Patrulli kohta küsimused
Moderaatorid: jr, Moderators
Sai siis lõpuks voolikud üle vaadatud ja soendusradikas ära pestud, oli ikka pasane küllelucas kirjutas:To bigmarx:
Viga vöib olla ka voolikutes.Vaata järgi äkitse om mönel voolikul volt sees.
Endal oli sama viga ja peale voolikute ülevaatust-kohendust asi kombes ja toimib.
Aga nüüd langes temperatuuriseier, sooja mootoriga on paar millimeetrit üle teise kriipsu. Sooja tuleb normaalselt (kätt ei kõrveta) ja soojaks läheb sama kiiresti kui enne. Huvitav ainult, et seier nüüd vähem tempi näitab
Teine asi: Detsembris sai esisillal käändmikulaagrid vahetatud, rattalaagrid korralikult kinni keeratud, eile tõstsin korra nina maast lahti autol ja leidsin, et mõlemal rattalaagril loks sees.. Jälle pingutama
Kolmas asi ka, esiamordid on läbi ja oleks vaja uusi. Uued jällegi kallid. Sai siis asja uuritud ja soovitati UAZi esiamorte, pidid olema odavad ja kestma hästi... Aga tegelikult? On keegi mingeid muid amorte Patrolile aretanud ja kuidas nad töötavad ja kestavad?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Kui seier ei taha liikuda, siis on ainuke viga termostaat. Vaata, ega pesemisega mingi tükk termostaadi vahele pole läinud, kui ei ole, siis vaheta ära. Odav asi, maksab saja eegu ringis.
Ja kui rattalaagrid pingutamist sageli tahavad, siis on varsti vahetus... kogemused kõnelevad...
Mul on korralikke kasutatud laagreid, telefooni Sa tead
Esiamort... kõik maasturiamordid sobivad, mis mõõdult lähevad ja kasutaja ei tohiks amordi töö suhtes väga nõudlik olla
Ja kui rattalaagrid pingutamist sageli tahavad, siis on varsti vahetus... kogemused kõnelevad...
Esiamort... kõik maasturiamordid sobivad, mis mõõdult lähevad ja kasutaja ei tohiks amordi töö suhtes väga nõudlik olla
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Sai üks -93a. GR osadeks võtud ja seal olid all OLD MAN EMU-d 4tkbigmarx kirjutas: Kolmas asi ka, esiamordid on läbi ja oleks vaja uusi. Uued jällegi kallid. Sai siis asja uuritud ja soovitati UAZi esiamorte, pidid olema odavad ja kestma hästi... Aga tegelikult? On keegi mingeid muid amorte Patrolile aretanud ja kuidas nad töötavad ja kestavad?
Kui huvi siis:
Tel:513 2551
www.maasturid.ee
Kuna Nissan Patrolist juttu ei hakanud uut teemat tegema. Vaevab mind paar küsimust. Masin on Patrol too pikk variant ja aastaks on´83 2,8B. Alles sai ta soetatud ja ma suts rumal ta kohapealt.
Aukudest läbi sõites parem taga rattakoopas miskit kolksub, eeldan, et amort on omadega õhtal. Küsisin poodidest - nad ei oska vastata milline sinna sobib, pidavat olema kaks varianti. Saada ei pidavat neid ka olema. Teadjamad ehk aitavad millised amordid sinna taha sobiks.
Teiseks. Ees vedrusilmades on kummipuksid kulunud. Neid ei ole poodidest veel taga ajanud. Kas on sinna tarvis täpselt tema enda omad, karta on, et nendega vist sama teema mis amortidegagi. Sobivad ehk miskid sarnased mida liigub.
Leidsin käigukangi ja sildade lülituse kangi kõrval olevat ühe musta nupu. Näeb välja nagu ZIL/GaZ-i kunagised lülitid mis oli armatuuri peal. Kas keegi teaks selgitada selle vidina otstarvet?
Tänud ette,
Aukudest läbi sõites parem taga rattakoopas miskit kolksub, eeldan, et amort on omadega õhtal. Küsisin poodidest - nad ei oska vastata milline sinna sobib, pidavat olema kaks varianti. Saada ei pidavat neid ka olema. Teadjamad ehk aitavad millised amordid sinna taha sobiks.
Teiseks. Ees vedrusilmades on kummipuksid kulunud. Neid ei ole poodidest veel taga ajanud. Kas on sinna tarvis täpselt tema enda omad, karta on, et nendega vist sama teema mis amortidegagi. Sobivad ehk miskid sarnased mida liigub.
Leidsin käigukangi ja sildade lülituse kangi kõrval olevat ühe musta nupu. Näeb välja nagu ZIL/GaZ-i kunagised lülitid mis oli armatuuri peal. Kas keegi teaks selgitada selle vidina otstarvet?
Tänud ette,
Amorte saad foorumlastelt nimega isakene või inseneer näiteks ja ma usun, et ka muid jubinaid Patrolile on võimalik saada.
See must nupp peaks käitama vintsi väljavõtte vahekasti küljes.
See must nupp peaks käitama vintsi väljavõtte vahekasti küljes.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Amorte ja pole saada?Skliss kirjutas:Kuna Nissan Patrolist juttu ei hakanud uut teemat tegema. Vaevab mind paar küsimust. Masin on Patrol too pikk variant ja aastaks on´83 2,8B. Alles sai ta soetatud ja ma suts rumal ta kohapealt.
Aukudest läbi sõites parem taga rattakoopas miskit kolksub, eeldan, et amort on omadega õhtal. Küsisin poodidest - nad ei oska vastata milline sinna sobib, pidavat olema kaks varianti. Saada ei pidavat neid ka olema. Teadjamad ehk aitavad millised amordid sinna taha sobiks.
Teiseks. Ees vedrusilmades on kummipuksid kulunud. Neid ei ole poodidest veel taga ajanud. Kas on sinna tarvis täpselt tema enda omad, karta on, et nendega vist sama teema mis amortidegagi. Sobivad ehk miskid sarnased mida liigub.
Leidsin käigukangi ja sildade lülituse kangi kõrval olevat ühe musta nupu. Näeb välja nagu ZIL/GaZ-i kunagised lülitid mis oli armatuuri peal. Kas keegi teaks selgitada selle vidina otstarvet?
Tänud ette,
~400-500eek on Monroe või Sachsi amordid.
Aga kui head asja tahad, siis ainult KONI.
Vedrusilmapuksid sobivad GAZ21 omad. Üks lühike ja üks pikk. Samas ei kesta need väga kaua. Org kestab kauem ja maksab ka vähe. 400.- vedrusilm, kui õieti mäletan.
Jah, must nupp käitab PTO väljavõttu käigukastis.
+372 5028488
Ostsid B-kategooria osana ja hakkad poole aasta pärast uuesti vahetamacasca kirjutas:mina ostsin ca 450 terve komlekti originaal puksejr kirjutas:Org kestab kauem ja maksab ka vähe. 400.- vedrusilm, kui õieti mäletan.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
seda nüüd küll jah, et B-kat. osanaboob kirjutas:Ostsid B-kategooria osana ja hakkad poole aasta pärast uuesti vahetamacasca kirjutas:mina ostsin ca 450 terve komlekti originaal puksejr kirjutas:Org kestab kauem ja maksab ka vähe. 400.- vedrusilm, kui õieti mäletan.
mis vahetamisse puutub siis seda näeme poole aasta pärast
Offroadiga tegelnud alates 2006.
- jureivukas
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 37
- Liitunud: P Juun 12, 2005 10:44 pm
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Eks see oleneb ikka kasutusvaldkonnast ja kasutajast suuresti.jureivukas kirjutas:Kui ostad auto, siis alati mõtled kui kauaks? Kui osta 10-aastane Patrol GR, kui suured on sel autol ressursid?
Minu Patrull on 88a väljalase ja tiksub palju paremini kui nii mõnedki uuemad masinad
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.