Hei!
Olen Rextoni omanik olnud viimane 1a ning ka võidelnud 4wd probleemidega. Nüüdseks probleem lahendatud ja kui uuesti tekib, siis vajadusel teen ka kogu jama uuesti läbi. Rattalukke ei hakka soetama.
Kes siis infot tahavad. Kõigepealt, kontrollige kõik õhuvoolikud üle, äkki on kusagil lekkeid. Foorumites olen lugenud, et on ühenduskohtades lekked, näiteks seal kus jaguneb vaakumpumba, rattalukkude, süüte ja kõrgsurve pumba vahel.
Kui lekkeid ei esine, siis järgmine samm on kontrollida kas elektrooniline klapp töötab. Suht lihtne protseduur, pane masin käima, võta klapi küljest lahti see õhuvoolik, mis peaks imemist tekitama rattalukkudesse, pane näpp sinna asemele ja tunneta kas tekib õhu imemist või mitte (samal ajal las keegi mängib 4H ja 2H nuppudega autos). Kui mingit vahet ei ole siis on klapp üsna tõenäoliselt läbi. Sealt edasi liigu rattalukkude juurde.
Kõigepealt siis kasuta näiteks brake cleanerit ja puhasta rattalukud seest ära, igast sodi võib seal olla. Siis hädaabi korral võid proovida ning lisada sinna rattaluku sisse üks lisa seib, kuid see on vaid ajutine lahendus. Üsna tõenäoline on, et kaks tihendit on läbi. Üks tihend on siis piduriketta küljes (kus mul oli leke) või siis poolassi või pooltelje juures.
Soovitan ka samal ajal kettad ja klotsid ära vahetada.. kui vähegi pappi jagub.
See link oli ka enne siin topicus olemas:
http://www.ssangyongclub.co.uk/links.htm
seal on Ssangadele igasugused repairmanualid ja kõik muu huvitav. Soovitan! Ise pole kuldsete kätega, aga enamus töid olen tänu sellele manualile ära teinud!
Kohad kust soovitan juppe osta on:
http://www.koreancarspares.co.uk/ Inglismaal
http://www.wer-parts.nl/site/eng/content Tegemist siis Hollandis asuva firmaga, transport kiirem kui Inglismaalt tellida.
Hinnad on neil kohati väga erinevad. Üks kütusepumba jupp maksis Inglismaal 125Ŗ ja Hollandis 38EUR. Aga üldjuhul on Inglismaa hinnad paremad olnud.