404 unimogile diisel....
Moderaatorid: hulkur, Moderators
404 unimogile diisel....
Võtaks selle teema uuesti üles kuna ausaltõelda oma eelmisest küsimusest ma mingit asjalikku vastust ei saanud. Sai siis omapead asi ära tehtud, unimog 404 paigaldasin mb 3,0d r5 aastast 66 mootori. Istus ilusti ilma suurema ümberehitamiseta. Suuremad tööd olid mootorikinnituste ümber tegemine ja kabiinis mootori augu suuremaks tegemine. Kel huvi siis jõudu tööle....
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 183
- Liitunud: N Aug 14, 2008 10:06 pm
Räägi siis ikkagi tulemustest.
Palju nüüd kütust võtab? Kuidas maastikul liiklemine sujub? Kuidas mootori karakter ülejäänuga kokku sobib? Kas nüüd jõuab kuuenda käiguga minna?
Lihtsalt uurin elu.
Palju nüüd kütust võtab? Kuidas maastikul liiklemine sujub? Kuidas mootori karakter ülejäänuga kokku sobib? Kas nüüd jõuab kuuenda käiguga minna?
Lihtsalt uurin elu.
Üldiselt tsikliinimene, aga kodutee vajab Jeepi.
ibra kirjutas: Kui ta tervest peast on katki läinud siis vaevalt ta kokkukeevitatult peab.
Käigukast ja radikas jäid oma kohale, sai mootor sinna ilusti ära mahutatud.Kütusekulust ja minekust veel rääkida ei oska, kuna vaja veel kast peale panna ja kabiiniplekid ära keevitada. siis saab kiirematele ringidele minna. nädalavahetus ees ehk esmaspäev juba targem. kahjuks ei tuld meelde suures tööhoos pilte teha.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 130
- Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
- Asukoht: Pealinn
Väga huvitav teema ja hea on näha, et keegi on asja käsile võtnud. Loodan, et asi ikka tasub ennast ära (et mootor ei lagune ootamatult) ja midagi halba ette ei tule.
4x4hunt viitsib ehk paarile küsimusele veel vastata lisaks neile, mis on juba teiste poolt esitatud.
1) Äkki viitsid täpsemalt märkida, mis mootorit kasutasid. Leiad ehk ploki pealt numbrijada?
2) Siiamaani saan kirjeldusest aru, et sa ei hakanud mootorit keerama ümber telje, nagu seda soovitatakse netis teha. Eeldades, et kõrgsurvepump asub mootori vasakul küljel, siis äkki saad teha ühe foto, kus oleks näha mootorikattele juurde tulev osa. Eriti hea oleks, kui sa saaks teha foto nii, et gaasijalg oleks näha ruumi hindamiseks. Netis seda ruumi kadumist kirutakse ette ja taha.
3) Kui oled saanud asja sõitma teedele, siis kindlasti kirjelda seda mootori karakteri ja auto liikumise poolt ja märgi palun ära ka hinnang sõidumüra suurenemise osas?
Tänud.
4x4hunt viitsib ehk paarile küsimusele veel vastata lisaks neile, mis on juba teiste poolt esitatud.
1) Äkki viitsid täpsemalt märkida, mis mootorit kasutasid. Leiad ehk ploki pealt numbrijada?
2) Siiamaani saan kirjeldusest aru, et sa ei hakanud mootorit keerama ümber telje, nagu seda soovitatakse netis teha. Eeldades, et kõrgsurvepump asub mootori vasakul küljel, siis äkki saad teha ühe foto, kus oleks näha mootorikattele juurde tulev osa. Eriti hea oleks, kui sa saaks teha foto nii, et gaasijalg oleks näha ruumi hindamiseks. Netis seda ruumi kadumist kirutakse ette ja taha.
3) Kui oled saanud asja sõitma teedele, siis kindlasti kirjelda seda mootori karakteri ja auto liikumise poolt ja märgi palun ära ka hinnang sõidumüra suurenemise osas?
Tänud.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2444
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Ma pakun puusalt, et see on OM617.912.
Mootor on ülalt üsna kitsas, kuid pikk. Kaalub aga üksjagu - valumalm ikkagi.
Iseloom peaks olema mõnusalt jõuline - pöördemomenti on palju ja see on olemas üsna madalalt.
Mootorivahetamist kaaluvale soovitan OM616.912 mootorit ehk 2,4, uuema kaane (ja pumbaga). Lühem ja kergem, pöördemomendi vahe kolmesega üsna väike, kuna kolvid on samad.
Kahene on jälle mannetum - kolvid on väiksemad ja seetõttu ka rabedam iseloom.
Kuigi suure keermega kiireid hõõgküünlaid on saada, on need oluliselt kallimad, kui väiksesed (11 mm).
Uuema pumba korral pole vaja kõrgsurvepumba õlitasemel silma peal hoida, see on ühendet mootori õlitussüsteemiga.
Üldiselt on OM61x mootorid töökindlad ja neid ära tappa on võimalik vaid mahladeta sõites. Kuid arevstades nende mootorite miljonitesse ulatuvaid läbisõite on mõistlik enne mootori paigaldamist veenduda selle heas seisukorras. Vajadusel vahetada kolvirõngad (kolvid ja hülsid elavad mitu rõngakomplekti üle), tihendada klapid ja panna sisse värsked saaled. Kindla peale minekuks muidugi ka lihvida väntvõll.
Mootor on ülalt üsna kitsas, kuid pikk. Kaalub aga üksjagu - valumalm ikkagi.
Iseloom peaks olema mõnusalt jõuline - pöördemomenti on palju ja see on olemas üsna madalalt.
Mootorivahetamist kaaluvale soovitan OM616.912 mootorit ehk 2,4, uuema kaane (ja pumbaga). Lühem ja kergem, pöördemomendi vahe kolmesega üsna väike, kuna kolvid on samad.
Kahene on jälle mannetum - kolvid on väiksemad ja seetõttu ka rabedam iseloom.
Kuigi suure keermega kiireid hõõgküünlaid on saada, on need oluliselt kallimad, kui väiksesed (11 mm).
Uuema pumba korral pole vaja kõrgsurvepumba õlitasemel silma peal hoida, see on ühendet mootori õlitussüsteemiga.
Üldiselt on OM61x mootorid töökindlad ja neid ära tappa on võimalik vaid mahladeta sõites. Kuid arevstades nende mootorite miljonitesse ulatuvaid läbisõite on mõistlik enne mootori paigaldamist veenduda selle heas seisukorras. Vajadusel vahetada kolvirõngad (kolvid ja hülsid elavad mitu rõngakomplekti üle), tihendada klapid ja panna sisse värsked saaled. Kindla peale minekuks muidugi ka lihvida väntvõll.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 130
- Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
- Asukoht: Pealinn
Ilmselt on mootor jah OM617.912. Mind huvitab just see ruumi kadumise küsimus tänu pumbale. Kaalu mainitakse enamustel mootorivahetuse teemadel netis.
v6sa kas oskad rääkida täpsemalt sellest OM616.912 mootorist ja selle pealearetamisest. Need 2.4 liitrised olid ju üsna madala jõudlusega (peast meenub midagi 50 kw juures) või on uuematel see number suurem. Kas on meie riigis keegi selle mootori ka peale aretanud?
v6sa kas oskad rääkida täpsemalt sellest OM616.912 mootorist ja selle pealearetamisest. Need 2.4 liitrised olid ju üsna madala jõudlusega (peast meenub midagi 50 kw juures) või on uuematel see number suurem. Kas on meie riigis keegi selle mootori ka peale aretanud?
mootoriks sai 617 011030.. Passijärgi kw70..Sai ka korra proovimas käidud mootor liigutab kere ikka väga mõnusalt ei anna pentsukaga võrreldagi. kuuenda käiguga astus täitsa vabalt aga kiirust jäeb väheks kuuendaga kuskil 70 Kaasi pedaal ikka suur mure. polegi veel konkreetset lahendust leind. tuleb vist piduri ja siduri pedaali väheke nihutada..
Tegin paar pilti kaa....
http://album.ee/search/unimog
http://album.ee/search/unimog
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 130
- Liitunud: L Aug 25, 2007 12:52 pm
- Asukoht: Pealinn
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2444
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Või lausa 70 kW...
Kuna sel on veel jadaühenduses küünlad, siis tehasest on sel ikka 65 kW... Palju neid seal praegu olla võib, ei oska öelda.
Vaadates pilte, siis peab bensukas ikka eriti kitsas (või madal) olema, kui diiselmootor terve gaasipedaali ära sööb. Kas seda mootorit koos kastidega natuke paremale viia ei saa?
Ma ei kujuta ette, kuivõrd moogil neid pedaale nihutada annab ilma uut moogi ehitamata...
Ega need vanad pajad teabmis äkilised loomad ole. 2,4 on võimsuse poolest 54 kW, sellega just mägesid ei liiguta. Aga suure läbimõõduga kolbide tõttu on tal pöördemomendi kõver tüki asisem, kui kahesel (mille kütusekulu on jälle väiksem).
Arvestades seda, et mootori jaoks ruumi laiustpidi ei ole, siis ilmselt on mõistlik vahele panna ikka kolmene - peavalu on sama palju, kuid kolmene on kahepoolesest ka tummisem tükk. Lisaks on need enamasti (kuid mitte alati) ajale paremini vastu pidanud.
Kuna sel on veel jadaühenduses küünlad, siis tehasest on sel ikka 65 kW... Palju neid seal praegu olla võib, ei oska öelda.
Vaadates pilte, siis peab bensukas ikka eriti kitsas (või madal) olema, kui diiselmootor terve gaasipedaali ära sööb. Kas seda mootorit koos kastidega natuke paremale viia ei saa?
Ma ei kujuta ette, kuivõrd moogil neid pedaale nihutada annab ilma uut moogi ehitamata...
Ega need vanad pajad teabmis äkilised loomad ole. 2,4 on võimsuse poolest 54 kW, sellega just mägesid ei liiguta. Aga suure läbimõõduga kolbide tõttu on tal pöördemomendi kõver tüki asisem, kui kahesel (mille kütusekulu on jälle väiksem).
Arvestades seda, et mootori jaoks ruumi laiustpidi ei ole, siis ilmselt on mõistlik vahele panna ikka kolmene - peavalu on sama palju, kuid kolmene on kahepoolesest ka tummisem tükk. Lisaks on need enamasti (kuid mitte alati) ajale paremini vastu pidanud.