1)Kui passi on märgitud testide läbimine siis OK
2)Kõik EU maade pädevad asutused (incl. ARK) pevad kõigi teiste sertifitseeritud laborite test tunnustama
3)ARK on riik riigis ja reeglina laseb laias kaares kõigile EU sedustele ning siist jõuame tagsi minu postistsud Land Roveri foorumi lingi juurde. Ehk pead ise tõestama, et kaamel pole.
Toyota LandCruicer Pick-Up
Moderaatorid: jr, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17434
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17434
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
ARK-st sa paraku 100% pädevat vastust ei saa. Premal juhul öeldakse "EI SAA ARVELE VÕTTA!"karvakera kirjutas:Kelle poole soovitate ARKis täpsemalt pöörduda, et asjas 99.99% selgust saada? Tiba kallis masin Saksast ära tuua ja siis hakata piike murdma. Tänud!
Copy paste minu saadetud lingislt:
---
Kui järgmine kord sama asja läbi teha võtaks ma ette sellised sammud:
1. Esitada ARK-ile teises liikmesriigis väljastatud registreerimistunnistus;
2. Oodata ära ARK keeldumine (max 30 päeva);
3. Viidata Euroopa Komisjoni teatisele nr. SEK(2007) 169 "Tõlgendusteatis teisest liikmesriigist pärit mootorsõidukite registreerimise korra kohta" (http://ec.europa.eu/enterprise/regulati ... 169_et.pdf) punktile 3.3.2;
4. Nõuda keeldumise põhjendusega haldusakti (ARK venitamist on keeruline edasi kaevata) kus on viidatud miks ARK ei täida nimetatud Tõlgendusteatises antud juhtnööre.
ARK argumendid, et teises liikmesriigis kehtivad tüübikinnituse reeglid või nõuded võivad olla erinevad ei ole pädev. See on selgelt Tõlgendusteatises kirjas. Seega on ARK-l väga keeruline haldusaktis põhjendada keeldumist teise riigi erinevate reeglitega.
Pidage silmas, et siin kirjeldatu kehtib ainult EUROOPA LIIDUS REGISTREERITUD AUTODELE!
Põhimõtteliselt, kui inimestel on huvi siis või oma advokaadi käest uurida mida peaks ette võtma sarnases olukorras laboritestid ostnud inimesed, et oma raha tagasi saada. Hagi halduskohtusse peavad esitama inimesed ise, kohtunik ilmselt paneb kõik sarnased hagid kokku üheks kohtuasjaks. Aega võib see võtta... aastaid.
----------
Loe rahulikult läbi selle foorumi teema leheküljed 3-5, seal on konkreetstele seadusandlikele aktidele viited ning advokaadi kaasabil koostaud vaided ja vstused ARK-le. Sellest paremat juhendit ei ole.
Tegu on nii põhjaliku ja juriidiliselt argumeteeritud jutuga, et selle vastu vaielnud inimesed vallandati ARK-st.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Toyota LandCruicer Pick-Up
Sorry, et vana teema, aga kas läks asi käiku ka või jäi asi soiku?!?
Kaks saia, üks piim
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Subaru OB 2,0D (2012); Duster 1,5d (2010); Toyota LC 4,0D (1983); Jeep Cherokee 4,0i (1991); Toyota LC 4,0D (1986)
Subaru OB 2,5 NorthernLights 2019/05; BMW 745D V8; VW Arteon ShootingBrake 2,0tdi 2023/08
Re: Toyota LandCruicer Pick-Up
Käiku läks tollel hetkel kodumaal müügis olnud HZJ74.
Re: Toyota LandCruicer Pick-Up
tere ,omasin ka kunagi sellist pilli ja olen siiani fänn. oli turbota 3,4d, uimane aga jõuline mootor,pika raamiga ja talvel püsis väga hästi libedaga teel,ruumikas kast,meh. vints,taga diff lukk,kannatas üle tonni raskust,selline effekt pill, tõeline tööloom, seda siis plussiks- miinuseid paraku rohkem,järelturg null,kasut . varuosi ei leia, uued osad näiteks plekid ainult esindus. kuradi kallid.vahe+käiguk.rem kompl. oli ca.10000 eek +tööraha,kui tahad ise keevitada plekki siis küllaldki meister pead olema sest natuke roostesem plekk ja 1cm auk muutub kohe 10cm avaks .siis see el. süsteem- pole osi võtta, esinduses kallid, veel üks pisiasi sõidu asend on nii et kabiin kitsas, rool rinnus kinni seljatuge ei ole võimalik tahapoole lasta sest ruumi ei ole, pikka maad piin sõita , ja kui maastikul rallida siis vaata et rooliga lõua alla ei saa. siiski kui oleks norm. hinnaga neid siin saada ostaksin iga kell toyota bj75 pickup.mulle ta lihtsalt meeldib.mul oli see katus maha ja aken hingedega ette variant.kunagi dubaid külastades nägin poodi kus neid müüdi sadade mmeetrite pikkusel platsil erinevaid mod. võttis ikka suu vesiseks küll.kahju et meil on nende sõidukite ajalugu nii olematu. venetsueelas toodetakse neid ju praegugi edasi vist.kindel on see kui ostad korraliku masina -ei kahetse.