23-25.04.2010 FIA NEZ 4X4Cup I etapp ,,4X4 Gladiaatorid"
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2888
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
http://eal.4x4.ee/images/stories/dokume ... z2_eal.pdf , on tulemused.
Kradi läbi võtab vanainimese selline sport, aga paar rida meie mätta otsast.
Mandaat OK
Tehniline ei teadnud midagi rehvilukkude lubamisest VABAS ja alla läksid 265 (niisama lugejatele: need on ikka väga kitsad) laiused rehvid ilma lukkudeta. Väga ei viitsinud vaielda kuna ümbruskond paistis vägagi männimetsane ja liivane olema.
Start linna keskväljakult TV ja muu meediaga, päris uhke.
Proloog kuivas karjääris tuhandete (?) silmapaaride all, võtsime hästi rahulikult (koefitsent 0,5)ja saime keskpärase aja.
I katse (järjekorras meile) , liivane metsasiht männimetsas, kuni ..... suhteliselt põhjatu vintsimaraton mingis turbalaadses olluses. Alatihti paistis üle mootorikatte auto ees lükatav "saar". Kole aga tehtav, saime mingi ajaga katse lõpupiiksuni.
II katse, joonorienteerumine öises männimetsas. Tagaveoga paugutamine. Meie kasuks oli rajameistrite varustus, see kattus tehniliselt meie omaga e. odomeeter (saime teada et meil on veakoefitsent ca. 1,1 -1,5). neljast punktist kolm tulid probleemideta, siis eksisime ära. Kuna kepsu antenn on ilmselt ikaldumas ei leidnud enam tagasiteed viimase ristmikuni ja ja lisaks hilinesime 6 min kontrollaega. Õnneks katse tühistati kõigil (1 meeskond jõudis kontrollaega).
Uni, 3 tundi. Mõnna oli.
III katse, mingi raba, langevad kuivakad, hullunud lätlased, vesi, kännud. Takkajärgi oli see hea ja mõnus. Enne viimast punkti leidsime "maasika". Veelaadne aine ulatus peaaegu aknaservani, jalad põhja ei ulatunud aga see-eest oli võimalik mõõda eesseisvat rada kõndida (ettevaatlikult). Tõsi, iga sammuga vaateväljas olevad põõsad kõikusid kaasa- pinnas oli täitsa hea ujuvusega. Peale mõnd trossirebestamist ja lume mahasadamist evakueerusime ja loobusime viimasest KPst. Katse läks kirja.
IV katse, publikuring (analoogne Klapperjahile, ainult sõita sai vähem, vintsida rohkem ja vesi oli sügavam). Kuna hommikune "safari" läks veidi pikale, oli meie kontrollaja alguset juba hulk vett merre voolanud ja vintsitrossid (vana ja pärast ka katsel vahetatud uus) jätkasid rebenemist, jõudsime paariminutise varuga ringi tehtud ja katse kirja.
V katse, tegelikult oli eelnenud äparduste jada meie hinge kustumatu jälje jätnud ja Mareki füüsis tõrkus trossivedamise (tagavintsilt pärit raske 9,2 ne) perspektiivi aktsepteerimast, sai tehtud ainuõige otsus- hakkame jooma. See oli ka mõnna.
VI katse, vt. eelmist punkti.
Uni 7 tundi, vist oli ka mõnna, ei mäleta.
VII katse, paugutamine tagaveoga, mööda polügoni laskeväljakut- hirmasti raputas. Mingi aeg andis jahutusventika ahel saba ja otsetoite vedamisele kulunud aeg ei parandanud tulemust.
Kuna nii ebasportliku suhtumisega ilmset poodiumile asja ei ole (ei olnudki, 4. koht), sõitsime koju ära.
Korralduse poolest enam- vähem. Arusaamatuks jäi laagri kolimine (algus linnas, edasine kümmekond km. eemal, heinamaal). Rajad oleks võinud normaalsed olla (olid konkreetselt lihtsad või konkreetselt rasked).
Kradi läbi võtab vanainimese selline sport, aga paar rida meie mätta otsast.
Mandaat OK
Tehniline ei teadnud midagi rehvilukkude lubamisest VABAS ja alla läksid 265 (niisama lugejatele: need on ikka väga kitsad) laiused rehvid ilma lukkudeta. Väga ei viitsinud vaielda kuna ümbruskond paistis vägagi männimetsane ja liivane olema.
Start linna keskväljakult TV ja muu meediaga, päris uhke.
Proloog kuivas karjääris tuhandete (?) silmapaaride all, võtsime hästi rahulikult (koefitsent 0,5)ja saime keskpärase aja.
I katse (järjekorras meile) , liivane metsasiht männimetsas, kuni ..... suhteliselt põhjatu vintsimaraton mingis turbalaadses olluses. Alatihti paistis üle mootorikatte auto ees lükatav "saar". Kole aga tehtav, saime mingi ajaga katse lõpupiiksuni.
II katse, joonorienteerumine öises männimetsas. Tagaveoga paugutamine. Meie kasuks oli rajameistrite varustus, see kattus tehniliselt meie omaga e. odomeeter (saime teada et meil on veakoefitsent ca. 1,1 -1,5). neljast punktist kolm tulid probleemideta, siis eksisime ära. Kuna kepsu antenn on ilmselt ikaldumas ei leidnud enam tagasiteed viimase ristmikuni ja ja lisaks hilinesime 6 min kontrollaega. Õnneks katse tühistati kõigil (1 meeskond jõudis kontrollaega).
Uni, 3 tundi. Mõnna oli.
III katse, mingi raba, langevad kuivakad, hullunud lätlased, vesi, kännud. Takkajärgi oli see hea ja mõnus. Enne viimast punkti leidsime "maasika". Veelaadne aine ulatus peaaegu aknaservani, jalad põhja ei ulatunud aga see-eest oli võimalik mõõda eesseisvat rada kõndida (ettevaatlikult). Tõsi, iga sammuga vaateväljas olevad põõsad kõikusid kaasa- pinnas oli täitsa hea ujuvusega. Peale mõnd trossirebestamist ja lume mahasadamist evakueerusime ja loobusime viimasest KPst. Katse läks kirja.
IV katse, publikuring (analoogne Klapperjahile, ainult sõita sai vähem, vintsida rohkem ja vesi oli sügavam). Kuna hommikune "safari" läks veidi pikale, oli meie kontrollaja alguset juba hulk vett merre voolanud ja vintsitrossid (vana ja pärast ka katsel vahetatud uus) jätkasid rebenemist, jõudsime paariminutise varuga ringi tehtud ja katse kirja.
V katse, tegelikult oli eelnenud äparduste jada meie hinge kustumatu jälje jätnud ja Mareki füüsis tõrkus trossivedamise (tagavintsilt pärit raske 9,2 ne) perspektiivi aktsepteerimast, sai tehtud ainuõige otsus- hakkame jooma. See oli ka mõnna.
VI katse, vt. eelmist punkti.
Uni 7 tundi, vist oli ka mõnna, ei mäleta.
VII katse, paugutamine tagaveoga, mööda polügoni laskeväljakut- hirmasti raputas. Mingi aeg andis jahutusventika ahel saba ja otsetoite vedamisele kulunud aeg ei parandanud tulemust.
Kuna nii ebasportliku suhtumisega ilmset poodiumile asja ei ole (ei olnudki, 4. koht), sõitsime koju ära.
Korralduse poolest enam- vähem. Arusaamatuks jäi laagri kolimine (algus linnas, edasine kümmekond km. eemal, heinamaal). Rajad oleks võinud normaalsed olla (olid konkreetselt lihtsad või konkreetselt rasked).
Tehtud, mõeldud.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1972
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Panen ka siia mõned read selleset üritusest.
Neljapäeva öösel kohale jõudes selgus,et kämpingus kus me elama pidime on unustatud küte sisse lülitada
.Juhtmed seina ja omale sooja andvaid jooke manustama.
Laupäevase võistluspäeva esimeseks katseks oli kohe korralik TR-2 / TR-3 rada.Olles seal turbamudas paarsada meetrit vintsinud,otsustas meie MM V10 mootor kuumusest kokku sulada.Selleks hetkeks olime ennast ka täpselt punktini tõmmanud ja sinna jäime järgnevaks neljaks tunniks.Kuna rada oli väga kitsas (3-4m),siis oli teistel meist möödumine ja punktini jõudmine paras pähkel.Meie taga tulid Priit ja Rene (Mudarakett),kes üritasid meid ka sellest august kuivale tõmmata,et saaks jalust ära ja kuival vintsi hakata remontima aga see ei õnnestunud.Meid ei suutnud sealt tõmmata isegi kaks TR-3 autot aga ega nad ei tahtnud ka eriti aega raisata.
Siis olid aga nõus meile oma tagavara vintsi (vana hea ja töökindel Come Up DV9000) laenama Priit ja Rene
Kõned Artole(selleks ajaks oli MB G esidiffer laiali) ja Maidule ning vints oli peagi metsas.Kuna meil oli vintsi saabumiseni aega küll,siis kaevasime autot veidi lahti ja vaatasime välja võimaliku raja kuidas sealt mülkast stardipoole tagasi saada sest edsi minna polnud enam mõtet.
Ülejäänud selle päeva kolm katset olid aga täiesti mõnusad (sõidetavad) TR-1 rajad.
Pühapäeva ennelõunaks oli ka TR-1 masinatele läbimiseks Klaperjahile analoogne publikukatse kus meil õnnestus kahe tunniga läbida 3 ringi ja edestada järgmist 2 min. ja 5sek.
Kokkuvõttes jälle tore võistlus hea seltskonnaga.
Gunnari tehtud PILDID
Neljapäeva öösel kohale jõudes selgus,et kämpingus kus me elama pidime on unustatud küte sisse lülitada

Laupäevase võistluspäeva esimeseks katseks oli kohe korralik TR-2 / TR-3 rada.Olles seal turbamudas paarsada meetrit vintsinud,otsustas meie MM V10 mootor kuumusest kokku sulada.Selleks hetkeks olime ennast ka täpselt punktini tõmmanud ja sinna jäime järgnevaks neljaks tunniks.Kuna rada oli väga kitsas (3-4m),siis oli teistel meist möödumine ja punktini jõudmine paras pähkel.Meie taga tulid Priit ja Rene (Mudarakett),kes üritasid meid ka sellest august kuivale tõmmata,et saaks jalust ära ja kuival vintsi hakata remontima aga see ei õnnestunud.Meid ei suutnud sealt tõmmata isegi kaks TR-3 autot aga ega nad ei tahtnud ka eriti aega raisata.
Siis olid aga nõus meile oma tagavara vintsi (vana hea ja töökindel Come Up DV9000) laenama Priit ja Rene

Kõned Artole(selleks ajaks oli MB G esidiffer laiali) ja Maidule ning vints oli peagi metsas.Kuna meil oli vintsi saabumiseni aega küll,siis kaevasime autot veidi lahti ja vaatasime välja võimaliku raja kuidas sealt mülkast stardipoole tagasi saada sest edsi minna polnud enam mõtet.
Ülejäänud selle päeva kolm katset olid aga täiesti mõnusad (sõidetavad) TR-1 rajad.
Pühapäeva ennelõunaks oli ka TR-1 masinatele läbimiseks Klaperjahile analoogne publikukatse kus meil õnnestus kahe tunniga läbida 3 ringi ja edestada järgmist 2 min. ja 5sek.
Kokkuvõttes jälle tore võistlus hea seltskonnaga.

Gunnari tehtud PILDID
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Pisut pildimaterjali veel : GALERII
Eesti esindus oli Leedus sedakorda jälle auväärselt suur. Tänud kõigile kes leidsid võimaluse FIA NEZ 4x4 Cup 2010 esimesel etapil osaleda.
Eesti esindus oli Leedus sedakorda jälle auväärselt suur. Tänud kõigile kes leidsid võimaluse FIA NEZ 4x4 Cup 2010 esimesel etapil osaleda.
Iseenesest väga lahe võistlus ja hea seltskond.Väljaarvatud umbes 6 tundi järjest vintsimist.Maasturid tegid õige otsuse ,et noka ringi keerasid,Lätlaste Toyota ei saanud sealt sihipealt välja isegi autasustamise ajaks
Neile olevat öösel viidud süüa ja kütet metsa
See selleks.Kuna me veetsime vintsi otsas enamuse etteantud ajast ära esimesel katsel ja ei jätkund rohkem aega teiste katsete jaoks.Sai käidud muidugi ühel katsel ja tehtud paar pilti.Kui katsele ei jõudnud,sai selle eest -10 punkti.Kuna väga palju aega läks Maasturite abistamisel jõudsid sinna mingil ajal TR-3 ja arvata on mis edasi toimus
Sellelt pikalt metsasihilt pidid mingi ajapärast TR-3 ära keerama ,TR-1 läks otse. Ühele TR-3 Teamile lõppes see niimoodi http://vimeo.com/11227961 Väga seganud jutt sai ,aga Leedu väsimus vist kontides veel 




Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
Tänan, on teised tõesti värskema tabeli pannud!totu kirjutas:Tulemustes on mingi jama, vähemalt vabas ei ühti meie EAL ja nende kodulehe järjestus.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Siin üks posu pilte http://public.fotki.com/EOSpixelis/4x4- ... riai-2010/
mõni pilt siin http://www.xteam.lt/LT/835/Savaitgali-s ... zybos-.htm
uppunud TR-3 http://www.mazozoli.lv/components/com_p ... zeiza1.jpg
Eestis vist siuke pilt arvesse ei lähe , kp nr mitteloetav http://www.mazozoli.lv/components/com_p ... g_0935.jpg
kerge katus http://www.mazozoli.lv/components/com_p ... g_0027.jpg
khm no mida tuled http://www.mazozoli.lv/components/com_p ... g_0029.jpg
mõni pilt siin http://www.xteam.lt/LT/835/Savaitgali-s ... zybos-.htm
uppunud TR-3 http://www.mazozoli.lv/components/com_p ... zeiza1.jpg
Eestis vist siuke pilt arvesse ei lähe , kp nr mitteloetav http://www.mazozoli.lv/components/com_p ... g_0935.jpg
kerge katus http://www.mazozoli.lv/components/com_p ... g_0027.jpg
khm no mida tuled http://www.mazozoli.lv/components/com_p ... g_0029.jpg
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008