Rehvi sisekülje beadlock

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Rehvi sisekülje beadlock

Postitus Postitas tarmo »

Kas on keegi otsa komistanud mingile lahendusele?
Esialgu jätaks Staun'id kõrvale, sest välimine lukk on juba olemas. Samal põhjusel välistaks poolekskäiva velje.
Klassikalist beadlocki arusaadavalt siseküljele panema ei mahu, sest pidurisupportid jäävad segama...
Kas mingi avatava võru topiks sinna paika, kui välimine lukk veel lahti on? :oops:
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Välimine lukk ju ideeliselt ei takista STAUN'i kasutamist.
Samas - lugedes väljasmaa foorumisi - midagi head ma neist kuulnud küll ei ole :roll:
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Kui nüüd fantaseerida, siis velg ju ei pea keskelt pooleks käima. Ja kui nüüd edasi fantaseerida siis miks ei võiks välimist veljeserva, mille vastu bedlock rehvi surub, nii madalaks töödelda, et sisemine võru koos rehviga üle serva mahuks.... ongi olemas ju? :D Sisemise võru teed sellest millest meeldib, või sellest, millest Küllo või sellest millest meie. Lihtne nagu hamburger.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Välimine lukk ju ideeliselt ei takista STAUN'i kasutamist.
Samas - lugedes väljasmaa foorumisi - midagi head ma neist kuulnud küll ei ole


?????????

HMM kasutab Stauni teist hooaega ja võin öelda ainult kiidusõnu. Rehvid alati peal, kaitseb velgi teravate läbilöökide eest, sõita saab ka tühjenenud rehviga...mida veel tahta.
Miinuseks on hind ja paigalduse keerukus.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Samad sõnad Stauni kohta, ehk siis ainult kiidusõnad.
Plussina tooks välja veel kerguse võrreldes metallist rehvilukkudega.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Otokas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 114
Liitunud: N Juun 09, 2005 3:52 pm
Asukoht: Tallinn-Viljandimaa-Haanja

Postitus Postitas Otokas »

Mitte, et ma rehvilukkudest väga palju teaksin. Pole neid veel kasutanud. Mingi sõjaväemasina rehvi vahetades tuli velje pealt peale rehvi maha ka rehvi sees olev metallist lai võru, mis surus peale velje komplekteerimist rehvi servad seespoolt vastu velje välisservi.
Mõtlesin, et sellise asja võiks ju teha mingist paksuseinalisest sitkest plastiktorust. Tavalise velje välisserva peaks siis muidugi asendama metallist luku sarnase võruga, et oleks võimalik asi kuidagi koos rehviga veljele libistada ja kokku suruda. Ma mulle tundub, et see võiks töötada, kuid võib-olla on süsteem tavamaasturi jaoks liiga suure kaaluga.
Gaz 66, Gaz 66/ATS-30, Volvo C306, Toyota Hilux x2, MB 230GE.
Arxs
Fitting 38"
Postitusi: 355
Liitunud: K Mai 21, 2008 8:16 pm
Asukoht: Halinga

Postitus Postitas Arxs »

Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Selline on tal juba olemas, vaja oleks ka rehvi sisemine külg kinni saada.
Ehk vaja on lukku mis lukusab rehvi mõlemad küljed.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
koppees
Fitting 38"
Postitusi: 220
Liitunud: K Mär 19, 2008 2:16 pm
Asukoht: Harjumaa,Padise vald

Postitus Postitas koppees »

Nagu kaarkummidel.
Kui mul on aega,olen normaalne.Aega aga kahjuks pole.tel 56889722
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Soovitaka kasutada hoopis selliseid velgi, millel nn montaazirant on välimisel küljel kuhu bl rõngas läheb.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
Heinza
Fitting 44"
Postitusi: 432
Liitunud: R Aug 10, 2007 1:50 pm
Asukoht: Pärnu ; Vigala
Kontakt:

Postitus Postitas Heinza »

Staunid sisse ja igasugune mure murtud. 2 aastat nendega ringi kupatanud ja ei mingit muret. Täiesti tühja väliskambriga ka sõidetud ja velg terve rehv terve. Kui õhku ei usalda siis jah "hamburger" on järgmine hea lahendus.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Erik - sa mõtlesid ilmselt umbes sellist lahendust?

Pilt

- kollane - velg koos olemasoleva rehvilukuga, millel on üks velje serv maha treitud.
- must - rehv
- punane - sisemine võru.

Et siis rehv surutakse beadlocki rõnga ja sisemise võru vahele tihedalt kinni.

Kui selline asi võiks toimida, siis oleks lahendus jah suhteliselt lihtne.
Nüüd aga järgmine jama - kuidas õhk rehvi sisse saab? :roll:
Kui praegusest ventiilist lasta, siis satub õhk võru keskele ja vuhuseb ilmselt rehviluku juurest välja tagasi. Vaja oleks ta nö välimisse kambrisse saada...

PS. Päris elus muidugi rehv ei ole nii ümar ja sisemine võru on kah sirgete otstega.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Pilt

Sellel pildil peaks näha olema üht-teist...

Samas, kui velje servad on mõlemalt poolt kinnised siis miks ei või selle sisemise "võru" sisse auke teha, et õhk sealt rehvi sisse pääseks. Velje poolt peaks ju kõik õhutihe olema.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

See välimine ketas ja keermetega ketas peavad omavahel liibuma, mul on sinna lausa hiiglaslik O rõngas süvistatud. Õhk jõuab läbi võru rehvi sisse nii, et võru sees on mõned suuremad augud. Mul oli vist 2, 13 mm auku.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2516
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Pilt
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”