
http://www.auto24.ee/used/708790
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Sama luugi asi ka uuel GV l ja minuarust kõikidel tõusvapäikese rajooni autodel.vtl kirjutas:
Naisterahva jaoks võib-olla veel oluline nüanss, et tagaluuk käib "vale" külje peale lahti ja jääb avatud olekus kauba laadija ja kõnnitee vahele ette.
Esimese hooga tuli meelde terrano 2, aga nied peaks veel olema.ricardodesol11 kirjutas:Isiklik kogemus 2,0 bensiiniga ka võrdluseks teise naisterahva uhiuus Hynda Getz võttis sama palju kütet linnas. Kulu siis keskeltläbi 9-10 liitrit sajale linnas. Sellises vanuses autod võivad kõik sõltumata margist laguneda. Mõtlesin et mis marki autodel tagaluugid siis teistpidid käivad - ei tulegi esimese hooga ette, niipalju kui kokku puutunud käivad enamusel tagaluugid niipidi lahti või siis alt üle.
Huvitav, ma olen 2001a 3 ukselisega sõitnud sellest hetkest kui 90k oli ees ja praegu 176k ning mitte ainsatki sillajuppi pole vahetanud. Korralised hooldused olen teinud esinduses, seega kontrollitud on. Suur osa minu läbisõidust on kruusal ja metsas, seega mitte just sile asfalt.vtl kirjutas:Selle läbisõiduga ja -vanuses GV-ga võib juhtuda, et ootamatult palju sillapulki hakkab vahetust nõudma ja remondi maksumus kujuneb kergesti kallimaks, kui masina hind.
Jutu mõte oli esmalt selles, et ÜLESpoole lahti käiv luuk on tihti mugavam.ricardodesol11 kirjutas:Mõtlesin et mis marki autodel tagaluugid siis teistpidid käivad - ei tulegi esimese hooga ette, niipalju kui kokku puutunud käivad enamusel tagaluugid niipidi lahti või siis alt üle.
Antud teemas viidatud auto läbisõit oligi seal 170 tuhande kandis.JAN007 kirjutas:Huvitav, ma olen 2001a 3 ukselisega sõitnud sellest hetkest kui 90k oli ees ja praegu 176k ning mitte ainsatki sillajuppi pole vahetanud.vtl kirjutas:Selle läbisõiduga ja -vanuses GV-ga võib juhtuda, et ootamatult palju sillapulki hakkab vahetust nõudma ja remondi maksumus kujuneb kergesti kallimaks, kui masina hind.