Reg nimekirjast koorus välja mõni Ruotsalainen ja vähe rohkem Suomalaisi,
Tundub et eelmise aasta Võidusõit "venekeelsereglemendi" moodi on jälje jätnud.
Ei tea kas korraldajatest ka keegi on Eestlastega yhendust võtnud ja uurinud, mix osavõtt nõnna kasin?
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
No niiii, nädala teises pooles tuleks hakata Ladoga poole liikuma?? Kuidagi harjumatu on, et sellel korral eestlaste invasiooni sinna ei toimu. Nostalgia kutsub... Aga eelmise aasta jamad ei taha kuidagi ununeda ja muidugi MASU on teinud oma. Vaadates reganute listi on kirjas siiski üks TR-2 Tallinast. Jõudu Ivarile kogemuste hankimisel ja ole hea anna meile ka teada kuidas läks (või läheb).
Kultuurimaja kirjutas:No niiii, nädala teises pooles tuleks hakata Ladoga poole liikuma?? Kuidagi harjumatu on, et sellel korral eestlaste invasiooni sinna ei toimu. Nostalgia kutsub... Aga eelmise aasta jamad ei taha kuidagi ununeda ja muidugi MASU on teinud oma. Vaadates reganute listi on kirjas siiski üks TR-2 Tallinast. Jõudu Ivarile kogemuste hankimisel ja ole hea anna meile ka teada kuidas läks (või läheb).
Kui keegi veel ei tea siis tegemist võistkonnaga Palto, peakomissar Myllis on lubanud, et seisab sel aastal hea selle eest, et välismaalastele liiga ei tehta. Samas lubas ta jagada informatsiooni Ladogal toimuva kohta, mida siis proovime toodud teemas avalikustada.
Kuna meite nimi läbi käis siis annan teada, et mitme negatiivse asja kokkulangemisel ei õnnestunud meil venemaad sellel aastal ikkagi kaema minna.
Ivar on nii ytelda oma mees Peterburis tema meid regas
Olime sinna oodatud kylalistena, ehk minu tööandja, neil tehas Peterburis oli esindatud ise 2 autoga.
Aga ex vaatab mis tulevik toob. Ma arvan et saab kunagi ikka seal ära käidud.
Veiko
Veiko Aart 51 kaksüks 740
Offroad is better road than bad road!
Asjaarmastajad 179
Onu Jüri selleaastase võistluse tulemused/tagajärjed ka. Vähemalt protos on lätlased soomlased ilusa töö teinud. TR1 kokku nimekirjas 11 autot ja TR3 oli suht suur tõenäosus medal saada.
Tuloksista ei tehty yhtään protestia määräaikaan mennessä, muutenkaan en havainnut mitään kotiinpäin vetämistä viime vuoden tapaan esim. waypointtien hyväksymisessä etc. Varsinainen yllätys oli, että kisapaikalla minulle selvisi olevani ainoa BSC:n jäsen ja Yuri ilmoitti, että hän tyytyy meikän päätöksiin oli ne sitten mitä tahansa. Kaiken kaikkiaan vain kaksi protestia jätettiin ja molemmat hylkäsin. Muutamia ongelmia oli, jotka johtui lähinnä informaation huonosta kulusta eli TR-2 luokan lähtöaika sähläys ja beach racen ajolinja sählinki. Muutamalla kilpailijalla petti GPS receiver eli oli lopettanut tallentamisen kesken matkan, jos auton ozista löytyi yhtenäinen ajoviiva se hyväksyttiin. Vaikka tietokone ei ollutkaan lähdössä sinetöity. Reittejä oli ainakin Proto -luokassa muuteltu ja yksi vanha pätkä ajettiin Sortavalan lähellä,ajettu viimeksi vuonna 2006 (hieno pätkä). Palkintojen jako oli tänä vuonna päätösleirissä, mikä oli mielestäni oikea valinta, kun kisojen sponsoreita näytti olevan hitusesti tänä vuonna. Kaiken kaikkiaan kisasta jäi hyvä kuva.