Range Rover Classic'u info
Moderaatorid: Landy, Moderators
Range Rover Classic'u info
Tere, vabandan ette et mind huvitaks võimalikult detailne info klassikalise Range Roveri kohta.
1. Kas keegi aitaks leida klassiku euro-spetsifikatsioone? Olen mitu päeva otsinud aga ei ole leidnud. Huvitaks siis võimalikult detailsed andmed klassiku kohta, kütusekulud, võimsused jne
2. Milliseid mootoreid ja väljalaskeaastaid tasuks eelistada?
3. Miks osadel klassikutel on kere värvi veljed ja teistel mitte? Mingid erimudelid? Kas tulekaitseid sai tehasest telllida klassikule või on need ise aretatud?
4. Miks osad klassikud on kõrgemad kui teised kuigi mõlemad väidavad et on originaal vedrustus? Kas klassiku kõrgus oli kuidagi reguleeritav või lihtsalt ära vajunud need madalamad
5. Kas ja milliseid klassiku erimudeleid pakuti mandri-euroopa turule? Kas oli ka mingeid nö sport-variante ning erinevate keretuuninguga varustatud erimudeleid euroopa jaoks nagu näiteks UK jaoks oli Brooklands erimudel?
6. Kuidas igapäevaelu klassikuga välja näeb kah, äkki mõni omanik pajatab?
1. Kas keegi aitaks leida klassiku euro-spetsifikatsioone? Olen mitu päeva otsinud aga ei ole leidnud. Huvitaks siis võimalikult detailsed andmed klassiku kohta, kütusekulud, võimsused jne
2. Milliseid mootoreid ja väljalaskeaastaid tasuks eelistada?
3. Miks osadel klassikutel on kere värvi veljed ja teistel mitte? Mingid erimudelid? Kas tulekaitseid sai tehasest telllida klassikule või on need ise aretatud?
4. Miks osad klassikud on kõrgemad kui teised kuigi mõlemad väidavad et on originaal vedrustus? Kas klassiku kõrgus oli kuidagi reguleeritav või lihtsalt ära vajunud need madalamad
5. Kas ja milliseid klassiku erimudeleid pakuti mandri-euroopa turule? Kas oli ka mingeid nö sport-variante ning erinevate keretuuninguga varustatud erimudeleid euroopa jaoks nagu näiteks UK jaoks oli Brooklands erimudel?
6. Kuidas igapäevaelu klassikuga välja näeb kah, äkki mõni omanik pajatab?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tere RRC huviline.
Kas proovisid selle organistsiooni poole pöörduda abi ja nõu saamiseks:
http://www.landroverclub.ee/index.php?o ... &Itemid=96
Oma küsimustele saad kiirmed ja täpsemad vastused siit:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=29
Ole hea ja helista mulle ning saad küsimustele vastused!
NB!
Klubi raamatukokku lisandus just nädal tagasi verivärske ja trükilõhnaline Mike Gould'i "Range Rover The Anniversary Guide".
Tükist tulnud JUULIS 2010
Kajastab põhjalikult Range Rover-i 40 aastast ajalugu. Sisaldab rarriteetseid fotosid, skeeme ja palju tehnilist infot kõigi kolme põlvkonn kohta. Lisaks infot Sport, LRX ja eriversioonide kohta. Kokku 450 illustartsiooni.
Mootorite kohta leiad lisainfot siit:
http://www.landroverclub.ee/index.php?o ... Itemid=115
Kas proovisid selle organistsiooni poole pöörduda abi ja nõu saamiseks:
http://www.landroverclub.ee/index.php?o ... &Itemid=96
Oma küsimustele saad kiirmed ja täpsemad vastused siit:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=29
Ole hea ja helista mulle ning saad küsimustele vastused!
NB!
Klubi raamatukokku lisandus just nädal tagasi verivärske ja trükilõhnaline Mike Gould'i "Range Rover The Anniversary Guide".
Tükist tulnud JUULIS 2010
Kajastab põhjalikult Range Rover-i 40 aastast ajalugu. Sisaldab rarriteetseid fotosid, skeeme ja palju tehnilist infot kõigi kolme põlvkonn kohta. Lisaks infot Sport, LRX ja eriversioonide kohta. Kokku 450 illustartsiooni.
Mootorite kohta leiad lisainfot siit:
http://www.landroverclub.ee/index.php?o ... Itemid=115
Viimati muutis Landy, E Aug 09, 2010 4:32 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Mõningase ajakuluga suudan ma oma küsimustele ju ka ise vastused leida, mõtlesin lihtsalt et äkki keegi on minust kiirem ja oskab kohe vastata
Helistamise mõttest aru ei saa, foorum on ju kõigile lugemiseks, te ei oma ju Land Roveri info monopoli Eestis. Ka peale minu võib ju mõnda inimest huvitada klassik, targem oleks ikkagi foorumisse need vastused üles jätta ka teistele lugemiseks, nagu sa ka alguses lubasid, siis aga muutsid oma postituse millegipärast ära et sulle helistataks
Kui sa nüüd vaatad teie foorumi Classicu osa siis sa ju näed et seal on näputäis teemasid ning need kõik räägivad remondist. Mind huvitasid aga peamiselt euro-spetsifikatsioonid ning info mudeli ajaloo kohta. Lisaks ma ei tunne ka ennast eriliselt süüdi et ma teie foorumisse teemat ei teinud
Helistamise mõttest aru ei saa, foorum on ju kõigile lugemiseks, te ei oma ju Land Roveri info monopoli Eestis. Ka peale minu võib ju mõnda inimest huvitada klassik, targem oleks ikkagi foorumisse need vastused üles jätta ka teistele lugemiseks, nagu sa ka alguses lubasid, siis aga muutsid oma postituse millegipärast ära et sulle helistataks
Kui sa nüüd vaatad teie foorumi Classicu osa siis sa ju näed et seal on näputäis teemasid ning need kõik räägivad remondist. Mind huvitasid aga peamiselt euro-spetsifikatsioonid ning info mudeli ajaloo kohta. Lisaks ma ei tunne ka ennast eriliselt süüdi et ma teie foorumisse teemat ei teinud
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Sulle pakuti "kandikul" Vabariigi mahukaimat ja operatiivseimat infot RRC kohta.nitropauk kirjutas:Mõningase ajakuluga suudan ma oma küsimustele ju ka ise vastused leida, mõtlesin lihtsalt et äkki keegi on minust kiirem ja oskab kohe vastata
Helistamise mõttest aru ei saa, foorum on ju kõigile lugemiseks, te ei oma ju Land Roveri info monopoli Eestis.
Ole mees ja võta see "kandik" vastu ning ära sunni Landy't tegama ülipikki ja ülipõhjalikke kirjalikke analüüse sinu poolt esitatud küsimustikule.
Sa ei peagi süüd tundma, lihtsalt kõik RRC omanikud/huvilised ei pruugi siinset foorumit külastada, küll aga LR foorumit.nitropauk kirjutas:Lisaks ma ei tunne ka ennast eriliselt süüdi et ma teie foorumisse teemat ei teinud
Mud Yourself!
In mud since 1999.
In mud since 1999.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Lugupeetud RRC huviline!
Kahjuks ei tea isegi mina KÕIKI vatuseid neile küsimustele peast. Pean veidi erialase kirjandusega tutvuma ning mälu värskendama.
Paljudele küsimustele ei olegi ühest ja "õiget" vastust ning neid on sõltuvalt küsija vajadustest erinevaid. Operatiivsuse huvides oleks telefoni kõne kindlasti lihtsam, saaksid kohe küsida täpsutavaid küsimusi.
Kui see aga liialt kulukas ning vaevaline on, eks toksin õhtul sulle siis vastused valmis.
Ega ma jõuga enda tedmisi ja abivalmidust pele ei suru. Alati võid ju opertaiivse ja asjaliku nõu saamiseks ametlikku Land Roveri esindusse kirjutada või helistada. Seal on teatavasti koos kõik oma ala parimad margi spetsialistid! Nad vastavad suurima hea meelga su küsimustele mis puudutavad vegede värvi erinevusi ning RRC igapäevast kasutamist.
Kahjuks ei tea isegi mina KÕIKI vatuseid neile küsimustele peast. Pean veidi erialase kirjandusega tutvuma ning mälu värskendama.
Paljudele küsimustele ei olegi ühest ja "õiget" vastust ning neid on sõltuvalt küsija vajadustest erinevaid. Operatiivsuse huvides oleks telefoni kõne kindlasti lihtsam, saaksid kohe küsida täpsutavaid küsimusi.
Kui see aga liialt kulukas ning vaevaline on, eks toksin õhtul sulle siis vastused valmis.
Ega ma jõuga enda tedmisi ja abivalmidust pele ei suru. Alati võid ju opertaiivse ja asjaliku nõu saamiseks ametlikku Land Roveri esindusse kirjutada või helistada. Seal on teatavasti koos kõik oma ala parimad margi spetsialistid! Nad vastavad suurima hea meelga su küsimustele mis puudutavad vegede värvi erinevusi ning RRC igapäevast kasutamist.
Viimati muutis Landy, E Aug 09, 2010 8:42 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Esimesele punktile leidsin vastused siit, ehk siis põhjalikud spetsifikatsioonid ja mudeli muudatused aastate lõikes ja ajaloolised broüürid
http://www.range-rover-classic.com/Home ... ver-1980-s
http://www.range-rover-classic.com/Home ... ver-1980-s
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Range Rover Classic'u info
Eks jagan siis veidi kiiruga kirja pandud infot.nitropauk kirjutas:Tere, vabandan ette et mind huvitaks võimalikult detailne info klassikalise Range Roveri kohta.
Sa olevat juba andmed leidnud...1. Kas keegi aitaks leida klassiku euro-spetsifikatsioone? Olen mitu päeva otsinud aga ei ole leidnud. Huvitaks siis võimalikult detailsed andmed klassiku kohta, kütusekulud, võimsused jne
Kui otsid võimust, siis 4,2L V8, kui vastupidvaust, siis 2,5L 3000Tdi mootorit. VM - diislemootoritest hoida nagu katkust eemale!2. Milliseid mootoreid ja väljalaskeaastaid tasuks eelistada?
Tule klaaside kaitseid sai tehast juba külge osta. Plekkvelgede värvus sõltus modifikatsioonist. Reeglina olid hõbedased või valged.3. Miks osadel klassikutel on kere värvi veljed ja teistel mitte? Mingid erimudelid? Kas tulekaitseid sai tehasest telllida klassikule või on need ise aretatud?
See sõltub sellest mis mõõdus rehvid all on, kui värsked on vedrud/amordid ning kas auto on spiraal- või õhkvedrudel.4. Miks osad klassikud on kõrgemad kui teised kuigi mõlemad väidavad et on originaal vedrustus? Kas klassiku kõrgus oli kuidagi reguleeritav või lihtsalt ära vajunud need madalamad
Limited editions:5. Kas ja milliseid klassiku erimudeleid pakuti mandri-euroopa turule? Kas oli ka mingeid nö sport-variante ning erinevate keretuuninguga varustatud erimudeleid euroopa jaoks nagu näiteks UK jaoks oli Brooklands erimudel?
1981 Range Rover Classic In Vogue edition
1981 model
1982 Range Rover Classic In Vogue edition
1982 model
1983 Range Rover Classic In Vogue edition
1983 model
1987 Range Rover Classic Olympic edition
1987 model.
1990 Range Rover Classic CSK edition
1990 model.
1991 Range Rover Classic Hunter edition
1991 model.
1991 Range Rover Classic Great Divide edition
1991 model.
1992 Range Rover Classic Westminster edition
1992 model.
1992 Range Rover Classic Westminster edition
1992 (dec 1991)model.
1992 Range Rover Classic Brooklands Green edition
1992 model.
1992 Range Rover Classic Ascot edition
1992 model.
1995 Range Rover Classic 25 years anniversary edition
1995 model.
Lisaks lõputu hulk tuuningfirmade erimudeleid, nii forseeritud mootorite, teiste käigukastiude, 6x4 ja 6x6 sillavalemi, kui muudetud keredega.
Kõik sõltub sellet kas sõidad esimese või teise genertsiooni mudeliga, milline on mootor, käigukast ja varustusaste.6. Kuidas igapäevaelu klassikuga välja näeb kah, äkki mõni omanik pajatab?
Samale raamile, käiguosale ja veermikule ehitati üles nii Discovery, kui Defender.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Aitäh!
Velgede kohapealt veel lisaks niipalju et Vogue mudelid olid need millele pandi tehasest alla kere värvi valuveljed
http://farm3.static.flickr.com/2040/155 ... 7f16c0.jpg
http://www.range-rover-classic.com/Home ... 0Front.jpg
Kiire vaade mobilesse näitab et hetkel on müügil 14 diisel klassikut, neist mitte ükski pole 300 TDI ja ainult paar on 200 TDI. Kas 200 omab olulisi vigu võrreldes 300-ga?
Kas Range Rover Autobiography klassikuid (toodetud Land Rover Special Vehicles Divisionis) müüdi ka väljapoole UK-d?
Velgede kohapealt veel lisaks niipalju et Vogue mudelid olid need millele pandi tehasest alla kere värvi valuveljed
http://farm3.static.flickr.com/2040/155 ... 7f16c0.jpg
http://www.range-rover-classic.com/Home ... 0Front.jpg
Kiire vaade mobilesse näitab et hetkel on müügil 14 diisel klassikut, neist mitte ükski pole 300 TDI ja ainult paar on 200 TDI. Kas 200 omab olulisi vigu võrreldes 300-ga?
Kas Range Rover Autobiography klassikuid (toodetud Land Rover Special Vehicles Divisionis) müüdi ka väljapoole UK-d?
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
300 Tdi-ga toodeti neid vähe ja tänu kõrgele kavaliteedile on nad kõrges hinnas (vähemlat 1/3 kallimad, kui VM diiliga isendid) ning liigub turul vähe.nitropauk kirjutas:Aitäh!
Kiire vaade mobilesse näitab et hetkel on müügil 14 diisel klassikut, neist mitte ükski pole 300 TDI ja ainult paar on 200 TDI. Kas 200 omab olulisi vigu võrreldes 300-ga?
Eestis vist ainult 2 isendit.
Ka 200 tdi on hea ja vastupidav mootor (300 eelkäija). 300 Tdi on veidi erksam tänu teistugusele turbole, pumbale ja muule mootori osadele. Kasutavad sama mootori plokki. 200tdi on Itaalia VM käkkidest kindlalt kvaliteedilt üle.
Autobiograhy tuli mäeltamist mööda mõlema poolse rooliga turule.Kas Range Rover Autobiography - Land Rover Special Vehicles Divisioni klassikuid müüdi ka väljapoole UK-d?
Siinkandis pole RRC sellet mudelist midagi kuulmud. Väidetavalt RR II (P38A) on Autobiography kujul Eestis olemas.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Mis otstarbeks sa seda otsid?
P.S. Mina rääkisn plekkvelgedest!
P.S. Mina rääkisn plekkvelgedest!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Uurin esialgu natukene RR klassiku tausta et selgitada välja väärt masinad millel hakata pilku peal hoidma. Otstarve oleks omada hinda hoidvat, võimalikult kõrge originaalsusega klassikalist autot, millega kannataks ka igapäevaselt sõita ja mis sobiks hästi meie teedele. Klassikalised autod üldjuhul igapäevasõidukiks hästi ei sobi, RR idee järgi sobiks ja oleks lisaks ka mugav ning hea läbivusega.Landy kirjutas:Mis otstarbeks sa seda otsid?
Offroadi huvi puudub. Samas on huvi stiili ja luksuse etaloni vastu. Bensiinimootorid on vahvad kuid kardan et siiski liialt kulukad. 300 TDI on hea mootor kuid "soft dash" plastmassist armatuur jällegi ei ole ja ei sobi minu hinnangul kokku klassikuga
Tõenäoliselt otsin autot 1992-1994 Range Rover Vogue 200 TDI heas originaalses konditsioonis
Erimudelite pilte näeb siit Range Rover Limited editions lingilt
http://www.wods.dk/rangerover/hi/r-hist.htm
Enamus erimudeleid on vaid inglastele pakutud lõbu, kuid ka Saksa turule pakuti 1992 aastal kahte erimudelit Westminster ja Ascot
http://www.wods.dk/rangerover/hi/r-hist.htm
Enamus erimudeleid on vaid inglastele pakutud lõbu, kuid ka Saksa turule pakuti 1992 aastal kahte erimudelit Westminster ja Ascot
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Lisaks armastasid Prntsuse ja Benelux-i maade diilerid tellida kohalike "erimudeleid" ehk konkreetse regioooni jaoks teatud varustusega valmis komplekte. Neid turustati mingi konkreetse lisanimega kohapeal.
Haes korras ja kollektsioneerimist väärt erimudleit, veel vähem diislemootoriga Eestist ei leia. Pead piiritaha vaatama.
Haes korras ja kollektsioneerimist väärt erimudleit, veel vähem diislemootoriga Eestist ei leia. Pead piiritaha vaatama.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
200... 300 Tdi mootoriga autode omanikud arvestavad kesmislet 8L maanteel ja ca 9-10 L linnas. Kõik sültub ju mootori, küttesüsteemi ja veermiku seisukorrast. Lisks annab asfaldirehvist karvasem (MT näiteks) jalavari ca 1L/100km juures juurde.
Seega praktiaks arvesta ikka ca 8-9L /100km keskmiseks.
Seega praktiaks arvesta ikka ca 8-9L /100km keskmiseks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi