nissan pikup d22kõrgsurvepump

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Kährik
Off Roader Wannabe
Postitusi: 34
Liitunud: T Dets 29, 2009 10:11 pm

nissan pikup d22kõrgsurvepump

Postitus Postitas Kährik »

pump tuksis oleks vaja asjakohast infot remondi kohta, või ehk saaks kusagilt kasutatud korrs pumba. esindusest öeldi remondi hind 5000kuni... :cry:
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: nissan pikup d22kõrgsurvepump

Postitus Postitas Maasturid »

Kährik kirjutas:pump tuksis oleks vaja asjakohast infot remondi kohta, või ehk saaks kusagilt kasutatud korrs pumba. esindusest öeldi remondi hind 5000kuni... :cry:
Mis aastakäigu D-22 pumpa otsitakse?
1998-2002 76KW mootor
2002-2005 98KW mootor
Kuidas see pumba viga väljendub?
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
Kährik
Off Roader Wannabe
Postitusi: 34
Liitunud: T Dets 29, 2009 10:11 pm

Postitus Postitas Kährik »

nissani aastakäik on 2002-2005 98kw mootori tuli hakkab põlema ja pöördeid üle 1500 ei lase, ja tagant tundub et,lööb toorest kütet välja eksisin ka hinna(remondi hinna)suhtes .hind siis 15,000kuni25,000 tuh.
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

Kährik kirjutas:nissani aastakäik on 2002-2005 98kw mootori tuli hakkab põlema ja pöördeid üle 1500 ei lase, ja tagant tundub et,lööb toorest kütet välja eksisin ka hinna(remondi hinna)suhtes .hind siis 15,000kuni25,000 tuh.
Soovitan sul selle masinaga minna remonti sinna.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: nissan pikup d22kõrgsurvepump

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Maasturid kirjutas:Mis aastakäigu D-22 pumpa otsitakse?
1998-2002 76KW mootor
2002-2005 98KW mootor
No tegelikult võimalikke varjante on ju rohkem :roll:
tartuoffroad.ee
5581340
stihl
Mudder
Postitusi: 75
Liitunud: L Nov 29, 2008 1:56 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas stihl »

Kährik kirjutas: ja tagant tundub et,lööb toorest kütet välja ...
Ehk siis väljalaskegaasid on valged ja diisliudused.
Ehk eelsüüteküünlad on korras ja neid polegi vaja, sest kolb surub niimoodi mehiselt segu kokku, et õhk kuumeneb niigi, mis süütamiseks vajalik.
Ehk klapid lahti ei jää.
Ehk vända-pumba-nuka hammasrattad on kõik kenasti võllidel kinni ja ka kett on tuttuus.
Ehk siis kui pump on nahkas, hakkab ta väsimusest enne surma rohkem (mitte vähem, kuna ei jõua ju kõike enam ära põletada) pumpama ja ajab kütuserõhu üles...
Ehk siis igasugu kõtusekoguse- ja rõhuregulaatorid on pumba küljes korras.
Ehk kusevate pihustite viga on välistatud...

Noojah, siis küll.
Kasutaja avatar
Kodutu
Fitting 44"
Postitusi: 455
Liitunud: T Sept 04, 2007 9:57 pm
Asukoht: Tallinn Nõmme

Postitus Postitas Kodutu »

stihl kirjutas:
Kährik kirjutas: ja tagant tundub et,lööb toorest kütet välja ...
Ehk siis väljalaskegaasid on valged ja diisliudused.
Ehk eelsüüteküünlad on korras ja neid polegi vaja, sest kolb surub niimoodi mehiselt segu kokku, et õhk kuumeneb niigi, mis süütamiseks vajalik.
Ehk klapid lahti ei jää.
Ehk vända-pumba-nuka hammasrattad on kõik kenasti võllidel kinni ja ka kett on tuttuus.
Ehk siis kui pump on nahkas, hakkab ta väsimusest enne surma rohkem (mitte vähem, kuna ei jõua ju kõike enam ära põletada) pumpama ja ajab kütuserõhu üles...
Ehk siis igasugu kõtusekoguse- ja rõhuregulaatorid on pumba küljes korras.
Ehk kusevate pihustite viga on välistatud...

Noojah, siis küll.
Ehk kui inimene oleks ise nii kõva vend siis vist ei käiks esindusest hinnapakkumist küsimas ja ehk ei kuulutaks oma muret ju foorumis. :roll:
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Allar
Rock Crawler
Postitusi: 883
Liitunud: K Nov 14, 2007 1:51 pm
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas Allar »

Kährik kirjutas:nissani aastakäik on 2002-2005 98kw mootori tuli hakkab põlema ja pöördeid üle 1500 ei lase, ja tagant tundub et,lööb toorest kütet välja eksisin ka hinna(remondi hinna)suhtes .hind siis 15,000kuni25,000 tuh.
Tuttava D-22 teeb sama asja siis kui kütte filter umbes on :D Tuli läheb põlema sinine udu tagant väljas ja 1,5K tuleb piiraja. Nii, et vaheta filter ja vaata mis ta siis teeb.
Ja paneks veel 2T õli kaa tõrtsu paaki.
PatrolY61 3.0D 35"

viis 3363923
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: nissan pikup d22kõrgsurvepump

Postitus Postitas Maasturid »

MahviaDeTyrk kirjutas:
Maasturid kirjutas:Mis aastakäigu D-22 pumpa otsitakse?
1998-2002 76KW mootor
2002-2005 98KW mootor
No tegelikult võimalikke varjante on ju rohkem :roll:
Mida sa sellega mõtled?
Eesti turul on sellised masinad ja ma ei mõtle Austraalia ja USA turu masinaid mida on tõesti ka erinevate bensiinimootoritega.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: nissan pikup d22kõrgsurvepump

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Maasturid kirjutas: Mida sa sellega mõtled?
Eesti turul on sellised masinad ja ma ei mõtle Austraalia ja USA turu masinaid mida on tõesti ka erinevate bensiinimootoritega.
Kusagil polnud tegelikult kirjas kustmaalt see masin ostetu on :roll:
Aga nii 2.5 , 2.7 kui ka 3 litra diislid peaks euroopas saadaval olema
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Kährik
Off Roader Wannabe
Postitusi: 34
Liitunud: T Dets 29, 2009 10:11 pm

Postitus Postitas Kährik »

tänud kõigile kes on võtnud vaevaks andma nõu ja soovitusi ,filter oli esimene asi mis sai vahetatud, ja ka õli on lisatud, nüüd aga sai proovitud seda kuulsat xado´t. ja justkui miskit mõjub, sest laseb juba pikemalt sõita. vaatame siis mis saab ,kui juhtub ime annan kindlasti teada. :?:
rumka
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: K Okt 21, 2009 8:39 pm

Postitus Postitas rumka »

Kährik kirjutas:tänud kõigile kes on võtnud vaevaks andma nõu ja soovitusi ,filter oli esimene asi mis sai vahetatud, ja ka õli on lisatud, nüüd aga sai proovitud seda kuulsat xado´t. ja justkui miskit mõjub, sest laseb juba pikemalt sõita. vaatame siis mis saab ,kui juhtub ime annan kindlasti teada. :?:
Mis sellest asjast sai? Mul sama masinaga tõenäoliselt sama probleem.
STG44
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: R Jaan 14, 2005 9:57 am
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas STG44 »

parim "ennetav" ravi on D22 98kW ja Y61 3,0 -le õlivahetusega ka kütusefilter vahetada, miski kütuses teeb filtri elemendi päris musta värvi . Tehas näeb muidugi ette 2-3 hoolduse tagant vahetada, mis võib isegi mujal euroopas toimida.
rumka
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: K Okt 21, 2009 8:39 pm

Postitus Postitas rumka »

STG44 kirjutas:parim "ennetav" ravi on D22 98kW ja Y61 3,0 -le õlivahetusega ka kütusefilter vahetada, miski kütuses teeb filtri elemendi päris musta värvi . Tehas näeb muidugi ette 2-3 hoolduse tagant vahetada, mis võib isegi mujal euroopas toimida.
Õige ta on. Pikalt vahetamata kütusefiltriga hakkas mootori veateate tuli vilkuma ja jõud kadus, peale vahetust OK :D
Vasta

Mine “Nissan / Renault”