
Mudakoon Trophy 2010
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
oops ei pannud tähelealr kirjutas:kala kirjutas:pealtvaatajatele ka midagi on we?Draakon kirjutas:Mul on heameel teatada, et Mudakoon 2010 võistluskeskuseks saab auto/motokeskus Laitse Rally Park. See jääb võistlustkeskuseks kogu võistluste vältel. Lisaks tuunime sinna ka lisakatse publikule.
56157755
Kui suur osa orienteerumisel tuleb? Et kas tuleb ka orienteerumis katseid või ainult kiiruskatsed? Siis teab vastavaid navigeerimis vahendeid
paigaldada/ümber teha.
Sooviks korraldaja vastust, mitte suvalist pläma.
Ette tänades VILKAR
paigaldada/ümber teha.
Sooviks korraldaja vastust, mitte suvalist pläma.
Ette tänades VILKAR
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
Tänaseks siis rada korduvalt läbi sõidetud. Trass on see aasta kiireloomuline, ehk et uskumatult kuiv ja enamuses kelts veel all.
Kondikava näeks välja nii,
Reedel: mandaat, tüv ja lisakatse koos pildistamisega. Ehk siis selline sprintorienteerumine. Siis öörahu.
Laupäev: hommikul vara - traditsioonilised lisakatsed terve päeva ulatuses. Õhtul lõpetamine.
Täpsema käigu, ja ajakava postitan lähipäevadel.
Nii et andke autodele veel viimane poleer tuuletakistuse parandamiseks
Kondikava näeks välja nii,
Reedel: mandaat, tüv ja lisakatse koos pildistamisega. Ehk siis selline sprintorienteerumine. Siis öörahu.
Laupäev: hommikul vara - traditsioonilised lisakatsed terve päeva ulatuses. Õhtul lõpetamine.
Täpsema käigu, ja ajakava postitan lähipäevadel.
Nii et andke autodele veel viimane poleer tuuletakistuse parandamiseks
Palju ilusaid asju...
AJAKAVA
30.04.2010
14:00 Avatakse mandaat ja TÜV
18:00 Võistlejate briifing (esindaja osalemine kohtustuslik)
19:00 Start esimesele lisakatsele
02:00 Öörahu
01.05.2010
05:30 Äratus
06:30 Võistlejate briifing - osalemine kohtuslik
07:00 Start lisakatsetele
17:00 Finish avatud
21:00 Esialgsed tulemused
22:00 Lõpetamine
30.04.2010
14:00 Avatakse mandaat ja TÜV
18:00 Võistlejate briifing (esindaja osalemine kohtustuslik)
19:00 Start esimesele lisakatsele
02:00 Öörahu
01.05.2010
05:30 Äratus
06:30 Võistlejate briifing - osalemine kohtuslik
07:00 Start lisakatsetele
17:00 Finish avatud
21:00 Esialgsed tulemused
22:00 Lõpetamine
Palju ilusaid asju...
Karistuste Tabel
ˇ Elektripostist vintsimine - Võistluselt kõrvaldamine
ˇ Keevitamine mitte selleks lubatud kohas - Võistluselt kõrvaldamine ja loodusdeposiidi mittetagastamine
ˇ Kiiruseületamine - Kuni 10 km/h 100 punkti võistluste üldpunkti summast/ üle 10 km/h võistuselt kõrvaldamine
ˇ Kohtunikele mitteallumine - Võistluselt kõrvaldamine
ˇ Langetatud puu - Võistluselt kõrvaldamine ja lisaks 200 krooni/jm trahv
ˇ Liikluseeskirjade rikkumine avalikel teedel - Võistluselt kõrvaldamine
ˇ Looduse reostamine - Võistluselt kõrvaldamine ja loodusdeposiidi mittetagastamine
ˇ Mittesportlik käitumine - Võistluselt kõrvaldamine
ˇ Mootorsae kasutamine või kaasavõtmine - Võistluselt kõrvaldamine ja loodusdeposiidi mittetagastamine
ˇ Muu juhendi reeglite rikkumine või turvalisust vähendav tegevus - Võistluselt kõrvaldamine
ˇ Piirete rikkumine ( piirdelindid ) - Võistluselt kõrvaldamine
ˇ Punktitähise kasutamine vintsimiseks - Võistluselt kõrvaldamine
ˇ Puude tahtlik rikkumine - Võistluselt kõrvaldamine ja lisaks 200 krooni/jm trahv
ˇ Sõit keelatud piirkondades - Võistluselt kõrvaldamine ja loodusdeposiidi mittetagastamine
ˇ Sõit üle teise võistkonna pinges vintsitrossi - Võistluselt kõrvaldamine
ˇ Tegevusetus ja salgamine kütuse- või õlilekete korral - Võistluselt kõrvaldamine ja loodusdeposiidi mittetagastamine
ˇ Turvavööde mitte kasutamine - 200 punkti üldpunktisummast
ˇ Uute sõidujälgede tegemine - Võistluselt kõrvaldamine ja loodusdeposiidi mittetagastamine
ˇ Varustuse kinnitus puudulik - 200 punkti üldpunktisummast
ˇ Vintsimine puust ilma puukaitsevööta - Võistluselt kõrvaldamine ja loodusdeposiidi mittetagastamine
ˇ Välise abi kasutamine - Võistluselt kõrvaldamine
ˇ Elektripostist vintsimine - Võistluselt kõrvaldamine
ˇ Keevitamine mitte selleks lubatud kohas - Võistluselt kõrvaldamine ja loodusdeposiidi mittetagastamine
ˇ Kiiruseületamine - Kuni 10 km/h 100 punkti võistluste üldpunkti summast/ üle 10 km/h võistuselt kõrvaldamine
ˇ Kohtunikele mitteallumine - Võistluselt kõrvaldamine
ˇ Langetatud puu - Võistluselt kõrvaldamine ja lisaks 200 krooni/jm trahv
ˇ Liikluseeskirjade rikkumine avalikel teedel - Võistluselt kõrvaldamine
ˇ Looduse reostamine - Võistluselt kõrvaldamine ja loodusdeposiidi mittetagastamine
ˇ Mittesportlik käitumine - Võistluselt kõrvaldamine
ˇ Mootorsae kasutamine või kaasavõtmine - Võistluselt kõrvaldamine ja loodusdeposiidi mittetagastamine
ˇ Muu juhendi reeglite rikkumine või turvalisust vähendav tegevus - Võistluselt kõrvaldamine
ˇ Piirete rikkumine ( piirdelindid ) - Võistluselt kõrvaldamine
ˇ Punktitähise kasutamine vintsimiseks - Võistluselt kõrvaldamine
ˇ Puude tahtlik rikkumine - Võistluselt kõrvaldamine ja lisaks 200 krooni/jm trahv
ˇ Sõit keelatud piirkondades - Võistluselt kõrvaldamine ja loodusdeposiidi mittetagastamine
ˇ Sõit üle teise võistkonna pinges vintsitrossi - Võistluselt kõrvaldamine
ˇ Tegevusetus ja salgamine kütuse- või õlilekete korral - Võistluselt kõrvaldamine ja loodusdeposiidi mittetagastamine
ˇ Turvavööde mitte kasutamine - 200 punkti üldpunktisummast
ˇ Uute sõidujälgede tegemine - Võistluselt kõrvaldamine ja loodusdeposiidi mittetagastamine
ˇ Varustuse kinnitus puudulik - 200 punkti üldpunktisummast
ˇ Vintsimine puust ilma puukaitsevööta - Võistluselt kõrvaldamine ja loodusdeposiidi mittetagastamine
ˇ Välise abi kasutamine - Võistluselt kõrvaldamine
Palju ilusaid asju...
Tutvuge kindlasti EAL 4x4 Alakomitee pildistamise juhendiga:
http://eal.4x4.ee/images/stories/dokume ... l_foto.pdf
http://eal.4x4.ee/images/stories/dokume ... l_foto.pdf
Palju ilusaid asju...
Bülletään nr.1/2010
Stardikord ja võistluste käik
1. Peale mandaadi ja TÜV läbimist antakse võistlevatele võistkondadele võistlustrassi koordinaadid/legendid.
2. Stardi järjekord moodustatakse mandaadi ja TÜV läbimise korras.
3. Võiskonnad stardivad trassile 3 min. intervalliga.
4. Peale TÜV ja mandaadi läbimist väljastatakse stardiaeg laagrist lahkumisele, ülesõidule ja lisakatsele.
5. Iga võistlev võistkond peab ise paigaldatud kiibiga fikseerima stardi ning finishi aja.
6. Peale lisakatset on võistkonnal antud ette aeg ülesõiduks järgmisesse lisakatse starti. (näit. LK1 finishi aeg plus 30 minutit = LK2 Stardi aeg)
7. Lisakatse stardis / finishis võib olla katsekohtunik kes fikseerib järgmise LK stardi aja, mis märgitakse AJAKAARDI lehele.
8. Juhul kui võistkond hilineb LK starti rohkem kui 30 minutit oma etteantud stardiajast siis see LK arvesse ei lähe ja antud võitkonda starti ei lubata.
9. Startimine enne ettenähtud aega: Lisakatse läbimiseajale lisa 1h. (tolerants 1min.)
10. Lisakatsete koefitsendid ning maksimum ajad on fikseeritud ajakaardil/legendis.
11. Kõik võistkonnad on kohustatud salvestama oma liikumis TRACKI mida saavad kontrollida võistluste korraldajad.
12. Faktikohtunikud võivad määrata võistkondadele ajalisi ja rahalisi trahve võistlusreeglisiku mitte täitmise eest. Vaata Karistustetabel.
13. Kiivrite kasutamine on kohustuslik kõikide LISAKATSETE ajal.
14. Lisakatse katkestanud võistkond saab stardiaja järgmisele lisakatsele eelmise etapi maksimumaja pluss ülesõiduaeg.
Tulemused
1. Kiiruslike lisakatsete läbimist mõõdetakse ajas.
2. Sprintorienteerumisel arvestatakse kogutud punktide summat ja siis aega.
3. Sprintorienteerumisel on vaja läbida minimaalselt 1 kontrollpunkt katse tulemuse arvesse minemiseks.
4. Pildistamise tingimused vastavalt EAL 4x4 alakomitee pildistamise juhendile.
5. Iga lisakatse põhjal selgitatakse paremusjärjestus ning jagatakse kohapunkte vastavalt EAL 4X4 AK kohapunkti tabelile.
6. Võitjaks loetakse võistkond, kes on lõpetanud enim lisakatseid ja kelle punktisumma on suurim.
7. Võrdsete kohapunktide puhul on parim võistkond kes on läbinud etapid kiireima ajaga.
Stardikord ja võistluste käik
1. Peale mandaadi ja TÜV läbimist antakse võistlevatele võistkondadele võistlustrassi koordinaadid/legendid.
2. Stardi järjekord moodustatakse mandaadi ja TÜV läbimise korras.
3. Võiskonnad stardivad trassile 3 min. intervalliga.
4. Peale TÜV ja mandaadi läbimist väljastatakse stardiaeg laagrist lahkumisele, ülesõidule ja lisakatsele.
5. Iga võistlev võistkond peab ise paigaldatud kiibiga fikseerima stardi ning finishi aja.
6. Peale lisakatset on võistkonnal antud ette aeg ülesõiduks järgmisesse lisakatse starti. (näit. LK1 finishi aeg plus 30 minutit = LK2 Stardi aeg)
7. Lisakatse stardis / finishis võib olla katsekohtunik kes fikseerib järgmise LK stardi aja, mis märgitakse AJAKAARDI lehele.
8. Juhul kui võistkond hilineb LK starti rohkem kui 30 minutit oma etteantud stardiajast siis see LK arvesse ei lähe ja antud võitkonda starti ei lubata.
9. Startimine enne ettenähtud aega: Lisakatse läbimiseajale lisa 1h. (tolerants 1min.)
10. Lisakatsete koefitsendid ning maksimum ajad on fikseeritud ajakaardil/legendis.
11. Kõik võistkonnad on kohustatud salvestama oma liikumis TRACKI mida saavad kontrollida võistluste korraldajad.
12. Faktikohtunikud võivad määrata võistkondadele ajalisi ja rahalisi trahve võistlusreeglisiku mitte täitmise eest. Vaata Karistustetabel.
13. Kiivrite kasutamine on kohustuslik kõikide LISAKATSETE ajal.
14. Lisakatse katkestanud võistkond saab stardiaja järgmisele lisakatsele eelmise etapi maksimumaja pluss ülesõiduaeg.
Tulemused
1. Kiiruslike lisakatsete läbimist mõõdetakse ajas.
2. Sprintorienteerumisel arvestatakse kogutud punktide summat ja siis aega.
3. Sprintorienteerumisel on vaja läbida minimaalselt 1 kontrollpunkt katse tulemuse arvesse minemiseks.
4. Pildistamise tingimused vastavalt EAL 4x4 alakomitee pildistamise juhendile.
5. Iga lisakatse põhjal selgitatakse paremusjärjestus ning jagatakse kohapunkte vastavalt EAL 4X4 AK kohapunkti tabelile.
6. Võitjaks loetakse võistkond, kes on lõpetanud enim lisakatseid ja kelle punktisumma on suurim.
7. Võrdsete kohapunktide puhul on parim võistkond kes on läbinud etapid kiireima ajaga.
Palju ilusaid asju...
Tähendab see siis ATV-dele gepsu tracklogi või pakute omaltpoolt midagi?Draakon kirjutas:Bülletään nr.1/2010
Stardikord ja võistluste käik
11. Kõik võistkonnad on kohustatud salvestama oma liikumis TRACKI mida saavad kontrollida võistluste korraldajad.
ja siis aega.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Lingil olevas failis on kirjas, et "Mitteavatava kiivri korral tuleb kiiver ära võtta", kuid allpool on pilt, kus mehel on peas kinnine kiiver ja foto juures kirjas, et "Arvestatav kontrollfoto".Draakon kirjutas:Tutvuge kindlasti EAL 4x4 Alakomitee pildistamise juhendiga:
http://eal.4x4.ee/images/stories/dokume ... l_foto.pdf
Siin on vasturääkivus, seega parandage see asi ära, et ei tekiks probleeme!
Millal toimub autasustamine, kas 1.mail kell 22:00?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
GPS track tähendas seda, et te peaksite seda alles hoidma kuni võistulste lõppemiseni. See on vajalik juhuks kui peaks tekkima olukord kus Teie peate tõestama oma läbitud trassi.
Praeguse seisuga on lõpetamine 01 Mail, kella 22:00. Kui peaks selguma et kõik võistkonnad on kella 15:00 "kodus"
siis ilmselt saame seda ka varasemaks tuua.
Praeguse seisuga on lõpetamine 01 Mail, kella 22:00. Kui peaks selguma et kõik võistkonnad on kella 15:00 "kodus"

Palju ilusaid asju...
Võistluskeskus näeb välja selline:

Meie kasutada on service park, kuhu siis seadke ennast kenasti sisse. Katsume parkida nii, et teised ka mahuvad ning kenasti pääseb liikvele.
Mandaat ja TÜV toimub tribüüni maja service pargi poolses otsas.
Paarisrada on meie jaoks suletud ning sinna meie ei lähe. Samuti kõik piirkonnad kuhu ei ole lubatud legendiga minna on samuti suletud. Selle eiramine toob kaasa deposiidi ning ka võistlustelt eemaldamise.

Meie kasutada on service park, kuhu siis seadke ennast kenasti sisse. Katsume parkida nii, et teised ka mahuvad ning kenasti pääseb liikvele.
Mandaat ja TÜV toimub tribüüni maja service pargi poolses otsas.
Paarisrada on meie jaoks suletud ning sinna meie ei lähe. Samuti kõik piirkonnad kuhu ei ole lubatud legendiga minna on samuti suletud. Selle eiramine toob kaasa deposiidi ning ka võistlustelt eemaldamise.
Palju ilusaid asju...