Kõik minu valduses olevad liikurid on kiirendusega 18-60 sek 0-100km ja seega eelab minu puhul möödasõidu sooritamine paari kilomeetri pikkust sirget ning tühja teed. Selle oootamine võtab aega ning paratamatult tiksun aeglasema eessõitja taga. Eriti keeruline on 80..85 km/h liikujast möödumine kuna selles kiiruse vahemikus on väga raske enda iseliikuritega kiirendust arendada.orejaP kirjutas: Olen ühe eelkõnelejaga nõus - nuuti peaks saame need, kes rongi jäävad. Kui jõuad järgi, siis mine ka mööda. Kui ei oska mööda minna, siis jäta pikivahe, et teised saaksid mööda minna.
Liikluskaamera
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Siis hoiadki pikivahet ja sõidad vähe aeglasemalt.
Kui su au ja kulda väärt liikur ei suuda arendada kiirus, et mööda sõita, siis nii kui nii ei ole sellel liikuril tervislik viimast pingutada.
Ahjaa - need rekkajuhid, kes ka pikivahet ei oska hoida on ka parajad töllid (minu, Meelis Jürgensi sõnad), kiitus aga neile, kes märku annavad ja vaevuvad suhtlema sinuga maanteel (teeb kõigil sõidu soojemaks ja turvalisemaks).
Kui su au ja kulda väärt liikur ei suuda arendada kiirus, et mööda sõita, siis nii kui nii ei ole sellel liikuril tervislik viimast pingutada.
Ahjaa - need rekkajuhid, kes ka pikivahet ei oska hoida on ka parajad töllid (minu, Meelis Jürgensi sõnad), kiitus aga neile, kes märku annavad ja vaevuvad suhtlema sinuga maanteel (teeb kõigil sõidu soojemaks ja turvalisemaks).
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
No mis häda on - liigelda ei oska või? Nii palju leelot mittemillestki. Tuleb kasutada alternatiivseid maanteid kui Tln-Tartu pinda käib. Linnas kasutada uljalt signaali, et vältida liiklusohtlikke situtasioone. Õppida tuleb - kasutada tummade viipekeelt tülgastuse/solvangute näitamiseks. Ja kui muu ei aita, siis rohkem tolerantsi...kasvatada...hankida...
Mart@igapäev Lolllinnas viljeleb tummade teksti;)
PS. Mida krdit rekkad peak hakkama mööda laskma sõiduautosid?! Pole normaalseid kohtigi kuhu ennast parkida, krt, veok pole mingi tikutoos, mille lükkad 5m pärast suvalisse taskusse ja sealt kohe sobival hetkel minema sööstad - mõelge ka enne kui prääksute!
Mart@igapäev Lolllinnas viljeleb tummade teksti;)
PS. Mida krdit rekkad peak hakkama mööda laskma sõiduautosid?! Pole normaalseid kohtigi kuhu ennast parkida, krt, veok pole mingi tikutoos, mille lükkad 5m pärast suvalisse taskusse ja sealt kohe sobival hetkel minema sööstad - mõelge ka enne kui prääksute!