Klaperjaht 2010 27-29 Aug.

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Kasutaja avatar
tont
Fitting 38"
Postitusi: 251
Liitunud: L Okt 28, 2006 8:44 pm
Asukoht: Tallinn

Klaperjaht 2010 27-29 Aug.

Postitus Postitas tont »

Pilt
„Klaperjaht 2010” TUTVUSTUS
Klaperjaht on sõnaühend, mis ei vaja motospordihuviliste hulgas enam pikka lahtiseletamist, ning maasturiringkondades assotseeruvad seda sõnaühendit kuuldes higised ja porised võistlejad, kes loetud tundide jooksul peavad „kivist vee” välja pigistama, et oma neliveduse sõbraga võimalikult palju ringe teha tihtilugu läbimatuna näival porisel ringrajal. Nii nagu igal asjal siin ilmas on põhjus ja tagajärg, võib suhteliselt kindlalt väita, et selle nähtuse taga on põhjuseks üheksa vaevarikast ja arenguid täis klaperjahiaastat. Ei soovi küll juttu väga ümmarguseks ajada, kuid ühes asjas siiski me seekord ümmargust juttu ajame, selleks on number 10, sest just sellist järjekorranumbrit kannab tänavune maasturite kestvus- ja osavusvõistlus „Klaperjaht 2010”. Loodame, et auväärne sünnipäev tähistab ka ürituse korralduse arengutes täiuslikkust ja soliidsust.
Infoks siis kõigile neile, kes ei tea, mis või kes on „Klaperjaht”, siis seda saab suurepäraselt tundma õppida 27.-29. augustil 2010 Lõuna-Eesti kuppelmaastikul, Helme vallas, Jõgevestes. Kohale navigeerimiseks ei maksa palju muret tunda, lihtsalt vaata, kuhu suundub kõige rohkem inimesi ning autosid, ja nendega kaasa suundudes näed sa juba varsti vastavasisulisi suunaviitasid. See jutt ei olegi niiväga spekulatsioon, sest eelmisel aastal mõõdeti ürituse inimbilansiks üle 5000 tunnistaja, ning autode vool pealvaatajate parklasse oli praktiliselt terve päeva katkematu. Tänaseks päevaks juba omalaadse festivali formaati jõudnud „Klaperjaht” annab kõigile kohaletulnutele võimaluse kasvõi kolmel päeval viibida ürituse melu keskmes ning telkida telklinnakus ja osa saada kõigist atraktsioonidest mis peale võistlejate jälgimise on Teile, kallid pealtvaatajad ja osalejad korraldajate poolt ette valmistatud. Nii saad Sa lisaks loomulike toitumis ja hügieenivajaduste rahuldamise paketile osa võtta sponsorite poolt pakutavate proovisõitude ja demoesitluste võimalustest, lapsed saab jätta laste mängu- ja möllutelki, võistlejakirge saab treenida Jeebiraja ajasõitudes, õhtuti toimub tagasihoidlik muusikaprogramm ning uuendusena peaks pakkuma kohalik Wi-Fi vabavõrk võistluse ajal pidevalt värsket infot võistlusrajalt. Võistluse käiguga hoiab pealtvaatajaid kursis kommentaator Urmas Vaino. Raske on on lausa kõikidest võimalikest ajaviitmis ja enesekosutusvõimalustest ülevaadet anda, aga kõige paremini saad seda teada kohale ilmudes. Võimaluse korral katsu infot ammutada oma sõbralt kes on juba varasemalt seda võistlust väisanud !

Üleskutse: Kui Sul vähegi on mahti ja sa ei tea mida peale hakata viimasel nädalavahetusel enne kooliaasta algust, siis Sina, oled Sa õpilane, või pedagoog, rokkar või astroloog, poodnik või rekkamees, ühesõnaga kõik olete oodatud veetma sündmusterohke ja huvitava nädalavahetuse kogu perele vahetult enne uue kooliaasta algust maastikuautode rahvusvahelisel off-road võistlusel ehk maasturite osavus- ja kestvussõidul "Klaperjaht 2010".
Pealtvaatajatele on sissepääs võistlusele tasuline: Pealtvaataja mitmepäevane pilet (käepael) maksab 100.- EEK ning annab õiguse liikuda võistlusalas kõigil võistluspäevadel. Lapsed kes mahuvad 1,2 meetrise mõõdupuu alt läbi, saab kaasa võtta tasuta. Parkimispilet maksab 25.- EEK ja kehtib ühekordselt. Pileti ostnud külastajatele on laupäeval õhtune kontsert, tantsuõhtu ja muud esitlused hinna sees. Kontserdile eraldi piletit ei ole. Pealtvaatajate sissepääsupiletid (käepaelad) on nummerdatud ning nende vahel loositakse heldete sponsorite poolt välja pandud kingitusi. Lapsi kuni 16a ilma järelevalveta võistlusalasse jätta ei tohi. Järelevalveta lapsed kes ei allu kohtunike või turvameeskonna korraldustele saadetakse politsei abiga võistlusalast välja. Siinkohal tuleb rääkida ka ürituse varjukülgedest. Nii nagu kõik motospordialad, kütkeb ka „Klaperjaht” endas varjatud ohte. Kahjuks on ebameeldiv kogemus olemas ka möödunud aastast, kui üks pealtvaataja sai raja ääres vigastada rajal vastassuunas, mäest kiirasti alla paiskuvalt juhitamatult veoautolt. Et selliseid juhtumeid ära hoida, tuleb kinni pidada korraldaja poolt kehtestatud turvareeglitest ning kindlasti juhinduda oma tegevuses ning raja ääres liikudes raja ohumärgistusest, piiretest ja rajakohtunike ning turvameeste käsklustest.

Tähelepanu kõik pealtvaatajad: ettevaatusabinõud mis on olulised Teie lastele, ei tule kahjuks ka Teile endile. Kogu raja trass on piiratud lindiga. Lintide vahel viibimine on kategooriliselt keelatud ja igasugune liikumine rajal võib toimuda ainult rajakohtunike loal. Ohtlikes kohtades on lisaks rajapiiretele veel kollaste lintidega tähistatud turvaala. Seal viibimine on keelatud. Pidades neist reeglitest kinni saame kõik tervelt koju ning teeme võitluste korralduse võimalikuks ka edaspidi.
Ohud rajal:
1. Kui kiirematel rajalõikudel on kurve, on oht võistlusautode ümberpaiskumiseks, ohutuks kauguseks on 10 m
2. Kui tõusude ja takistuste juures on lahtist muda, kive või muud rajamaterjali, võib võistlusautode rataste alt välja paiskuda väga kiiresti lendavaid ainekogumeid. Ohutuks kauguseks on 10m
3. Kui näed võistlusautot vintsimas, ära kunagi jälgi seda tegevust piki vintsimise telge, s.o. eest või tagant, õige ohutum on seda teha küljelt, kuid mitte lähemalt kui 10 m
4. puudevahelistel rajalõikudel võivad olla ohtlikud ootamatult langevad puud. Õigest kiiruse ja kursi valikust eksinud maastur võib paiskuda puu otsa, mis üldreeglina lõpeb puu kiire langemisega. Seepärast on parem hoiduda sellistes kohtades vähemalt 10 m kaugusele
Võtke kaasa telgid ning magamisvarustus, ning olete tunnistajaks suurepärasele ööpäevasele võistlusüritusele koos mõnudega telklaagris ja kontserdiga. Koha peal on olemas telkimislinnak, 3 toitlustuspunkti, kätepesuvesi, välikäimla ja kõik muu eluks hädavajalik.
Küsimused korralduse kohta - 50 35039 e-post: offroad@cooperland.ee

7.2 Startide ajakava:
7.2.1 Reede 27.08
11.00 - Võistlusklass „Turism” stardib kusagilt Eestimaa keskelt oma põnevale rajale vastavalt registreerimise käigus saadetud postiaadresil (+ e-posti teel) saadud kirja teel esitatud juhistele ja juhendile.

7.2.2 Laupäev 28.08
08.30 - Võistlejate koosolek ja start - 4X4Vaba.
12.45 - Võistlejate koosolek ja start - TR-2; TR-3
16.45 - Võistlejate koosolek ja start – Veoautod
18.30 – Algab meelelahutuslik ajakava
7.2.3 Pühapäev 29.08
08.30 – Võistlejate koosolek ja start - TR-1
12.00 – Võistlejate koosolek ja start - ATV-Junior
12.45 – Võistlejate koosolek ja start - ATV
13.45 – Võistlejate koosolek ja start – Enduro
NB! Kuna korraldus ja ajakava sõltuvad oluliselt ilmastikuoludest ning tehnilistest üksikasjadest, siis antud ajakava võib muutuda ning korraldaja avaldab muudatused bülletäänidega.


Ametliku info edastaja:Klaperjaht 2010
Klaperjaht 2010 reglement: EST
Viimati muutis tont, T Aug 10, 2010 9:08 pm, muudetud 13 korda kokku.
Arxs
Fitting 38"
Postitusi: 355
Liitunud: K Mai 21, 2008 8:16 pm
Asukoht: Halinga

Postitus Postitas Arxs »

Ehk saaks infot, millal juhend välja tuleb, siis teab ennast kohe esimeste seas ära registreerida. :wink:
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Kasutaja avatar
tont
Fitting 38"
Postitusi: 251
Liitunud: L Okt 28, 2006 8:44 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tont »

Ametliku info edastaja:Klaperjaht 2010
Arxs
Fitting 38"
Postitusi: 355
Liitunud: K Mai 21, 2008 8:16 pm
Asukoht: Halinga

Postitus Postitas Arxs »

Ühesõnaga on see aasta nii, et ei ole "eelis" neil, kes esimesena registreerivad vaid järjekord pannakse kohapeal paika?(lihtsalt kindlustundeks küsin).
Ja muidugi väga meeldiv on see, et enam ei loeta katkestajaks "mingi" süsteemi põhjal vaid 1 ringi sõidad=tulemus kirjas. Väga hea :D

Küsiks ka raja kohta, nii palju võib ikka infot jagada, et kas kasutusel "vana rada" või 2009 oma?
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Kasutaja avatar
tont
Fitting 38"
Postitusi: 251
Liitunud: L Okt 28, 2006 8:44 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tont »

7.2 Startide ajakava:
7.2.1 Reede 27.08
11.00 - Võistlusklass „Turism” stardib kusagilt Eestimaa keskelt oma põnevale rajale vastavalt registreerimise käigus saadetud postiaadresil (+ e-posti teel) saadud kirja teel esitatud juhistele ja juhendile.

7.2.2 Laupäev 28.08
08.30 - Võistlejate koosolek ja start - 4X4Vaba.
12.45 - Võistlejate koosolek ja start - TR-2; TR-3
16.45 - Võistlejate koosolek ja start – Veoautod
18.30 – Algab meelelahutuslik ajakava
7.2.3 Pühapäev 29.08
08.30 – Võistlejate koosolek ja start - TR-1
12.00 – Võistlejate koosolek ja start - ATV-Junior
12.45 – Võistlejate koosolek ja start - ATV
13.45 – Võistlejate koosolek ja start – Enduro
NB! Kuna korraldus ja ajakava sõltuvad oluliselt ilmastikuoludest ning tehnilistest üksikasjadest, siis antud ajakava võib muutuda ning korraldaja avaldab muudatused bülletäänidega.
NB! Rohkem infot ajakavast leiab reglemendist.

Klaperjaht 2010 reglement: EST
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ax »

Nii et siis sellel aastal pole kaarti vajagi?
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2883
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

11.3 Mille alusel loetakse võistkond katkestanuks?
11.4 Kas sellel punktil on mingi loogiline mõte või - otstarve? Ok, klassid lisatakse aga kellele see 30% head teeb? Iseenesest on see ju parem kui 50 aga milleks üldse peaks mingi osa seltskonnast punktiarvestusest ellimineerima?
Viimati muutis totu, K Aug 04, 2010 3:20 pm, muudetud 1 kord kokku.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Postitus Postitas Praks1 »

11.4 Eesti 4×4 Off-Road karikavõstluse punkte saavad võistlusklasside TR1, TR2 ja 4X4 vaba need võistkonnad, kes on läbinud vähemalt 30% võitja ringide arvust kestvussõidu rajal.

Ehk siis tr 3 karikapunkte ei saa..huvitav kes sinna siis uldse soitma laheb.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
MM
HallKardinal
Postitusi: 538
Liitunud: K Dets 15, 2004 1:18 pm
Kontakt:

Postitus Postitas MM »

Rahu ainult rahu E4x4KV arvestus toimub ka klassides TR3 ja ATV.

Juhend hetkel ülelugemisel.
Mait Mumme - eks ole sõidetud kah ... 4x4 fän since`99
www.europart.ee
+3725069842
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

No Würth ja QKulgur peaks stardis olema :)

Priit
QKulgur
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Kui mööda maanteetrassi paugutamist pole ja sõit on klassikaline "klapper", siis SB 2.0 (Priidule arusaamiseks, ex. SONY) on ka stardis.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Arxs
Fitting 38"
Postitusi: 355
Liitunud: K Mai 21, 2008 8:16 pm
Asukoht: Halinga

Postitus Postitas Arxs »

MM kirjutas:Rahu ainult rahu E4x4KV arvestus toimub ka klassides TR3 ja ATV.

Juhend hetkel ülelugemisel.
Kuidas kujutatakse ette ATV-le punktide andmine?
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Kasutaja avatar
sirr
Rock Crawler
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 27, 2003 11:23 pm
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Kontakt:

Postitus Postitas sirr »

Juhendist ma saan aru, et Turism peab läbima stardipaigas mandaadi, saab omale transponderi ning osalejakaardi ja stardib seejärel kiivrid peas kusagist ägedast Kesk-Eesti punktist?

Kui sarkasm juhendi kvaliteedi üle kõrvale jätta, siis algaja küsimused, mis ei tule kahjuks juhendist välja või on seal hoopis vastuolulised:
- kas Turismis peab kandma kiivrit?
- kas Turismis on vajalik võistlusauto number?
- kas Turismis toimub järjestus ehk tulemuste arvestus
- milline on Turismi ajakava, ehk kaua sõit kestab ja kas on ka lisakatsed järgmis(t)el päeva(de)l?

edit: Kühvel on iseenesest lihtne - kui Turismi osalustasu on samaväärne "päris" võistlusklassidega, eeldaks ka võrdset suhtumist turistidesse ning seda alates korrektsest ja arusaadavast juhendist, mis jätaks mulje, et osaleja on oodatud.
Kasutaja avatar
toi
Rock Crawler
Postitusi: 517
Liitunud: R Okt 02, 2009 10:06 am
Asukoht: Tallinn ja Viljandi

Postitus Postitas toi »

Rahu. Turisti juhend tuleb tavaliselt ürituste rubriigis. Aga kiivrit ega numbrit ei ole vaja ja mandaat on stardi kohas. Teine päev on jah jäänud tavaliselt kuidagi poolikuks.
Kasutaja avatar
Datsun
True Off Roader!
Postitusi: 1072
Liitunud: T Sept 25, 2007 5:30 pm
Asukoht: Tartu ja Võõpste
Kontakt:

Trv.

Postitus Postitas Datsun »

Blackout püüab ka traktorirehvi eesliseid näitama tulla :lol: :!:
Tartust 25km Võõpstes.
Rait 58023801 e-mail: saagima@hot.ee
http://tartuoffroad.ee/
Suletud

Mine “Võistlused/Competitions”