Uaazik Porte
Moderaator: Moderators
Uaazik Porte
Olen 22 aastane, ja terve elu autod huvitanud meeletult ning nüüd tekkis võimalus midagi suurema mahulist ettevõtta ja paras jagu tuttav inimene pakkus vanarauaks, ja vedasin omale hoovile porte kastiga UAZ´i.
Peale alusraami ja sildade, ei olnud seal pm enam midagi alles ja rookisn ta puhtaks ja vana lõhki külmud mootori koos ebavajlike agregaatide ning mõlki pekstud kabiini saatsin läbi vahendaja Kuusakoskist Hiinasse.
Uue kabiini otsingud lõppesid algasid ja lõppesid samal päeval ja järgmise päeva õhtaks oli ka hoovis. paarpäeva hiljem tõin 2,3fordi kone ka ära. Mootori valiku tingis hind, mis oli 1500 ja kasti ning gardaanid ning radika mis olid kompotis viisin vanarauda ja oli pool raha tagasi.
Kabiin rändas naabrimehe juurde keevitusse kus lasin tal teha uue põhja, 4mm metallist (koopad ja astmelauad nig osa põrandast), põhi "pigitatud", raam ka bituumenlakiga ja siis sai hakata asju ühendama kokku.
Mootor oli olenematta sitast akust ja paarikuulisest seismisest matsupill. Hoolduse koos küünalde filtrite ja vidinatega tegin ära, tiksub nagu õige traktor.
hetkeks on asi niikaugel ,et ootab tagumisi kabiini kinnitusi mida vaja natuke motida kuna orig hävinud ja uus kabiini alus tehtud ruutorust tugevdustega. Kabiini taha plaan teha tööriista kast ja tagavara rehvi koht. Kastiks plaan hetkel teha kolm rida "palgiposte" mille külge kinnitused kuhu saan vajadusel sisse tõsta veekindlast vineerist madelkasti osad et saab vajadusel ka muud tavaari vedada. See tuleb kõik tegemise käigus ja panen alati pilte ka kui võimalus ning eks jääme vastukaja ootama ja abistavat infot.
PS:Pildid tehtud juba uue kabiiniga, keevituse kohta pole mõtet arvamust avaldada kuna ei olnud ka ise sellega rahul. piltidelt veel tundub vähe viisakam. Lasin isal veel mõned kohad üle punktida.
http://album.ee/node/23069311/50236705
Peale alusraami ja sildade, ei olnud seal pm enam midagi alles ja rookisn ta puhtaks ja vana lõhki külmud mootori koos ebavajlike agregaatide ning mõlki pekstud kabiini saatsin läbi vahendaja Kuusakoskist Hiinasse.
Uue kabiini otsingud lõppesid algasid ja lõppesid samal päeval ja järgmise päeva õhtaks oli ka hoovis. paarpäeva hiljem tõin 2,3fordi kone ka ära. Mootori valiku tingis hind, mis oli 1500 ja kasti ning gardaanid ning radika mis olid kompotis viisin vanarauda ja oli pool raha tagasi.
Kabiin rändas naabrimehe juurde keevitusse kus lasin tal teha uue põhja, 4mm metallist (koopad ja astmelauad nig osa põrandast), põhi "pigitatud", raam ka bituumenlakiga ja siis sai hakata asju ühendama kokku.
Mootor oli olenematta sitast akust ja paarikuulisest seismisest matsupill. Hoolduse koos küünalde filtrite ja vidinatega tegin ära, tiksub nagu õige traktor.
hetkeks on asi niikaugel ,et ootab tagumisi kabiini kinnitusi mida vaja natuke motida kuna orig hävinud ja uus kabiini alus tehtud ruutorust tugevdustega. Kabiini taha plaan teha tööriista kast ja tagavara rehvi koht. Kastiks plaan hetkel teha kolm rida "palgiposte" mille külge kinnitused kuhu saan vajadusel sisse tõsta veekindlast vineerist madelkasti osad et saab vajadusel ka muud tavaari vedada. See tuleb kõik tegemise käigus ja panen alati pilte ka kui võimalus ning eks jääme vastukaja ootama ja abistavat infot.
PS:Pildid tehtud juba uue kabiiniga, keevituse kohta pole mõtet arvamust avaldada kuna ei olnud ka ise sellega rahul. piltidelt veel tundub vähe viisakam. Lasin isal veel mõned kohad üle punktida.
http://album.ee/node/23069311/50236705
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4500
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Uaazik Porte
4mm ?? Soomustransportööri ehitadTaunus2d kirjutas:Kabiin rändas naabrimehe juurde keevitusse kus lasin tal teha uue põhja, 4mm metallist (koopad ja astmelauad nig osa põrandast),
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Ega välja kukkus jah midagi sarnast
aga tegelt olid parajad jupid käepärast ja sellest paksust ainult koopad talast talani, muu sai ikka õhemaga.
Kuidas ARKi onud suhtuvad diislina arvele võtmisse? Sõber kurtis et tal ei võetud maha kantud bensukat arvele mille restaureeris. Onu vaatas et raami lapitud ja keeldus edasi uurimast üldse. läbi roostetanud detailid olid korralikult välja vahetatud ja ilusad keevised ja jäi isegi ülevaatuspunkti omani imestama inspektori käitumist.
Enda auto raam õnneks väga heas korras ja pole lapitud aga nipet näpet muudetud, näiteks võimendiga pidurid, hüdro sidur,summuti otse kabiini tagant üles ja kasti plaan on hetkel ju "puutoikad" ja sisepoolele teisaldatavad vineer seinad+ taga luuk.
Ja kas neid kotib see et kabiin vahetatud, vana läks koos pirkaga kuusakoski- oleks pidanud pirka alles jätma? Või hoopis uue kabiini dokid ära ostma? Uus kabiin pole arvel aga vana on.
Äkki keegi oskab paarile küsimusele mõned vastused leida.
Kuidas ARKi onud suhtuvad diislina arvele võtmisse? Sõber kurtis et tal ei võetud maha kantud bensukat arvele mille restaureeris. Onu vaatas et raami lapitud ja keeldus edasi uurimast üldse. läbi roostetanud detailid olid korralikult välja vahetatud ja ilusad keevised ja jäi isegi ülevaatuspunkti omani imestama inspektori käitumist.
Enda auto raam õnneks väga heas korras ja pole lapitud aga nipet näpet muudetud, näiteks võimendiga pidurid, hüdro sidur,summuti otse kabiini tagant üles ja kasti plaan on hetkel ju "puutoikad" ja sisepoolele teisaldatavad vineer seinad+ taga luuk.
Ja kas neid kotib see et kabiin vahetatud, vana läks koos pirkaga kuusakoski- oleks pidanud pirka alles jätma? Või hoopis uue kabiini dokid ära ostma? Uus kabiin pole arvel aga vana on.
Äkki keegi oskab paarile küsimusele mõned vastused leida.
Igasugu pirkad ja dok`id on meie riigis ikka väga aus
Siis jääb ametimehele alus,mille alusel ta otsuse teeb - egas keegi oma peaga ei tohi mõelda
,veel vähem otsustada.
Sinu autol on nii palju muutusi,et....käi oma plaanidega(mitte autoga!) ikka kõigepealt ARK-kis ära,võibolla leiate kompromissi
Sinu autol on nii palju muutusi,et....käi oma plaanidega(mitte autoga!) ikka kõigepealt ARK-kis ära,võibolla leiate kompromissi
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Seda tüüpi autodel on identiteedi kandjaks raam, kabiine võid vahetada nagu kindaid. Kui raamil number alles ja korralikult loetav, ei tohiks regamisega probleemi olla. Ja raam on ka selline püha asi, millel ei tohi olla parandusi ega ümberehitusi, sellest ka su sõbra probleemid. Birka olemasolu oleks muidugi boonuseks.
Üles viidud summuti too vähemalt regamise ajaks õigesse kohta. Selle kohta on seaduses vastav punkt.
Ma küll ei kujuta ette, milline see puutoigastega kast välja näeb, aga kindel on see, et mingit logisevat arteust arvele ei võeta, asi peab olema tipp-topp tehtud, korralikult kinnitatud, korralikult koos püsima ja kaubanduslik välja nägema.
Ja lõpuks - igati kasulik lugemine on: http://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13191853 Siin on vastused enamikele küsimustele.
Üles viidud summuti too vähemalt regamise ajaks õigesse kohta. Selle kohta on seaduses vastav punkt.
Ma küll ei kujuta ette, milline see puutoigastega kast välja näeb, aga kindel on see, et mingit logisevat arteust arvele ei võeta, asi peab olema tipp-topp tehtud, korralikult kinnitatud, korralikult koos püsima ja kaubanduslik välja nägema.
Ja lõpuks - igati kasulik lugemine on: http://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13191853 Siin on vastused enamikele küsimustele.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Pead ei anna aga kas Uaz-il VIN kood raamil ei olnud värviga sinna kantud? Näiteks UAZ 469-l on VIN kood kerel, tagumise ukse taga kere ülemisel serval, poolt ei mäleta. Kaldun arvama, et raamilt seda numbrit ei leia kummalgi mudelil ja UAZ-i seda tüüpi autode hulka arvata ei saa. Seega ainsaks identiteedi kandjaks tehase andmesilt.
Hea on vaadata kui keegi sära silmis ka tagasihoidlikuma eelarvega projektikesi siia üles paneb, tuletades sellega meelde, et ka ilma autocadi ja väga paksu rahakotita on võimalik midagi ehitada. Ja tore on kui noor mees suudab erinevalt paljudest eakaaslastest selle kõik kirjavahemärkidega ja ilma lühendite, anglismide ja roppustetta loetavalt kirja panna. Igal juhul 10
Päikest:
Urmas
Päikest:
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
Tänan kiidusõnade eest, lisab indu juurde. Õnneks on palju abivalmis inimesi ka ümber üllatavalt palju kes ei vaata ülevalt alla ja ei naera välja.Myrgel kirjutas:Hea on vaadata kui keegi sära silmis ka tagasihoidlikuma eelarvega projektikesi siia üles paneb, tuletades sellega meelde, et ka ilma autocadi ja väga paksu rahakotita on võimalik midagi ehitada. Ja tore on kui noor mees suudab erinevalt paljudest eakaaslastest selle kõik kirjavahemärkidega ja ilma lühendite, anglismide ja roppustetta loetavalt kirja panna. Igal juhul 10![]()
Päikest:
Urmas
Emakeel on ka armas olnud ikka koguaeg õnneks ja häirib ennasti kirjeldatud emakeele solkimine.
Rahakotist ka niipalju, et tänu nendele arusaajatele inimestele on toetust juppide ja erinevate materjalide näol olnud meeletu, helistatakse ja käiakse hoovipeal vaatamas ning pakutakse midagi mis omal vedeleb ja mul ära kuluks.
Ei ole eestlased nii kadedad midagi, vähemalt minu naabruses elavad.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ei tahaks küll norida ja poleks suud lahti teinudki, aga kui juba emakeelest juttu tuli, siis "paras jagu", "gardaanid", "motida", "tagavara rehvi" ja rääkimata komadest (õigemini nende puudumisest) tundub suhteliselt värske gümnaasiumi (või kõrgkooli?) lõpetaja kohta natuke nõrk keeletase 
Aga rääkides asjast - vene masinale omaselt on identiteedi tõestajaks siiski kabiinil olev birka ja raamil puudub tõenäoliselt igasugune tähistus.
Bensiinimootori asendamine diisliga pole iseenesest mingi probleem. Seda juhul, kui tehas on vastavat mootorit samal mudelil kasutanud. Vähemalt vanemate UAZide puhul see ju ei kehti. Seega legaliseerimine võib osutuda suhteliselt keeruliseks.
Lisaks on vajalik teatud tolerantsis püsimine mootori näitajatega (võimsus, maht jms).
Täpsemalt tasuks tutvuda: http://www.ark.ee/atp/index.php?id=496
Aga rääkides asjast - vene masinale omaselt on identiteedi tõestajaks siiski kabiinil olev birka ja raamil puudub tõenäoliselt igasugune tähistus.
Bensiinimootori asendamine diisliga pole iseenesest mingi probleem. Seda juhul, kui tehas on vastavat mootorit samal mudelil kasutanud. Vähemalt vanemate UAZide puhul see ju ei kehti. Seega legaliseerimine võib osutuda suhteliselt keeruliseks.
Lisaks on vajalik teatud tolerantsis püsimine mootori näitajatega (võimsus, maht jms).
Täpsemalt tasuks tutvuda: http://www.ark.ee/atp/index.php?id=496
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Emakeele kohta veel nii palju et, jälgi kellaaegasi millal olen postitanud ja see tõesti mu ainuke vabaaeg peale tööd, aga kirjutamata ei ole tahtnud jätta. Olen teinud ennast arusaadavaks nii Sulle kui teistele ja enda jaoks pean tähtsamaks et, ei kirjuta sarnasel: "Kle klemm tzeki mis pilli ma putitan garages." pole muidugi eriline vabandus ja tunnistan oma vigu.
Tänan tähelepanekute eest ja üritan ennast korrigeerida.
Mootori valik oli tingitud just sellest et, 2,3 on levinumaid mootoreid mida paigaldada UAZile ja ARKi läbinuid on ikka üksjagu. Nii palju kui võimalik olen uurinud ka teiste samalaadseid projekte ja üritanud kopeerida nii palju kui võimalik et, saavutada võimalikult hea koooslus millega ARK onudel võimalikult vähe norida. Jalgratast ei üritagi leiutada.
Tänan tähelepanekute eest ja üritan ennast korrigeerida.
Mootori valik oli tingitud just sellest et, 2,3 on levinumaid mootoreid mida paigaldada UAZile ja ARKi läbinuid on ikka üksjagu. Nii palju kui võimalik olen uurinud ka teiste samalaadseid projekte ja üritanud kopeerida nii palju kui võimalik et, saavutada võimalikult hea koooslus millega ARK onudel võimalikult vähe norida. Jalgratast ei üritagi leiutada.