Otsin sobivat jahiautot.
Moderaator: Moderators
Otsin sobivat jahiautot.
Pöördun siis foorumirahva poole väikse abipalvega, kuna ise ei ole kunagi ühtegi maasturit omanud.
Nimelt läheb vaja maasturit, mis oleks lühikese kerega, võiks olla ka võimalikult kerge. Kütusevalikut ei ole suutnud otsustada veel, kuid eeldan, et jõu ja kütusekulu suhe on diislil parem. Mugavusi ei otsi, kuid auto peaks olema vastupidav ja varuosad ei tohiks olla liialt kallid. Edasiarendusi ei plaani peale korralike rehvide.
Hind peab olema odav, kuna auto leiaks kasutust peamiselt jahil ja kalal käimiseks, samas vaja paarkümmend kilomeetrit ka jahimaadele mööda maanteed sõita. Maksimaalselt 25000.- , kuid eelistaks veelgi odavamat autot.
Tõenäoliselt ei vastagi ükski auto nendele kriteeriumitele just hinna tõttu, kuid mõnus arutelu ja soovitused on oodatud ka kallimate autode kohta(ei väga ole kiire asjaga).
Hinnapoolest on muidugi sobivaim Niva, kuid selle auto vastupidavuse ja samuti ka jõuetuse/kütusekulu suhte kohta olen liiga palju negatiivset lugenud.
Vahepeal oli auto24jas müügis ka Suzuki Sj410 15000.- eest, mis mulle endale väga sümpatiseerib oma olemuse poolest, kui see nõrguke mootor välja arvata. Neid autosid liigub paraku vähe.
Opel Frontera kohta ei ole samuti midagi väga positiivset kuulnud.
Hetkel on müüa ka üks LR Discovery, mis läheb küll pika kere poolest pisut kriteeriumitest kõrvale, kuid auto vastupidavuse kohta olen kuulnud vastakaid arvamusi.Link: http://www.auto24.ee/used/746277
Ootan teie arvamusi ja soovitusi antud küsimuses.
Mikk
Nimelt läheb vaja maasturit, mis oleks lühikese kerega, võiks olla ka võimalikult kerge. Kütusevalikut ei ole suutnud otsustada veel, kuid eeldan, et jõu ja kütusekulu suhe on diislil parem. Mugavusi ei otsi, kuid auto peaks olema vastupidav ja varuosad ei tohiks olla liialt kallid. Edasiarendusi ei plaani peale korralike rehvide.
Hind peab olema odav, kuna auto leiaks kasutust peamiselt jahil ja kalal käimiseks, samas vaja paarkümmend kilomeetrit ka jahimaadele mööda maanteed sõita. Maksimaalselt 25000.- , kuid eelistaks veelgi odavamat autot.
Tõenäoliselt ei vastagi ükski auto nendele kriteeriumitele just hinna tõttu, kuid mõnus arutelu ja soovitused on oodatud ka kallimate autode kohta(ei väga ole kiire asjaga).
Hinnapoolest on muidugi sobivaim Niva, kuid selle auto vastupidavuse ja samuti ka jõuetuse/kütusekulu suhte kohta olen liiga palju negatiivset lugenud.
Vahepeal oli auto24jas müügis ka Suzuki Sj410 15000.- eest, mis mulle endale väga sümpatiseerib oma olemuse poolest, kui see nõrguke mootor välja arvata. Neid autosid liigub paraku vähe.
Opel Frontera kohta ei ole samuti midagi väga positiivset kuulnud.
Hetkel on müüa ka üks LR Discovery, mis läheb küll pika kere poolest pisut kriteeriumitest kõrvale, kuid auto vastupidavuse kohta olen kuulnud vastakaid arvamusi.Link: http://www.auto24.ee/used/746277
Ootan teie arvamusi ja soovitusi antud küsimuses.
Mikk
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Ise oleksin soovitanud lühikest Pajerot (kuid see jääb hinnaskaalast välja).
Kuid jahimehele sobiksid äkki kastikad rohkem? Ise käin LC-ga jahis ja 2 kesikut mahub hästi kuuti (kui tagumised lisaistmed välja visata muidugi).
http://www.auto24.ee/used/723981
http://www.auto24.ee/used/316723
http://www.auto24.ee/used/749454
Kuid jahimehele sobiksid äkki kastikad rohkem? Ise käin LC-ga jahis ja 2 kesikut mahub hästi kuuti (kui tagumised lisaistmed välja visata muidugi).
http://www.auto24.ee/used/723981
http://www.auto24.ee/used/316723
http://www.auto24.ee/used/749454
Seda ma arvasin, et kastikas välja pakutakse, kuid see ei meeldi mulle oma olemuselt. Teiseks ei ole ta läbivus tühja kastiga suurem asi ja ma ei taha endale laibavedaja ametit seltsis
. Üksi käiks rohkem väikeulukeid jahtimas ja ühisjahtidel on käru abiks.
Eks paistab, mis lõpuks valin. Sellise hinna eest on valik kesine. Tuleb ehk siiski rohkem investeerida ja hoopis osta maastur, mis oleks nii jahiauto, kui ka daily driver.

Eks paistab, mis lõpuks valin. Sellise hinna eest on valik kesine. Tuleb ehk siiski rohkem investeerida ja hoopis osta maastur, mis oleks nii jahiauto, kui ka daily driver.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kui vaadata kuni 30KEEK autosid:
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... =otsi&ae=2
sis võiks äkki tõesti mõni normaalses korras Vitara sobida.
See Disco:
http://www.auto24.ee/used/746277
on muidu suht pommikindla tehnikaga.
Oli pool aastat tagasi "kesises" seisukorras. Detaile kahjuks ei mäleta. Ma ei tea mida vahepealne omanik selle teinud on. Soovitaks enne ostu lasta diagnostka/ülevaatus teha. Täpsem info minult!
Tõsi, nii oadavate autode puhul tuleb vähemlat 10 KEEK ikka remondi ja hooldusrahaks arvestada, enne kui liikuma saad.
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... =otsi&ae=2
sis võiks äkki tõesti mõni normaalses korras Vitara sobida.
See Disco:
http://www.auto24.ee/used/746277
on muidu suht pommikindla tehnikaga.
Oli pool aastat tagasi "kesises" seisukorras. Detaile kahjuks ei mäleta. Ma ei tea mida vahepealne omanik selle teinud on. Soovitaks enne ostu lasta diagnostka/ülevaatus teha. Täpsem info minult!
Tõsi, nii oadavate autode puhul tuleb vähemlat 10 KEEK ikka remondi ja hooldusrahaks arvestada, enne kui liikuma saad.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Kastikal üks oluline pluss, salongis ei haise pagasiruumis olev rebase või seapõrsa järele ja (vannist, kilekotist) mahatilkunud vere saab voolikuga välja pesta. Ka individuaaljahi korral tuleb ju saak (sokk, kobras jms) kuhugi panna ja ikka tükib autosisu määrima. Läbivus pole tegelikult suur probleem, hoopis pikk kere ja sellest tingitud vähene manööverdusvõime metsaradadel on probleemne - seal kus nivaga sai ümber keerata pidi see talv kastikaga sõitma mitu km ümberkeeramiskohani. Aga kui on tegu nn tupikteega - tagurpidikäiguga kilomeetreid. Käruga on metsas manööverdamine veel vaevalisem, sõltuvalt kohast saab ka käruga põdra ära veetud, kuid kastikas ikka mugavam ...mikkmi kirjutas:Seda ma arvasin, et kastikas välja pakutakse, kuid see ei meeldi mulle oma olemuselt. Teiseks ei ole ta läbivus tühja kastiga suurem asi ja ma ei taha endale laibavedaja ametit seltsis. Üksi käiks rohkem väikeulukeid jahtimas ja ühisjahtidel on käru abiks. ....
ise nii tegingi, soetasin eelmine aasta uue Isuzu D-Max'i, vähemalt saab kõik nädalavahetused jahil käia, ei pea remondiga tegelema. Hullemate olukordade jaoks ikka putitan Nivat kah.mikkmi kirjutas:...Tuleb ehk siiski rohkem investeerida ja hoopis osta maastur, mis oleks nii jahiauto, kui ka daily driver.
Samurai/Jimny on nii kitsad, Nivast tulnuna sinna küünarnukid ära ei mahu, ka esisilla kohta olla midagi pahasti öeldud.
Kui vana auto vastavalt algsetel tingimustele (mida täita pole võimalik

Kas nivat on ka võimalik natukese raha eest vastupidavamaks muuta ? Siin pakub omanik lausa 11k eest korraliku kerega nivat, kuid ostma ei kutsu just see, et olen lugenud, et see ei kesta isegi kruusal sõites eriti. Mis asjad tal põhiliselt katki lähevad, peale pukside ja sarniiride, millel lihtsalt puudub kvaliteet?
Landcruiser hakkas mulle ka meeldima, kuid jääb praegu veel natukese kalliks.
Samurai väiksus väga ei hirmuta, ise ka suht väikest kasvu.
Vitara miskipärast ei tõmba, esisild pidi nõrk olema?
Landcruiser hakkas mulle ka meeldima, kuid jääb praegu veel natukese kalliks.
Samurai väiksus väga ei hirmuta, ise ka suht väikest kasvu.
Vitara miskipärast ei tõmba, esisild pidi nõrk olema?
Ise käisin kevadest veebruari lõpuni eelmine aasta jahil nivaga ja selle aja jooksul ei remontinud ma midagi peale rattalaagri vahetuse.Ja just ei hellitanud ka teda eriti.Küll sai mööda kõrrepõlde ja kruusateid nii mõnigi tõsisem kiiruskatse tehtud et teise kohta põdrale või sea karjale ette jõuda.Siiani see niva sõidab ja mitte just halvasti.Lume sees liigub ka hästi.Sinna kuhu niva jätab ainult rattamustri jätavad igasugused kastikad parajad rööpad.
Õige, eriti kui pikka maad vaja sõita, lisaks saad ka muud kola vedada. väga hea, kui tuleb midagi ootamatult peale visata. Ei pea kärujärgi liduma.honkomees kirjutas: Kastikal üks oluline pluss, salongis ei haise pagasiruumis olev rebase või seapõrsa järele ja (vannist, kilekotist) mahatilkunud vere saab voolikuga välja pesta. Ka individuaaljahi korral tuleb ju saak (sokk, kobras jms) kuhugi panna ja ikka tükib autosisu määrima.
Kõnetraat 51922951
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ei, seda ei saa isegi suure raha eest teha. Sai 3 aastaga ca 60 KEEK sisse pandud ja tulemus "0" ning 14 KEEK eest maha müüdud - ka kala- ja jahimehele. Unusta Niva ja võüta mõni lääne maastrur (kastikas). Vähemlat ei lagune kohe äsa remonditud asjad ära ja ei põleta mõtus koguses kütust.mikkmi kirjutas:Kas nivat on ka võimalik natukese raha eest vastupidavamaks muuta ?
Arutelud samal teemal:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=144 ... jahimehele
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=144 ... jahimehele
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=966 ... jahimehele
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- sammal.habe
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 46
- Liitunud: E Dets 19, 2005 3:49 pm
Vitara asjus võin natuke kogemusi jagada:
esisild ei ole probleemiks olnud, küll aga vahekastis väike jõnks sees (miski kett-ülekanne pidi seal olema, näib viskavat ja vajab putitamist).
ent elu on näidanud, jahil käies mülkasse ei roni. Eesmärk on ju jahti nautida, mitte offroaderi kombel mudas rähklemist ja auto väljakangutamist
ühisjahis on enamasti mõni tigedam uaazik olemas, millega ka need soo peale lastud loomad ära toodud saab.
Honkomehe kirjeldatu ei ole probleem - üks tagaiste on alla lastud ja sinna mustast plastist segukast peale visatud.
kitselise/kesiku tarib ilusti ära ja veri jääb kasti, kust ta kenasti maha saab kallata.
Vitara lühidus on kitsastel metsateedel manööverdamisel plussiks. kasutan teda ka igapäevaselt linna vahel töölkäimiseks ja sellekski sobib.
odav auto ja lihtne pidada - ise ma teda väga remontind pole, oskuste puudumise tõttu.
nüanss veel: üle kahe mehe jahile sõitma selle autoga korraga ei mahu - eelmainit segukasti ja varustuse tõttu.
samas kaks last lasteaiast veab kenasti ära ja neile näib Vitaraga sõit rohkemgi meeldivat kui pere põhiliikuriga
nüüd plaanin soodsa pakkumise tekkides küll välja vahetada -minu autol on pehme katus ja vahetevahel tuleb käia kohtades,
kus auto pikemalt järelevalveta seisma jääb - sestap tahaks kobedamat kuuti ümber!
esisild ei ole probleemiks olnud, küll aga vahekastis väike jõnks sees (miski kett-ülekanne pidi seal olema, näib viskavat ja vajab putitamist).
ent elu on näidanud, jahil käies mülkasse ei roni. Eesmärk on ju jahti nautida, mitte offroaderi kombel mudas rähklemist ja auto väljakangutamist

ühisjahis on enamasti mõni tigedam uaazik olemas, millega ka need soo peale lastud loomad ära toodud saab.
Honkomehe kirjeldatu ei ole probleem - üks tagaiste on alla lastud ja sinna mustast plastist segukast peale visatud.
kitselise/kesiku tarib ilusti ära ja veri jääb kasti, kust ta kenasti maha saab kallata.
Vitara lühidus on kitsastel metsateedel manööverdamisel plussiks. kasutan teda ka igapäevaselt linna vahel töölkäimiseks ja sellekski sobib.
odav auto ja lihtne pidada - ise ma teda väga remontind pole, oskuste puudumise tõttu.
nüanss veel: üle kahe mehe jahile sõitma selle autoga korraga ei mahu - eelmainit segukasti ja varustuse tõttu.
samas kaks last lasteaiast veab kenasti ära ja neile näib Vitaraga sõit rohkemgi meeldivat kui pere põhiliikuriga

nüüd plaanin soodsa pakkumise tekkides küll välja vahetada -minu autol on pehme katus ja vahetevahel tuleb käia kohtades,
kus auto pikemalt järelevalveta seisma jääb - sestap tahaks kobedamat kuuti ümber!