tahaks ka maasturit,kuid millist võtta...
Moderaator: Moderators
tahaks ka maasturit,kuid millist võtta...
Tere 4x4 pere!
tahaksin soetada maasturit alates 2003 mis rohkem linna tänavaid ja maanteid põletab kuid jõuaks tummist haagist vedada ,oleks diisel,piisavalt mugav ja meie kliimasse sobiv.
kuna rikkus päris minu õuele veel koitma pole hakkanud siis kindlasti on mulle olulised näitajad nii masina hooldekulud,rehvid,kytus,kui ka kindlustus.
olen ise vaadanud Länkarit,Pathfainderit kui X5 160 kw
mingeid varasemaid kogemusi mul endal maasturitega pole peale sõitmise.
maasturit vajan aga esmalt töö otstarbeks,kuid samas jääks ta ka ainukeseks masinaks peres.
tänud juba kõigile ette.
tahaksin soetada maasturit alates 2003 mis rohkem linna tänavaid ja maanteid põletab kuid jõuaks tummist haagist vedada ,oleks diisel,piisavalt mugav ja meie kliimasse sobiv.
kuna rikkus päris minu õuele veel koitma pole hakkanud siis kindlasti on mulle olulised näitajad nii masina hooldekulud,rehvid,kytus,kui ka kindlustus.
olen ise vaadanud Länkarit,Pathfainderit kui X5 160 kw
mingeid varasemaid kogemusi mul endal maasturitega pole peale sõitmise.
maasturit vajan aga esmalt töö otstarbeks,kuid samas jääks ta ka ainukeseks masinaks peres.
tänud juba kõigile ette.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Kui linn ja trass põhiliseks, siis ilmselt X5. Kuna sõidan paralleelselt länkarile palju ka X5 3,0d-ga (2006 a.), siis võin soovitada. Jaksab see masin ka edukalt haagist vedada. Miinuseks X5-l muidugi suht kallis kaskokindlustus (tasub teha isegi kui välja ostad), kuid mis tegelikult on länkariga ühte auku. Just sai pikendada mõlemale. X5-l tuli aasta 13880.- ja länkaril 11808.- Mootorid kardavad mõlemad s*tta kütust, kuid igasugu andurid on X-l nõrgemad ja maksavad omajagu (meie X käib muidugi eranditult vaid UM-is). Samas on länkaril ka palju tüüpvigasi (esiratta laagrid, esisilla pulikad, pihustid ja õhkvedru korral ka sealne suht nõrgake süsteem). Enda omal toimetab hetkel see õhusüsteem veel täitsa korralikult (ptui-ptui-ptui), kuid annab kulgemisel väga palju juurde. Näiteks päevad läbi linnas või trassil, siis keeran 1. sport astmesse ja metsas liikudes comfort astmesse - vahe ikka tuntav.
Paraku Nissani kohta igasugune inf puudub, eks mõni omanik paneb oma jutu juurde.
Jõudu auto valimisel!
Paraku Nissani kohta igasugune inf puudub, eks mõni omanik paneb oma jutu juurde.
Jõudu auto valimisel!

- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17420
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Mugavaks käru vedamiseks näiteks Land Rover Discovery II A. Võtab vaevata 3,5 tonni sappa. Kui raha rohkem, siis Discovery III
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Landy´st suuremat landroverite kummardajat sa Eesist vaevalt leiad, vaevalt ka Baltikumist
. Kui sul mingeid konkreetseid küsimusi, siis saada talle mail või erasõnum ja küll ta sulle kõik vajaliku info ette vuristab. Lisainfot saad sa ka http://www.landroverclub.ee/foorum aadressilt.
Jõudu ja jaksu otsustamisel.

Jõudu ja jaksu otsustamisel.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17420
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Saadan sulle õhtul maili peale mudeli nõrkade ja tugevate kohtade ülevaate! Fänn olen küll,kuid ilma roosade prillideta,jokker28 kirjutas:millised on disco ll tyypvead,mida tuleks ostes jälgida,kuidas on lood käivitumisega suurtel miinustel?
kas on äkki mõni landroveri guru ka kelle poole võiks täpsustavate kysimustega pöörduda?
tervitused!

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Pathfainderi kõrvale võiksid ka Patrolit vaadata.
LC 120 st väga midagi peale mainitu ei oska öelda kuid mul oli siis tava amortidega variant mingeid comforte ja sporte ei olnud kuid igal pool oli mugav sõita. Minu omal oli ka veel kliimaseadme hälve e. puhus sooja ja külma kuid temp. ei hoidnud. Ja see kliima saaga pani mind meeletult nördima auto ametlikes hooldustes.
Miks tõind siis Patroli veel sulle välja on see, et ta on üks viimastest millel annab ühe silla tagant ära võtta ja suvel sellega kopika säästa.
(vabandan kui eksin aga kas X5 üldse on pidev vedu või on mingi elektroonika süsteem kes otsustab millal sul mida vaja on)
LC 120 st väga midagi peale mainitu ei oska öelda kuid mul oli siis tava amortidega variant mingeid comforte ja sporte ei olnud kuid igal pool oli mugav sõita. Minu omal oli ka veel kliimaseadme hälve e. puhus sooja ja külma kuid temp. ei hoidnud. Ja see kliima saaga pani mind meeletult nördima auto ametlikes hooldustes.
Miks tõind siis Patroli veel sulle välja on see, et ta on üks viimastest millel annab ühe silla tagant ära võtta ja suvel sellega kopika säästa.
(vabandan kui eksin aga kas X5 üldse on pidev vedu või on mingi elektroonika süsteem kes otsustab millal sul mida vaja on)