Suzuki Vitara 1997 paar muret
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Suzuki Vitara 1997 paar muret
Tere
On Vitara mis 1,6 ben mootoriga täiesti tavaline maanteeauto. Probleem selline et ei lähe külmaga käima. Lubab vaid mõned õrnad korrad ja mida rohkem proovid seda rohkem tühja käiad. Kui ajada garaazi siis juba poole tunni pärast võtmest käima(õues -10). Kui paak oli silmini täis siis läks ka -6 käima. tühjema paagiga sai -2 juures pikalt käiates käima. Mootor ei hakka üldse vedu võtma käiab tühja ja kõik. Proovinud ka trossi otsas aga mootor hakkas detoneerima vaid ja ei hakanud tööle. Bensiinifilter vahetatud ja garaaziz bensiinipump töötas ja ka kütus jõudis ette mootorini välja. Kas sellel masinal peab paagi maha võtma et bensiinipump kätte saada - asub paagis sees üleval pool ja auto põhjas luuk ei tundunud olevat? Kas võib viga bensapumbas olla - lihtsalt külmaga tekib juhtmeotsas jäätumine või pumba enda filter vett täis ja jäätab ära ega lase bensal voolata.
Teine suurem mure vahekastiga. Nimelt miski metalne ragin sees. Tekib siis kui esisild järgi lülitada(ratastel käsitsislukud). Kui kerge vedu siis vaikse hooga isegi häält ei tee, aga läbi lume või rattaid pöörates või pidurdades hakkab ragin peale.(Tundub nagu miski ei hambuks korralikult ja keti ragin ka ei ole). Nagu jõnksud käiks läbi. Tõstuki peal käik sees ja sillad järgi ei teinud üldse häält, aga jalga pidurile pannes hakkas ragin kohe pihta. Tekib ka vibratsioon sisse. Maapeal aeglustiga proovides on ka kohe julm ragin.
Pole ise asjatundja, aga kui keegi annaks nõu oleks tore.
On Vitara mis 1,6 ben mootoriga täiesti tavaline maanteeauto. Probleem selline et ei lähe külmaga käima. Lubab vaid mõned õrnad korrad ja mida rohkem proovid seda rohkem tühja käiad. Kui ajada garaazi siis juba poole tunni pärast võtmest käima(õues -10). Kui paak oli silmini täis siis läks ka -6 käima. tühjema paagiga sai -2 juures pikalt käiates käima. Mootor ei hakka üldse vedu võtma käiab tühja ja kõik. Proovinud ka trossi otsas aga mootor hakkas detoneerima vaid ja ei hakanud tööle. Bensiinifilter vahetatud ja garaaziz bensiinipump töötas ja ka kütus jõudis ette mootorini välja. Kas sellel masinal peab paagi maha võtma et bensiinipump kätte saada - asub paagis sees üleval pool ja auto põhjas luuk ei tundunud olevat? Kas võib viga bensapumbas olla - lihtsalt külmaga tekib juhtmeotsas jäätumine või pumba enda filter vett täis ja jäätab ära ega lase bensal voolata.
Teine suurem mure vahekastiga. Nimelt miski metalne ragin sees. Tekib siis kui esisild järgi lülitada(ratastel käsitsislukud). Kui kerge vedu siis vaikse hooga isegi häält ei tee, aga läbi lume või rattaid pöörates või pidurdades hakkab ragin peale.(Tundub nagu miski ei hambuks korralikult ja keti ragin ka ei ole). Nagu jõnksud käiks läbi. Tõstuki peal käik sees ja sillad järgi ei teinud üldse häält, aga jalga pidurile pannes hakkas ragin kohe pihta. Tekib ka vibratsioon sisse. Maapeal aeglustiga proovides on ka kohe julm ragin.
Pole ise asjatundja, aga kui keegi annaks nõu oleks tore.
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Vea või sõida kuhugi remondi kohta kus vennad saavad bensiini surve ära mõõta.Kui ma õieti mäletan siis see peaks seal 3 at kandis olema.
Vahekastist lase kõigepealt õli välja ja vaata mis asjaga ültse tegemist on.Kui ültse on.Sealt siis saab edasi mõelda.Kas hääl on aeglustiga ka?
Vahekastist lase kõigepealt õli välja ja vaata mis asjaga ültse tegemist on.Kui ültse on.Sealt siis saab edasi mõelda.Kas hääl on aeglustiga ka?
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Töökotta vedamisega siukene lugu et suht mõttetu - mitmes kohas Pärnus räägitud, aga tundub et keegi ei jaga asja - parem leiutan ise jalgratast ja saab korda - siiani toiminud see variant aga aega läheb.
Vahekastiga nii et kui aeglusti järgi siis eriti hull ragin, nagu jõnks-jõnks miski asi annab järgi - kuulati ja katsuti tükk aega kahe mehega, keti lõgin ei olevat ja kindlalt vahekastist. Õli taset pole küll proovinud, sest alles ostsin ja kui ei sõida siis ka muu remont viibib.
Vahekastiga nii et kui aeglusti järgi siis eriti hull ragin, nagu jõnks-jõnks miski asi annab järgi - kuulati ja katsuti tükk aega kahe mehega, keti lõgin ei olevat ja kindlalt vahekastist. Õli taset pole küll proovinud, sest alles ostsin ja kui ei sõida siis ka muu remont viibib.
Auto eks-RMK neh, aga ülivaikne ja mugav sõita. Neil käivutumisprobleemi ei olnud, aga masin seisis tühja paagiga mitu kuud. Sädet kontrollinud mitu korda - olemas. Aga õues käivitades küünlad täiesti kuivad, ka pika käiamise peale märjaks ei läinud. Garaaziz jällegi peale väikest ülessulamist voolas bensiini küll. Kasutasin ka bensiinilisandeid vee eemaldamiseks.
Kui tahaks bensiinipumpa kontrollida kas siis tuleb paak maha võtta või on lihtsam võimalus? Ruumis sees pump töötab, aga õues pole kindel.
Üleüldse peab olema mingi lihtne asi, sest -15 kraadi käest sooja garaazi ajades poole tunni pärast käivitub juba ise vabalt. Muidugi on mainitud ka releesid, aga sümptomite järgi tundub lihtne viga olevat mida võib jällegi lolliks otsida.
Kui tahaks bensiinipumpa kontrollida kas siis tuleb paak maha võtta või on lihtsam võimalus? Ruumis sees pump töötab, aga õues pole kindel.
Üleüldse peab olema mingi lihtne asi, sest -15 kraadi käest sooja garaazi ajades poole tunni pärast käivitub juba ise vabalt. Muidugi on mainitud ka releesid, aga sümptomite järgi tundub lihtne viga olevat mida võib jällegi lolliks otsida.
Ju siis ikka gaasi vajutamine põhjustab segu lahjenemise tänu sellele, et kütust ei tule piisavalt pealericardodesol11 kirjutas:Et tänase sulaga läks peale väikest käiamist käima küll, aga algul ei talu gaasipedaali vajutamist ja tahab kohapeal tühikäigul käia. Vastasel juhul hakkab tee peal algul ära surema ja ei ole kiirendust, millest see võib tulla?

Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Et mõõtmised teostatud - surve vaid miski 1. Ja toru oli ühe pöörde pealt üsna lapikuks väänatud, see sai välja lõigatud vahelt. Mida siis sellest survest järeldama peaks?
Et vahekasti õli sai peale sõitu vaadatud, siis vist ollus segamini - igaljuhul hallikasvalge milles helkisid metallihelbed - normaalseks õliks ei nimetaks.
Et vahekasti õli sai peale sõitu vaadatud, siis vist ollus segamini - igaljuhul hallikasvalge milles helkisid metallihelbed - normaalseks õliks ei nimetaks.
Pole üldse lihtne - nimelt sõber autoremontija kokku puutunud jaapani sõidukitega millel ongi madal surveaste bensiinil. Ja teiseks oli öösel -9 ja hommikul -6 ja auto läks suht kergelt käima - pigem viga liiga lapikus bensatorus aga ega pumbal võib ka midagi olla muidugi. Ja et auto pole uus siis oleks küll mõttetu uus vahekast osta pigem saab ikka asja vanast. Ega keegi tea öelda kas ka Pärnus on kedagi kes oskab ja on kokku puutunud käigu- ja vahekastidega?
Sai kätte võetud ja ise auto alla ronitud ja kurja juur vist avastatud. Koos hea sõbramehega ka korda tehtud osaliselt. Nimelt oli metallist bensutoru ühe pöörde pealt julmalt lapikuks tehtud. Nüüd läheb auto ka miinuskraadidega käiates käima, aga kas on bensapump ikkagi ära väsinud seoses väga ahta kohaga torus. Pump iseenesest töötab ja süüte sissekeeramisel on ka surin kuulda, aga survet vist üles ajada ei suuda? Kas kisub vist ikka pumba kontrollimise manu - vaakumis oli ka pumbas surve vaid 1,5 ühikut.