 3 litra diislid peaks euroopas saadaval olema
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Mis sellest asjast sai? Mul sama masinaga tõenäoliselt sama probleem.Kährik kirjutas:tänud kõigile kes on võtnud vaevaks andma nõu ja soovitusi ,filter oli esimene asi mis sai vahetatud, ja ka õli on lisatud, nüüd aga sai proovitud seda kuulsat xado´t. ja justkui miskit mõjub, sest laseb juba pikemalt sõita. vaatame siis mis saab ,kui juhtub ime annan kindlasti teada.
Õige ta on. Pikalt vahetamata kütusefiltriga hakkas mootori veateate tuli vilkuma ja jõud kadus, peale vahetust OKSTG44 kirjutas:parim "ennetav" ravi on D22 98kW ja Y61 3,0 -le õlivahetusega ka kütusefilter vahetada, miski kütuses teeb filtri elemendi päris musta värvi . Tehas näeb muidugi ette 2-3 hoolduse tagant vahetada, mis võib isegi mujal euroopas toimida.
