Grand Cherokee 2000 undamine
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Grand Cherokee 2000 undamine
Tere, peale kevadsõitu sai avastatud, et alates 80km/h hakkab midagi kuskil eespool undama.
Täpset kohta ei suuda tuvastada, kui gaas maha lasta, siis ei unda, nii kui kiirendad undab kõvemini.
Kevadsõidul istusime kuskil 1 min ~usteni vees, ise mõtlesime , et äkki kuskil vesi sees.
Vahekastist sai õli välja lastud, ja uus pandud, ei paranenud.
Kust võiks asja edasi vaadata? Differ? Mingi Laager?
Kustkohast saab esimesest diffrist õli välja lasta?
Huvitaval kombel ei näinud ma kuskil sellist kohta (diffri all tavaliselt).
Autoks Grand Cherokee 2000a 3.1 TD
Mikk
Täpset kohta ei suuda tuvastada, kui gaas maha lasta, siis ei unda, nii kui kiirendad undab kõvemini.
Kevadsõidul istusime kuskil 1 min ~usteni vees, ise mõtlesime , et äkki kuskil vesi sees.
Vahekastist sai õli välja lastud, ja uus pandud, ei paranenud.
Kust võiks asja edasi vaadata? Differ? Mingi Laager?
Kustkohast saab esimesest diffrist õli välja lasta?
Huvitaval kombel ei näinud ma kuskil sellist kohta (diffri all tavaliselt).
Autoks Grand Cherokee 2000a 3.1 TD
Mikk
Sai siis esimeses diffris õli vahetatud, otsest vett ei märganud vanas õlis, kuigi vedel oli küll, rauapuru ei olnud.
Sammuti sai mõlemad eesmised rattalaagrid kõvemini kinni keeratud, lõtku pole kummalgi.
Tulemus 0, undab samamoodi nagu lennuk kuskil 70-80km/h pealt.
Mismoodi nende püsi liigendite korrasolekut esimesel gardaanil kontrollitakse?
Veel ideid kellegil?
Sammuti sai mõlemad eesmised rattalaagrid kõvemini kinni keeratud, lõtku pole kummalgi.
Tulemus 0, undab samamoodi nagu lennuk kuskil 70-80km/h pealt.
Mismoodi nende püsi liigendite korrasolekut esimesel gardaanil kontrollitakse?
Veel ideid kellegil?
Tavaliselt on esimese kardaani vahekasti poolne kaitsekumm katki . See kaitsekumm on nõgus sissepoole ja hoolikal vaatlusel peaks katkiolekut nägema .Kui on katki ,pead uue püsika vaatama.Paned neutraali peale ja keerad kardaani samal ajal hoiad flantsist kinni ,kui nii lõtkub ,siis teeb ka häält.Üles alla ei pruugi alati lõtku olla.Kardaan teeb ka hästi tasasel liikumisel ja rataste väljakeerates kriginat.Aga sillapoolse püsikaga nii tihti probleeme pole ,sest see on väiksema nurga all ja kaitsekumm naljalt katki ei lähe.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Sai katsutud, mingi imepisike lõtk oli, ei tea kas võib sellest olla...ibra kirjutas:Tavaliselt on esimese kardaani vahekasti poolne kaitsekumm katki . See kaitsekumm on nõgus sissepoole ja hoolikal vaatlusel peaks katkiolekut nägema .Kui on katki ,pead uue püsika vaatama.Paned neutraali peale ja keerad kardaani samal ajal hoiad flantsist kinni ,kui nii lõtkub ,siis teeb ka häält.Üles alla ei pruugi alati lõtku olla.Kardaan teeb ka hästi tasasel liikumisel ja rataste väljakeerates kriginat.Aga sillapoolse püsikaga nii tihti probleeme pole ,sest see on väiksema nurga all ja kaitsekumm naljalt katki ei lähe.
Pakuti ka mingeid laagreid esisillas, huvitav kas nii proovida tohib, et võtta esigardaan ära ja üks kiirem teha, siis teooria järgi peaks ju teada saama kas sillas või gardaanis ?!??
Raske öelda ei ole selgeltnägija aga nii ruttu ei juhtu asjaga midagi.Põnn kirjutas:Palju võiks esimese kardaanita sõita? Oleks see 5 või 10-1000km, oma 98.a. grandil sama jama. Kisuks seniks ära kui korda saab, aga vaja vahest mõned sõidud teha.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.