Mudakoon Trophy 2010
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Viimaks leidsin mahti lugeda reglementi ja avastasin all oleva "killu". Kas ma saan õieti aru, et 2 K saame tagasi 900 eeku?
Andres
Pretensioonide puudumise
korral tagastatakse võistkonnale deposiit hiljemalt kolme tööpäeva jooksul alates
05.05.2010. 01.05.2010.a. loodushoiudeposiiti ei tagastata!
Andres
Pretensioonide puudumise
korral tagastatakse võistkonnale deposiit hiljemalt kolme tööpäeva jooksul alates
05.05.2010. 01.05.2010.a. loodushoiudeposiiti ei tagastata!
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
4x4 TR3 V8 ja Subaru
Kiibikaotuse puhul tuleb tasuda 900EEk mis arvatakse deposiidist maha.
Kuna korraldajateni jõuavad alles pretensioonid päev või kaks hiljem peale võistlust siis sellest ka hilisem deposiidi tagastamine. Mis kasu sellest on kui peale võistlust kohe deposiit tagastatakse ja 2 päevapärast on interneti avarustes pilt kuidas sa kellegil üle kartula põllu kütad....
Nii see on juba olnud tükk aega muuseas
Jõudu
Kuna korraldajateni jõuavad alles pretensioonid päev või kaks hiljem peale võistlust siis sellest ka hilisem deposiidi tagastamine. Mis kasu sellest on kui peale võistlust kohe deposiit tagastatakse ja 2 päevapärast on interneti avarustes pilt kuidas sa kellegil üle kartula põllu kütad....

Nii see on juba olnud tükk aega muuseas
Jõudu
Palju ilusaid asju...
Marko, ma ei saa küsimusest aru, kas on tegemist eesti keelele omase sõnade mänguga, kodanik kellel on kiiver peas on vesiir lahti ning nägu tuntav. Kas seda ei nimetata avatavaks kiivriks?boob kirjutas:Lingil olevas failis on kirjas, et "Mitteavatava kiivri korral tuleb kiiver ära võtta", kuid allpool on pilt, kus mehel on peas kinnine kiiver ja foto juures kirjas, et "Arvestatav kontrollfoto".
Siin on vasturääkivus, seega parandage see asi ära, et ei tekiks probleeme!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Mõtlesin pilti, millel ATV juhil on peas krossikiiver. Et tegemist ei tuleks sõnademänguga, siis väga laias laastus võiks kiivritüüpideks lugeda 1. krossikiivri, 2. avatava kiivri, 3. kinnise kiivri ja 4. lahtise kiivri. Nendest teise ja neljanda tüübi puhul on nägu näha, teisel ei ole kiivri lõuaosa reeglina liigutatav ja varjab osa nägu. Loomulikult on ka erandeid ja on avatava lõuaosaga krossikiivri ja avatava kiivri hübriide, aga jätaks need välja.Arto kirjutas:Marko, ma ei saa küsimusest aru, kas on tegemist eesti keelele omase sõnade mänguga, kodanik kellel on kiiver peas on vesiir lahti ning nägu tuntav. Kas seda ei nimetata avatavaks kiivriks?boob kirjutas:Lingil olevas failis on kirjas, et "Mitteavatava kiivri korral tuleb kiiver ära võtta", kuid allpool on pilt, kus mehel on peas kinnine kiiver ja foto juures kirjas, et "Arvestatav kontrollfoto".
Siin on vasturääkivus, seega parandage see asi ära, et ei tekiks probleeme!
Seega Arto, Sinu vastusest jõuame järeldusele, et ainult kinnise kiivri peab peast ära võtma ning krossikiivri võib pähe jätta?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Jah nii sai mõeldud küll, ehk veel täpsustuseks, kui inimese silmad ja enamus näost on näha on täiesti sobiv.boob kirjutas:Mõtlesin pilti, millel ATV juhil on peas krossikiiver. Et tegemist ei tuleks sõnademänguga, siis väga laias laastus võiks kiivritüüpideks lugeda 1. krossikiivri, 2. avatava kiivri, 3. kinnise kiivri ja 4. lahtise kiivri. Nendest teise ja neljanda tüübi puhul on nägu näha, teisel ei ole kiivri lõuaosa reeglina liigutatav ja varjab osa nägu. Loomulikult on ka erandeid ja on avatava lõuaosaga krossikiivri ja avatava kiivri hübriide, aga jätaks need välja.
Seega Arto, Sinu vastusest jõuame järeldusele, et ainult kinnise kiivri peab peast ära võtma ning krossikiivri võib pähe jätta?
Stig ei sobi

Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Tere.Uuriks Artolt kuidas on pildistamisega atvdel.Juhendis kirjas,üks käsi tahvlil teine võistlusmasinal.Siiani lugesid ka fotod kus masinaga oli kontakt jalaga.Asi selles,et atv on üpris väike ja punkt puuotsas lihtsalt liiga kaugel . Kuna meeskonnas kaks masinat siis koos pildistades jääb kätest pisut puudu.Ei ole meil ka uksi mida lahti teha.Seega teen ettepaneku arvestada atv mehe jalg ka käeks.
Ivo
Ivo
Et vältida igasuguseid segadusi prooviks nii, et mõlemast ATV-st oleks eraldi pilt ning siis peaks saama ATV piisavalt lähedale küll.ivo kirjutas:Tere.Uuriks Artolt kuidas on pildistamisega atvdel.Juhendis kirjas,üks käsi tahvlil teine võistlusmasinal.Siiani lugesid ka fotod kus masinaga oli kontakt jalaga.Asi selles,et atv on üpris väike ja punkt puuotsas lihtsalt liiga kaugel . Kuna meeskonnas kaks masinat siis koos pildistades jääb kätest pisut puudu.Ei ole meil ka uksi mida lahti teha. Seega teen ettepaneku arvestada atv mehe jalg ka käeks.
Ivo
Mehi ei pea vahetama, see kes poseerib võib poseerida mõlema ATV-ga.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
See on tore uudis, aasta alguses oli veel nii, et vahetama pidi kaArto kirjutas:Et vältida igasuguseid segadusi prooviks nii, et mõlemast ATV-st oleks eraldi pilt ning siis peaks saama ATV piisavalt lähedale küll.ivo kirjutas:Tere.Uuriks Artolt kuidas on pildistamisega atvdel.Juhendis kirjas,üks käsi tahvlil teine võistlusmasinal.Siiani lugesid ka fotod kus masinaga oli kontakt jalaga.Asi selles,et atv on üpris väike ja punkt puuotsas lihtsalt liiga kaugel . Kuna meeskonnas kaks masinat siis koos pildistades jääb kätest pisut puudu.Ei ole meil ka uksi mida lahti teha. Seega teen ettepaneku arvestada atv mehe jalg ka käeks.
Ivo
Mehi ei pea vahetama, see kes poseerib võib poseerida mõlema ATV-ga.

Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Mina olen nüüd sunnitud vabandama korraldajate ees, kes arvestasid meie saabumisega, TR3 meeste ees, kes soovisid konkurentsi saada ja Offroad Service Mareki ees, kes tegi kõik vajaliku, et Luik lahinguvalmis oleks.
Luik on lahinguvalmis, ilm tõotab tulla suurepärane ja Mudakoon on aastaid vägev võistlus olnud, aga sellel korral jäi nõrgimaks lüliks inimene.
Vabandan, kuid täna starti ei tule.
Edukat nädalavahetust kõigile!
PS! Loodan, et tuleb ka uus sügavusrekord ära! SilverBeastile minu panused, sest neil see ju pisut juba traditsiooniks. Erik, kui evakueerimiseks läheb, siis helista - tulen ja aitan, kuidas oskan.
Luik on lahinguvalmis, ilm tõotab tulla suurepärane ja Mudakoon on aastaid vägev võistlus olnud, aga sellel korral jäi nõrgimaks lüliks inimene.
Vabandan, kuid täna starti ei tule.
Edukat nädalavahetust kõigile!
PS! Loodan, et tuleb ka uus sügavusrekord ära! SilverBeastile minu panused, sest neil see ju pisut juba traditsiooniks. Erik, kui evakueerimiseks läheb, siis helista - tulen ja aitan, kuidas oskan.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Paistab, et jääme nüüd "suurte autode" seas ainukesest sirge sillaliseks TR3-ks
Vähemalt seekord...

Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874