K: mure kastiga Jeep Grand Cherokee
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
K: mure kastiga Jeep Grand Cherokee
Teema selline, et kast avarii reziimil. Vist kolmas käik sees 40 km/h ja pöörded 2,5 tuhat. Käigu paned sisse ja teeb jõnksaka. Vahetatud on aju. guliss, ja kiiruse andur, seega see must plokk kasti sees. Teema ikka üleval ja miskit ei muutu. Algul kui aju vahtasin ja selle suure valge pistiku tagant võtsin hakkas korraks tööle. Nüüd ei mitte kõssugi. Esinduses käidud ja need laiutavad käsi. Testriga sai proovitud järele ja juhtmed on terved ja korras. Kasti küljes pistik korras ja õli peale ei jookse. Küsimused on ainult järgi kas auto maha matta. Ehk on siit foorumist vähe abi. Ootan huviga iseid targematelt!!!!!! Asjaga kiire kuna juba kuu auto seisab ja sõita ei saa.
Re: K: mure kastiga Jeep Grand Cherokee
Sellest lausest ma küll suurt aru ei saa. Või mille järgi üldse peaks aru saama mis auto ja käigukastiga tegemist on.Ronija kirjutas:aju. guliss, ja kiiruse andur, seega see must plokk kasti sees.
Aga ma panen huupi ja küsin, mis asi käigukasti seest ära vahetati?
http://www.elcats.ru/chrysler/Parts.asp ... nit++[DGJ]
Re: K: mure kastiga Jeep Grand Cherokee
pe2ske kirjutas:Sellest lausest ma küll suurt aru ei saa. Või mille järgi üldse peaks aru saama mis auto ja käigukastiga tegemist on.Ronija kirjutas:aju. guliss, ja kiiruse andur, seega see must plokk kasti sees.
Ronija kirjutas:Tere siis ka minu poolt. Oman autot Jeep Grand Cherokee 2.7l 2003a.
Varasematel aegadel sai sellise isendiga sõidetud, nüüd siis sai ka enesele soetatud.
Oli sama mure kastiga. Vaata käigukasti pistiku, see on mersude tüüpviga. Vaheta pistik ära, vana peaks õline olla, siis puhasta shigteri fotoelemendid, need peaks tolmu täis olla.Ära usnusta vead ära kustutada, aga ennem pane siia kirja, mis veakoodid olid.
Kuid oleks sul see jama talvel olnud, siis lahenduseks: http://www.wjjeeps.com/tsb/tsb_wg_2100908.pdf
Kuid oleks sul see jama talvel olnud, siis lahenduseks: http://www.wjjeeps.com/tsb/tsb_wg_2100908.pdf
Proovi kinldasti shifteri fotoelemendid ära puhastada. Need annavad vale info shifteri asedi kohta ja aju viskab kohe check engine. Aga loe ka vea koodid, kas ainult p0700 või p0702 ? Ja veel üks põhjus võiks olla (lugesin vene foorumist sellest): vahekasti andur, mis asub vahekasti üleval (vasak poolt), selle saad kätte suure mutrivõttiga (36, kui ei eksi), tee anduri koprus lahti ja puhasta kõik mis sees on.
Sain muidu chryslery bulletin'is lugenud, et kuliisi vahetus on kõige viimane asi, mis peab Chrysleri esindus pakkuda, enne seda, peaksid nad kõike kontrollida (3-4 lehekülge bulletinis oli), mitte ainult veakoodi lugeda.
On olemas 2,7 CRD manual, kui on vaja, laen ülesse netti.
Sain muidu chryslery bulletin'is lugenud, et kuliisi vahetus on kõige viimane asi, mis peab Chrysleri esindus pakkuda, enne seda, peaksid nad kõike kontrollida (3-4 lehekülge bulletinis oli), mitte ainult veakoodi lugeda.
On olemas 2,7 CRD manual, kui on vaja, laen ülesse netti.
http://4wdforum.ifolder.ru/6282019 `<- tõmba siit
Kui sa vene keelt ka natuke oskad, siis vaata selle forumi ka http://www.4wd.ru/forum/index.php?showforum=43 palju kasulikku infot saad leida oma vea kohta.
Kui sa vene keelt ka natuke oskad, siis vaata selle forumi ka http://www.4wd.ru/forum/index.php?showforum=43 palju kasulikku infot saad leida oma vea kohta.